Uhhh specificeer 'de gasten en hun mediahoeren' eens alsjeblieft?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen disrespect Lavender, maar jij blijft toch de gasten (en hun media hoeren) geloven.
Volgens mij kan je naast schrijven Nederlands ook niet zo goed lezen. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen disrespect Lavender, maar jij blijft toch de gasten (en hun media hoeren) geloven.
Obamaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Obama gaat hier verandering in brengen, zodat altijd een bevel van de rechter nodig is voordat gegevens mogen worden doorzocht.
Ja, zonder Snowden was dit vast niet gebeurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
ObamaDoet hij toch nog iets in de strekking van zijn verkiezingsbeloftes. Wel jammer dat er een klokkenluider voor nodig was.
Uh-huh. Obama zegt er verandering in te brengen, dus is dat ook zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
President Obama gaat vrijdag aankondigen dat gegevens over Amerikaanse telefoongesprekken niet meer massaal mogen worden verzameld door de inlichtingendienst NSA.
Dat melden de persbureaus Reuters en AP op basis van anonieme bronnen binnen de Amerikaanse regering.
Nu mag de NSA zogenoemde 'metadata' over telefoongesprekken, zoals de betrokken telefoonnummers, duur en gesprekslocatie, altijd verzamelen en doorzoeken. Obama gaat hier verandering in brengen, zodat altijd een bevel van de rechter nodig is voordat gegevens mogen worden doorzocht.
bron:http://www.nu.nl/algemeen(...)ens-weg-bij-nsa.html
Laat ik het zo zeggen: ik wacht het afquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uh-huh. Obama zegt er verandering in te brengen, dus is dat ook zo.
Zitten we nog in BNW, of is dit "ik geloof alles wat politici zeggen en journalisten opschrijven"-NWS?
BNW = Burgerlijk New World.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uh-huh. Obama zegt er verandering in te brengen, dus is dat ook zo.
Zitten we nog in BNW, of is dit "ik geloof alles wat politici zeggen en journalisten opschrijven"-NWS?
Als niet weer de republiekeinen hem dwars zitten, zoals bij veel van zijn plannen het geval was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
NSA stopt met afluisteren bondgenoten
Obama heeft een aantal veranderingen aangekondigd voor de NSA. De Amerikaanse veiligheidsdienst mag onder andere niet langer bondgenoten afluisteren.
Dat zei hij in een speech over de NSA. De aankondiging volgt op talloze onthullingen van Edward Snowden, waaruit onder andere bleek dat de Duitse bondskanselier Angela Merkel werd afgeluisterd.
Het bevel van Obama geldt voor tientallen staatshoofden. De Amerikaanse president laat nog wel ruimte voor speculatie, aangezien ministers en andere hoge ambtenaren niet specifiek genoemd worden.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)ren-bondgenoten.html
We zullen het moeten afwachten. Ik had het idee dat het al een feit was, maar wat je zegt, het zal nog langs de senaat moeten.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als niet weer de republiekeinen hem dwars zitten, zoals bij veel van zijn plannen het geval was.
Juist, en daar vielen veel van zijn beloftes ook in duigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen het moeten afwachten. Ik had het idee dat het al een feit was, maar wat je zegt, het zal nog langs de senaat moeten.
Er zullen vast wel wat mazen in de wetten zitten waardoor ze veel van hun huidige werk gewoon kunnen doorzetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef Tingo het volgende:
Alsof organisaties zoals CIA,FBI,NSA. enz.enz. gaan stoppen met z'n praktijken want Obama zegt "Stop it you naughty boys!"
Wetten? Denk je echt dat deze organisaties opereren volgens de wet? Echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat mazen in de wetten zitten waardoor ze veel van hun huidige werk gewoon kunnen doorzetten.
Zo niet komen ze vast wel weer in opspraakquote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wetten? Denk je echt dat deze organisaties opereren volgens de wet? Echt?
Dus jij gelooft echt dat organisaties zoals CIA enz. opereren volgens de wet?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo niet komen ze vast wel weer in opspraak
Ik geloof dat er genoeg dingen gebeuren die buiten de wet gaan, en er zal de komende jaren genoeg weer uit lekken.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij gelooft echt dat organisaties zoals CIA enz. opereren volgens de wet?
Dus je weet goed dat organisaties zoals de CIA zijn crimineel bezig geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik geloof dat er genoeg dingen gebeuren die buiten de wet gaan, en er zal de komende jaren genoeg weer uit lekken.
En CIA zit in verschillende landen, dus vraag me af volgens welke wet ze dan handelen het land van herkomst of het land waar ze aanwezig zijn?
Het is niet de kleuterklas Tingo. Die bewoordingen zal Obama niet gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef Tingo het volgende:
Alsof organisaties zoals CIA,FBI,NSA. enz.enz. gaan stoppen met z'n praktijken want Obama zegt "Stop it you naughty boys!"
"Is Donald in class today? Donald? Donald Rumsfeld? Aah,there you are...see me after class about the waterboarding torture you've been doing!"quote:Op maandag 20 januari 2014 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet de kleuterklas Tingo. Die bewoordingen zal Obama niet gebruiken.
i did not had a sexual relationship with that woman!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
"Is Donald in class today? Donald? Donald Rumsfeld? Aah,there you are...see me after class about the waterboarding torture you've been doing!"
Write one hundred times : I must not torture innocent people
Waarvoor hartelijk dank.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
PRISM heeft aanslag in Nederland verijdeld
Belastingaanslag, ijsaanslag, kalkaanslag, zoiets?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
PRISM heeft aanslag in Nederland verijdeld
Zeg je dat nu tegen PRISM/NSA? "Bedankt voor het voorkomen van een aanslag beweren dat je een aanslag hebt voorkomen, maar je geeft geen details, zelfs geen opgepakte verdachten"quote:
Edgar Snowden is een terrorist die jou dood wil hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Belastingaanslag, ijsaanslag, kalkaanslag, zoiets?
Werkelijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Edgar Snowden is een terrorist die jou dood wil hebben.
Vraag dat aan Lavenderr. Die is blij met PRISM. Al die voorkomen aanslagen, stel je voor.quote:
Lavenderr heeft dan ook veel last van kalkaanslag in haar douche en hoopt nu dat, gezien Antikal niet werkt, PRISM een nieuw soort wondermiddel is dat wel werkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vraag dat aan Lavenderr. Die is blij met PRISM. Al die voorkomen aanslagen, stel je voor.
Diezelfde lijn wil ik in een nieuw topic aanhalen. Smart.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lavenderr heeft dan ook veel last van kalkaanslag in haar douche en hoopt nu dat, gezien Antikal niet werkt, PRISM een nieuw soort wondermiddel is dat wel werkt.![]()
Wasmachines leven langer met PRISM.
Komt voort uit de PVV en ze zijn voor hard straffen, register zedendelinquenten, ze komen erg rechts op me over, een soort PVV gewoon, misschien een tikkeltje milder. Volgens mij willen ze ook meer camera's, meer politie, meer mogelijkheden voor de politie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diezelfde lijn wil ik in een nieuw topic aanhalen. Smart.
En waarom was Artikel50 nou weer "fascistisch"?
Minimumstraffen ben ik tegen, registratie zedendelinquenten erg voor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Komt voort uit de PVV en ze zijn voor hard straffen, register zedendelinquenten, ze komen erg rechts op me over, een soort PVV gewoon, misschien een tikkeltje milder. Volgens mij willen ze ook meer camera's, meer politie, meer mogelijkheden voor de politie.
Het is jammer dat GroenLinks zo eurofiel is, GroenLinks wenst wel de privacy van burgers te beschermen en is tegen de politiestaat.
Artikel50 komt op mij over als een partij die een politiestaat wil invoeren, net als de PVV en VVD wensen. Maar wellicht heb ik het mis, ik hoop dat ik het mis heb eigenlijk.
Ik heb Partij voor de Dieren gestemd, eurokritisch, maar wel links, geen voorstander van de politiestaat en ook sociaal (dus niet alle uitkeringen stopzetten). Het partijprogramma van artikel50 is ook erg summier, ik heb het geheel doorgelezen, maar ze zwijgen over veel onderwerpen.
Ze luisteren de gewone man af, maar natuurlijk niet de top zelf, het zou van naïviteit getuigen te denken dat dergelijke programma's ook de elite zelf zouden schaden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minimumstraffen ben ik tegen, registratie zedendelinquenten erg voor.
Meeste punten kan ik me wel in vinden, staan sterk voor vrije meningsuiting en secularisme en voor Nederland en Europa en dus tegen de EU.
Goed dat PvdD een zetel haalde.
Privacy is een illusie en je kan je afvragen of al dat afluisteren wel zo slecht is. Uiteindelijk komt het juist door die registratie wel uit wat onze "leiders" aan het bekokstoven zijn...
Elkaar ook hoor. Daar gaat het juist om. Wat zij zeggen komt ook door op deze manier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ze luisteren de gewone man af, maar natuurlijk niet de top zelf, het zou van naïviteit getuigen te denken dat dergelijke programma's ook de elite zelf zouden schaden.
Misschien dat er ooit een kleine vis wordt gevangen, een lokale onbelangrijke politicus die wordt geslachtofferd, maar meer echt niet. Ze zijn niet alleen door en door verrot, ze zijn ook zeer intelligent bij de elite. De elite bestaat echt niet uit een stel Henk Bressen.
Dat is het idd. Wondermiddel dat PRISM.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lavenderr heeft dan ook veel last van kalkaanslag in haar douche en hoopt nu dat, gezien Antikal niet werkt, PRISM een nieuw soort wondermiddel is dat wel werkt.![]()
Wasmachines leven langer met PRISM.
"Vertrouwen in het Amerikaans rechtssysteem" Wat een optimistquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:33 schreef Lavenderr het volgende:
Edward Snowden wil terug naar de Verenigde Staten
Snowden heeft aangegeven in een interview op NBC dat hij graag terugkeert naar de Verenigde Staten.
De klokkenluider woont momenteel in Rusland nadat hij grote hoeveelheden geheime documenten over de inlichtingendienst NSA had gelekt aan de media.
"Ik denk niet dat het de vraag ooit is geweest of ik graag terug zou willen naar de Verenigde Staten", zegt Snowden in het interview. "Of amnestie of gratie een mogelijkheid zal worden is niet aan mij. Dat is aan het publiek en de overheid."
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry noemt klokkenluider Edward Snowden een voortvluchtige. "Als Snowden terug wil naar de VS dan regelen we dat direct."
"Iemand met liefde voor zijn vaderland rent niet weg", vervolgt Kerry. "Als hij gelooft in zijn land en geeft om de Verenigde Staten, dan zou hij ook het Amerikaanse rechtssysteem moeten vertrouwen."
Undercover
Snowden maakte tevens bekend in het interview dat hij undercover en in het buitenland heeft gewerkt voor de CIA en de NSA. Zijn functie bij de overheid zou groter geweest zijn dan de Verenigde Staten tot nu toe hebben toegegeven.
"Ik werd opgeleid tot spion, in de meest duidelijk zin van het woord. Daardoor woonde en werkte ik vaak in het buitenland", vertelt de klokkenluider.
Susan Rice, Amerikaanse nationaal veiligheidsadviseur gaf eerder in een interview op CNN aan dat Snowden nooit undercover heeft gewerkt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)erenigde-staten.html
Blijkbaar toch wel want anders zou hij echt niet zo graag terug willen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
"Vertrouwen in het Amerikaans rechtssysteem" Wat een optimist
Inderdaad. Een van de meest corrupte k***-landen ter wereld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
"Vertrouwen in het Amerikaans rechtssysteem" Wat een optimist
Waarom zou hij dan toch zo graag terug willen? Kun jij of E_O me dat uitleggen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Een van de meest corrupte k***-landen ter wereld.![]()
Waar het grootkapitaal de rechterlijke macht aanstuurt en waar keuzevrijheid beperkt blijft tussen chemische troep van Pepsi of chemisch afval van Coca Cola.
Ik denk dat het te maken heeft met roots en familie en in ballingschap leven is natuurlijk nooit leuk. Verder begrijp ik het ook niet. Rusland is toch ook mooi?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan toch zo graag terug willen? Kun jij of E_O me dat uitleggen?
Toch iets minder leuk in Rusland dan in Amerika?
Ja Amerika is de hel op aarde. Maar Snowden wil toch heel graag terug, apart he?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met roots en familie en in ballingschap leven is natuurlijk nooit leuk. Verder begrijp ik het ook niet. Rusland is toch ook mooi?
Verder kan ik me niet veel voorstellen bij een land dat met zo'n goed rechtssysteem dat het mensen zonder proces onbeperkt vasthoudt en martelt in geheiem gevangenisen.
Dat het elders ook niet geweldig is, doet daar niets aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |