Dat is een goed ideequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders open ik er een topic over in DIG met ook jouw probleem er in.
Wist niet dat dat bestond. Ik doe het nu.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe gewoon systeemherstel joh
Met systeemherstel kan je ook allerlei shit verliezen die je hebt geinstalleerd/gedownload.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond. Ik doe het nu.
Alleen had ik dat probleem niet in bijvoorbeeld Word, maar wel op Fok en google.
Voetbalquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef RocketM het volgende:
Prachtige docu op Eredivisie live 1 nu over Barca (jaren terug, voor de glorie tijd).
Weet je toevallig de naam? Ik lig net in bed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef RocketM het volgende:
Prachtige docu op Eredivisie live 1 nu over Barca (jaren terug, voor de glorie tijd).
Barcá, The inside story.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam? Ik lig net in bed.
Misschien had je dat moeten zeggen voordat ik het deed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met systeemherstel kan je ook allerlei shit verliezen die je hebt geinstalleerd/gedownload.
Is wel een lekker luie oplossing.
Geen probleem, Uit de tijd dat ik "fan" werd van barcá (Kluivert,cocu, overmars ed.). Het verhaal vanuit het toenmalige bestuur.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je dat moeten zeggen voordat ik het deed.
En dat het mijn computer zou afsluiten enzo.
Altijd leuk om te zien. Ik heb nog veel te zien in de vakantie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:27 schreef RocketM het volgende:
[..]
Geen probleem, Uit de tijd dat ik "fan" werd van barcá (Kluivert,cocu, overmars ed.). Het verhaal vanuit het toenmalige bestuur.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had je dat moeten zeggen voordat ik het deed.
En dat het mijn computer zou afsluiten enzo.
Zeker mooi om te zien, de camera mag gewoon bij bestuursvergaderingen, officiële ontmoetingen en bijvoorbeeld diners met het bestuur van de tegenstander. Toch best raar om te zien hoe informeel dat allemaal gaat, nooit gedacht eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien. Ik heb nog veel te zien in de vakantie.
klinkt zeker tof.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef RocketM het volgende:
[..]
Zeker mooi om te zien, de camera mag gewoon bij bestuursvergaderingen, officiële ontmoetingen en bijvoorbeeld diners met het bestuur van de tegenstander. Toch best raar om te zien hoe informeel dat allemaal gaat, nooit gedacht eigenlijk.
Sinds wanneer is iOS7 uit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb IOS 7, maar werkt niet zo snel op mijn Iphone 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |