Ik zou op een onbekende afdaling nooit volle bak durven gaan. Het liefst verken ik een afdaling eerst door hem te beklimmen en dan er weer af te gaan. Zal wel komen doordat ik een paar valpartijen heb gezien en één zelf heb meegemaakt in een afdaling.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat viel me afgelopen zaterdag nog best mee trouwens. Ok, er doen maar 4000 man mee aan de 3 karbonkels, en 7000 aan de marmotte, 2x zoveel. Maar over het algemeen werd er goed gedaald, in kleine groepjes en niet zodanig dat het mij in de weg zat. Ben zelf een redelijk goede daler, denk dat ik ongeveer 3/4 van de deelnemers bij de afdalingen inhaalde, en de resterende 1/4 haalt mij in omdat ze nog harder kunnen/durven.
maar echt op je max dalen zal niet kunnen op zo'n drukke dag straks en met zoveel volk op de weg.
zegguh, kijk dan ff bovenaan in de OP, daar staat ie namelijk ook al.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Zegguh, de volgende meet in de op moet wel ff bijgewerkt worden he?
3 minuten na mijn post jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
zegguh, kijk dan ff bovenaan in de OP, daar staat ie namelijk ook al.
Ik zou in ieder geval wat duidelijkheid over de tijd, te rijden afstand en verzamelplek geven... Nu zitten mensen misschien op die details te wachten voordat ze ja of nee zeggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef Wombcat het volgende:
Nog niet echt overweldigende belangstelling voor zaterdag. Maar met zijn drietjes kan ook
Daar is toch geen haast bij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet klussen in de tuin zaterdag om mijn huis verkoop klaar te maken.
Wat zijn die cijfers met een / ertussen als ik vragen mag? Waar staan ze voor?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
Moet zeggen dat ik de 11 wel lekker vind met dalen, ik doe niet zoveel omwentelingen bergaf. Zeker 2e stuk vd afdaling Galibier kan je wel hard, de weg kronkelt langs de bergwand zonder hairpins en de bochten zijn vrij overzichtelijk. Alleen geen vangrails. Maar met 53/12 zal het ook wel lukken, denk dat ik als ik er echt door kom te zitten net te zwaar heb aan 39/26.
aantal tanden voor en achter (lichtst of zwaarst verzet, hoe groter de verhouding hoe zwaarder het verzet en omgekeerd), voor meer informatie kan ik de nederlandse wikipedia pagina over verzet aanradenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zijn die cijfers met een / ertussen als ik vragen mag? Waar staan ze voor?
Dus jullie verbouwen de fiets eens in de zoveel tijd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef MarcoD het volgende:
Waar komt de officiele Fok! verzorgingspost tijdens de Marmotte?
[..]
aantal tanden voor en achter
Dat is een goede vraag, zoals 't er nu uit ziet rijdt Oksel niet en zijn er 3 verzorgers. Mevrouw kaas, Mevrouw oksel en okkie zelf, meerdere posten maken is mss niet zo leuk, men moet dan alleen staan de hele tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef MarcoD het volgende:
Waar komt de officiele Fok! verzorgingspost tijdens de Marmotte?
Net nog mijn hele fiets verbouwd, wielen er in gezet en startnummer van de 3B eraf gehaald. Ik moest wel 3 tieribs doorknippen. Ben der nog wel ff mee bezig geweest hoor, wist eerst niet dat de tandwielen aan de achterkant van je fiets zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus jullie verbouwen de fiets eens in de zoveel tijd?
Ja mijn vriendin wil ook wel ergens staan kijken, maar wil op het einde ook op de alp staan. Dus zij zat te denken om te gaan kijken boven/iets na de glandon omdat ze het anders niet redt om nog bij de alp te komen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, zoals 't er nu uit ziet rijdt Oksel niet en zijn er 3 verzorgers. Mevrouw kaas, Mevrouw oksel en okkie zelf, meerdere posten maken is mss niet zo leuk, men moet dan alleen staan de hele tijd.
Dan moet je tussen de renners door en rijd je in de weg met de auto, of je moet omrijden maar dat zal geen makkie zijn. Er zijn wel verzorgers die dat doen maar die hebben daar wel ervaring mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin wil ook wel ergens staan kijken, maar wil op het einde ook op de alp staan. Dus zij zat te denken om te gaan kijken boven/iets na de glandon omdat ze het anders niet redt om nog bij de alp te komen.
Of kan je vanaf de galibier snel op de alp komen?
We moeten wel een beetje om de "bevoorradingen" van de organisatie heen laveren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef MarcoD het volgende:
Waar komt de officiele Fok! verzorgingspost tijdens de Marmotte?
Kan wel een beetje: Galibier afdalen tot aan de lautaret is een vrij smalle weg, dus erg oppassen met zowel alle fietsers als ander autoverkeer. Lautaret naar bourg 'd oisans is een hele brede weg, dus geen enkel probleem, en er is daar toch altijd wel veel autoverkeer. In Mizoën zou ze nog de weg naar Auris en Oisans nemen, en dan via de col de Sarenne en de achterkant naar Huez. Dan kan ze bij de finish of vlak voor het dorp gaan staan. Reken op zeker 2 uur met de auto vanaf de galibier naar de alpe op zo'n drukke dag, en het is maar de vraag of ze net zo snel kan afdalen als jij (m.a.w.: misschien ben jij wel eerder bij de finish dan zij!)quote:Ja mijn vriendin wil ook wel ergens staan kijken, maar wil op het einde ook op de alp staan. Dus zij zat te denken om te gaan kijken boven/iets na de glandon omdat ze het anders niet redt om nog bij de alp te komen.
Of kan je vanaf de galibier snel op de alp komen?
Wat!!! Kun je tie wraps doorknippen? Ik maar prutsen met een schroevendraaier om ze tandje voor tandje weer terug te schuiven, ik dacht: dan kan ik ze mooi nog een keer gebruiken voor de vieze vette dikke volgevreten alpenmarmot.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Net nog mijn hele fiets verbouwd, wielen er in gezet en startnummer van de 3B eraf gehaald. Ik moest wel 3 tieribs doorknippen. Ben der nog wel ff mee bezig geweest hoor, wist eerst niet dat de tandwielen aan de achterkant van je fiets zitten.
Ja je leert wat zo, ik had mijn voorvork al helemaal uitgebogen, wiel paste niet, tot ik er achter kwam dat de tandwielen aan de achterkant zitten HAHAHAHAquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat!!! Kun je tie wraps doorknippen? Ik maar prutsen met een schroevendraaier om ze tandje voor tandje weer terug te schuiven, ik dacht: dan kan ik ze mooi nog een keer gebruiken voor de vieze vette dikke volgevreten alpenmarmot.
Je kunt via de col de Sarenne een deel van de route ontwijken, maar volgens mij moet je dan nog flink doorrijden om op tijd bovenop de Alpe te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je tussen de renners door en rijd je in de weg met de auto, of je moet omrijden maar dat zal geen makkie zijn. Er zijn wel verzorgers die dat doen maar die hebben daar wel ervaring mee.
Echt? Kut Vanavond maar ff fixen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je leert wat zo, ik had mijn voorvork al helemaal uitgebogen, wiel paste niet, tot ik er achter kwam dat de tandwielen aan de achterkant zitten HAHAHAHA
ja het is ook een beetje onlogisch je schakelt toch ook aan de voorkant?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt? Kut Vanavond maar ff fixen.
Misschien de volgende keer je shifters onder je zadel monteren? Als je toch aan het verbouwen bent.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja het is ook een beetje onlogisch je schakelt toch ook aan de voorkant?
Wij kunnen misschien onze verzorgingslegers bundelen als je dat iets lijkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:05 schreef the_critic het volgende:
Mijn ouders staan die dag ook op de Galibier. precieze lokatie nog niet afgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startspullen ophalen
's avonds op de camping: biertjes drinken en pasta eten![]()
's morgens bij de start
(wij stonden direct vooraan in het 2e startvak, achter de eerste 400 rijders)
Kaas heb er zin in!
En tijdens de rit helaas weinig gefotografeerd, had wel andere dingen te doen. Geen instagram kiekjes zoals keesfietst om de haverklap schiet
Aan het eind: moe, pasta, bier!
[ Bericht 7% gewijzigd door Gripper op 13-06-2013 14:41:03 ]Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Ja daarom. Vind het maar raar hoor. Moet je dan ook je banden wisselen zodat achter weer voor zit en voor weer achter?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja het is ook een beetje onlogisch je schakelt toch ook aan de voorkant?
Dat hadden wij inderdaad ook al bedacht, of het lukt niet of het wordt heel krap.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan wel een beetje: Galibier afdalen tot aan de lautaret is een vrij smalle weg, dus erg oppassen met zowel alle fietsers als ander autoverkeer. Lautaret naar bourg 'd oisans is een hele brede weg, dus geen enkel probleem, en er is daar toch altijd wel veel autoverkeer. In Mizoën zou ze nog de weg naar Auris en Oisans nemen, en dan via de col de Sarenne en de achterkant naar Huez. Dan kan ze bij de finish of vlak voor het dorp gaan staan. Reken op zeker 2 uur met de auto vanaf de galibier naar de alpe op zo'n drukke dag, en het is maar de vraag of ze net zo snel kan afdalen als jij (m.a.w.: misschien ben jij wel eerder bij de finish dan zij!)
Tja, soms is shit versleten of koop je een tweedehands fiets voor in de bergen maar heb je te zware versnellingen erop. Of je besluit na jaren op het valk stoempen toch eens een echte berg te gaan beklimmen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus jullie verbouwen de fiets eens in de zoveel tijd?
Ze kan ook een helikopter inhuren natuurlijk. Die gasten hebben in de zomer minder te doen, want dan is er niet zoveel te heli-skiën. Wel ¤¤¤quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:25 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat hadden wij inderdaad ook al bedacht, of het lukt niet of het wordt heel krap.
Fuck, daar gaat m'n carriere als berggeitquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef Deetch het volgende:
Maar zoals al gezegd: mnet een triple of compact voor en achter een 11-26 of 12-28 kom je vrijwel overal mits je een beetje kilometers maakt en geen 120 kg weegt.
Op naar de 100!quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
exclusief, maar sinds vorige week benik voor het eerst sinds uhhhh, heel lang onder de 120, 119,2 namelijk. Ga vanavond weer sporten en wegen, eens zien hoe de schaal staat vandaag. Onder de 119 zou leuk zijn, maar deze week nog niet gesport ivm naar buitenland voor werk, dus zal wel niet.
Dat had je ws. ook niet verwacht denk ik? Heel veel succes met afvallen. Overigens ken ik wel 100+-ers die de Alpe d'Huez opkomen maar dan wel op een mountainbike, dus het kan wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Fuck, daar gaat m'n carriere als berggeit
Goed werk! Ikzelf zit nu enkele weken net onder de 100, Jaar geleden was ik 110+. Gaat niet heel hard, maar volg ook geen gekke dieten ofzo. Probeer gewoon wat minder te snacken en te bieren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
exclusief, maar sinds vorige week benik voor het eerst sinds uhhhh, heel lang onder de 120, 119,2 namelijk. Ga vanavond weer sporten en wegen, eens zien hoe de schaal staat vandaag. Onder de 119 zou leuk zijn, maar deze week nog niet gesport ivm naar buitenland voor werk, dus zal wel niet.
Ik wil natuurlijk niet hard of gemeen zijn, maar volgens mij is de uitdaging bij jou nog altijd dat je een iets te goeie relatie met eten hebt, ik hoor je regelmatig over "toch een beetje gezondigd" . 1x goeddoen door komkommer te kluiven is dan een prima begin, maar niet de sleutel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zit nu net een stuk komkommer te kluiven ipv een Snickers zoals vroeger...het moet van de kleine dingen komen dat afvallen.
Is ook een kwestie van gewenning. Je bent gewend te eten als je een beetje trek hebt. Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg (water) drinkt. Vult sowieso je maag en voorkomt dat je trek hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij hoort daar meer thuis ja, maar het is meer dat ik een soort van paniek reaktie krijg zodra ik ook maar een beetje trek krijg, en dan heel veel moeite moet doen om niet direct te gaan eten. Ben niet uitgehongerd of mishandeld als kind, dus daar komt het niet van...
Erg bekend. Ik heb ook snel honger en kan redelijk onbeperkt eten, geen goede combi met kok zijn. Wat voor mij heel goed werkt is regelmaat, 4 maaltijden en een fruit moment per dag, elke dag op het zelfde moment met de zelfde indeling. Yoghurt ontbijt, brood met vleeswaren lunch,fruit, normaalquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij hoort daar meer thuis ja, maar het is meer dat ik een soort van paniek reaktie krijg zodra ik ook maar een beetje trek krijg, en dan heel veel moeite moet doen om niet direct te gaan eten. Ben niet uitgehongerd of mishandeld als kind, dus daar komt het niet van...
Vinden mijn ouders vast geen probleem. Moeten we alleen tzt even kijken hoe je dat in gedachten had.. Zij gaan namelijk gewoon op vakantie met camper, en in hun vakantie naar de Galibier om hun 2 kids te zien stervenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij kunnen misschien onze verzorgingslegers bundelen als je dat iets lijkt.
goed bezig jan!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef janatwork het volgende:
[..]
Erg bekend. Ik heb ook snel honger en kan redelijk onbeperkt eten, geen goede combi met kok zijn. Wat voor mij heel goed werkt is regelmaat, 4 maaltijden en een fruit moment per dag, elke dag op het zelfde moment met de zelfde indeling. Yoghurt ontbijt, brood met vleeswaren lunch,fruit, normaal
(dus 1 bord normaal opgeschept) avond eten en 2 boterhammen 3 uur voor het slapen gaan.
Ik hoef dan nooit na te denken of ik wel "mag" eten.
vanochtend 82,9 op de weegschaal. 1 december was dat 95,8![]()
Kunnen ze de avond van te voren niet ff bij de camping langsrijden? Zo deden mijn ouders het ook, ze stonden 50km verderop op een camping.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
Vinden mijn ouders vast geen probleem. Moeten we alleen tzt even kijken hoe je dat in gedachten had.. Zij gaan namelijk gewoon op vakantie met camper, en in hun vakantie naar de Galibier om hun 2 kids te zien stervenOns spul geven we ze dus al voor hun vakantie mee om mee te nemen.. (extra bandje, reepjes, drinken etc.. )
ff aan de clen manquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Fuck, daar gaat m'n carriere als berggeit
Via de Lautarette naar Bourg en dan bij het stuwmeer rechtsaf over de Col de Sarenne naar de Alp zou kunnen. Maar ik zou niet blij zijn met een auto op de weg tijdens de afdaling na de .lautarette. Vanaf de Galibier rij je die auto wel zoek maar niet op het latere stuk..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin wil ook wel ergens staan kijken, maar wil op het einde ook op de alp staan. Dus zij zat te denken om te gaan kijken boven/iets na de glandon omdat ze het anders niet redt om nog bij de alp te komen.
Of kan je vanaf de galibier snel op de alp komen?
ik weet hun plannen nog niet.. ik zal ze eens vragen wat ze gaan doen.. ik kom er nog op terug!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kunnen ze de avond van te voren niet ff bij de camping langsrijden? Zo deden mijn ouders het ook, ze stonden 50km verderop op een camping.
Juist op het stuk Galibier-Lautaret zijn auto's op de weg irritant. Da's een smalle weg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Via de Lautarette naar Bourg en dan bij het stuwmeer rechtsaf over de Col de Sarenne naar de Alp zou kunnen. Maar ik zou niet blij zijn met een auto op de weg tijdens de afdaling na de .lautarette. Vanaf de Galibier rij je die auto wel zoek maar niet op het latere stuk..
Better safe than sorry. Ik steek ook een 12-29 cassette met een 39/53, maar ik blijf een knagend gevoel houden dat ik straks op de eerste klim wou dat ik een compact had.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
En ik overweeg voor de Marmot misschien toch ipv 11-26 een 12-29 cassette te steken just in case.
Voortandwielen 39/53
Wat vinden jullie?
Stond een beetje krom, maar dat bedoelde ik dus ook. Op de fiets rij ik een auto er nog wel wel af, maar vanaf de Lautaret lukt dat nooit..... Bedoelde ik dus. Daarom vind ik tegengesteld rijden met de auto als fietser veel minder een probleem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Juist op het stuk Galibier-Lautaret zijn auto's op de weg irritant. Da's een smalle weg.
Na de Lautaret is de weg breed. Da's wel een wat drukkere weg, dus als iedere Marmottedeelnemer iemand op de Galibier heeft staan die vervolgens wil afzakken, dan wordt het wel erg druk.
Dat gaat wel effe duren, zeker tijdens de Marmotte met al die wielrenners op de Galibier.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Stond een beetje krom, maar dat bedoelde ik dus ook. Op de fiets rij ik een auto er nog wel wel af, maar vanaf de Lautaret lukt dat nooit..... Bedoelde ik dus. Daarom vind ik tegengesteld rijden met de auto als fietser veel minder een probleem.
Maar ik heb geen idee hoe lang het duurt om met de auto vanuit Valloire via de Telegraphe en de Glandon weer in Huez te komen. Nog nooit met de auto zo gereden daar.
Als je als kijker / soigneur nu eens zorgt dat je om zeg 9:30 in Valloire bent (via de Lautaret uiteraard) en na de kiss & go en de rest via d bredere weg van de Telegraphe afdaalt, dan is dat toch de enige hinder. en die is vele malen minder dan dat je in de rijrichting probeert te passeren. Geen idee hoe lang het duurt voordat je dan weer in Huez bent. Maar eerlijk gezegd lijkt en - en me toch wat moeilijk worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat gaat wel effe duren, zeker tijdens de Marmotte met al die wielrenners op de Galibier.
Van Telegraphe tot Lautaret is een kilometer of 30. Daar doe je zeker 3 kwartier over, normaal gesproken. Tijdens de Marmotte mag je denk ik wel op anderhalf uur rekenen.
Lautaret-Bourg zal een kilometer of 35 zijn. Dat gaat sneller, want brede weg. Maar reken ook op drie kwartier.
En dan nog naar boven op Alpe d'Huez.
Edit: oh je bedoelde andersomDat duurt ongeveer net zo lang denk ik, misschien langer, want het is volgens mij meer kilometers en meer kilometers over cols.
Ben je zeker 3 uur onderweg. En irriteer je minstens 1000 deelnemers op de Galibier.
Moet je niet willen imo.
Ja, dat klopt. Op de telegraphe zorg je niet voor heel veel hinder als je de andere kant op rijdt. Die is breed genoeg. Moet je alleen wel rustig rijden, want je kunt er op rekenen dat deelnemers zowat over de hele weg zwerven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je als kijker / soigneur nu eens zorgt dat je om zeg 9:30 in Valloire bent (via de Lautaret uiteraard) en na de kiss & go en de rest via d bredere weg van de Telegraphe afdaalt, dan is dat toch de enige hinder. en die is vele malen minder dan dat je in de rijrichting probeert te passeren. Geen idee hoe lang het duurt voordat je dan weer in Huez bent. Maar eerlijk gezegd lijkt en - en me toch wat moeilijk worden.
Ik weet niet waar de tijdregistratie zit op de Glandon, maar als die op de top zit (wat ik aanneem), dan is daar niet veel ruimte. Dus ik weet niet of dat een goed idee is. Je kunt beter net wat voor de top gaan staan, maar ja, dat kost je tijd...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:32 schreef MarcoD het volgende:
Ok duidelijk dat het dus allemaal niet heel handig is, niet dat ze veel zin heeft om de deelnemers te hinderen/uren in de auto wilt zitten.
Maar nu terugkomend op de verzorgingsposten, een post na de tijdregistratie op de Glandon zou wel handig zijn toch? En dan nog 1 op de Galibier? Heb je niks met de (drukke) verzorging van sportcommunication te maken (waarvan ik denk dat die op de glandon nog drukker zal zijn dan op de galibier omdat het daar al meer is uitgespreid).
Inderdaad, + wij toch bij de pasta party zijn waar toeschouwers niet mogen komen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou als je ergens onderweg verzorgd daar gewoon blijven en dan naar Bourg gaan of naar de camping. Op de Alpe is het toch enorm druk. Ik blijf daar na de finish ook geen uren hangen hoor.
En bij de finish van 3B was het ook zo druk dat ik iedereen om de haverklap kwijt was.
Maar snap wel dat je lief aan de meet je wil ontvangen.
Kun je daar als toeschouwer niet ook een kaartje voor kopen? Bij andere cyclo's waar ik de laatste jaren geweest ben, kon dat altijd wel voor ¤10-15. Is natuurlijk de vraag of het dat geld waard is, maar voor de gezelligheid wel leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Inderdaad, + wij toch bij de pasta party zijn waar toeschouwers niet mogen komen.
Voor 10-15 euro op een te drukke plek met teveel mensen die hun fiets vasthouden staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je daar als toeschouwer niet ook een kaartje voor kopen? Bij andere cyclo's waar ik de laatste jaren geweest ben, kon dat altijd wel voor ¤10-15. Is natuurlijk de vraag of het dat geld waard is, maar voor de gezelligheid wel leuk natuurlijk.
Ja, daarom zeg ik of het de vraag is of het 't geld waard is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor 10-15 euro op een te drukke plek met teveel mensen die hun fiets vasthouden staan
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik of het de vraag is of het 't geld waard is.
Lijkt me van niet, zo'n lullig bakje kant en klaar. Je kan voor dat geld ook riant uit eten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik of het de vraag is of het 't geld waard is.
Maar dat wel een andere reden gehad hebben. Als ik de heroïsche verhalen zo lees, moet jij daar als een redelijke zombie hebben rondgelopen..... Is mij ook al meerdere keren overkomen hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
En bij de finish van 3B was het ook zo druk dat ik iedereen om de haverklap kwijt
http://www.bodyenfitshop.(...)/maltodextrine-pure/quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef dramatiek het volgende:
waar verkopen ze nog fantomalt...kruidvat, etos, de tuinen, jumbo, ah geweest....no fanto no fanto
Ik denk dat je het bij de lokale buurtsuper wel kan krijgen, in China dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef dramatiek het volgende:
waar verkopen ze nog fantomalt...kruidvat, etos, de tuinen, jumbo, ah geweest....no fanto no fanto
Op de Grand Ballon was er weinig van mij over maar aan de finish was ik alweer een beetje de oude.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar dat wel een andere reden gehad hebben. Als ik de heroïsche verhalen zo lees, moet jij daar als een redelijke zombie hebben rondgelopen..... Is mij ook al meerdere keren overkomen hoor.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef Gripper het volgende:
Er staat hier een mooie doos vol titanium en carbon spul voor m'n neus, zo'n 1900 gram schat ik
Yepquote:
Zeker, morgenavond ga ik beginnen, zal wat foto's maken van de diverse stappen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nice, krijgen we een foto wanneer de brommer klaar is?
HGH met creatine ontbijt en dagelijks wat steroids in de reet niet beter? En EPO bij het cup a soup moment....quote:
Als iedereen slikt mag jij toch ook slikken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
HGH met creatine ontbijt en dagelijks wat steroids in de reet niet beter? En EPO bij het cup a soup moment....
Serieus, ik ben nu 4 kilo lichter dan een maand terug, en ik beweeg nu al zoveel makkelijk tijdens de abs klas, ik kijk na al uit naar hoe ik beweeg met nog een paar kilo minder. Als er een wonderpilletje bestond om daar wat bochten bij af te snijden...ik zou het (nog) niet doen, omdat ik weet dat het troep is. Maar ik snap de verleiding verrekte goed.
Wit is mooi maar dan moeten er witte bandjes om of die bruin/zwarte Vittoria's, dat kan ook. Je moet dan wel glad wit stuurlint nemen zoals carbon imitatie ofzo. Dat kan je beter schoonmaken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:14 schreef Gripper het volgende:
Ff wat meningen gevraagd.
Wat zou als eindresultaat mooier zijn voor m'n Pavo?
Zwarte cockpit:
[ afbeelding ]
of witte cockpit:
[ afbeelding ]
(Die laatste foto is trouwens gewoon van de vorige eigenaar, zoals hij m had opgebouwd.)
Ik heb bij de Sram Red groep zwarte kabels gekregen, en aangezien die Gore ride-on kabels best duur zijn vind ik het een beetje zonde om dan nog extra witte kabels te kopen.
Zit ook nog een beetje te twijfelen over de afbouw componenten. Heb alleen nog een zadelpen en een stuurvoorbouw nodig, nu zit er een 100 mm voorbouw van syntace op (alu) + een carbon syntace stuur. Die voorbouw is eigenlijk net te kort, zal uiteindelijk een 110 of 120 mm pen moeten worden.
Oh, en als iemand een momentsleutel heeft, zou ik die dan even mogen lenen?
ik zeg zwart.. en dan misschien nog blauwe remgreep rubbers?! Breekt dan nog even leuk..quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:14 schreef Gripper het volgende:
Ff wat meningen gevraagd.
Wat zou als eindresultaat mooier zijn voor m'n Pavo?
Zwarte cockpit:
[ afbeelding ]
of witte cockpit:
[ afbeelding ]
(Die laatste foto is trouwens gewoon van de vorige eigenaar, zoals hij m had opgebouwd.)
Ik heb bij de Sram Red groep zwarte kabels gekregen, en aangezien die Gore ride-on kabels best duur zijn vind ik het een beetje zonde om dan nog extra witte kabels te kopen.
Zit ook nog een beetje te twijfelen over de afbouw componenten. Heb alleen nog een zadelpen en een stuurvoorbouw nodig, nu zit er een 100 mm voorbouw van syntace op (alu) + een carbon syntace stuur. Die voorbouw is eigenlijk net te kort, zal uiteindelijk een 110 of 120 mm pen moeten worden.
Oh, en als iemand een momentsleutel heeft, zou ik die dan even mogen lenen?
ik vind dat juist wel cool..quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
hé bah critic wat een slecht idee blauwe rubbers
?? een Edge? leuke cadeaus iig..quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:02 schreef Gripper het volgende:
Ik geloof dat ik een leuk verjaardagskadootje tegemoet mag zien... En mn meisje vond dat ik dat natuurlijk wel voor de marmotte en andere serieuze fietszaken moest hebben, dus ik hoef niet tot eind juli te wachten.
Voortaan bij de 300 geen dikke GPS meer op het stuur en ook m'n hartslagen op strava
Ga je je mooie fiets nu verkrachten met een grote joekel edge 800/810..noooquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:02 schreef Gripper het volgende:
Ik geloof dat ik een leuk verjaardagskadootje tegemoet mag zien... En mn meisje vond dat ik dat natuurlijk wel voor de marmotte en andere serieuze fietszaken moest hebben, dus ik hoef niet tot eind juli te wachten.
Voortaan bij de 300 geen dikke GPS meer op het stuur en ook m'n hartslagen op strava
Ik was gewend aan een garmin 62ST, dus dan valt alles wel mee qua afmetingen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:18 schreef SuperWeber het volgende:
Precies, wie zet er nou zo'n koelkast op z'n fiets...
de 500 is 4,5 bij 7 cm, en de 800 is 5 bij 9 cm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Patroon het volgende:
500 is wel behoorlijk kleiner. Je moet je afvragen of je altijd met zo,n grote wil rijden terwijl je hem maar minder dan 5% van je ritten echt nodig hebt. Maar als jij je niet stoort aan de grote is het prima toch?
Dat is dus zojuist veranderd. 9 cm is misschien niet indrukwekkend lang, maar de breedte van 5 cm is wel een redelijk formaat toch!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben trots op ons. Een discussie over de groote van apparaten zonder enige schunnige opmerkingen tot dusver
Persoonlijk vind ik alle Garmins te grootquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was gewend aan een garmin 62ST, dus dan valt alles wel mee qua afmetingen.![]()
Maar wat zou ik anders moeten doen, een edge 500? die is niet zoveel kleiner hoor...
En moet ik toch weer (ok, t is maar een paar ritjes in het jaar) die grote gps van stal halen als ik een Ivo-rit wil gaan doen. Voor trainingen plannen is een edge 500 ook al voldoende. Maar dan zou een polar CS500 ook al voldoen.
Jij hapt, ik zij niets...maar als je er blij van wordt, ben ik ter plekke zeer onder de indruk. Ik doe mijn medemens graag een plezier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:05 schreef Gripper het volgende:
Dat is dus zojuist veranderd. 9 cm is misschien niet indrukwekkend lang, maar de breedte van 5 cm is wel een redelijk formaat toch!
Dat is ook wel het grote vraagstuk natuurlijk: voor 90 (of zelfs 98) % van mn ritjes heb ik helemaal geen kaarten, gps functie of wat dan ook nodig. Ook al kun je met die gps functie natuurlijk nu wel je strava log op de edge maken, waardoor de telefoon daarvoor niet meer hoeft te worden aangesproken. En de batterij dus intact blijft voor andere belangrijke zaken, zoals 112 kunnen bellen na een ongelukquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik alle Garmins te groot, maar ik ben een stomme triatleet die helemaal geen klokje op zijn fiets heeft gemonteerd en alle metingen in zijn polshorloge opslaat (wel met GPS, maar zonder navigatie). Voor mij werkt dat het handigst, maar als ik alleen zou fietsen, dan had ik zo'n geyle CS500 op mijn stuurpen gemonteerd.
Verder vind ik de weg kwijt zijn tijdens trainingen nooit zo'n probleem, ik heb alleen een probleem als ik bv. Ivo's 300 zou gaan rijden. Verder de meeste tochten die ik fiets wel netjes uitgezet. Daarom denk ik dat ik geen navigatie nodig heb. Anderen willen wel graag een bepaalde route volgen en kopen dan daarom een Garmin, wat natuurlijk verder wmb geen enkel probleem is
Het is idd wel jammer dat zo'n CS500 geen GPS mogelijkheid heeft...quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is ook wel het grote vraagstuk natuurlijk: voor 90 (of zelfs 98) % van mn ritjes heb ik helemaal geen kaarten, gps functie of wat dan ook nodig. Ook al kun je met die gps functie natuurlijk nu wel je strava log op de edge maken, waardoor de telefoon daarvoor niet meer hoeft te worden aangesproken. En de batterij dus intact blijft voor andere belangrijke zaken, zoals 112 kunnen bellen na een ongeluk
Heb ik hier nog in de kast liggen. Prima ding. Heel basic. Je kan je hartslag aflezen en je gemiddelde teruglezen. Zelfs laps zijn mogelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sigma PC 15.11 was toch een aanrader als je een simpele hartslagmeter wil?
De batterij van m'n Edge 800 was van de week na bijna 8 uur nog voor 60% vol (zonder navigeren, dat wel). Daarnaast interesseert het me echt 0 hoe groot je tellertje is, met zo'n apparaat heb je als cijfertjesfan gewoon alles in één.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is ook wel het grote vraagstuk natuurlijk: voor 90 (of zelfs 98) % van mn ritjes heb ik helemaal geen kaarten, gps functie of wat dan ook nodig. Ook al kun je met die gps functie natuurlijk nu wel je strava log op de edge maken, waardoor de telefoon daarvoor niet meer hoeft te worden aangesproken. En de batterij dus intact blijft voor andere belangrijke zaken, zoals 112 kunnen bellen na een ongeluk
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Stuur maar een bedankje naar gripper, volgens mij heeft hij je foto gefixed.
Die grote lompe gpsmap 62 ST die ik bij de 300 meehad werkt op AA's. Ideaal natuurlijk, als je langere tijd van huis bent. Ik had die dag 2 batterijen erin, en nog 4 losse AA's mee, en op goede kwaliteitsbatterijen doet ie het zeker een uur of 12. heb volgens mij 1x batterijtjes verwisseld, in dat kroegje in Namen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef janatwork het volgende:
Ik vind zon 800 ook erg mooi en zeker niet te groot.enig nadeel is dat hij met en accu werkt. Op vakanties heb ik regelmatig meerdere dagen geen stroom. Ik ga denk ik weer een edge kopen, dat is dan puur voor de navigatie.
Of weet iemand en fiets gps met hr en cadans die op AA batterijen werkt?
Nice !! Ik ook geslaagd voor mn havo vandaagquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:25 schreef Patroon het volgende:
offtopic, maar voor mij niet minder belangrijk:
Hoppa, toegelaten tot eindgesprek van mijn opleiding, dus afstudeeropdracht in 1x goedgekeurd. Nu alleen nog verdedigen!
Ben normaal meer voor wit, maar gezien de zwarte accenten in het frame en de vork, wordt het wel een heel sjeik racemonster wanneer je dit zwart afmonteert.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:14 schreef Gripper het volgende:
Ff wat meningen gevraagd.
Wat zou als eindresultaat mooier zijn voor m'n Pavo?
Zwarte cockpit:
[ afbeelding ]
of witte cockpit:
[ afbeelding ]
(Die laatste foto is trouwens gewoon van de vorige eigenaar, zoals hij m had opgebouwd.)
Ik heb bij de Sram Red groep zwarte kabels gekregen, en aangezien die Gore ride-on kabels best duur zijn vind ik het een beetje zonde om dan nog extra witte kabels te kopen.
Zit ook nog een beetje te twijfelen over de afbouw componenten. Heb alleen nog een zadelpen en een stuurvoorbouw nodig, nu zit er een 100 mm voorbouw van syntace op (alu) + een carbon syntace stuur. Die voorbouw is eigenlijk net te kort, zal uiteindelijk een 110 of 120 mm pen moeten worden.
Oh, en als iemand een momentsleutel heeft, zou ik die dan even mogen lenen?
Congrats! Zuip je lekker lam en ontmaagd neem er een paar vanavond, geniet er van want in september begint waarschijnlijk het echte werk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nice !! Ik ook geslaagd voor mn havo vandaag
Helaas morgen de wekker alweer om 5 uur want om 6 uur beginnen met werk derde keer deze week al zo vroegquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Congrats! Zuip je lekker lam en ontmaagd neem er een paar vanavond, geniet er van want in september begint waarschijnlijk het echte werk.
Of gewoon een zonne-oplader kopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef janatwork het volgende:
Ik vind zon 800 ook erg mooi en zeker niet te groot.enig nadeel is dat hij met en accu werkt. Op vakanties heb ik regelmatig meerdere dagen geen stroom. Ik ga denk ik weer een edge kopen, dat is dan puur voor de navigatie.
Of weet iemand en fiets gps met hr en cadans die op AA batterijen werkt?
Wat voor eentje heb je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
alle metingen in zijn polshorloge opslaat (wel met GPS, maar zonder navigatie).
Nee, had ik gedaan (die in de OP tenminste), al in de vorige OP.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Stuur maar een bedankje naar gripper, volgens mij heeft hij je foto gefixed.
Bijdehandquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, had ik gedaan (die in de OP tenminste), al in de vorige OP.
Polar RCX5 + GPS-, cadans- en speedsensor. De GPS sensor duw ik of in mijn shirt, of in mijn ongesoigneerde zadeltasje... Functioneert prima. De GPS is minder nauwkeurig dan bv. Garmin, maar nauwkeurig genoeg voor mij. Qua hartslagmeting zijn ze bij Polar natuurlijk gewoon eindbaas!quote:
Ik zit ook te denken om een GPS-gevalletje te kopen. Ook om achteraf te kunnen zien welke routes ik heb gefietst, niet zozeer om zelf routes te maken. Daar heb ik niet zoveel behoefte aan. Met een kaart gaat dat prima en kun je tijdens de rit ook nog eens van gedachten veranderen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Polar RCX5 + GPS-, cadans- en speedsensor. De GPS sensor duw ik of in mijn shirt, of in mijn ongesoigneerde zadeltasje... Functioneert prima. De GPS is minder nauwkeurig dan bv. Garmin, maar nauwkeurig genoeg voor mij. Qua hartslagmeting zijn ze bij Polar natuurlijk gewoon eindbaas!
Jammer he, dat polar het beste van hun product (offline software) weg hebben gehaald. Qua hartslag training en mogelijkheden staan ze nog steeds boven Garmin. Garmin excelleert alleen met gps. Qua trainingsanalyse kan je er niet zoveel mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken om een GPS-gevalletje te kopen. Ook om achteraf te kunnen zien welke routes ik heb gefietst, niet zozeer om zelf routes te maken. Daar heb ik niet zoveel behoefte aan. Met een kaart gaat dat prima en kun je tijdens de rit ook nog eens van gedachten veranderen.
Heb al jaren een Polar hartslagmeter, dus wil dus weer eentje van Polar, omdat ik dan mijn gegevens makkelijk kan overzetten. En ik de Polar software erg handig vind werken. Nadeel van de RCX5 vind ik wel dat het alleen nog webbased is. Ik wil de data graag ook gewoon op mijn laptopje hebben, voor als ik geen internettoegang heb.
Ik lees wel meer commentaar hierover. Hopelijk pikken ze het op en doen ze daar iets mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef SuperWeber het volgende:
Die offline software was beter inderdaad, maar de webbased software wordt wel steeds beter... Dus ik ben nog een beetje a/h hopen dat het ooit weer van een vergelijkbaar niveau zal worden...
ProTrainer is anders nog gewoon te koop en wordt nog steeds ondersteund en geupdate.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jammer he, dat polar het beste van hun product (offline software) weg hebben gehaald. Qua hartslag training en mogelijkheden staan ze nog steeds boven Garmin. Garmin excelleert alleen met gps. Qua trainingsanalyse kan je er niet zoveel mee.
Niet doen! Er uithalen en beter invetten en opnieuw in elkaar schroeven. Google maar even dan wordt dat precies uitgelegd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef Gripper het volgende:
Er zijn nog wel een paar kleine uitdagingen.
En volgens mij moet de spindel nog wat verder in het rechter lager, nu gaat ie er niet helemaal in. Tikje met rubber hamer?
Ik gebruik dagelijks die grafieken en stuur.ze ook mee met mijn logboeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef forty-two het volgende:
[..]
ProTrainer is anders nog gewoon te koop en wordt nog steeds ondersteund en geupdate.
Ik gebruik het in combinatie met m'n CS500, zei het met een omweggetje.
Trainingen download je eerst naar je pc en koppel je daarna handmatig aan protrainer.
Ik vraag me trouwens af of jij gebruik maakt van de trainingsbelasting grafiek op polarpersonaltrainer?
Hmm zo zou ik idd eerder gaan voor een wit lintje en zadel inderdaad. Iets 'frisser'.quote:
Op gemiddelden letten is toch alleen voor beginnende toerders?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Mooi gemiddelde naar mijn werk maar ja had alleen maar wind meeWordt leuk straks weer op de terugweg
nee daar ben ik niet zover ik weet. Had anders gekund.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:44 schreef Erik92 het volgende:
Patroon, was jij nou in Noordwijk dit weekend? Groot rondje doen op zondag als het weer een beetje mee zit?
Voor de uit de kluiten gewassen cavia maar ff een alarmpje instellen op 175 of 178 slagen, zodat je elke keer dat je als een dolle stier achter een snellere rijder aan wilt gaan er met een irritant piepje aan herinnerd wordt dat je rus-tig aan moet doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef Patroon het volgende:
Zal vanavond ff mijn hartslag grafiek van 3B posten. Niet zo gek dat na 4u het beste er af was. 1,5uur 5 slagen onder omslagpunt gereden
Gek!quote:
goed idee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Voor de uit de kluiten gewassen cavia maar ff een alarmpje instellen op 175 of 178 slagen, zodat je elke keer dat je als een dolle stier achter een snellere rijder aan wilt gaan er met een irritant piepje aan herinnerd wordt dat je rus-tig aan moet doen
Tja, er schijnt ook leven boven de rivieren te zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Ha oke ik kijk nooit verder als ZH, ZL en NB
Dakota 20quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:11 schreef janatwork het volgende:
Ik vind zon 800 ook erg mooi en zeker niet te groot.enig nadeel is dat hij met en accu werkt. Op vakanties heb ik regelmatig meerdere dagen geen stroom. Ik ga denk ik weer een edge kopen, dat is dan puur voor de navigatie.
Of weet iemand en fiets gps met hr en cadans die op AA batterijen werkt?
dat was eentweequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:44 schreef Erik92 het volgende:
Patroon, was jij nou in Noordwijk dit weekend? Groot rondje doen op zondag als het weer een beetje mee zit?
Oh, dat is butenland voor ons Hollanders. Je verwacht toch niet dat we daar ook nog de weerberichten van checken anders dan voor 2e Pinksterdag, of de Lieuwe Westra Classic?quote:
Neuh, die fietst echt al wel bij de beloften.....quote:
Volgens mij is dat zo een full carbon zadel... Zit je met je kont op een stugge plank, lijkt me erg hard zitten aan je tere billetjes. Beetje vering van een kussentje lijkt me wel zo prettig..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Oksel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Dat zadel op m'n Bianchi?
Nee ik. Ga zondag wel fietsen jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:44 schreef Erik92 het volgende:
Patroon, was jij nou in Noordwijk dit weekend? Groot rondje doen op zondag als het weer een beetje mee zit?
Vandaag nog eentje gezien, maar ja, die fietst dan weer de andere kant op natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:32 schreef forty-two het volgende:
Waarom kom je die meiden tijdens het fietsen nooit tegen... Alternatief universum...
let bij nieuwe wel ff op de breedte. Volgens mij heb jij nu een te smal zadel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:16 schreef Oksel het volgende:
Een celeste Selle San Marco.
[ afbeelding ]
Harde zadels vind ik niet erg. Wil graag een zwarte. Wit is leuk, maar zo snel ranzig.
Je bedoelt dat hij een te dikke reet heeft he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
let bij nieuwe wel ff op de breedte. Volgens mij heb jij nu een te smal zadel.
Moet je morgen een parcours afzetten ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:20 schreef Tommeke het volgende:
[ afbeelding ]
Druk bezig met m'n Gazelle! Gaat mooi worden!
Ik wil zondag mijn karretje ook wel aanhaken. Ik fiets alleen s'ochtens eerst met de club ik ben dan altijd rond 11:30 weer in de buurt van Leiden. (veel lekke banden etc. daargelaten)quote:
Mijn chick is nog steeds de hort op vanavondquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik heb een mooie vrouw naast me liggen..
Zal haar zo eens ff sms'enquote:
Cool, gewoon ff zeggen dat je pas kwijt bent. Maar krijg je daar geen gedonder mee met je werk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zal haar zo eens ff sms'en
Misschien meld ik me morgen wel ziek Patroon, lekker in Snits koersen
Ben m'n ledenpas wel kwijt. Of die ligt bij m'n ouders.
Neuh, tenzij ze door hebben dat ik spijbel en die kans is vrij groot aanwezig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Cool, gewoon ff zeggen dat je pas kwijt bent. Maar krijg je daar geen gedonder mee met je werk?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Neuh, tenzij ze door hebben dat ik spijbel en die kans is vrij groot aanwezig.
Dus ik ga maar lekker werken denk ik
je kan ook gewoon vrij vragen. Werkt vaak best goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Neuh, tenzij ze door hebben dat ik spijbel en die kans is vrij groot aanwezig.
Dus ik ga maar lekker werken denk ik
Op een forum als dit? Of tijdens toertochten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef -Remy het volgende:
Nieuw setje is binnen! De welbekende Castelli 3T-serie, en ik moet zeggen dat het heerlijk aansluit!
Daarnaast heb ik nog een vraag voor ieder. Het lijkt mij namelijk weleens leuk om met andere mensen te fietsen dan mijn vaste fietskompanen. Waar, uitgezonderd van een fietsclub, ontmoet je nou zulke mensen? Het probleem van de fietsclub hier is, dat op de dagen die aansluiten op mijn niveau ik al andere verplichtingen heb.
Bij een toertocht. Of een Fok! fietsmeet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef -Remy het volgende:Het lijkt mij namelijk weleens leuk om met andere mensen te fietsen dan mijn vaste fietskompanen. Waar, uitgezonderd van een fietsclub, ontmoet je nou zulke mensen?
okkie kenende, halfdoorschijnend tijgerprintje?quote:
Vaag, woon je in Nederland? Als ik de deur uit ga struikel ik over fietsers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef -Remy het volgende:
Nou waar ik diegene vind weet ik niet, dat is dan ook de vraag;-) Waarvoor maakt me niet bijster veel uit.
Die strakke doorschijnende parenclub pakjes incl zichtbare tepels van Castelliquote:
Allez, als bestaat niet in de koers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
Enne als als idd Oksel, ALS ik een pet onder mijn helm had gedaan met 3 Ballonekes en wat beter op mijn drinken had gelet had ik gulder allemaal klopkoek gegeven.
Ik vind die Bioracer stof niet zo mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die strakke doorschijnende parenclub pakjes incl zichtbare tepels van Castelliis nergens voor nodig.Ik betaal niet meer dan 35 euro voor een shirt en dan rij ik in top spul van bioracer van de club en vereniging.
Haha, ik zal vast geen tourrenner geworden zijn maar had mss wel in Z. Frankrijk gewoond voor een paar jaar met een baantje bij een wijnboer ofzo. En koersen gereden bij de amateurs in de bergen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:14 schreef Tommeke het volgende:
Kaas, heb je z'n nummer nog?
Pffff, rustig op m'n werk. Had wel vrij kunnen hebben
Zie geen verschil met andere stoffen, juist wel mooie pasvorm. Bijvoorbeeld shirtjes met elastiek om de armen zitten mijn altijd voor geen meter. Maar is zo persoonlijk he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind die Bioracer stof niet zo mooi
Verder prima spul idd.
Ik ook niet volgens mijquote:
Mij zit dat niet zo mooi. Ook de pasvorm niet echtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zie geen verschil met andere stoffen, juist wel mooie pasvorm. Bijvoorbeeld shirtjes met elastiek om de armen zitten mijn altijd voor geen meter. Maar is zo persoonlijk he.
Zeg gewoon tegen je baas dat je vanmiddag vrij wil omdat koers. Moet hij wel gevoelig voor zijn!
En met een beetje schrijverstalent erbij hadden we dan nu verplicht een tweede klassieker op ons nachtkastje liggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha, ik zal vast geen tourrenner geworden zijn maar had mss wel in Z. Frankrijk gewoond voor een paar jaar met een baantje bij een wijnboer ofzo. En koersen gereden bij de amateurs in de bergen.
En vloeiend Frans leren spreken.
Ik had toen nog geeneens internet.
Jij ff blij dat dat niet doorging! Leven zonder Fok Recreatief Wielrennenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als ik 25 jaar geleden de gok genomen had om een concept in Europa te introduceren wat een Amerikaan me aanbood, zat ik nu niet op Fok maar leefde ik waarschijnlijk ergens als god in Verweggistan.
http://www.knmi.nl/?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:25 schreef tes.je het volgende:
Rondje door de regen en hagel. Bij thuiskomt breekt de zon door, typisch
Wind mee ging ik in z1 al 40+ en met even aanzetten boven de 50. Wss al snel waaiers vandaag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ben benieuwd of Patroon niet van zijn fiets waait bij Snits vandaag. De vlaggen staan strak hier.
3e plekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ben benieuwd of Patroon niet van zijn fiets waait bij Snits vandaag. De vlaggen staan strak hier.
Is er op zondag koers in Gouda?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doe morgen ook een duurtraining, ga ook eerst wel efkes naar de club in Gouda. Meestal 11:30 klaar daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |