Mij antwoord ie altijd gelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had 'm laatst DM gestuurd maar die teringchinees negeert me gewoon al weken.
zou niet pikkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahaha ik krijg wel DM terug. Zosk haat jou
Tss, de arrogantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Ben ook niet blondquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik niet blond ben. Dat is het gewoon.
Jij bent kaal, pls.quote:
Jij en je vakkenvullertjes ?of neem je het slagersmeisje ook mee ? 1989quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je nog lijp wilt doen roven we je niet alleen maar geven we je ook levenslange bitch-schande op YouTube.
Oh lawd.quote:
Hoezo omdat ik dom ben? dat gaat voor jou ook niet op toch?quote:
Ehhh.. neequote:
Klopt, ik ben dan ook blond met brainsquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo omdat ik dom ben? dat gaat voor jou ook niet op toch?
Over twee jaar wel.quote:
Vleespetquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhh.. nee
[/quote
Over twee jaar wel.INHAMBOY.
Had je soms wat tegen kale mensen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Had je soms wat tegen kale mensen?Haha is dat de mosselman????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Had je soms wat tegen kale mensen?Nee, zou trio doen met jullie xoxoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook blond met brains
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:17 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij en je vakkenvullertjes ?of neem je het slagersmeisje ook mee ? 1989![]()
![]()
Wat sneer, hep tog nerges gezegdt dat ik je nie QT vint??quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een sneer jegens mijn persoon krijgen en nog aardig blijven en een compliment gevenzo roll ik
Kerstboom niet versieren.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 cb met "zal jouw mosseltje eens".
Gewoon door gaan met aanvallen het doet mij nietsquote:
Nope. Heeft mijn pa ook al vanaf zijn 20e en is nu nog niet grijs en nog steeds alleen inhammetjesquote:
Zou stroop op doen en likken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft CB nou weer voor pannenkoekenborstkas?
Pics van jouw borstkas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft CB nou weer voor pannenkoekenborstkas?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dat is wel nice.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon door gaan met aanvallen het doet mij nietshaha
[..]
Nope. Heeft mijn pa ook al vanaf zijn 20e en is nu nog niet grijs en nog steeds alleen inhammetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |