abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127763221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar was ik niet van op de hoogte. :)

Nou ja, hopelijk doen we ons voordeel met de toppers meteen aan het begin van de competitie, al helpen die interlands en Europa League wedstrijden in dezelfde weken niet.
PEC Zwolle - Feijenoord
Feyenoord - FC Twente
Portugal - Nederland
Ajax - Feijenoord
EuropaLeague
Feijenoord - NAC Breda
Europa League
Feijenoord - Roda JC
Estland - Nederland
Andorra - Nederland
NEC - Feijenoord
?Europees
Feijenoord - Utrecht
Beker
Feijenoord - ADO

is Augustus en September voor Feijenoord. Dat gaat niet goed zo :D.
pi_127763249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kanjer jij eens op naar je eigen topic bokkenjong.

Toezeggen europese clubs te ontzien en vervolgens 4 van zulke wedstrijden in 11 dagen plannen is gewoon bullshit.

Mag hopen dat van Gaal verstandig genoeg is om in te zien dat dat voor jongens van 18-22 een beetje te veel van het goede is.
Ah het zijn nog kleine jochies jah, KNVB moet speciaal voor Feyenoord om de 2 weken een wedstrijd laten spelen, arme jochies kunnen het anders niet aan.
pi_127763264
quote:

[..]

Toezeggen europese clubs te ontzien en vervolgens 4 van zulke wedstrijden in 11 dagen plannen is gewoon bullshit.

Mag hopen dat van Gaal verstandig genoeg is om in te zien dat dat voor jongens van 18-22 een beetje te veel van het goede is.
Ieder jaar worden er wel clubs benadeeld man. En nu is het een keer Feijenoord. Al heeft het er meer mee te maken dat er nu ook 8 van de 11 in de basis bij Nederland staan.
pi_127763282
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah het zijn nog kleine jochies jah, KNVB moet speciaal voor Feyenoord om de 2 weken een wedstrijd laten spelen, arme jochies kunnen het anders niet aan.
Leer lezen of val dood van je stoel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127763306
quote:

[..]

Niet zo janken :') De TT van het topic mag dan wel waar zijn, maar kom op zeg. Wacht nou maar eerst af of dit schema er doorheen komt voordat je aan complotten of iets dergelijks gaat denken.
pi_127763314
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Leer lezen of val dood van je stoel.
Ah je bent boos :D

Maar de kans dat ik val van mijn stoel is klein, jammer voor je.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:27:44 #157
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127763342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PEC Zwolle - Feijenoord
Feyenoord - FC Twente
Portugal - Nederland
Ajax - Feijenoord
EuropaLeague
Feijenoord - NAC Breda
Europa League
Feijenoord - Roda JC
Estland - Nederland
Andorra - Nederland
NEC - Feijenoord
?Europees
Feijenoord - Utrecht
Beker
Feijenoord - ADO

Niets aan de Hans, gewoon even die vorm pakken, in de flow raken en tik tak pats boem alle puntjes voor Feijenoord
pi_127763345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Niet zo janken :') De TT van het topic mag dan wel waar zijn, maar kom op zeg. Wacht nou maar eerst af of dit schema er doorheen komt voordat je aan complotten of iets dergelijks gaat denken.
Dit schema komt er wel doorheen ja, hoogstens 2 kleine datumwijzigingen. Voor de rest is het nu sleutelen aan de tijden.
pi_127763347
Ok, alle trollen weer opzouten.
BFF met GGMM
pi_127763400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PEC Zwolle - Feijenoord
Feyenoord - FC Twente
Portugal - Nederland
Ajax - Feijenoord
EuropaLeague
Feijenoord - NAC Breda
Europa League
Feijenoord - Roda JC
Estland - Nederland
Andorra - Nederland
NEC - Feijenoord
?Europees
Feijenoord - Utrecht
Beker
Feijenoord - ADO

Och, op zich zijn die maanden prima te doen voor Feyenoord. Ik maak me alleen druk over de eerste 3 weken van augustus, het programma vlak na de winterstop, en het programma in de laatste maand van de competitie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_127763423
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:27 schreef DonRaja het volgende:
Ok, alle trollen weer opzouten.
Je kunt de competitie in die weken winnen of verliezen :{
pi_127763442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Complot of niet doet er compleet niet toe, ze houden simpelweg hun woord niet, of je het nu linksom of rechtsom wilt draaien.

Daarnaast is mijn KNVB-lontje sowieso al kort na de tientallen walgelijke eentweetjes tussen Oostveen en Merwijk de laatste maanden.
pi_127763443
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Och, op zich zijn die maanden prima te doen voor Feyenoord. Ik maak me alleen druk over de eerste 3 weken van augustus, het programma vlak na de winterstop, en het programma richting het einde van de competitie.
Valt mee toch? Alleen PSV- Feijenoord in ronde 32 + AZ - Feijenoord ronde 34.
pi_127763464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Complot of niet doet er compleet niet toe, ze houden simpelweg hun woord niet, of je het nu linksom of rechtsom wilt draaien.

Daarnaast is mijn KNVB-lontje sowieso al kort na de tientallen walgelijke eentweetjes tussen Oostveen en Merwijk de laatste maanden.
De KNVB kan niet aan elke wens voldoen, tamme.
pi_127763479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je kunt de competitie in die weken winnen of verliezen :{
Nee, jullie winnen hem ook al drie jaar op rij pas na de winterstop.
BFF met GGMM
pi_127763562
De KNVB maakt de schema niet, dat doet een of ander computer die volgensmij niet eens in Nederland staat. Zoiets zeiden ze vorig seizoen in Eredivisie Live.
pi_127763602
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
De KNVB maakt de schema niet, dat doet een of ander computer die volgensmij niet eens in Nederland staat. Zoiets zeiden ze vorig seizoen in Eredivisie Live.
Ze werken samen met de universiteit van Barcelona. De KNVB heeft nog altijd een groter aandeel dan die computer.
pi_127763620
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Nee, doet de KNVB wel, ze moeten namelijk ook rekening houden met lokale kermissen e.d.
BFF met GGMM
pi_127763641
:') Wat komen jullie hier allemaal doen dan :') Wat is deze :')
pi_127763671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef De_Pel het volgende:
Kap dan met zo gefrustreerd te reageren kerel.
BFF met GGMM
  Forum Admin donderdag 13 juni 2013 @ 20:34:58 #171
35723 crew  GGMM
pi_127763682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef De_Pel het volgende:
Iedereen mag hier gewoon posten hoor. :) Dat jij zo ontzettend de calimero uithangt stimuleert blijkbaar veel mensen om hier te posten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_127763688
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, doet de KNVB wel, ze moeten namelijk ook rekening houden met lokale kermissen e.d.
Ik heb gehoord dat de KNVB alles alleen goedkeurd :@
pi_127763712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Valt mee toch? Alleen PSV- Feijenoord in ronde 32 + AZ - Feijenoord ronde 34.
Ik vind dat toch een bovengemiddeld lastig einde van de competitie. Helemaal mocht je als club tegen die tijd dan nog meespelen voor het kampioenschap. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_127763739
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kap dan met zo gefrustreerd te reageren kerel.
Vervelende dag gehad ;(
pi_127763784
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de KNVB alles alleen goedkeurd :@
Ze moeten het sowieso afstemmen met de lokale 3-hoeken geloof ik. En daarnaast ook rekening houden met afstanden e.d. Je laat niet Heerenveen eerst uit naar Roda gaan op zondag en dan vervolgens uit naar NAC de week erop.
BFF met GGMM
pi_127763791
Maakt niet uit. Pelle maakt er aanstaand seizoen 35, alleen in de competitie. Kampioen in maart, niks aan de hand.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 20:37:27 ]
pi_127763813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Vervelende dag gehad ;(
Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.
BFF met GGMM
pi_127763837
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.
Kan Feijenoord mooi money pakken voor alle spelers.
pi_127763922
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als ze er dan bij zitten he, het is wel Van Gaal... :{
BFF met GGMM
pi_127763944
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Moeten ze wel presteren, bij Jong Oranje speelt alleen BMI op zijn niveau.
pi_127763951
quote:

[..]

Moh.
Ik vind het nog steeds absurd hoor. Een Clasie is gewoon nog niet gebouwd voor 4 van zulke wedstrijden op rij. Het is meer een combinatie van een algemene frustratie van vandaag icm een frustratie met die ransaap van een oostveen die elke kans aangrijpt om z'n billenmaatje merwijk te strelen. Dat schema is even de spreekwoordelijke druppel :')
pi_127763994
quote:

[..]

Vrees nu al dat dat hele WK volgend jaar één grote deceptie wordt. :(

Sowieso lijkt de kwartfinale mij het hoogst haalbare momenteel voor het Nederlands elftal.

Normaal geef ik niet zoveel om het Nederlands elftal, maar dat er zoveel Feyenoorders in spelen helpt wel. Wat dat betreft maakt het niet uit hoever we komen op het WK, het feit dat je basisspeler bent in het grote oranje op een WK doet je transferwaarde al enorm toenemen. ^O^
pi_127764011
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moh.
Ik vind het nog steeds absurd hoor. Een Clasie is gewoon nog niet gebouwd voor 4 van zulke wedstrijden op rij. Het is meer een combinatie van een algemene frustratie van vandaag icm een frustratie met die ransaap van een oostveen die elke kans aangrijpt om z'n billenmaatje merwijk te strelen. Dat schema is even de spreekwoordelijke druppel :')
Tja, toen ze niet werden geselecteerd klaagden we ook.
BFF met GGMM
pi_127764033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sowieso lijkt de kwartfinale mij het hoogst haalbare momenteel voor het Nederlands elftal.

Normaal geef ik niet zoveel om het Nederlands elftal, maar dat er zoveel Feyenoorders in spelen helpt wel. Wat dat betreft maakt het niet uit hoever we komen op het WK, het feit dat je basisspeler bent in het grote oranje op een WK doet je transferwaarde al enorm toenemen. ^O^
Als er gemiddeld 3 Feyenoorders meespelen in de poulefase en we komen deze door zijn we gewoon spekkopers ^O^
pi_127764042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja dat dus. Laten we hopen dat we in elk geval flink kunnen cashen.
BFF met GGMM
pi_127764048
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, toen ze niet werden geselecteerd klaagden we ook.
Het is nooit goed, het kan altijd beter.
pi_127764179
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als er gemiddeld 3 Feyenoorders meespelen in de poulefase en we komen deze door zijn we gewoon spekkopers ^O^
Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?

Wel jammer dat we die spelers daarna zullen moeten missen, dat zal niet meteen op te vangen zijn denk ik, ook niet als met de transferopbrengsten de selectie weer wordt versterkt, aangezien nieuwe spelers altijd nog even zullen moeten groeien in een nieuw elftal.
pi_127764224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?

Wel jammer dat we die spelers daarna zullen moeten missen, dat zal niet meteen op te vangen zijn denk ik, ook niet als met de transferopbrengsten de selectie weer wordt versterkt, aangezien nieuwe spelers altijd nog even zullen moeten groeien in een nieuw elftal.
Als Lens zo bagger blijft, zie ik zelfs Rubinho nog wel spelen :')
BFF met GGMM
pi_127764453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt. Wordt een vervelende zomer volgend jaar ;(

Een opstekertje: spelers als ono en hooijdonk kwamen ook in het uefacupjaar pas binnenwandelen ^O^
pi_127764885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Klopt. Wordt een vervelende zomer volgend jaar ;(

Een opstekertje: spelers als ono en hooijdonk kwamen ook in het uefacupjaar pas binnenwandelen ^O^
Goede transferzomer was dat toen ja. Op het moment dat Van Hooijdonk werd vastgelegd was ik op vakantie op Kreta. Ik weet nog dat ik werd uitgelachen door andere Feyenoord-supporters toen ik hen vertelde dat Van Hooijdonk had getekend. :')

Dat seizoen hadden we overigens kampioen moeten worden. Kan me herinneren dat we met een straatlengte voor stonden op nummer 2 PSV bij de winterstop.

Gelukkig maakte de UEFA-CUP alles goed. ^O^
pi_127765079
zaterdag 25 januari 2014 ADO Den Haag Feyenoord

Aboutaleb en co schijten al in de broek hoor jongens!!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:06:01 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127765159
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:

Moet gewoon thee gaan drinken met de moslims .
RED ONS HENNIEGOD
pi_127765295
quote:

Waarom zou Aboutaleb in z'n broek schijten van een wedstrijd in Den Haag? :P
pi_127765300
quote:

Ik denk dat Abou zich drukker maakt om Feyenoord - Ado.
BFF met GGMM
pi_127765656
Abou maakt zich zelfs druk om Feyenoord - RKC.
pi_127765924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
Abou maakt zich zelfs druk om Feyenoord - RKC.
Inderdaad, die 2 taxibusjes die ze bij RKC altijd meebrengen, zorgen voor onnoemelijke parkeerproblemen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:19:51 #197
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127765957
Abou mag zich lekker druk gaan maken over zijn matties die dat gezeik met die examens veroorzaakt hebben.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:37:35 #198
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127767050
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat Abou zich drukker maakt om Feyenoord - Ado.
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_127767071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
Abou mag zich lekker druk gaan maken over zijn matties die dat gezeik met die examens veroorzaakt hebben.
Het wordt tijd voor een examenwet. Meldplicht en uitsluiting voor fraudeursen en een videoteam van de ME op en rond examens.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als Lens zo bagger blijft, zie ik zelfs Rubinho nog wel spelen :')
Mwa, Narsingh komt ook weer terug dus het wordt knokken voor een plekkie voor Ruubs. Het zou wel grap van de eeuw zijn als hij meegaat naar Brazilie :')
pi_127767196
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:D
Geweldige spreekkoren hebben die Hagenezen altijd sinds Abou burgemeester is:

Allah is de baas van Rotterdam,
Allah is de baas van Rotterdam,
Allah is de baas, Allah is de baas,
Allah is de baas van Rotterdam. (x100)
BFF met GGMM
pi_127767237
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een examenwet. Meldplicht en uitsluiting voor fraudeursen en een videoteam van de ME op en rond examens.

[..]

Mwa, Narsingh komt ook weer terug dus het wordt knokken voor een plekkie voor Ruubs. Het zou wel grap van de eeuw zijn als hij meegaat naar Brazilie :')
Dat zou echt geweldig zijn en dat we er dan nog gewoon aan verdienen ook qua wereldtransfer :+
BFF met GGMM
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:36:34 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127770415
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

:')

Alle second opinions lijken tot dusverre voorzichtig aan te geven dat het een stap vooruit voor Feyenoord zou betekenen en dat renovatie van De Kuip geen optie is. In De Kuip blijven spelen vanuit sentimentele redenen lijkt mij zeer begrijpelijk, maar uiteindelijk zal de club daar op de lange termijn ook op achterstand raken.

Ik hou nog een slag om de arm omdat ik me verder in de second opinions wil verdiepen, maar ik snap die gedachtengang niet zo dat een nieuw stadion bij voorbaat al afgeschoten wordt door supporters die ten koste van alles persé in De Kuip willen blijven, maar wel zeggen het beste met Feyenoord voor te hebben.
Niet snappen dat velen er niets van moeten hebben. Heb je dan een bunker voor je taas. :')

Je ziet toch ook wel dat er een zeer smerig spel wordt gespeeld? De Kuip gaat plat bij een nieuw stadion, zoveel is wel duidelijk (http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl). Het risico voor de club zelf vind ik veel te groot. Dat zijn voor mij al twee minpunten aangaande dat nieuwe stadion.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lees één van de second opinions nog eens zou ik zeggen. Daar blijkt dat totaal niet uit. :')
Die second opinions zijn nog niet openbaar. De gemeenteraad krijgt ze niet eens te zien. Alleen de documenten die wij hebben kunnen zien. Hoe jij ze dan te pakken weet te krijgen is mij een raadsel.

Dat hele HNS, maar vooral de manier waarop de belanghebbenden handelen gaat me steeds meer tegenstaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_127770786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het schijnt dat Lens naar Kiev gaat, no way dus dat die naar het WK gaat. Ik ga voor de flanken JPB/Schaken, Robben ligt dan weer eens 9 maanden geblesseerd te wezen en Ola John is z'n paspoort vergeten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:50:29 #204
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127773909
van mij mag het seizoen weer beginnen duurt mij te lang nu
pi_127780091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het schijnt dat Lens naar Kiev gaat, no way dus dat die naar het WK gaat. Ik ga voor de flanken JPB/Schaken, Robben ligt dan weer eens 9 maanden geblesseerd te wezen en Ola John is z'n paspoort vergeten
Nog een jaar verder is wel veel voor Schaken
pi_127780311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Adames het volgende:

[..]

Nog een jaar verder is wel veel voor Schaken
Schaken is nog steeds topfit, veel fitter dan anderen van zijn leeftijd.
pi_127780333
quote:
Kom maar op met die kaarten dan
pi_127781124
quote:
Op donderdag 27 juni kunnen studenten hun studiejaar goed afsluiten met Het Grootste Studentenfeest in De Kuip. Voor slechts tien euro kunnen zij een prachtige avond beleven, met optredens van onder meer topartiesten als Gers Pardoel en Yellow Claw. Meer informatie is te vinden op www.hetgrootstestudentenfeest.nl.

Een dag later, op vrijdag 28 juni, is het de beurt aan Cinéma in De Kuip. Na de eerste succesvolle editie van vorig jaar hebben de hipste club van Rotterdam en De Kuip de handen opnieuw ineen geslagen. Ook dit jaar kunnen de bezoekers helemaal los gaan op de middenstip, waar naast Shermanology, Roog en Erick E ook Dennis van der Geest achter de draaitafel zal plaatsnemen. De oud-judoka was in het verleden Feyenoord-ambassadeur en speelt op deze avond dus een echte thuiswedstrijd. Een kaartje kost slechts 12,50 euro en kan worden besteld via www.cinemaindekuip.nl.

De feest-driedaagse wordt afgesloten met Mysterious, een dancefeest dat al enkele malen plaatsvond in de Maassilo en op zaterdag 29 juni voor het eerst de buitenlucht opzoekt. En waar kan dat beter dan op de mooiste en meest bijzondere locatie van Rotterdam’? Met een top line-up en diverse area’s rondom het stadion belooft ook Mysterious een topfeest te worden. Meer informatie, over onder andere kaartverkoop: www.mysterious-event.com.
Goed, de kuip gaat dus nog deze zomer plat. Dat kan dat oude krakkemikkege achterhaalde stadion toch allang niet meer aan joh :')

Of... oh wacht... :{
pi_127781471
Haha die gekke Drenthe naar Reading :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_127781691
Hoe de fuck kunnen andere clubs zo belachelijk veel vangen voor zulke matige spelers.

Ik hoor dat er voor mertens tussen de 10 en 15 miljoen is geboden, terwijl die jongen zich in pakweg 1 op de 10-15 topwedstrijden eens even laat zien. Ik zie dat Lens voor 9 miljoen naar Kiev kan, terwijl hij dit seizoen vaker slecht dan goed heeft gespeeld en duidelijk nogal wat issues heeft. Daarbij zijn ze allebei al 26.

Twente vraagt voor ook ruim boven de 10 miljoen voor Chadli, overigens ook al 24 deze zomer, terwijl hij nog maar 1 jaar contract heeft en fysiek gewoon compleet ongeschikt is voor topvoetbal. Komt voor de top ook simpelweg heel veel tekort.

Waarom krijgen wij dan steeds te horen dat 5 tot 7 miljoen echt het maximale zou zijn voor spelers als de Vrij, Clasie, Janmaat, BMI, spelers met een lang contract, jonger etc -O- :r
pi_127782170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toch apart dat ze het daar dan wel aandurven :P. Ben benieuwd wat hij laat zien.
Feyenoord Rotterdam
pi_127782198
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:34 schreef De_Pel het volgende:
Hoe de fuck kunnen andere clubs zo belachelijk veel vangen voor zulke matige spelers.

Ik hoor dat er voor mertens tussen de 10 en 15 miljoen is geboden, terwijl die jongen zich in pakweg 1 op de 10-15 topwedstrijden eens even laat zien. Ik zie dat Lens voor 9 miljoen naar Kiev kan, terwijl hij dit seizoen vaker slecht dan goed heeft gespeeld en duidelijk nogal wat issues heeft. Daarbij zijn ze allebei al 26.

Twente vraagt voor ook ruim boven de 10 miljoen voor Chadli, overigens ook al 24 deze zomer, terwijl hij nog maar 1 jaar contract heeft en fysiek gewoon compleet ongeschikt is voor topvoetbal. Komt voor de top ook simpelweg heel veel tekort.

Waarom krijgen wij dan steeds te horen dat 5 tot 7 miljoen echt het maximale zou zijn voor spelers als de Vrij, Clasie, Janmaat, BMI, spelers met een lang contract, jonger etc -O- :r
Die 5 tot 7 miljoen was nog voor het jeugdek. Daar is nu wel een miljoen of 3 vanaf :')
pi_127782265
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Toch apart dat ze het daar dan wel aandurven :P. Ben benieuwd wat hij laat zien.
Hij gaat het waarmaken. Volgend jaar schittert hij in Rio.
pi_127782290
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die 5 tot 7 miljoen was nog voor het jeugdek. Daar is nu wel een miljoen of 3 vanaf :')
Simpel; mochten ze niet nog een en ander laten zien komende wedstrijd(en) dan worden ze niet verkocht. Alleen BMI blijft een optie. Die heeft volgens mij ook niet zo slecht gespeeld.
pi_127782424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja die hadden wij moeten nemen, begrijp er echt niets van, een linkerspits hebben we niet eens.
pi_127783057
Geld enzo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_127784736
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Schaken is nog steeds topfit, veel fitter dan anderen van zijn leeftijd.
Toch is het veel, hij krijgt dit jaar Europese wedstrijden erbij en zal dan na het seizoen direct aan de bak moeten bij het WK.
pi_127785139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja die hadden wij moeten nemen, begrijp er echt niets van, een linkerspits hebben we niet eens.
Welnee man.
pi_127785310
Rubinho _O_ Eind volgend seizoen gewoon contractje in 't Midden-Oosten.

vrijdag 14 juni 2013 @ 13:11:30 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_127787260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Haten is verlaten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:07:08 #223
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127791698
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Haten is verlaten
[ afbeelding ]
_O_ Elvis Manutelli!!! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_127791832
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Haten is verlaten
[ afbeelding ]
Ligt er nou gewoon een damesslip achter hem op de rand? :')
BFF met GGMM
pi_127794521
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ligt er nou gewoon een damesslip achter hem op de rand? :')
Waar het hart vol van is.... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')