Purple rain.....quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben heel zondig![]()
Kookwas doe ik niet aan, dan wordt mijn lingerie verpest.
Dan doe je het niet. Grote kans dat je het ook niet deed toen je 30 was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:58 schreef Karina het volgende:
Dat sowieso. Gedoe altijd.
Het scheren, niet het ondersteunende ondergoed
Toen ook al, ik denk toen ik 18 was nog niet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan doe je het niet. Grote kans dat je het ook niet deed toen je 30 was..
Nou daarom, als het toen niet vies was is dat het nu ook niet. Vanillevla was ook niet in 1991 niet vies en nu ineens wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ook al, ik denk toen ik 18 was nog niet, maar dat weet ik niet zeker.
Tja EIGENLIJK heb je wel gelijk. Maar ja, toch ga ik niet met bossen haar onder mijn armen lopen. Niet omdat ik haren per se vies vind, meer omdat ik het nu geen gezicht meer vind.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou daarom, als het toen niet vies was is dat het nu ook niet. Vanillevla was ook niet in 1991 niet vies en nu ineens wel.
Broekje aan, alles wat daarbuiten komt weghalen, opgelost. Heet niet voor niks bikinilijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
Shag die uit je bikinibroekje komt piepen is OOK geen gezicht, zo dan.
Staat je goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:20 schreef hexje het volgende:
Ik trek onderstaande badpak aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |