Is ie niet alleen voor ontwikkelaars of via piratequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie niet alleen voor ontwikkelaars of via pirate
Je hebt nu een slide met zaklamp, brightness, muziek etc in 1
Tof tof!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
Apple heeft Control Center aangekondigd, een nieuwe functie in iOS 7 die je snel toegang geeft tot knoppen voor Bluetooth, Wi-Fi, vliegtuigmodus, helderheid van het scherm en meer. Voorheen had je een jailbreak-tweak nodig om snel toegang te hebben tot deze functies. In iOS 7 is het met één veeg beschikbaar. Ook Niet Storen, vergrendelen van de schermoriëntatie en AirPlay-functies zijn vanuit Control Center snel bereikbaar
[ afbeelding ]
Nieuwe slideknopje is ook mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Tof tof!Net als een android.
Neem yoghurt of kwark ofzo..quote:
Heb je even een fototje voor me? Ben best benieuwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nieuwe slideknopje is ook mooi
Echt topveranderingen, alleen een beetje wennen.
Oh dit moet ik even vindenquote:Je kunt het dataverbruik nu per app in de gaten houden. Ook kun je 3G-dataverkeer voor bepaalde apps uitschakelen.
even kijken hoe ik dat doe, momentjequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je even een fototje voor me? Ben best benieuwd.
De dag is net begonnen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit aan m'n calorieën voor vandaag.
Imgur appje installeren en dan gewoon een screenfototjequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
even kijken hoe ik dat doe, momentje
Ik heb wat beters gevonden, moet hem wel even opnieuw startenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Imgur appje installeren en dan gewoon een screenfototje
Het was geen grap. En waarom zou je niet mogen eten? Heb je overgewicht ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit hier hier af te zien en jij maakt gewoon grappen
Nee, niet echt. Maar moet even beetje bf% droppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het was geen grap. En waarom zou je niet mogen eten? Heb je overgewicht ofzo?
Ik drink al bijna 2 weken water, dat help al watquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar moet even beetje bf% droppen
Ga op korfbal met Stijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
3-4 maanden vreten en niet sporten hakt er wel in
Water of groene thee, 1.5 liter per dag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink al bijna 2 weken water, dat help al wat
Nice manquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ben weer in de gym te vinden sinds gister
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Water of groene thee, 1.5 liter per dag.
Dat helpt wel inderdaad, ook de 2-3 halve liters bier per dag nu niet meerquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink al bijna 2 weken water, dat help al wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |