Ah tof. En Volendam vinden we ook allebei zwaar kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dus daar verschillen we niet van mening.
Dat doen wij mannen alleen - om met ons lulletje te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof zo'n meid zelf in haar broekje zou moeten zitten
Misschien heeft ze last van haar clitje en probeert ze te voelen of er een tumor zit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof zo'n meid zelf in haar broekje zou moeten zitten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van haar clitje en probeert te voelen of er een tumor zit?
Nee, ze voelt dat ze nat wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van haar clitje en probeert te voelen of er een tumor zit?
Het zal maar koud water zijn, dan krijgt ze een koude kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze voelt dat ze nat wordt.
Maar het is van het water
Zo voelt dat inderdaad bij het vanuit het noorden bereiken van de Moerdijk. Terug in de gezelligheid.quote:
Volendam is toch geen provincie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vlag van een inteeltprovincie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, de volle punten voor von_Preussen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo voelt dat inderdaad bij het vanuit het noorden bereiken van de Moerdijk. Terug in de gezelligheid.
Jouw pogingen tot trollen zijn voorspelbaar geworden.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat sowieso niet..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is niet de vlag van een provincie.
Die heb je nog makkelijker op de kast dan VS.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo. Net een lolbertariėr achter het behang geplakt. Hij noemde me een statist. De vlegel.
Zeg dat...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heb je nog makkelijker op de kast dan VS.
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat sowieso niet..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heb je nog makkelijker opuit de kast dan VS.
Klopt, Pruisen bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.
Op een verneukte comeback doorgaan werkt averechts.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, Pruisen bestaat niet meer...
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je comeback verneukt, probeer het nog eens.
Pruisische traditie...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op een verneukte comeback doorgaan werkt averechts.
Nee, is gewoon weer geworden wat het ooit al was: Pools gebied.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees net dat Pruisen tot 1945 verreweg de grootste deelstaat van het Duitse rijk was.
Dus met de splitsing van Duitsland hebben ze die hele deelstaat maar in stukken geknipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |