gmta bbyquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik om al die mongolen bij elkaar gewoon
Ik ben klaar met het online deel, we zullen zien, we zullen zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef durrrr het volgende:
He kk ruft hier ben je toch, waar blijft die dm. 1989![]()
man man man
wutquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef durrrr het volgende:
man man man
wedde dat je niet durft te komen hij klapt je tot de vlakte vriendquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef durrrr het volgende:
man man man
hij gaat je aanpakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het online deel, we zullen zien, we zullen zien.
De rest in US zal het wel lezen hier denk ik als het zo ver is.
Wat wilt hij doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wedde dat je niet durft te komen hij klapt je tot de vlakte vriend
Huhauhhahuahha.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De rest io US zal het wel lezen hier denk ik als het zo ver is.
hij is beestquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wilt hij doen. Chicks zijn sowieso meteen onder de indruk van wapens dus hij staat 1 mans.
hij gaat je poppen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef durrrr het volgende:
[..]
Huhauhhahuahha.
Zielige jongen. zo een stoere online naam kiezen, maar in het echt... 1989mijn god
![]()
Leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef Nestalgie het volgende:
HET GATA VERDER IN KLB SC ZE GAAN MATTEN 8 UUR DE DAM
Ik zou zo graag willen weten hoe hij er echt uit ziet, hequote:
stuur naaktfoto dan stuur ik picquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen weten hoe hij er echt uit ziet, he
Vind het sws altijd mooi om de underdog te supportenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
weet nou niet of 2noot nou aan het trollen is of die guy daadwerkelijk aan het 'miren is.
Ook al is ze doofstom, dan nog lacht ze je uit. Accepteer het nou maar gewoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
maar misschien zou je zusje blind, doof, stom en geen gevoelens hebben. Hoe wil ze me uitlachen dan mi papi
Whuahahha hier nog zo een WoW nerdje. kk ik ga stukquote:
Hahah hatchoune yemak a zwimpie met je 'wapens'quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wilt hij doen. Chicks zijn sowieso meteen onder de indruk van wapens dus hij staat 1 mans.
Dus je gaat eindelijk een fokker meeten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De rest in US zal het wel lezen hier denk ik als het zo ver is.
Dus je support hem enkel en alleen omdat het de underdog is? niet omdat je zijn opvattingen deelt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het sws altijd mooi om de underdog te supporten
Kill doe niet roff, ik heb Thunderfury en hak je daar mee de pan in. Kom nie aan mn tier 7 armor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef durrrr het volgende:
[..]
Whuahahha hier nog zo een WoW nerdje. kk ik ga stuk.
Klein, vettig halflang haar, slungeig sulletjequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen weten hoe hij er echt uit ziet, he
Maakt niet uit, eyes on the prize, strictly business.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Innocent bystanders get hit, try'na be heroes
dont stressquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het sws altijd mooi om de underdog te supporten
[..]
Ook al is ze doofstom, dan nog lacht ze je uit. Accepteer het nou maar gewoon.
Klopt, je hebt me.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef durrrr het volgende:
[..]
Whuahahha hier nog zo een WoW nerdje. kk ik ga stuk.
wtf interesseren mij nou opvattingen en weet ik veel wat, van een stel gebruikers op een internet forum?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus je support hem enkel en alleen omdat het de underdog is? niet omdat je zijn opvattingen deelt?
Wauw
Zehma jij bent heldquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah hatchoune yemak a zwimpie met je 'wapens'
wat een bledder deze man
representquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klein, vettig halflang haar, slungeig sulletje
leipe mocro flavor is er ook bij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
wat een bledder deze man
weet ik veel wat van eenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf interesseren mij nou opvattingen en weet ik veel wat van een stel gebruikers op een internet forum?je moet nog veel leren blackabear
PRAAT NEDERLANDS MAN!!!!!!!11quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
wat een bledder deze man
Lees je de rest niet? of ben je uitgelult?quote:
Thanks love.quote:
Zal jou eens bedreigen.quote:
U r 1 cheeky cunt m8 i swear im going 2 wreck i swear on my mums lifequote:
Nee ik snapte oprecht je zin niet brah.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees je de rest niet? of ben je uitgelult?
"Of weet ik veel wat allemaal" dat sloeg op de zin er voor.
Doe normaal, Veer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Hmmmm straks voor de 2e dag Babi pangang eten, jammmmmm jammmm
Dank je wel schatjepatatje.quote:
quote:
Sowieso inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U r 1 cheeky cunt m8 i swear im going 2 wreck i swear on my mums life
Sowieso heb je deze wel eens gebruikt op WoW
quote:
quote:
ya wld al gawaad ya naghal airi fe sabahakquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zehma jij bent held. Latik shi darba a hoertje.
Hmm fatso nomnomnomnomnomquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Hmmmm straks voor de 2e dag Babi pangang eten, jammmmmm jammmm
Ik bedreig niks, die ruft komt opeens stoer doen want zijn uitkering is gekort dus wou die mij beroven ofzo, want ik loop met die dikke stacks jwz.quote:
Wat zeg jij allemaal, gekke jongen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
ya wld al gawaad ya naghal airi fe sabahak
Heb jij soms examens gestolen ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
ya wld al gawaad ya naghal airi fe sabahak
ga je je nou terugtrekken? bloody wanker je zou toch matten dan moet je ook komen of hebben alleen chicks je backquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik bedreig niks, die ruft komt opeens stoer doen want zijn uitkering is gekort dus wou die mij beroven ofzo, want ik loop met die dikke stacks jwz.
Ik heb voor jou een komma er bij geplaatst manquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik snapte oprecht je zin niet brah.
Jeetje, tiswa.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik bedreig niks, die ruft komt opeens stoer doen want zijn uitkering is gekort dus wou die mij beroven ofzo, want ik loop met die dikke stacks jwz.
Ik zou jou wel aan de leugendetector willen hebben om te vragen of je hier nou écht serieus bent of gewoon loopt te fuckenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Van mij ook nogquote:
Hij werkt bij de AHquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
I dont fucking care cueballquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef krioro het volgende:
2Nutz zware minpunten, voor nu en voor matig wijf vergelijken met chick van Resident Evil een paar dagen geleden of zo. (srs)
Nee man, dit is wat fok leuk maakt juistquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van mij ook nogKut assessments, heb ik dinsdag
Wel net te horen gekregen dat ik deze peridoe alles 7 of hoger gehaald heb dus dat zal wel goedkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 schattige dieren om de stemming te verbeteren
Ik ook niet, wilde alleen kijken en lachen maar werd ineens uitgescholden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:53 schreef durrrr het volgende:
[..]
Awh krioquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook niet, wilde alleen kijken en lachen maar werd ineens uitgescholden.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey. Niks mis met werken bij de AH flikkertje.
Nee, niks mis mee.. maar misschien kan Durr hem daar opzoekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey. Niks mis met werken bij de AH flikkertje.
Ahw! Thanks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van mij ook nogKut assessments, heb ik dinsdag
Wel net te horen gekregen dat ik deze peridoe alles 7 of hoger gehaald heb dus dat zal wel goedkomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 schattige dieren om de stemming te verbeteren
Nouquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, dit is wat fok leuk maakt juist![]()
Kwam wel lekker nonchalant over tochquote:
Ja dan ga je maar naar icanhazcheeseburgerquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NouKijk ik toch liever naar schattige babydieren
Heb je je lekker druk lopen maken om nietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw! Thanks.Was echt fucking nerveus.
Jij succes met je voorbereidingen, komt allemaal goed!
Bonuspunten voor je 7 en hoger.
Hahahaha wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dan ga je maar naar icanhazcheeseburger![]()
Gvdquote:
Nee, dat niet, heel soepel ging het niet maar heb me er weer goed uit kunnen lullen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je je lekker druk lopen maken om niets?! Extra fijn om het dan achter de rug te hebben in ieder geval.
En thanks
Zaterdagochtend op Animal Planet: Too Cutequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dan ga je maar naar icanhazcheeseburger![]()
Ben je mad, poedeliewoepsie?quote:
Grappig dat iemand die in groep 8 pas z'n veterstrikdiploma behaalde het over niveau heeftquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
moet me aanpassen aan het niveau van dwc toch anders begrijpt ie het niet
Het is ook echt een verkooppraatje hequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet, heel soepel ging het niet maar heb me er weer goed uit kunnen lullen.![]()
![]()
Wanneer heb je?
want jij pakt mensen met je 'goons' tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat iemand die in groep 8 pas z'n veterstrikdiploma behaalde het over niveau heeft.
ik heb hem nog nooit gehaaldquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat iemand die in groep 8 pas z'n veterstrikdiploma behaalde het over niveau heeft.
Ik kreeg net een DM van dwc, hij zei dat ie jou o.a. een sukkel vind.. zal niet alles hier zeggen want dat mag niet.. maar toch wou het even kwijt man hehequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
want jij pakt mensen met je 'goons' toch
word wakker
Ja, echt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook echt een verkooppraatje he
Dinsdagmiddag. Heb alles al bekeken met mijn SLB'er (SLB) en die zei dat alles in orde was en ik me niet druk hoef te maken.
Doe ik toch wel
Jij vieze stoker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee.. maar misschien kan Durr hem daar opzoeken
o okquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van dwc, hij zei dat ie jou o.a. een sukkel vind.. zal niet alles hier zeggen want dat mag niet.. maar toch wou het even kwijt man hehe
Hahaha.quote:
Wat denk je zelf. Durrrr sowieso kk harde eindbaas. Als je cool tegen mij bent, zit je in me hart mattie maar helaas 3/4 van al deze zolderrukkertjes willen alleen maar haten, peace mangquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou jou wel aan de leugendetector willen hebben om te vragen of je hier nou écht serieus bent of gewoon loopt te fuckenIk kan gewoon niet geloven dat jij jezelf echt zo'n baas vind en alle andere onzin die je uitkraamt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Durrrr sowieso kk harde eindbaas. Als je cool tegen mij bent, zit je in me hart mattie maar helaas 3/4 van al deze zolderrukkertjes willen alleen maar haten, peace mang
Echt nooitquote:
Hjb.quote:
That feel na al die stress, als je klaar bent en positief heb afgerondquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.Moest soms bijna kotsen van mezelf. Maar ja, gewoon vertellen wat ze willen horen, beetje met vakkundige termen smijten enzo.
Zeggen ze allemaal, lekker makkelijk wel.Gewoon lekker stressen! Schijnt goed te zijn.
![]()
Mattie ik ben eenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
want jij pakt mensen met je 'goons' toch
word wakker
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van dwc, hij zei dat ie jou o.a. een sukkel vind.. zal niet alles hier zeggen want dat mag niet.. maar toch wou het even kwijt man hehe
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'me hart'quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Durrrr sowieso kk harde eindbaas. Als je cool tegen mij bent, zit je in me hart mattie maar helaas 3/4 van al deze zolderrukkertjes willen alleen maar haten, peace mang
Wijo madquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mattie ik ben een
[..]Ik zou nog eerder m'n eigen uitwerpselen opeten met een beetje peterselie dan dat ik jou een DM stuur.
kom nu adam west neem je stacks mee en neem je auto mee we gaan ff babbelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ja man. #nostress #bitchesbechillinquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt nooit
[..]
Hjb.
[..]
That feel na al die stress, als je klaar bent en positief heb afgerond#opgelucht
Hahaha, echt hèquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'me hart'
Jammer, als je dit goed had gedaan wilde ik een handtekening van je op m'n bil. Heb niet zo'n mooie bil verder maar dat maakt jou toch niet uit, gezien een van je recente foto's.
Ben afgelopen week nog in het museum geweest en die veenlijken waren gewoon plakken leer hoor. Niks bil en reken maar dat ik goed gecheckt hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, echt hè. Trots op de foto met een skere 4,12/10 ass.
Ik heb veenlijken gezien met lekkerdere billen.
waarom moet je wolvendagen erbij halenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb billen gezien met lekkerdere billen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben afgelopen week nog in het museum geweest en die veenlijken waren gewoon plakken leer hoor. Niks bil en reken maar dat ik goed gecheckt hebt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom moet je wolvendagen erbij halen
Haha preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.Moest soms bijna kotsen van mezelf. Maar ja, gewoon vertellen wat ze willen horen, beetje met vakkundige termen smijten enzo.
Zeggen ze allemaal, lekker makkelijk wel.Gewoon lekker stressen! Schijnt goed te zijn.
![]()
Je moeders billen tellen nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Truequote:
Ja, zou slappen/10quote:
Zou bang zijn om ze kapot te maken. Zeer delicaat.quote:
Welnee, alsof zij niks gewend is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou bang zijn om ze kapot te maken. Zeer delicaat.
Zou scheetjes inhouden terwijl je dat doet.quote:
Slap geworden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou scheetjes inhouden terwijl je dat doet.
I know, zal elke dag wel geplowed worden maar dat idee krijg je erbijquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, alsof zij niks gewend is.
elke week afgetuigdquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, alsof zij niks gewend is.
Haha.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou scheetjes inhouden terwijl je dat doet.
Moest wel beetje lachen om mezelf.quote:
Zal jou eens laten lachenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel beetje lachen om mezelf.
Niemand kan toppen wat juminelle deedquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Fotoboek van alinity
En dat was het weer met de kloon
Als je nog lijp wilt doen roven we je niet alleen maar geven we je ook levenslange bitch-schande op YouTube.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:07 schreef durrrr het volgende:
[..]
Je moeders billen tellen niet![]()
1989 .. AH ..![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, zal elke dag wel geplowed worden maar dat idee krijg je erbij
Doe je broek eens uit dan.quote:
hahahaquote:
Nu niet meer, idd. Het word ook wel erg treurigquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niemand kan toppen wat juminelle deed
Gewoon waarheid.quote:
Idd en als iemand een kloon maakt doe het dan goed en niet gelijk zo obviousquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha
[..]
Nu niet meer, idd. Het word ook wel erg treurig
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:13 schreef VeerEli het volgende:
Honger. Denk dat ik m'n chineesje maar eens ga opkanen.
inb4 A-J opmerkingen
quote:
Hehehe.quote:
zosk*quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:13 schreef VeerEli het volgende:
inb4 A-J opmerkingen
Gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zosk is nog maar half in leven op FOK.
Had 'm laatst DM gestuurd maar die teringchinees negeert me gewoon al weken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zosk is nog maar half in leven op FOK.
opkanen ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:13 schreef VeerEli het volgende:
inb4 A-J opmerkingen
Hahahaha ik krijg wel DM terug. Zosk haat jouquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had 'm laatst DM gestuurd maar die teringchinees negeert me gewoon al weken.
Mij antwoord ie altijd gelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zou niet pikkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahaha ik krijg wel DM terug. Zosk haat jou
Tss, de arrogantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Ben ook niet blondquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik niet blond ben. Dat is het gewoon.
Jij bent kaal, pls.quote:
Jij en je vakkenvullertjes ?of neem je het slagersmeisje ook mee ? 1989quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je nog lijp wilt doen roven we je niet alleen maar geven we je ook levenslange bitch-schande op YouTube.
Oh lawd.quote:
Hoezo omdat ik dom ben? dat gaat voor jou ook niet op toch?quote:
Ehhh.. neequote:
Klopt, ik ben dan ook blond met brainsquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo omdat ik dom ben? dat gaat voor jou ook niet op toch?
Over twee jaar wel.quote:
Vleespetquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhh.. nee
[/quote
Over twee jaar wel.INHAMBOY.
Had je soms wat tegen kale mensen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Had je soms wat tegen kale mensen?Haha is dat de mosselman????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Had je soms wat tegen kale mensen?Nee, zou trio doen met jullie xoxoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook blond met brains
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij en je vakkenvullertjes ?of neem je het slagersmeisje ook mee ? 1989![]()
![]()
Wat sneer, hep tog nerges gezegdt dat ik je nie QT vint??quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een sneer jegens mijn persoon krijgen en nog aardig blijven en een compliment gevenzo roll ik
Kerstboom niet versieren.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 cb met "zal jouw mosseltje eens".
Gewoon door gaan met aanvallen het doet mij nietsquote:
Nope. Heeft mijn pa ook al vanaf zijn 20e en is nu nog niet grijs en nog steeds alleen inhammetjesquote:
Zou stroop op doen en likken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft CB nou weer voor pannenkoekenborstkas?
Pics van jouw borstkas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft CB nou weer voor pannenkoekenborstkas?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dat is wel nice.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon door gaan met aanvallen het doet mij nietshaha
[..]
Nope. Heeft mijn pa ook al vanaf zijn 20e en is nu nog niet grijs en nog steeds alleen inhammetjes
quote:Geen verschil gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij echt kutquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel nice.Mijn broer begon op z'n 25e ook kaal te worden. Scheert nu al tien jaar z'n kop daarom, maar zei laatst al tegen 'm dat-ie steeds minder hoeft te scheren.
Je kan zulke kekke dingen doen met die kale kop en jij shopt zijn chestquote:
Mannen rijpen als wijn, vrouwen als druiven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij echt kutMaar daarentegen met een goed hoofd is er niets mis met kaal zijn.
Mannen agen sowieso stukken beter dan vrouwen
Shop een penis bij z'n mond haha.quote:
quote:
Dank je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
met een goed hoofd is er niets mis met kaal zijn.
Mannen agen sowieso stukken beter dan vrouwen
Bob de Rooij allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die mensen die kaal zijn en het proberen te 'maskeren' door er haar overheen proberen te kammen.
Comb over.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die mensen die kaal zijn en het proberen te 'maskeren' door er haar overheen proberen te kammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wel jammerquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mannen rijpen als wijn, vrouwen als druiven.
Ik doelde idd op jou srsquote:
quote:Naughty CBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat met krio?quote:
Bij BB kan je gewoon globaal selecteren wat je wilt backuppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
Als je backup maakt van je iPhone dan backupt hij die picz toch ook
Ik hoef geen selectie, ik wil allesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij BB kan je gewoon globaal selecteren wat je wilt backuppen.
Standaard niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
Als je backup maakt van je iPhone dan backupt hij die picz toch ook
Backed-up information includes purchased music, TV shows, apps, and books*; photos and video in the Camera Roll; device settings (for example, Phone Favorites, Wallpaper, and Mail, Contacts, Calendar accounts); app data; Home screen and app organization; Messages (iMessage, SMS, and MMS), ringtones, and more. Media files synced from your computer aren’t backed up, but can be restored by syncing with iTunes.quote:
Waarom vraag je dan, miss triplex?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Backed-up information includes purchased music, TV shows, apps, and books*; photos and video in the Camera Roll; device settings (for example, Phone Favorites, Wallpaper, and Mail, Contacts, Calendar accounts); app data; Home screen and app organization; Messages (iMessage, SMS, and MMS), ringtones, and more. Media files synced from your computer aren’t backed up, but can be restored by syncing with iTunes.
Standaard wel, bitch
So so romantisch.quote:
Ik heb hem nu op de computer en op iCloud gezet. Alleen nu krijg ik conflicten met contacten op deze computer oidquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik doe altijd gewoon met iTunes handmatig syncen btw. Bij mij als ik backup doe bewaard ie alleen instellingen, contacten etc. behalve filmpjes en foto's.
Oh my.quote:
Omdat je incompetent bentquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
wrm zet ie niet al mn contacten op icloudgvd zeker simkaart dingen
Je bent veel te laat.quote:
Jij bent dalijk jelly omdat ik wel ios7 hebquote:
Heb al sinds WWDC de beta maar okay.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent dalijk jelly omdat ik wel ios7 heb
Met al die blije kleurtjes. MyFirstiOS.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent dalijk jelly omdat ik wel ios7 heb
Ja ik zie het.quote:
Haal je mods niet zo door elkaar.quote:
Ach, zolang jij er maar bent.quote:
Username is dus met voorzorg uitgekozen.quote:
Zou vas hier jaloers op zijnżquote:
Geeft niet, heb je briefje meegekregen? Morgen voor 08.00 uur melden anders krijg je strafcorvee.quote:
Klopt, hij is redelijk accuraat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Username is dus met voorzorg uitgekozen.
Ah kak, niet weer dat schijtcorvee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niet, heb je briefje meegekregen? Morgen voor 08.00 uur melden anders krijg je strafcorvee.
quote:
Laat dat redelijk maar wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, hij is redelijk accuraat.
[..]
Ah kak, niet weer dat schijtcorvee.
lepel moet boven het boord liggen en niet erop.quote:
Wil je niet zo'n toontje aanslaan, meneertjekoekepeertje?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, hij is redelijk accuraat.
[..]
Ah kak, niet weer dat schijtcorvee.
Sorry mevrouw, ik zal direct beginnen aan m'n strafwerkquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je niet zo'n toontje aanslaan, meneertjekoekepeertje?
Oké, doe je broek maar uit dan.quote:
boordquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef wise het volgende:
[..]
lepel moet boven het boord liggen en niet erop.
Wat een foute tent zeg
Typte het bij die post weer. (srs)quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet je nog die tijd dat je dacht dat =$ =S was =$.
No, no, you succeededquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zocht de meest debiele smiley, het was die of
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je typte het, consequent, meerdere keren achter elkaar, "verkeerd"quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef krioro het volgende:
Typte het bij die post weer. (srs)
Maar ter verduidelijking, ik dacht nooit dat het =S was, ik typte het alleen verkeerd.
Hou je in de smiezen hoor, Krio. M.quote:
Correct. Zo lang al geen msn messenger meer gebruikt, dat ik mij de toetsencombinatie verkeerd herinnerde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je typte het, consequent, meerdere keren achter elkaar, "verkeerd"?
Doet al zeer als je er naar kijkt ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je in de smiezen hoor, Krio. M.AIVD zit onder speeddial
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Poppetje in het roze met den handen boven den hoofd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wd je hebt gister de discussie gemistwat is jouw favo whatsapp emoticon?
hjbquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik wist dat je een rare neus had, maar dit.
Even zoeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Poppetje in het roze met den handen boven den hoofd.
Wilde gaan kijken waar ze staat maar kan niet want ben upgraden.quote:
Oh ja, die is wel leuk.quote:
Ik heb werkelijk geen idee van wie die achternaamletters allemaal zijn.quote:
Gebruik ik voor allesquote:
Krio Smeerpijpquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee van wie die achternaamletters allemaal zijn.
NIET!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
Debielste smiley trouwens: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |