Uhhh specificeer 'de gasten en hun mediahoeren' eens alsjeblieft?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen disrespect Lavender, maar jij blijft toch de gasten (en hun media hoeren) geloven.
Volgens mij kan je naast schrijven Nederlands ook niet zo goed lezen. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen disrespect Lavender, maar jij blijft toch de gasten (en hun media hoeren) geloven.
Obamaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Obama gaat hier verandering in brengen, zodat altijd een bevel van de rechter nodig is voordat gegevens mogen worden doorzocht.
Ja, zonder Snowden was dit vast niet gebeurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
ObamaDoet hij toch nog iets in de strekking van zijn verkiezingsbeloftes. Wel jammer dat er een klokkenluider voor nodig was.
Uh-huh. Obama zegt er verandering in te brengen, dus is dat ook zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
President Obama gaat vrijdag aankondigen dat gegevens over Amerikaanse telefoongesprekken niet meer massaal mogen worden verzameld door de inlichtingendienst NSA.
Dat melden de persbureaus Reuters en AP op basis van anonieme bronnen binnen de Amerikaanse regering.
Nu mag de NSA zogenoemde 'metadata' over telefoongesprekken, zoals de betrokken telefoonnummers, duur en gesprekslocatie, altijd verzamelen en doorzoeken. Obama gaat hier verandering in brengen, zodat altijd een bevel van de rechter nodig is voordat gegevens mogen worden doorzocht.
bron:http://www.nu.nl/algemeen(...)ens-weg-bij-nsa.html
Laat ik het zo zeggen: ik wacht het afquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uh-huh. Obama zegt er verandering in te brengen, dus is dat ook zo.
Zitten we nog in BNW, of is dit "ik geloof alles wat politici zeggen en journalisten opschrijven"-NWS?
BNW = Burgerlijk New World.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uh-huh. Obama zegt er verandering in te brengen, dus is dat ook zo.
Zitten we nog in BNW, of is dit "ik geloof alles wat politici zeggen en journalisten opschrijven"-NWS?
Als niet weer de republiekeinen hem dwars zitten, zoals bij veel van zijn plannen het geval was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
NSA stopt met afluisteren bondgenoten
Obama heeft een aantal veranderingen aangekondigd voor de NSA. De Amerikaanse veiligheidsdienst mag onder andere niet langer bondgenoten afluisteren.
Dat zei hij in een speech over de NSA. De aankondiging volgt op talloze onthullingen van Edward Snowden, waaruit onder andere bleek dat de Duitse bondskanselier Angela Merkel werd afgeluisterd.
Het bevel van Obama geldt voor tientallen staatshoofden. De Amerikaanse president laat nog wel ruimte voor speculatie, aangezien ministers en andere hoge ambtenaren niet specifiek genoemd worden.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)ren-bondgenoten.html
We zullen het moeten afwachten. Ik had het idee dat het al een feit was, maar wat je zegt, het zal nog langs de senaat moeten.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als niet weer de republiekeinen hem dwars zitten, zoals bij veel van zijn plannen het geval was.
Juist, en daar vielen veel van zijn beloftes ook in duigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen het moeten afwachten. Ik had het idee dat het al een feit was, maar wat je zegt, het zal nog langs de senaat moeten.
Er zullen vast wel wat mazen in de wetten zitten waardoor ze veel van hun huidige werk gewoon kunnen doorzetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef Tingo het volgende:
Alsof organisaties zoals CIA,FBI,NSA. enz.enz. gaan stoppen met z'n praktijken want Obama zegt "Stop it you naughty boys!"
Wetten? Denk je echt dat deze organisaties opereren volgens de wet? Echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat mazen in de wetten zitten waardoor ze veel van hun huidige werk gewoon kunnen doorzetten.
Zo niet komen ze vast wel weer in opspraakquote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wetten? Denk je echt dat deze organisaties opereren volgens de wet? Echt?
Dus jij gelooft echt dat organisaties zoals CIA enz. opereren volgens de wet?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo niet komen ze vast wel weer in opspraak
Ik geloof dat er genoeg dingen gebeuren die buiten de wet gaan, en er zal de komende jaren genoeg weer uit lekken.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij gelooft echt dat organisaties zoals CIA enz. opereren volgens de wet?
Dus je weet goed dat organisaties zoals de CIA zijn crimineel bezig geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik geloof dat er genoeg dingen gebeuren die buiten de wet gaan, en er zal de komende jaren genoeg weer uit lekken.
En CIA zit in verschillende landen, dus vraag me af volgens welke wet ze dan handelen het land van herkomst of het land waar ze aanwezig zijn?
Het is niet de kleuterklas Tingo. Die bewoordingen zal Obama niet gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef Tingo het volgende:
Alsof organisaties zoals CIA,FBI,NSA. enz.enz. gaan stoppen met z'n praktijken want Obama zegt "Stop it you naughty boys!"
"Is Donald in class today? Donald? Donald Rumsfeld? Aah,there you are...see me after class about the waterboarding torture you've been doing!"quote:Op maandag 20 januari 2014 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is niet de kleuterklas Tingo. Die bewoordingen zal Obama niet gebruiken.
i did not had a sexual relationship with that woman!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
"Is Donald in class today? Donald? Donald Rumsfeld? Aah,there you are...see me after class about the waterboarding torture you've been doing!"
Write one hundred times : I must not torture innocent people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |