quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:47 schreef HighVolume het volgende:
Ja ik denk dat een verrassende naam "Henk de Vries" zal zijn.Verrassend omdat Henk de Vries helemaal niet meedoet aan de tour
quote:
Haten op cleane rennersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Cara het volgende:
Froome en Porte inderdaad. Kwestie van tijd.
Tuurlijk jongen. Steek je kop maar weer in het zand, tegen beter weten in.quote:
Clean tot het tegendeel is bewezen toch??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Steek je kop maar weer in het zand, tegen beter weten in.
Aicar is amper op te sporen of welk ander wondermiddel ze ook bij Sky gebruiken. Froome gaat vrolijk winnen, maar over 10 jaar horen we dat ze volledig gedopeerd waren en hebben we weer naar een Tour de Farce gekeken. Skyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Cara het volgende:
Haha, dat gold bijvoorbeeld niet voor een Mauro Santambrogio of die Turk in de Ronde van Turkije.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef itastar het volgende:
Clean tot het tegendeel is bewezen toch??
Niet als zo'n anti-fietser als Froome totaal domineert. Dat verpest m'n plezier wel degelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:
Toch boeit het me geen reet, die doping. De tour is altijd leuk om te volgen.
Het zou me anders behoorlijk verbazen als die in een controle betrapt worden. Sky lijkt me daar veel te slim voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Cara het volgende:
Telt het ook nog als ze vijf jaar later worden betrapt, dankzij nieuwe technieken? Dan zet ik namelijk wel in op Sky. En dan met terugwerkende kracht weer alle uitslagen veranderen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zou me anders behoorlijk verbazen als die in een controle betrapt worden. Sky lijkt me daar veel te slim voor.
En als een ander wint, krijgen we dat niet te horen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aicar is amper op te sporen of welk ander wondermiddel ze ook bij Sky gebruiken. Froome gaat vrolijk winnen, maar over 10 jaar horen we dat ze volledig gedopeerd waren en hebben we weer naar een Tour de Farce gekeken. SkyFroome
Porte
Thomas
Ja, ligt er natuurlijk aan wie, ik heb geen glazen bol. Maar ik ga er gemakshalve vanuit dat Froome wint.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En als een ander wint, krijgen we dat niet te horen?
Wel een beetje de bottom line ja. Kutploeg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb een paar jaar volgehouden dat de Tour cleaner aan het worden was, maar als ik Sky afgelopen 2 jaar bezig zie moet ik dat toch wel terugnemen. Echt de nieuwe US Postal.
Ja die was heel schoon. Schumacher won 2 etappes, Kohl werd derde...quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje de bottom line ja. Kutploeg.
Enige tour die enigszins schoon leek was 2008 trouwens, op Saunier Duval mannetjes na.
Oja, Gerolsteiner viel ook op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja die was heel schoon. Schumacher won 2 etappes, Kohl werd derde...En Saunier Duval was helemaal belachelijk.
De rest van de top 10 is niet veel beter. Valjavec, Valverde, Vande Velde en Schleck gewoon later gepakt/geschorst/bekend. Menchov lijkt me ondertussen ook evident genoeg en Samuel "Armstrong is een held" Sanchez is ook niet de betrouwbaarste. Dan heb je nog Sastre en Evans, twee renners die men ooit nog het voordeel van de twijfel wilde geven, maar dat wordt ook steeds minder. En Kim Kirchen die bij Fasse Bortolo en T-Mobile zat... nou, nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja die was heel schoon. Schumacher won 2 etappes, Kohl werd derde...En Saunier Duval was helemaal belachelijk.
Ja hoor, iedereen die een beetje traint, kan 7 watt per kilo trappen.......quote:
Laurens ten Dam eindigt hoger dit jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga er vanuit dat de eerste cleane renner ergens rond de 16e plek gaat eindigen, al moet ik toegeven dat ik dan wat optimistisch ben.
Door die CERA mannen jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef Chiappucci het volgende:
2008 was in ieder geval wel een erg leuke Tour door het open karakter.
Die Tour was absoluut niet clean i.m.o. Was ook het jaar van CERA. Later ook Rebellin betrapt op de Spelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest van de top 10 is niet veel beter. Valjavec, Valverde, Vande Velde en Schleck gewoon later gepakt/geschorst/bekend. Menchov lijkt me ondertussen ook evident genoeg en Samuel "Armstrong is een held" Sanchez is ook niet de betrouwbaarste. Dan heb je nog Sastre en Evans, twee renners die men ooit nog het voordeel van de twijfel wilde geven, maar dat wordt ook steeds minder. En Kim Kirchen die bij Fasse Bortolo en T-Mobile zat... nou, nee.
Die Tour werd gedomineerd door de minder explosieve toppers, maar denk niet dat het daardoor cleaner werd, het was gewoon anders.
Was wel een vermakelijke Tour inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef Chiappucci het volgende:
2008 was in ieder geval wel een erg leuke Tour door het open karakter.
VV beweerde toch clean te zijn een groot deel van zijn carriere?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest van de top 10 is niet veel beter. Valjavec, Valverde, Vande Velde en Schleck gewoon later gepakt/geschorst/bekend. Menchov lijkt me ondertussen ook evident genoeg en Samuel "Armstrong is een held" Sanchez is ook niet de betrouwbaarste. Dan heb je nog Sastre en Evans, twee renners die men ooit nog het voordeel van de twijfel wilde geven, maar dat wordt ook steeds minder. En Kim Kirchen die bij Fasse Bortolo en T-Mobile zat... nou, nee.
Die Tour werd gedomineerd door de minder explosieve toppers, maar denk niet dat het daardoor cleaner werd, het was gewoon anders.
Het magische jaar 2005.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
VV beweerde toch clean te zijn een groot deel van zijn carriere?
Sky heeft wss het meest geavanceerde trainingsschema wat ooit gebruikt is bij wielrennenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja hoor, iedereen die een beetje traint, kan 7 watt per kilo trappen.......
Heb je dat misschien gehoord van Herbert en Maarten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sky heeft wss het meest geavanceerde trainingsschema wat ooit gebruikt is bij wielrennen
US Postal was ook de meest professionele ploeg binnen het wielrennen. En we weten allemaal hoe dat verlopen isquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sky heeft wss het meest geavanceerde trainingsschema wat ooit gebruikt is bij wielrennen
Nou licht maar eens een tipje van de sluier op dan!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het, je bent gewoon een troll. Niet slecht gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef Syntix het volgende:
Mensen die denken dat Sky niet clean isWaarom zou je het jezelf in deze tijd nog aan doen om te dopen?
Ze zijn gewoon de beste.
Dat was nog erger trouwens, alle concurrentie opkopen zodat het geen concurrentie meer is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
US Postal was ook de meest professionele ploeg binnen het wielrennen. En we weten allemaal hoe dat verlopen is![]()
En dan kocht USP tenminste nog de beste klimmers doodleuk op om te gaan knechten. Al een wereld van verschil met Sky, waar non-klimmers halve pelotons op een hoop rijden.
Een prima kul argument. Ze zijn de beste omdat ze de beste zijn. Knul, ga jij nou eens de individuele resultaten van al die Sky dopeurs van de laatste vijf jaar op een rijtje zetten. Dan wacht ik wel even totdat je zegt, tsja wel een opvallende progressie gemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef Syntix het volgende:
Mensen die denken dat Sky niet clean isWaarom zou je het jezelf in deze tijd nog aan doen om te dopen?
Ze zijn gewoon de beste.
Omdat ze talenten zijn en het trainingsregime van Sky werkt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een prima kul argument. Ze zijn de beste omdat ze de beste zijn. Knul, ga jij nou eens de individuele resultaten van al die Sky dopeurs van de laatste vijf jaar op een rijtje zetten. Dan wacht ik wel even totdat je zegt, tsja wel een opvallende progressie gemaakt.
Opvallend in de zin van op een leeftijd waarop je al lang geen talent meer genoemd kunt worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat ze talenten zijn en het trainingsregime van Sky werkt?
Omdat ook renners die eerst nog geen deuk in een pakje boter reden, opeens worden omgetoverd in toppers die harden rijden dan ieder ander.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jaha, die Wiggins was zeker tot z'n dertigste een talent. Je komt al net zo dom over als al die Pharmstrong adepten die mij jaren verguisd hebben, maar die zijn tegenwoordig angstvallig stil. jij zal ook wel van voorbijgaande aard zijn, of ben je een L.A. Gloryhuntende overloper? Dan zit je goed met Sky, zolang als het nog duurt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jaha, die Wiggins was zeker tot z'n dertigste een talent. Je komt al net zo dom over als al die Pharmstrong adepten die mij jaren verguisd hebben, maar die zijn tegenwoordig angstvallig stil. jij zal ook wel van voorbijgaande aard zijn, of ben je een L.A. Gloryhuntende overloper? Dan zit je goed met Sky, zolang als het nog duurt.
Als je reageert, hartstikke leuk. Maar doe het dan eens inhoudelijk. Dit is te simpel.quote:
Held.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jaha, die Wiggins was zeker tot z'n dertigste een talent. Je komt al net zo dom over als al die Pharmstrong adepten die mij jaren verguisd hebben, maar die zijn tegenwoordig angstvallig stil. jij zal ook wel van voorbijgaande aard zijn, of ben je een L.A. Gloryhuntende overloper? Dan zit je goed met Sky, zolang als het nog duurt.
Vroeger werd er net zo veel (en wrs veel meer) doping gebruikt als tegenwoordig, dus waarom ben jij anders tegen dopinggebruik aan gaan kijken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
Dat doping heeft toch een heleboel verpest, vroeger vond ik de TdF echt geweldig maar tegenwoordig... tsja het is nog wel leuk maar het is anders
Dus dank je wel
Stop dan überhaupt maar met het kijken naar sport.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
Dat doping heeft toch een heleboel verpest, vroeger vond ik de TdF echt geweldig maar tegenwoordig... tsja het is nog wel leuk maar het is anders
Dus dank je wel
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stop dan überhaupt maar met het kijken naar sport.
Nouja, het helpt bij het voetbal en tennis bijvoorbeeld ook wel mee dat ze daar überhaupt niet echt testen. Een keer per jaar een potje pis inleveren levert ook niet echt een grote kans op om gepakt te worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]Het tapijt bij het wielrennen is niet meer groot genoeg om alles onder te schuiven. Daar hebben veel andere sporten nog geen last van, waardoor men daar vrolijk kan gebruiken en het publiek heilig blijft geloven dat men clean is in die sport.
Klopt. Maar dat niet of nauwelijks testen is een onderdeel van het onder het tapijt schuiven. Want de waarheid rondom het al dan niet testen wordt ook vaak in nevelen gehuld. Of er wordt een lulverhaal omheen verteld, waardoor de kijkers zand in de ogen wordt gestrooid.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, het helpt bij het voetbal en tennis bijvoorbeeld ook wel mee dat ze daar überhaupt niet echt testen. Een keer per jaar een potje pis inleveren levert ook niet echt een grote kans op om gepakt te worden.
Opgezet door Leinders? We weten allemaal wat zijn expertise isquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |