Pfff slecht hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, daarna heb ik ze nooit meer genoemd hoor. En in retro zouden ze nu zelfs ietsje zakken in die top 10, maar vooruit.
Zeg, wat vind jij tegenwoordig van "Midnight Boom"? Ik had hem in dat mooie jaar ook op 1. Onlangs met het eerste lustrum heb ik hem weer gedraaid, ik was er nog altijd van onder de indruk. Ik begrijp niet waarom mensen andere Kills-albums beter vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Nooit.
MUZ / Jaarlijstjes 2008!
Dat zou ook in retro nog steeds mijn nummer 1 zijn over dat jaar. Vind het een heerlijk energiek album. Draai hem ook nog geregeld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef tim. het volgende:
Nog even over die gender plot van last.fm. The Smiths, Suede en Sufjan Stevens zijn het allervrouwelijkst op mijn plot - er is zelfs geen ruimte meer onder hun namen - Madvillain het mannelijkst. Wordt het geslacht soms berekend aan de hand van de toonhoogte van de stemmen?
[..]
Zeg, wat vind jij tegenwoordig van "Midnight Boom"? Ik had hem in dat mooie jaar ook op 1. Onlangs met het eerste lustrum heb ik hem weer gedraaid, ik was er nog altijd van onder de indruk. Ik begrijp niet waarom mensen andere Kills-albums beter vinden.
Nee, volgens mij met behulp van de luisteraars op Last.FM van een bepaalde artiest. Dus als er bijvoorbeeld veel meer vrouwen dan mannen naar The Smiths luisteren, is het een vrouwelijke artiest. Al geldt dat natuurlijk alleen voor diegenen die het ingevuld hebben in hun profiel, dus misschien betekent het alleen dat vrouwelijke The Smiths luisteraars opener over hun geslacht zijn op Last.FM.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef tim. het volgende:
Nog even over die gender plot van last.fm. The Smiths, Suede en Sufjan Stevens zijn het allervrouwelijkst op mijn plot - er is zelfs geen ruimte meer onder hun namen - Madvillain het mannelijkst. Wordt het geslacht soms berekend aan de hand van de toonhoogte van de stemmen?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt gefascineerd door The Glow Pt. 2.
Nee, ik meen het serieusquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar de trippende manier waarop het het beschrijftquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar de trippende manier waarop het het beschrijftdat heb ik niet met muziek
quote:Everyone who loves it has their own Glow Pt. 2 story, and usually it involves finding moments of illumination or comfort in its crevices.
Maar je bent wel iets vrouwelijk. Hihaho.quote:
Of Daniel Lohues. En Alan Parson om ook wat ouder te wordenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je bent wel iets vrouwelijk. Hihaho.
We zijn trouwens allemaal iets vrouwelijk. Ik denk dat je vooral metal en hardrock moet luisteren om hoger terecht te komen.
Jazz is ook wel vrij mannelijk. Die staan bij mij tenminste het hoogst.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je bent wel iets vrouwelijk. Hihaho.
We zijn trouwens allemaal iets vrouwelijk. Ik denk dat je vooral metal en hardrock moet luisteren om hoger terecht te komen.
Ik heb het ook maar weer opgezetquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:33 schreef DO2 het volgende:
Het is wel typisch dat ik ook een behoorlijke tijd geobsedeerd bezig ben geweest met dat album.
Echt een meesterwerkje.
Er is ( jammer genoeg ) geen ander album van The Microphones dat erbij in de buurt komt.
Lang geleden dat ik het gehoord heb. Zal het zo weer eens opzetten.
Zeker zekerquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:54 schreef DO2 het volgende:
Dat album verdient wel een koptelefoon, overigens. Komt ie veel beter tot z'n recht.
Nee dank je. Ik zet al jaren af en toe Deftones aan en daar heb ik wel genoeg aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef tim. het volgende:
[ afbeelding ]
Tchock, over drie jaar luister je metal. Zo is het bij mij ook gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |