Aah ok, dacht aan een typefout bij de subs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zo noemt ze haar 'ras' een daywalker achtig iets.
Haiel Hitler. Dat Engels slaat wel enigszins over op hun Duits.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dacht aan een typefout bij de subs.
Ik heb het idee dat ze het scenario hebben laten vallen en niet alle pagina's terug hebben gevonden of in de juiste volgorde terug hebben geplaatst...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haiel Hitler. Dat Engels slaat wel enigszins over op hun Duits.
Wat een acteurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het scenario hebben laten vallen en niet alle pagina's terug hebben gevonden of in de juiste volgorde terug hebben geplaatst...
nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Is die dwerg eigenlijk echt doodgegaan in GoT? Anders gaat MrStylo mij vermoorden.
Ik ben overigens wel een beetje klaar met deze film... Laat het einde maar zitten.
f&f 1quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even kijken welke film ik zo ga watchen
Ik doelde op Bloodrayne - The Third Reich. Al ben ik stiekem toch het einde aan het kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.
En het is geen film, maar een serie
ow ik dacht dat je het over GoT hadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op Bloodrayne - The Third Reich. Al ben ik stiekem toch het einde aan het kijken.
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je het over GoT had
ok.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeEn gelukkig hield ik mij niet aan mijn woord. Dan had ik een seksscene gemist.
Superb. Tevens bleek het een Uwe Bolt film te zijn, dus dan kan er al weinig meer misgaan.quote:
We zitten in het verkeerde forumdeel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand waarom mijn toetsenbord niet meer automatisch een é maakt als ik apostrof e intyp.
Hoe krijg ik dit weer terug?
Help nou maar gewoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zitten in het verkeerde forumdeel.
Anders open ik er een topic over in DIG met ook jouw probleem er in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik wacht nog steeds op het antwoord waarom mijn muis knippert!!
Doe gewoon systeemherstel johquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand waarom mijn toetsenbord niet meer automatisch een é maakt als ik apostrof e intyp.
Hoe krijg ik dit weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |