Erased Tapes is voor dat soort muziek echt hét label. Ik geloof dat er een slechtlopend topic van is op FOK!. Maar als je van dat genre houdt, is het genieten geblazen:quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Ik ken alleen al die modern klassieke pianisten, zoals Tiersen inderdaad, maar ook Peter Broderick, Winged Life for the Sullen ofzo...Einaudi...etc.etc...
De enige echte baas van vroeger die ik ook luister is Erik Satie
Tvpquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:40 schreef Moody het volgende:
Nieuwe album van The Drones dreunt hier ook lekker binnen. #18 van 2013 op RYM, dus er zijn meer mensen tevreden
Omschrijvingen variëren van punk blues tot psych rock, ze zijn er nog niet over eens dus. Maakt deze plaat leuk
Iets van 950x the Misfits. Maar da's niet zo heel moeilijk met nummers van rond de twee minuten. 1400x Bruce zul je wel wat langer mee bezig zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
Wat is het meeste dat jullie van 1 artiest in een week geluisterd hebben? Vroeger was er zo'n mooie last.fm stats ding dat dat berekende maar die site bestaan niet meerMaar ik geloof dat ik ooit 1400x Bruce heb geluisterd in een week
Ofnee, dat was in een maand, maar dan nog
Jeetje, wat gaat dit topic snel zeg! Wil ik de volgende ochtend nog even reageren op een post over PTM moet ik 6 pagina's terug kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Censored Colors is geweldig. Wat meer een concept-album, terwijl Satanic Satanist wat meer een heel erg lekker album is. Vrij verschillend. De ene keer luister ik veel liever naar de ene, de andere keer naar de ander. Hun eerste 2 albums + EP zijn ook geweldig trouwens. Veel en veel harder, wat rauwer en eigenlijk misschien nog wel het best. Censored Colors is dan een mooie mix. Ik zie Censored Colors ook een beetje als het OK Computer van PTM, omdat het van beide stijlen het beste combineert en er nog wat extra bij toevoegt.
The EP "It's Complicated to be a wizard" is trouwens ook een pareltje met 1 lang nummer van 23 minuten., helemaal in de Pink Floyd stijl.
Helemaal mee eens, daar zitten zoveel goede artiesten op. Ólafur Arnalds blijft toch mijn favoriet op dat label. Een van z'n eerste nummers was een ode aan dit mooie forumquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Erased Tapes is voor dat soort muziek echt hét label. Ik geloof dat er een slechtlopend topic van is op FOK!. Maar als je van dat genre houdt, is het genieten geblazen:
http://www.erasedtapes.com/artists
En Sometimes I Wish We Were an Eagle. En Wild Love. En Red Apple Falls. En Knock Knock.quote:
Die vind ik wel minder, maar hij heeft in ieder geval louter goed werk. Live ook zeer aangenaam!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:22 schreef DO2 het volgende:
[..]
En Sometimes I Wish We Were an Eagle. En Wild Love. En Red Apple Falls. En Knock Knock.
Werkelijk? Ik vind Smog nog beter dan z'n solowerk, eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die vind ik wel minder, maar hij heeft in ieder geval louter goed werk. Live ook zeer aangenaam!
Ken niet al zijn band albums eigenlijk, in ieder geval Red apple niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef DO2 het volgende:
Ken eigenlijk alleen The Sophtware Slump.
[..]
Werkelijk? Ik vind Smog nog beter dan z'n solowerk, eigenlijk.
Vooral de 3 albums die ik zojuist genoemd heb.
Goede band! Heb ze ooit live in de Melkweg gezien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:20 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie de beste Grandaddy albums? Ik ken zeker nog niet heel veel. Vooral Sumday vind ik fantastisch. Sophtware Slump en Western Freeway vind ik al wat minder, maar ze hebben nog wel ander werk
Smog staat niet op Spotifyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef DO2 het volgende:
Da's misschien wel de mooiste. Moet je zeker eens luisteren.
Ja maar dan kan ik het nu niet aanzetten, ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef DO2 het volgende:
Er zijn andere wegen, he, Norrage. Dat weet je vast.
Laura Marling's nieuwe album noemt Once I Was An Eagle. Er moet toch haast een verband zijnquote:
Ah, hebben die een nieuwe?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik het nu niet aanzetten, ik zit op mijn werk
En ben nu de nieuwe Tunng aan het luisteren. Wel weer aangenaam. Kijken of het nu langer dan 5 nummers leuk blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |