Waarom denk je dat elk woord dat hij zegt een dubbele bodem heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)-to-take-a-few-risks
Wat Alberto vanavond eet weten we dus al.
Is dit topic voor serieuze bijdragen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom denk je dat elk woord dat hij zegt een dubbele bodem heeft
Het hele forum toch niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is dit topic voor serieuze bijdragen dan?
Wijdverbreide Boos?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
nog en stukje over froome
http://translate.google.n(...)w%3D1024%26bih%3D399
Zoals altijd in de zuid-Europesche media worden niet-landgenoten (Noord-Europeanen, Australasiërs en Noord-Amerikanen) kapot gemaakt door 'journalisten' en 'kwaliteitskranten', terwijl met een blind oog richting de eigen dopingzondaars gekeken wordt, en informanten daarover door oost-indisch dove reporters gehoord worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
nog en stukje over froome
http://translate.google.n(...)w%3D1024%26bih%3D399
Alleen Porte dan. Movistar en iets mindere mate Saxo rijden rond als Sky 2 en 3. De Belkins vallen natuurlijk ook nog aardig op, ook al zitten ten Dam en Mollema vrij snel alleen als het tempo wordt opgeschroefd.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef JeMoeder het volgende:
Het lijkt er dit jaar wel meer da nooit tevoren op alsof er geen doping wordt gebruikt. Renners die de ene dag excelleren (Porte) verliezen de volgende dag meteen een dik kwartier. Schleck, Contador, Valverde en Evans gebruiken geen doping (meer), waardoor 'onze' renners ineens sneller blijken te zijn in verhouding met de top dan ooit tevoren.
In die Tour van 2009 reed Wiggins nog bij Garmin he. Dat die, net zoals Froome, vanuit nooit in de bergen dicht gefinished, naar opeens met de besten meekunnen is gegaan, ben ik met je eensquote:Op maandag 8 juli 2013 12:44 schreef Godshand het volgende:
Leuk tijdenlijstje van Froome
Maar wat Sky betreft, ook deze opmerking op Wikipedia over Wiggins laat een doping-alarmbel afgaan:
[..]
"Onverwacht." Jaja, onverwacht een pilletje ergens van gesnoept
Ik vond het ook een beetje vreemd. Porte die leek niet heel erg af te zien. Die leek niet erg teleugesteld. Sky zou Porte goed geld kunnen geven en zeggen dat hij dit toneelstukje moet gaan opvoeren. Voor de geloofwaardigheid, en voor het geval dat de genante vertoning als vorig jaar (Froome die beter is dan Wiggins) niet weer voorkomt. En Porte mag in de Vuelta voor zijn eigen kans gaan dan, zoiets.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil geen nieuwe complottheorie opwerpen, maar ik geloof vrij weinig van wat Porte gisteren liet zien. Die jongen is het hele jaar nog geen één keer door het ijs gezakt, net als Froome. Na de Sky-overmacht van zaterdag werd er al weer behoorlijk over doping gesproken. Wat komt Sky dan beter uit dan dat het hele team minus Froome en de ongelukkige Kennaugh ontzettend klote rijdt en Porte laat zien dat 'de menselijke maat' terug is. En hup, alle dopinggeruchten zijn weer van de baan. Daar komt nog bij dat Porte gisteren lachend over de finish kwam, hij zag er totaal niet vermoeid uit. Sowieso was er totaal geen paniek bij Sky na afloop. Het is vast vergezocht, maar is het gek als ik het totaal niet geloof? Dat Porte hier het hachje van Sky redt, om in de Vuelta als kopman van start te gaan bijvoorbeeld? Misschien ben ik te cynisch, te achterdochtig, maar ik geloof geen zak van Sky. Porte gaat nog een bergetappe winnen, daar ben ik vrij zeker van. Zo niet, dan zit ik vast in een Sky-doping-tunnelvisie, wat vrij irritant kijkt overigens.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Vaughters hier over denktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
In die Tour van 2009 reed Wiggins nog bij Garmin he. Dat die, net zoals Froome, vanuit nooit in de bergen dicht gefinished, naar opeens met de besten meekunnen is gegaan, ben ik met je eens
Sinds ik daar pillen voor krijg wel ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef aesop het volgende:
Genieten jullie wel een beetje van de Tour jongens?
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhttttttttt !!!!!!!!!!!!!!quote:
nee, de sprong vanuit het niets, eerst als een geest meerijden en dan ineens er zijn,lolquote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhttttttttt !!!!!!!!!!!!!!
De gele trui is automatisch verdacht in deze dagen.
Wat dacht je van onze Baukema en Ten Dam? In welke klassement scoorden zei voor deze Tour?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, de sprong vanuit het niets, eerst als een geest meerijden en dan ineens er zijn,lol
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat dacht je van onze Baukema en Ten Dam? In welke klassement scoorden zei voor deze Tour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |