Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 12-06-2013 13:24:53 ]
Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef SEMTEX het volgende: Kan iemand me toevoegen bij de loopjes? Ik heb me ingeschreven: Een lekker klein loopje en lopen door de mooie bossen en het centrum van Bergen
Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef GlenHighland het volgende: En als MosselMossel gelijk opgaat met Quoi kan ik de strijd aan met Hatsaflats Volgens mij gaan wij ook aardig gelijk op de 10km
Aangezien ik vanaf vanmiddag tot bijna middernacht moet werken vandaag heb ik vanochtend de gympen ondergebonden. Ik was nog niet volledig hersteld van de 17k van eergisteren en eigenlijk had ik beter een korter rondje kunnen doen.
Verder waait het stevig, maar is het bepaald niet koud. De dauwpunten liggen rond 14 C en dat is precies op de grens van wat ik nog prettig vind (ongeacht de temperatuur, want die lag al rond 19 C). Maar goed, na al die kou is dit klamme weer op zich ook wel weer eens welkom. Bovendien verdwaal je nooit, want je kunt je eigen zweetspoor terug volgen.
SPOILER
En het stormt weer. Ik weet niet hoe het in de rest van het land is, maar volgens mij hebben we hier de meest winderige maanden ooit gehad. Sinds ik ben begonnen met hardlopen maar 3 keer ofzo geen hinderlijke wind gehad. Stomme waai.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
Er zijn echt een stuk meer hardlopers actief dan een jaar geleden in de buurt waar ik loop. Blijf het wel mooi vinden dat iedereen elkaar begroet. Als je elkaar voorbij wandelt of fietst, doe je dat niet (of minder), maar omdat je beiden hardloopt kan het ineens wel haha.
Iedereen hardlopen, op naar een socialere samenleving!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
Dit vochtige, drukkende weer blijft toch verschrikkelijk om in te lopen. Net terug van een rondje van 8km. Weet niet of het nou inspanning van 10km wedstrijd zondag nog was of het weer, maar het ging belabberd. Maar goed, niet zeiken maar lopen
Tof die team indeling! Baal nog steeds dat ik niet kan komen meteen, maar hier meeleven met jullie voorpret is ook leuk.
Ik ging vanmorgen de 10 km route in het Amsterdamse bos lopen, en die bleek maar 9 km te zijn. Ben maar beetje heen en weer gaan rennen. Was wel broeierig buiten. Evengoed een leuk rondje :-)
en terug van een 9km trailrun. pittige heuvels in milsbeek. heerlijk! wel op mijn oude vertrouwde schoentje. de mizuno gebruik ik voor de kleine stukjes. het was wel te warm met 22 graden maar in de koelte van het bos ging dat wel. wel een paar keer kort gestopt zodat Yuno kon drinken. ik had mijn eigen rugzak mee. en die bevalt prima. je hoort het klotsen maar je merkt er verder niks van. prima drinkzak! de nike+ horloge registreerd zonder nukken en ik ben echt blij met de aankoop. alleen krijg ik de hartslagmeter er nog niet op aangesloten.
1 ding vind ik nog irritant aan de nike en dat is dat ik nog geen manier heb gevonden om hem te koppelen aan runkeeper.(gpx exporteren) en het delen van mijn prestaties op andere fora`s werkt nog niet. voor de rest dik tevreden.
Op woensdag 12 juni 2013 12:32 schreef Zwabberhark het volgende: Ik moet binnenkort echt nieuwe schoenen kopen, de huidige zijn bijna een jaar oud en hebben er nu 1300 km op zitten. Hopelijk vrijdag.
Ik heb vanaf oktober 2012 vier maanden in Frankrijk gestudeerd en daar ben ik begonnen met Evy. Ik ben naar een Decathlon gegaan en heb daar een paar schoenen gekozen (Adidas), ze zaten fijn en zagen er "normaal" uit. Ik vind ze nog steeds heel fijn lopen.
Is dat eigenlijk toeval of ben ik gewoon niet zo kieskeurig?
Bij mij doet de gps verbinding op mijn telefoon het helemaal niet meer. Daarom ren ik nu maar zonder Endomondo. Echt jammer vindt ik. Doet de gps verbinding het bij jullie wel?
Op woensdag 12 juni 2013 12:41 schreef boom85 het volgende: Bij mij doet de gps verbinding op mijn telefoon het helemaal niet meer. Daarom ren ik nu maar zonder Endomondo. Echt jammer vindt ik. Doet de gps verbinding het bij jullie wel?
Staat hij niet gewoon uit? Op android kun je hem namelijk uitschakelen en daarna wordt hij door endo niet ingeschakeld volgens mij.
Op woensdag 12 juni 2013 12:39 schreef GotC het volgende: Die teamindeling is tof! Ik kan trouwens fungeren als tassenopslagverzamelplaats tijdens de Ekiden .
Ik neem sowieso een partytent mee, moet alleen nog even denken hoe ik die 'herkenbaar' ga maken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Staat hij niet gewoon uit? Op android kun je hem namelijk uitschakelen en daarna wordt hij door endo niet ingeschakeld volgens mij.
Klopt ik heb mijn gps normaal altijd uitstaan,voordat ik ga hardlopen zet ik mijn gps aan maar hij blijft de hele tijd zoeken naar satelieten. Soms heeft ie dan een beetje verbinding maar die verbinding is er maar heel even.
Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef yozd het volgende: Er zijn echt een stuk meer hardlopers actief dan een jaar geleden in de buurt waar ik loop. Blijf het wel mooi vinden dat iedereen elkaar begroet. Als je elkaar voorbij wandelt of fietst, doe je dat niet (of minder), maar omdat je beiden hardloopt kan het ineens wel haha.
Iedereen hardlopen, op naar een socialere samenleving!