Aah ok, dacht aan een typefout bij de subs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zo noemt ze haar 'ras' een daywalker achtig iets.
Haiel Hitler. Dat Engels slaat wel enigszins over op hun Duits.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dacht aan een typefout bij de subs.
Ik heb het idee dat ze het scenario hebben laten vallen en niet alle pagina's terug hebben gevonden of in de juiste volgorde terug hebben geplaatst...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haiel Hitler. Dat Engels slaat wel enigszins over op hun Duits.
Wat een acteurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het scenario hebben laten vallen en niet alle pagina's terug hebben gevonden of in de juiste volgorde terug hebben geplaatst...
nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Is die dwerg eigenlijk echt doodgegaan in GoT? Anders gaat MrStylo mij vermoorden.
Ik ben overigens wel een beetje klaar met deze film... Laat het einde maar zitten.
f&f 1quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even kijken welke film ik zo ga watchen
Ik doelde op Bloodrayne - The Third Reich. Al ben ik stiekem toch het einde aan het kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.
En het is geen film, maar een serie
ow ik dacht dat je het over GoT hadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op Bloodrayne - The Third Reich. Al ben ik stiekem toch het einde aan het kijken.
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je het over GoT had
ok.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeEn gelukkig hield ik mij niet aan mijn woord. Dan had ik een seksscene gemist.
Superb. Tevens bleek het een Uwe Bolt film te zijn, dus dan kan er al weinig meer misgaan.quote:
We zitten in het verkeerde forumdeel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand waarom mijn toetsenbord niet meer automatisch een é maakt als ik apostrof e intyp.
Hoe krijg ik dit weer terug?
Help nou maar gewoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zitten in het verkeerde forumdeel.
Anders open ik er een topic over in DIG met ook jouw probleem er in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik wacht nog steeds op het antwoord waarom mijn muis knippert!!
Doe gewoon systeemherstel johquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand waarom mijn toetsenbord niet meer automatisch een é maakt als ik apostrof e intyp.
Hoe krijg ik dit weer terug?
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders open ik er een topic over in DIG met ook jouw probleem er in.
Wist niet dat dat bestond. Ik doe het nu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe gewoon systeemherstel joh
Met systeemherstel kan je ook allerlei shit verliezen die je hebt geinstalleerd/gedownload.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond. Ik doe het nu.
Alleen had ik dat probleem niet in bijvoorbeeld Word, maar wel op Fok en google.
Voetbalquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef RocketM het volgende:
Prachtige docu op Eredivisie live 1 nu over Barca (jaren terug, voor de glorie tijd).
Weet je toevallig de naam? Ik lig net in bed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef RocketM het volgende:
Prachtige docu op Eredivisie live 1 nu over Barca (jaren terug, voor de glorie tijd).
Barcá, The inside story.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam? Ik lig net in bed.
Misschien had je dat moeten zeggen voordat ik het deed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met systeemherstel kan je ook allerlei shit verliezen die je hebt geinstalleerd/gedownload.
Is wel een lekker luie oplossing.
Geen probleem, Uit de tijd dat ik "fan" werd van barcá (Kluivert,cocu, overmars ed.). Het verhaal vanuit het toenmalige bestuur.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je dat moeten zeggen voordat ik het deed.
En dat het mijn computer zou afsluiten enzo.
Altijd leuk om te zien. Ik heb nog veel te zien in de vakantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:27 schreef RocketM het volgende:
[..]
Geen probleem, Uit de tijd dat ik "fan" werd van barcá (Kluivert,cocu, overmars ed.). Het verhaal vanuit het toenmalige bestuur.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je dat moeten zeggen voordat ik het deed.
En dat het mijn computer zou afsluiten enzo.
Zeker mooi om te zien, de camera mag gewoon bij bestuursvergaderingen, officiële ontmoetingen en bijvoorbeeld diners met het bestuur van de tegenstander. Toch best raar om te zien hoe informeel dat allemaal gaat, nooit gedacht eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien. Ik heb nog veel te zien in de vakantie.
klinkt zeker tof.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef RocketM het volgende:
[..]
Zeker mooi om te zien, de camera mag gewoon bij bestuursvergaderingen, officiële ontmoetingen en bijvoorbeeld diners met het bestuur van de tegenstander. Toch best raar om te zien hoe informeel dat allemaal gaat, nooit gedacht eigenlijk.
Sinds wanneer is iOS7 uit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb IOS 7, maar werkt niet zo snel op mijn Iphone 4
Is ie niet alleen voor ontwikkelaars of via piratequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie niet alleen voor ontwikkelaars of via pirate
Je hebt nu een slide met zaklamp, brightness, muziek etc in 1
Tof tof!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
Apple heeft Control Center aangekondigd, een nieuwe functie in iOS 7 die je snel toegang geeft tot knoppen voor Bluetooth, Wi-Fi, vliegtuigmodus, helderheid van het scherm en meer. Voorheen had je een jailbreak-tweak nodig om snel toegang te hebben tot deze functies. In iOS 7 is het met één veeg beschikbaar. Ook Niet Storen, vergrendelen van de schermoriëntatie en AirPlay-functies zijn vanuit Control Center snel bereikbaar
[ afbeelding ]
Nieuwe slideknopje is ook mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Tof tof!Net als een android.
Neem yoghurt of kwark ofzo..quote:
Heb je even een fototje voor me? Ben best benieuwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nieuwe slideknopje is ook mooi
Echt topveranderingen, alleen een beetje wennen.
Oh dit moet ik even vindenquote:Je kunt het dataverbruik nu per app in de gaten houden. Ook kun je 3G-dataverkeer voor bepaalde apps uitschakelen.
even kijken hoe ik dat doe, momentjequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je even een fototje voor me? Ben best benieuwd.
De dag is net begonnen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit aan m'n calorieën voor vandaag.
Imgur appje installeren en dan gewoon een screenfototjequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
even kijken hoe ik dat doe, momentje
Ik heb wat beters gevonden, moet hem wel even opnieuw startenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Imgur appje installeren en dan gewoon een screenfototje
Het was geen grap. En waarom zou je niet mogen eten? Heb je overgewicht ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit hier hier af te zien en jij maakt gewoon grappen
Nee, niet echt. Maar moet even beetje bf% droppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het was geen grap. En waarom zou je niet mogen eten? Heb je overgewicht ofzo?
Ik drink al bijna 2 weken water, dat help al watquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar moet even beetje bf% droppen
Ga op korfbal met Stijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
3-4 maanden vreten en niet sporten hakt er wel in
Water of groene thee, 1.5 liter per dag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink al bijna 2 weken water, dat help al wat
Nice manquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ben weer in de gym te vinden sinds gister
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Water of groene thee, 1.5 liter per dag.
Dat helpt wel inderdaad, ook de 2-3 halve liters bier per dag nu niet meerquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink al bijna 2 weken water, dat help al wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |