Dit is haar trouwfoto?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:25 schreef Juweel het volgende:
Tamara Ecclestone (bekend door geld)
[ afbeelding ]
Ja, met een roze hartje op je bil rondlopen is inderdaad wat onflatteus.quote:
Is dat Craig David??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:12 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Craig David een beetje doorgeslagen met fitnessen..
Weinig van over he? Ik herken die kop niet eens meer..quote:
Voordat ik de naam zag, keek ik ernaar en dacht nog: wie zou dat zijn en waarom is het onflatteus...nu weet ik wie en waarom.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weinig van over he? Ik herken die kop niet eens meer..
Kunnen jullie mij uitleggen waarom die broeken zo achterlijk laag hangen? Ik vind dat dus echt geen poremquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:12 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Craig David een beetje doorgeslagen met fitnessen..
Dat is een of ander modelbeeld/grill dat ooit zo is begonnen. Gaat nergens over!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:19 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen jullie mij uitleggen waarom die broeken zo achterlijk laag hangen?
Dat dus. En daarom vind ik het ook onflatteus. Zou het iemand anders dan Craig David zijn die eigenlijk 45 is, dan zou het niet onflatteus zijn.quote:
Iedereen lijkt een slap oud wandelend lijk op hardloopfoto'squote:
Nou heb ik een hardloopfoto van jou gezien waar dat niet zo is!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
Iedereen lijkt een slap oud wandelend lijk op hardloopfoto's
Die staat tegenover 99 'Jezus mijn vel lijkt wel te smelten'-foto'squote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik een hardloopfoto van jou gezien waar dat niet zo is!
Volgens mij heeft hij niet-sportend ook zo'n vies bekkie gekregen, jammer hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:04 schreef vencodark het volgende:
Nog maar een paar dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier iets beter trouwens.
[ afbeelding ]
Is van 1981 nog maar.
Arnie heeft een gezichten buikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is een of ander modelbeeld/grill dat ooit zo is begonnen. Gaat nergens over!
Vwb Gregg: Leuk dat hij nog jong en fit wil overkomen. Straks is hij de 65 voorbij en dan moet hij al die spiermassa nog strak zien te houden en wat een verloren strijd is. Kijk maar naar onderstaand persoon:
[ afbeelding ]
quote:
Staat prima zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef Skaai het volgende:
Ze mag d'r uitgroei wel eens bij laten werken.
Vergeleken met de rest is haar uitgroei inderdaad het kleinste obstakelquote:
bij Shakira hoorde je nooit iemand erover met haar zwarte uitgroei van 20 cm, daar kreeg je pas plaatsvervangende schaamte vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met haar haargroei, kijk eens naar Beyonce daarboven. Er zijn toch kapsels waarbij het bewust zo vanaf daar wordt geverfd, om het er iets natuurlijker uit te laten zien.
Bij Madonna wellicht niet, maar mij valt het iig niet op.
Vind er niets mis mee.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef SEMTEX het volgende:
Miepje van Little Mix:
[ afbeelding ]
Kan ook in lelijke outfitjes.
Mijn god. Dat ze heeft gedacht "dit wordt 'm".quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef SEMTEX het volgende:
Miepje van Little Mix:
[ afbeelding ]
Wat dus niet onflatteus is.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Schokkend! Victoria Beckham lacht!
[ afbeelding ]
Jawel joh, kijk die scherpe kin.quote:
quote:
Het zijn allemaal horkjesquote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Little_Mix
Zit wel wat meer vlees op nu zo te zienquote:
Daar denken ze in Duitsland anders overquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit wel wat meer vlees op nu zo te zien
quote:De Duitse media maken zich ernstig zorgen om de presentatrice, naast haar overmatig spray-tan gebruik zou ze ook veel te dun zijn
Dat lijkt zo door die outfit. Iemand als Beyoncé zou zoiets niet kunnen dragen, omdat je er 10 kilo zwaarder in lijkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit wel wat meer vlees op nu zo te zien
Nee, dik is ze nooit geweest maar wel een stuk voller dan de laatste jaren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Het grietje is nooit een gram te dik geweest iig, ook nu niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hier te dun aan de bovenbenen? Ze is haske klein ook nog eens.quote:
Idd. Ik zie echt geen vel over been.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is hier te dun aan de bovenbenen? Ze is haske klein ook nog eens.
Ziet er alleen een beetje erg gebakken uit, maar die lichte top benadrukt dat ook nog eens extra. Leuke outfit wel
Nah, je ziet het ook in haar gezicht en armen. Misstaat echter niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat lijkt zo door die outfit. Iemand als Beyoncé zou zoiets niet kunnen dragen, omdat je er 10 kilo zwaarder in lijkt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:45 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, dik is ze nooit geweest maar wel een stuk voller dan de laatste jaren.Voller is ze een stuk mooier!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef SEMTEX het volgende:
Miepje van Little Mix:
[ afbeelding ]
Ze schijnt het niet eens in de gaten te hebben gehadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:34 schreef Cynix ® het volgende:
Het kán toch niet lekker zitten en ze kán toch niet denken dat niemand het ziet?
Een vleeskleurige (kotswoord trouwensquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een vleeskleurige (kotswoord trouwens) slip onder wat niet anders genoemd kan worden dan een Xena-esque gewaad:
[ afbeelding ]
Andere hoek, bron.
Die vetrol die boven haar outfit uitkomt vind ik veel onflatteuserquote:Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
(Sliploze) Selena Gomez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Scheelt gewoon retoucheren. Heeft weinig met niet mooi genoeg vinden te maken en ik gok ook dat ze meer niet dan wel een body-double gebruiken bij Kate.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo'n lichaam hebben, en dan alsnog een body double moeten gebruiken. Is natuurlijk gewoon hoe het werkt, dat snap ik ook wel.. maar alsnog lijkt me dat niet fijn, als je een topmodel zoals Kate bent (geweest) en dat ze je lichaam niet mooi genoeg meer vinden voor in de bladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |