abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127763791
Maakt niet uit. Pelle maakt er aanstaand seizoen 35, alleen in de competitie. Kampioen in maart, niks aan de hand.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 20:37:27 ]
pi_127763813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Vervelende dag gehad ;(
Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.
BFF met GGMM
pi_127763837
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar dat hele schema maakt geen biet uit joh, tegen het eind van het seizoen is iedereen alleen nog maar bezig met het naderende WK.
Kan Feijenoord mooi money pakken voor alle spelers.
pi_127763922
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als ze er dan bij zitten he, het is wel Van Gaal... :{
BFF met GGMM
pi_127763944
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Moeten ze wel presteren, bij Jong Oranje speelt alleen BMI op zijn niveau.
pi_127763951
quote:

[..]

Moh.
Ik vind het nog steeds absurd hoor. Een Clasie is gewoon nog niet gebouwd voor 4 van zulke wedstrijden op rij. Het is meer een combinatie van een algemene frustratie van vandaag icm een frustratie met die ransaap van een oostveen die elke kans aangrijpt om z'n billenmaatje merwijk te strelen. Dat schema is even de spreekwoordelijke druppel :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127763994
quote:

[..]

Vrees nu al dat dat hele WK volgend jaar één grote deceptie wordt. :(

Sowieso lijkt de kwartfinale mij het hoogst haalbare momenteel voor het Nederlands elftal.

Normaal geef ik niet zoveel om het Nederlands elftal, maar dat er zoveel Feyenoorders in spelen helpt wel. Wat dat betreft maakt het niet uit hoever we komen op het WK, het feit dat je basisspeler bent in het grote oranje op een WK doet je transferwaarde al enorm toenemen. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_127764011
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moh.
Ik vind het nog steeds absurd hoor. Een Clasie is gewoon nog niet gebouwd voor 4 van zulke wedstrijden op rij. Het is meer een combinatie van een algemene frustratie van vandaag icm een frustratie met die ransaap van een oostveen die elke kans aangrijpt om z'n billenmaatje merwijk te strelen. Dat schema is even de spreekwoordelijke druppel :')
Tja, toen ze niet werden geselecteerd klaagden we ook.
BFF met GGMM
pi_127764033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sowieso lijkt de kwartfinale mij het hoogst haalbare momenteel voor het Nederlands elftal.

Normaal geef ik niet zoveel om het Nederlands elftal, maar dat er zoveel Feyenoorders in spelen helpt wel. Wat dat betreft maakt het niet uit hoever we komen op het WK, het feit dat je basisspeler bent in het grote oranje op een WK doet je transferwaarde al enorm toenemen. ^O^
Als er gemiddeld 3 Feyenoorders meespelen in de poulefase en we komen deze door zijn we gewoon spekkopers ^O^
pi_127764042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja dat dus. Laten we hopen dat we in elk geval flink kunnen cashen.
BFF met GGMM
pi_127764048
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, toen ze niet werden geselecteerd klaagden we ook.
Het is nooit goed, het kan altijd beter.
pi_127764179
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als er gemiddeld 3 Feyenoorders meespelen in de poulefase en we komen deze door zijn we gewoon spekkopers ^O^
Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?

Wel jammer dat we die spelers daarna zullen moeten missen, dat zal niet meteen op te vangen zijn denk ik, ook niet als met de transferopbrengsten de selectie weer wordt versterkt, aangezien nieuwe spelers altijd nog even zullen moeten groeien in een nieuw elftal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_127764224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Moet lukken. Janmaat, De Vrij en Martins Indi lijken mij aardig zeker van hun plek toch?

Wel jammer dat we die spelers daarna zullen moeten missen, dat zal niet meteen op te vangen zijn denk ik, ook niet als met de transferopbrengsten de selectie weer wordt versterkt, aangezien nieuwe spelers altijd nog even zullen moeten groeien in een nieuw elftal.
Als Lens zo bagger blijft, zie ik zelfs Rubinho nog wel spelen :')
BFF met GGMM
pi_127764453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt. Wordt een vervelende zomer volgend jaar ;(

Een opstekertje: spelers als ono en hooijdonk kwamen ook in het uefacupjaar pas binnenwandelen ^O^
pi_127764885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Klopt. Wordt een vervelende zomer volgend jaar ;(

Een opstekertje: spelers als ono en hooijdonk kwamen ook in het uefacupjaar pas binnenwandelen ^O^
Goede transferzomer was dat toen ja. Op het moment dat Van Hooijdonk werd vastgelegd was ik op vakantie op Kreta. Ik weet nog dat ik werd uitgelachen door andere Feyenoord-supporters toen ik hen vertelde dat Van Hooijdonk had getekend. :')

Dat seizoen hadden we overigens kampioen moeten worden. Kan me herinneren dat we met een straatlengte voor stonden op nummer 2 PSV bij de winterstop.

Gelukkig maakte de UEFA-CUP alles goed. ^O^
pi_127765079
zaterdag 25 januari 2014 ADO Den Haag Feyenoord

Aboutaleb en co schijten al in de broek hoor jongens!!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:06:01 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_127765159
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:

Moet gewoon thee gaan drinken met de moslims .
RED ONS HENNIEGOD
pi_127765295
quote:

Waarom zou Aboutaleb in z'n broek schijten van een wedstrijd in Den Haag? :P
pi_127765300
quote:

Ik denk dat Abou zich drukker maakt om Feyenoord - Ado.
BFF met GGMM
pi_127765656
Abou maakt zich zelfs druk om Feyenoord - RKC.
pi_127765924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
Abou maakt zich zelfs druk om Feyenoord - RKC.
Inderdaad, die 2 taxibusjes die ze bij RKC altijd meebrengen, zorgen voor onnoemelijke parkeerproblemen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:19:51 #197
357045 Grifte
Feijenoord
pi_127765957
Abou mag zich lekker druk gaan maken over zijn matties die dat gezeik met die examens veroorzaakt hebben.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:37:35 #198
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_127767050
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat Abou zich drukker maakt om Feyenoord - Ado.
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_127767071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
Abou mag zich lekker druk gaan maken over zijn matties die dat gezeik met die examens veroorzaakt hebben.
Het wordt tijd voor een examenwet. Meldplicht en uitsluiting voor fraudeursen en een videoteam van de ME op en rond examens.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als Lens zo bagger blijft, zie ik zelfs Rubinho nog wel spelen :')
Mwa, Narsingh komt ook weer terug dus het wordt knokken voor een plekkie voor Ruubs. Het zou wel grap van de eeuw zijn als hij meegaat naar Brazilie :')
pi_127767196
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:D
Geweldige spreekkoren hebben die Hagenezen altijd sinds Abou burgemeester is:

Allah is de baas van Rotterdam,
Allah is de baas van Rotterdam,
Allah is de baas, Allah is de baas,
Allah is de baas van Rotterdam. (x100)
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo