Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.quote:
Kan Feijenoord mooi money pakken voor alle spelers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.
Als ze er dan bij zitten he, het is wel Van Gaal...quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Feijenoord mooi money pakken voor alle spelers.
Moeten ze wel presteren, bij Jong Oranje speelt alleen BMI op zijn niveau.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Feijenoord mooi money pakken voor alle spelers.
Moh.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.
Vrees nu al dat dat hele WK volgend jaar één grote deceptie wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, toen ze niet werden geselecteerd klaagden we ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moh.
Ik vind het nog steeds absurd hoor. Een Clasie is gewoon nog niet gebouwd voor 4 van zulke wedstrijden op rij. Het is meer een combinatie van een algemene frustratie van vandaag icm een frustratie met die ransaap van een oostveen die elke kans aangrijpt om z'n billenmaatje merwijk te strelen. Dat schema is even de spreekwoordelijke druppel
Als er gemiddeld 3 Feyenoorders meespelen in de poulefase en we komen deze door zijn we gewoon spekkopersquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrees nu al dat dat hele WK volgend jaar één grote deceptie wordt.
Sowieso lijkt de kwartfinale mij het hoogst haalbare momenteel voor het Nederlands elftal.
Normaal geef ik niet zoveel om het Nederlands elftal, maar dat er zoveel Feyenoorders in spelen helpt wel. Wat dat betreft maakt het niet uit hoever we komen op het WK, het feit dat je basisspeler bent in het grote oranje op een WK doet je transferwaarde al enorm toenemen.
Ja dat dus. Laten we hopen dat we in elk geval flink kunnen cashen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrees nu al dat dat hele WK volgend jaar één grote deceptie wordt.
Sowieso lijkt de kwartfinale mij het hoogst haalbare momenteel voor het Nederlands elftal.
Normaal geef ik niet zoveel om het Nederlands elftal, maar dat er zoveel Feyenoorders in spelen helpt wel. Wat dat betreft maakt het niet uit hoever we komen op het WK, het feit dat je basisspeler bent in het grote oranje op een WK doet je transferwaarde al enorm toenemen.
Het is nooit goed, het kan altijd beter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, toen ze niet werden geselecteerd klaagden we ook.
Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als er gemiddeld 3 Feyenoorders meespelen in de poulefase en we komen deze door zijn we gewoon spekkopers
Als Lens zo bagger blijft, zie ik zelfs Rubinho nog wel spelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?
Wel jammer dat we die spelers daarna zullen moeten missen, dat zal niet meteen op te vangen zijn denk ik, ook niet als met de transferopbrengsten de selectie weer wordt versterkt, aangezien nieuwe spelers altijd nog even zullen moeten groeien in een nieuw elftal.
Klopt. Wordt een vervelende zomer volgend jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?
Wel jammer dat we die spelers daarna zullen moeten missen, dat zal niet meteen op te vangen zijn denk ik, ook niet als met de transferopbrengsten de selectie weer wordt versterkt, aangezien nieuwe spelers altijd nog even zullen moeten groeien in een nieuw elftal.
Goede transferzomer was dat toen ja. Op het moment dat Van Hooijdonk werd vastgelegd was ik op vakantie op Kreta. Ik weet nog dat ik werd uitgelachen door andere Feyenoord-supporters toen ik hen vertelde dat Van Hooijdonk had getekend.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Wordt een vervelende zomer volgend jaar
Een opstekertje: spelers als ono en hooijdonk kwamen ook in het uefacupjaar pas binnenwandelen
Moet gewoon thee gaan drinken met de moslims .quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
zaterdag 25 januari 2014 ADO Den Haag Feyenoord
Aboutaleb en co schijten al in de broek hoor jongens!!!
Waarom zou Aboutaleb in z'n broek schijten van een wedstrijd in Den Haag?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Abou zich drukker maakt om Feyenoord - Ado.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad, die 2 taxibusjes die ze bij RKC altijd meebrengen, zorgen voor onnoemelijke parkeerproblemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
Abou maakt zich zelfs druk om Feyenoord - RKC.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Abou zich drukker maakt om Feyenoord - Ado.
Het wordt tijd voor een examenwet. Meldplicht en uitsluiting voor fraudeursen en een videoteam van de ME op en rond examens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
Abou mag zich lekker druk gaan maken over zijn matties die dat gezeik met die examens veroorzaakt hebben.
Mwa, Narsingh komt ook weer terug dus het wordt knokken voor een plekkie voor Ruubs. Het zou wel grap van de eeuw zijn als hij meegaat naar Braziliequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Lens zo bagger blijft, zie ik zelfs Rubinho nog wel spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |