Moet alleen nog een presentatie in elkaar flansen, met een 4 kom ik gemiddeld uit op voldoendequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ofja moet wel nog een onderzoeksverslag schrijven vandaag, mja uitstelgedrag he.
Die stond ook in mijn plaatje, fijn album idd, rest van hun werk is wel een stuk minder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:14 schreef DO2 het volgende:
Ik zag net Devotchka nog voorbij komen in een van die plaatjes... ( Zag ook dat het wijvenmuziek was, trouwens ).
How it Ends is wel een lekker album:
Dat album/nummer staat nu opquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:21 schreef DO2 het volgende:
The question is not when he's gonna stop, but who's gonna stop him.
Tof lijstje, alleen heb ik echt nooit begrepen wat iemand in vredesnaam in Iggy Pop & the Stooges hoort. The Passenger en I Wanna Be Your Dog kunnen er nog redelijk mee door maar de restquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef calexico27 het volgende:
Dat album van Portugal. The Man is wel lekker zeg! Ik kon hem bij Spotify Mobile niet vinden, maar wel bij de desktop versie. Erg vreemd, want zoiets had ik nog niet eerder gezien...
Zeker een album wat in mijn jaarlijstje kan komen. Die ziet er tot nu toe zo uit:
1. Thermals
2. Savages
3. Mikal Cronin
4. Vampire Weekend
5. Deerhunter
6. Veronica Falls
7. The Strokes
8. Iggy & the Stooges
9. French Films
10. Kurt Vile
Maar daar komt Portugal. The Man wel tussen
Nou ik had eerlijk gezegd niet de indruk. Jaarlijstjes halen ze eigenlijk nooit, en als ik zoals elk jaar weer links dump van ze wordt er niks over gezegdquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:35 schreef Felagund het volgende:
PTM werd hier toch al vrij goed gewaardeerd toch?
Snap niet hoe je dit niet tof kan vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tof lijstje, alleen heb ik echt nooit begrepen wat iemand in vredesnaam in Iggy Pop & the Stooges hoort. The Passenger en I Wanna Be Your Dog kunnen er nog redelijk mee door maar de rest
Van PTM? Mijn favoriet is Satanic Satanist, maar Norrage was volgens mij meer fan het album daarvoor Censored Colors.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef calexico27 het volgende:
Ik ben er in elk geval nieuwsgierig naar geworden!En ze hebben een aardige discografie, dus er valt ook nog wat te ontdekken. Verder nog aanraders qua album?
Ja Censored Colors is geweldig. Wat meer een concept-album, terwijl Satanic Satanist wat meer een heel erg lekker album is. Vrij verschillend. De ene keer luister ik veel liever naar de ene, de andere keer naar de ander. Hun eerste 2 albums + EP zijn ook geweldig trouwens. Veel en veel harder, wat rauwer en eigenlijk misschien nog wel het best. Censored Colors is dan een mooie mix. Ik zie Censored Colors ook een beetje als het OK Computer van PTM, omdat het van beide stijlen het beste combineert en er nog wat extra bij toevoegt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:23 schreef kciR het volgende:
[..]
Van PTM? Mijn favoriet is Satanic Satanist, maar Norrage was volgens mij meer fan het album daarvoor Censored Colors.
Mijn jaarlijstje halen ze wel altijd en ze staan hoog in mijn alltime last.fm lijstje (dit klinkt smerig hipster zeg), maar het krijgt zeker niet de aandacht die ze verdienen. Sinds nu dan..
Ik vind het maar een standaardlijstje voor dit topicquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tof lijstje, alleen heb ik echt nooit begrepen wat iemand in vredesnaam in Iggy Pop & the Stooges hoort. The Passenger en I Wanna Be Your Dog kunnen er nog redelijk mee door maar de rest
Klopt. Nooit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou ik had eerlijk gezegd niet de indruk. Jaarlijstjes halen ze eigenlijk nooit, en als ik zoals elk jaar weer links dump van ze wordt er niks over gezegd
Jij bent ook gewoon een baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Nooit.
MUZ / Jaarlijstjes 2008!
Mwah, daarna heb ik ze nooit meer genoemd hoor. En in retro zouden ze nu zelfs ietsje zakken in die top 10, maar vooruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |