Dan komt inderdaad meestal het eerste dopinggeval naar buiten, maar het zal wel zo'n vage Rus worden die nog niet was opgevallen. Trofimov of zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:35 schreef flyguy het volgende:
Morgen rustdag. Kijken of ze weer wat nieuws hebben
Smukulisquote:Op zondag 7 juli 2013 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan komt inderdaad meestal het eerste dopinggeval naar buiten, maar het zal wel zo'n vage Rus worden die nog niet was opgevallen. Trofimov of zo.
Beltran en Sinkewitz zijn recente gevallen van de 1e rustdagquote:
Wat was dat? Welke regels?:Pquote:stage 19(mt) Kicked out for breaking the rules.
Oh. Die is zijn dokter ook kwijt zeg, wat een verschil met het jaar waarin hij 4de werd.quote:
Te lang aan een motor moeten hangen bij een klim omdat hij niet boven kwam.quote:
Wel belangrijk om te onthouden dat toen Rogers WK werd en top-10 reed in de Tour hij trainde bij Ferrari, en dus zeker doping gebruikte. Overigens beweerde hij vorig jaar dat hij bij Sky de hoogste wattages uit zijn carrière trapte. Maar ja, Ferrari is ook maar een amateur vergeleken met een zwemcoach.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:51 schreef Fides het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hoogstens iets constanter, maar hij heeft al n keer top 10 Tour gereden, in 2010 Ronde van Cali gewonnen, en is drievoudig WK Tijdrijden....
Neeeeequote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Heerlijk om die carriere van Froome inderdaad weer eens voorbij te komen en dat mensen dat altijd verklaren met het feit dat hij 'tactisch wat minder kon koersen, want hij heeft z'n wieleropleiding in Kenia gehad!'
Right, right, right...
Schade beperken, maar wel de mogelijkheid openhouden om nog op het podium te eindigen. Gewoon laten zien dat hij ook maar een mens is met een slechte dag.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
Vorig jaar hadden ze toch ook geen probleem om makkelijk 1 en 2 te worden? En Porte probeerde gisteren wel degelijk om terug te komen nadat hij was gelost en kwam tot 40 (?) seconden, toch? Waarna hij echt weggereden werd toen de ploeg van Contador het heft in handen nam
Ik deel je meningquote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil geen nieuwe complottheorie opwerpen, maar ik geloof vrij weinig van wat Porte gisteren liet zien. Die jongen is het hele jaar nog geen één keer door het ijs gezakt, net als Froome. Na de Sky-overmacht van zaterdag werd er al weer behoorlijk over doping gesproken. Wat komt Sky dan beter uit dan dat het hele team minus Froome en de ongelukkige Kennaugh ontzettend klote rijdt en Porte laat zien dat 'de menselijke maat' terug is. En hup, alle dopinggeruchten zijn weer van de baan. Daar komt nog bij dat Porte gisteren lachend over de finish kwam, hij zag er totaal niet vermoeid uit. Sowieso was er totaal geen paniek bij Sky na afloop. Het is vast vergezocht, maar is het gek als ik het totaal niet geloof? Dat Porte hier het hachje van Sky redt, om in de Vuelta als kopman van start te gaan bijvoorbeeld? Misschien ben ik te cynisch, te achterdochtig, maar ik geloof geen zak van Sky. Porte gaat nog een bergetappe winnen, daar ben ik vrij zeker van. Zo niet, dan zit ik vast in een Sky-doping-tunnelvisie, wat vrij irritant kijkt overigens.
"Onverwacht." Jaja, onverwacht een pilletje ergens van gesnoeptquote:"Bij het grote publiek werd Wiggins voor het eerst bekend in de Ronde van Frankrijk 2009. Onverwacht bleek hij niet alleen bij de tijdrit, maar ook in de bergen met de besten mee te kunnen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |