Iets verbergen is iets anders dan dat een ander mee zou kunnen lezen ,wat je niet wenst.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mensen gebruiken TOR omdat ze wél iets te verbergen hebben
Maar tegelijkertijd zeggen mensen vaak: oh iedereen mag alles weten hoor, ik heb niks te verbergen. Alleen mijn pincode.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mensen gebruiken TOR omdat ze wél iets te verbergen hebben
Ja, maar die mensen hebben geen ruggengraatquote:Op zondag 7 juli 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd zeggen mensen vaak: oh iedereen mag alles weten hoor, ik heb niks te verbergen. Alleen mijn pincode.
Ik denk dat veel van die mensen bedoelen; als je het vraagt, vertel ik het wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd zeggen mensen vaak: oh iedereen mag alles weten hoor, ik heb niks te verbergen. Alleen mijn pincode.
Dat is ook heel goed mogelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:18 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die mensen bedoelen; als je het vraagt, vertel ik het wel.
En niet dat alles met één druk op de knop open en bloot is.
eerder misleid.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook heel goed mogelijk.
We zijn jarenlang veel te naief geweest en plukken daar nu de zure vruchten van.
Of allebei? De overheid kon je toch altijd vertrouwen? Die is er voor jou.quote:
ja dat idee heb ik ook al een tijdje,quote:Op zondag 7 juli 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of allebei? De overheid kon je toch altijd vertrouwen? Die is er voor jou.
Ik heb het idee dat die rollen nu zijn omgedraaid: wij zijn er voor de overheid.
Hiermee doel je op Turkije, Brazilie en het M-O? Laten we vooral blij zijn dat we hier in een veilig landje wonen waar we een beetje vrijheid hebben. Dat we niet alles moeten accepteren, oke. Maar om nou als gekken de straat op te gaan slaat ook weer iets te ver door vind ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:54 schreef new_moon het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook al een tijdje,
maar het blijft voor een groot aantal mensen verdomde lastig om dat te zien, blijkbaar
Overheid is allang niet meer te vertrouwen, if ever.,,,
de vraag is, (hoe) kun je er iets aan doen?
dat is wat mij betreft echt DE grote vraag.....
waar is het gezonde verstand gebleven
In andere landen gaan ze de straat op, maar hier is alles al zo monddood gemaakt dat het allemaal niks meer uitmaakt lijkt het wel
Die mensen daar gaan de straat op voor zichzelf meer niet. Als je denkt dat het georganiseerd is op mondiale schaal en met de zelfde doelen, dan mag je je nog wel eens achter de oortjes krabben.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hiermee doel je op Turkije, Brazilie en het M-O? Laten we vooral blij zijn dat we hier in een veilig landje wonen waar we een beetje vrijheid hebben. Dat we niet alles moeten accepteren, oke. Maar om nou als gekken de straat op te gaan slaat ook weer iets te ver door vind ik.
wou wilders niet gaan protesteren binnen kort tegen het beleid, in de hoop dat hij veel mensen mee krijgt rond prinsjesdag er voor of er na, ik weet het niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Die mensen daar gaan de straat op voor zichzelf meer niet. Als je denkt dat het georganiseerd is op mondiale schaal en met de zelfde doelen, dan mag je je nog wel eens achter de oortjes krabben.
Niemand wilt horden mensen met knuppels en tuingereedschap door de randstad zien rennen. (om Rutte of dergelijke een kopje kleiner te maken?) Dat is chaos, chaos is een ladder, een ladder die Hitler en Stalin ooit ook beklommen.
maar om nou als makke schapen alles maar te pikken omdat het "barbaars" is om ergens tegen te protesteren??quote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hiermee doel je op Turkije, Brazilie en het M-O? Laten we vooral blij zijn dat we hier in een veilig landje wonen waar we een beetje vrijheid hebben. Dat we niet alles moeten accepteren, oke. Maar om nou als gekken de straat op te gaan slaat ook weer iets te ver door vind ik.
Niet. Te. Vergelijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:54 schreef new_moon het volgende:
In andere landen gaan ze de straat op, maar hier is alles al zo monddood gemaakt dat het allemaal niks meer uitmaakt lijkt het wel
Protesteren is niet barbaars. Als mensen gaan protesteren omdat de basisbehoeften omver geschopt worden dan is dat heel iets anders dan als men de mondiale machtshebbers een kopje kleiner wilt maken. (LET OP ik heb het hier niet over: illuminati, dat is maar een cult en vergelijkbaar met religie)quote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef new_moon het volgende:
[..]
maar om nou als makke schapen alles maar te pikken omdat het "barbaars" is om ergens tegen te protesteren??
Niks mis met demonstraties (na bezuinigingen op zorg/onderwijs gebeurde dit ook gewoon). Maar we moeten ook eens beseffen wat we wel hebben. Ja, er kan nog heel veel beter en ja, we moeten niet alles accepteren. Maar om nou net als Brazilie en Turkije een land stil te leggen is nergens voor nodig vind ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef new_moon het volgende:
[..]
maar om nou als makke schapen alles maar te pikken omdat het "barbaars" is om ergens tegen te protesteren??
dit dus,quote:Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef ems. het volgende:
En dat zal simpelweg ook niet gebeuren omdat het gewoon veels te goed gaat in Nederland. Zolang mensen kunnen eten, af en toe op stap kunnen en zonder al te veel stress om hun toekomst kinderen kunnen werpen zal men niet gaan protesteren.
De realiteit is dat maar een verschrikkelijk klein aandeel van de Nederlanders ook daadwerkelijk klachten heeft. Men gaat niet de straat op voor iets wat relatief wissewasjes zijn. Hell, de mensen die op internet het hardst roepen om dat "men iets moet gaan doen" zijn (zoals bnw uitwijst) juist vaak de mensen die niets anders doen dan retoriek op internet bespelen. Stiekem beseffen ze vaak zelf ook wel dat het er lang niet zo slecht voorstaat als ze graag roepen.
Dat hele gedoe over 'makke schapen' gaat ook nergens over. Dat is puur een uitspraak van de kleine man om andersdenkenden bevredigend te kunnen categoriseren.
je bent je er van bewust dat je heel erg vanuit jezelf spreekt?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef ems. het volgende:
En dat zal simpelweg ook niet gebeuren omdat het gewoon veels te goed gaat in Nederland. Zolang mensen kunnen eten, af en toe op stap kunnen en zonder al te veel stress om hun toekomst kinderen kunnen werpen zal men niet gaan protesteren.
De realiteit is dat maar een verschrikkelijk klein aandeel van de Nederlanders ook daadwerkelijk klachten heeft. Men gaat niet de straat op voor iets wat relatief wissewasjes zijn. Hell, de mensen die op internet het hardst roepen om dat "men iets moet gaan doen" zijn (zoals bnw uitwijst) juist vaak de mensen die niets anders doen dan retoriek op internet bespelen. Stiekem beseffen ze vaak zelf ook wel dat het er lang niet zo slecht voorstaat als ze graag roepen.
Dat hele gedoe over 'makke schapen' gaat ook nergens over. Dat is puur een uitspraak van de kleine man om andersdenkenden bevredigend te kunnen categoriseren.
Hier BNW / One solution: revolution! Wat denk/vind/geloof jij? kunnen we over deze dingen pratenquote:
Thankssquote:Op maandag 8 juli 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier BNW / One solution: revolution! Wat denk/vind/geloof jij? kunnen we over deze dingen praten
Ja. Jij ook?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef new_moon het volgende:
[..]
je bent je er van bewust dat je heel erg vanuit jezelf spreekt?
Uiteraard. Die heb je in elk land. Neemt niet weg dat het aantal mensen in Nederland dat daar last van heeft nihil is. Anders had je, zoals gezegd, heus wel wat protesten gehad.quote:er zijn echt mensen in NL die zich afvragen of ze hun kind volgende week nog wat te eten kunnen geven.
Als mensen niet op straat geweest in het verleden hadden we nog minder 'vrijheid'. imo.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |