Iemand moet het niveau omlaag halenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom deze heidense afbuiging van goede muziek in dit topic?
In het foute topic postenquote:
Ik krijg bij die plaat zo'n gevoel dat je em fantastisch kan combineren met National Geographic beelden (Is ook wel logisch gezien de naam en cover, maar toch fantastisch uitgevoerd).quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is de enige plaat van hun die ik niet kan uitluisteren. Maar die eerste 5 nummrs zijn werkelijk fenomenaal. Maar mijn favorieten zijn tsja...Rook en Palo Santo toch wel. Al is Winged LIfe ook fantastische, alsmede Golden Archipelago en Animal Life
Sorry, maar zit hier hardop te lachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik krijg bij die plaat zo'n gevoel dat je em fantastisch kan combineren met Animal Geographic beelden (Is ook wel logisch gezien de naam en cover, maar toch fantastisch uitgevoerd).
Ja jong, Animal Planet of National Geographic. Denken is lastig na een lange dagquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef neohu het volgende:
[..]
Sorry, maar zit hier hardop te lachen![]()
Het was overigens geen uitlachen. Ik moest gewoon oprecht lachen bij de gedachte aan een tv zender met die naam, wat zou daarop worden uitgezondenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja jong, Animal Planet of National Geographic. Denken is lastig na een lange dag
Waar ik Moderne klassieke muziek zei bij Pieranunzi, moet piano-jazz zijn, stop de tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moderne klassieke muziek, om op je vraag van gisteren terug te komen.
Ik ken eigenlijk alleen Einaudi qua klassiek. En Yann Tiersen is ook soort van klassiek. Misschien wat meer in verdiepen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar ik Moderne klassieke muziek zei bij Pieranunzi, moet piano-jazz zijn, stop de tijd.
Ik was in de war met Einaudi
Damn, nu krijg ik zin om die film te gaan kijken.quote:
Haxan Cloakquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Hey, Norrage.. Welk bandje vond je nou ook weer zo tof?
70 van Vampire Weekend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
Wat is het meeste dat jullie van 1 artiest in een week geluisterd hebben? Vroeger was er zo'n mooie last.fm stats ding dat dat berekende maar die site bestaan niet meerMaar ik geloof dat ik ooit 1400x Bruce heb geluisterd in een week
Ofnee, dat was in een maand, maar dan nog
Ik heb nu half jaar lastfm en ik mijn hoogste staat nu op 102quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Daar was zo'n site voor voor Last.FM, weet alleen de naam niet meer. Zal wel ergens in 2008/2009 geweest zijn, toen luisterde ik nog relatief meer van een paar artiesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |