Ja dan ga je maar naar icanhazcheeseburgerquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NouKijk ik toch liever naar schattige babydieren
Heb je je lekker druk lopen maken om nietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw! Thanks.Was echt fucking nerveus.
Jij succes met je voorbereidingen, komt allemaal goed!
Bonuspunten voor je 7 en hoger.
Hahahaha wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dan ga je maar naar icanhazcheeseburger![]()
Gvdquote:
Nee, dat niet, heel soepel ging het niet maar heb me er weer goed uit kunnen lullen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je je lekker druk lopen maken om niets?! Extra fijn om het dan achter de rug te hebben in ieder geval.
En thanks
Zaterdagochtend op Animal Planet: Too Cutequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dan ga je maar naar icanhazcheeseburger![]()
Ben je mad, poedeliewoepsie?quote:
Grappig dat iemand die in groep 8 pas z'n veterstrikdiploma behaalde het over niveau heeftquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
moet me aanpassen aan het niveau van dwc toch anders begrijpt ie het niet
Het is ook echt een verkooppraatje hequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet, heel soepel ging het niet maar heb me er weer goed uit kunnen lullen.![]()
![]()
Wanneer heb je?
want jij pakt mensen met je 'goons' tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat iemand die in groep 8 pas z'n veterstrikdiploma behaalde het over niveau heeft.
ik heb hem nog nooit gehaaldquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat iemand die in groep 8 pas z'n veterstrikdiploma behaalde het over niveau heeft.
Ik kreeg net een DM van dwc, hij zei dat ie jou o.a. een sukkel vind.. zal niet alles hier zeggen want dat mag niet.. maar toch wou het even kwijt man hehequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
want jij pakt mensen met je 'goons' toch
word wakker
Ja, echt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook echt een verkooppraatje he
Dinsdagmiddag. Heb alles al bekeken met mijn SLB'er (SLB) en die zei dat alles in orde was en ik me niet druk hoef te maken.
Doe ik toch wel
Jij vieze stoker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee.. maar misschien kan Durr hem daar opzoeken
o okquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van dwc, hij zei dat ie jou o.a. een sukkel vind.. zal niet alles hier zeggen want dat mag niet.. maar toch wou het even kwijt man hehe
Hahaha.quote:
Wat denk je zelf. Durrrr sowieso kk harde eindbaas. Als je cool tegen mij bent, zit je in me hart mattie maar helaas 3/4 van al deze zolderrukkertjes willen alleen maar haten, peace mangquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou jou wel aan de leugendetector willen hebben om te vragen of je hier nou écht serieus bent of gewoon loopt te fuckenIk kan gewoon niet geloven dat jij jezelf echt zo'n baas vind en alle andere onzin die je uitkraamt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Durrrr sowieso kk harde eindbaas. Als je cool tegen mij bent, zit je in me hart mattie maar helaas 3/4 van al deze zolderrukkertjes willen alleen maar haten, peace mang
Echt nooitquote:
Hjb.quote:
That feel na al die stress, als je klaar bent en positief heb afgerondquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.Moest soms bijna kotsen van mezelf. Maar ja, gewoon vertellen wat ze willen horen, beetje met vakkundige termen smijten enzo.
Zeggen ze allemaal, lekker makkelijk wel.Gewoon lekker stressen! Schijnt goed te zijn.
![]()
Mattie ik ben eenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
want jij pakt mensen met je 'goons' toch
word wakker
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van dwc, hij zei dat ie jou o.a. een sukkel vind.. zal niet alles hier zeggen want dat mag niet.. maar toch wou het even kwijt man hehe
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'me hart'quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Durrrr sowieso kk harde eindbaas. Als je cool tegen mij bent, zit je in me hart mattie maar helaas 3/4 van al deze zolderrukkertjes willen alleen maar haten, peace mang
Wijo madquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mattie ik ben een
[..]Ik zou nog eerder m'n eigen uitwerpselen opeten met een beetje peterselie dan dat ik jou een DM stuur.
kom nu adam west neem je stacks mee en neem je auto mee we gaan ff babbelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ja man. #nostress #bitchesbechillinquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt nooit
[..]
Hjb.
[..]
That feel na al die stress, als je klaar bent en positief heb afgerond#opgelucht
Hahaha, echt hèquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'me hart'
Jammer, als je dit goed had gedaan wilde ik een handtekening van je op m'n bil. Heb niet zo'n mooie bil verder maar dat maakt jou toch niet uit, gezien een van je recente foto's.
Ben afgelopen week nog in het museum geweest en die veenlijken waren gewoon plakken leer hoor. Niks bil en reken maar dat ik goed gecheckt hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, echt hè. Trots op de foto met een skere 4,12/10 ass.
Ik heb veenlijken gezien met lekkerdere billen.
waarom moet je wolvendagen erbij halenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb billen gezien met lekkerdere billen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben afgelopen week nog in het museum geweest en die veenlijken waren gewoon plakken leer hoor. Niks bil en reken maar dat ik goed gecheckt hebt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom moet je wolvendagen erbij halen
Haha preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.Moest soms bijna kotsen van mezelf. Maar ja, gewoon vertellen wat ze willen horen, beetje met vakkundige termen smijten enzo.
Zeggen ze allemaal, lekker makkelijk wel.Gewoon lekker stressen! Schijnt goed te zijn.
![]()
Je moeders billen tellen nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Truequote:
Ja, zou slappen/10quote:
Zou bang zijn om ze kapot te maken. Zeer delicaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |