quote:Melissa Etheridge - Like The Way I Do
Simple Minds - Sign O' The Times
Manfred Mann - The One In The Middle
The Rolling Stones - Heart Of Stone
Cornelis Vreeswijk - De Nozem En De Non
Pearl Jam - Merkinball
The Opposites ft. Mr. Probz - Sukkel Voor De Liefde
Zelfde akkoorden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen o.a.:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
EP's die de top 40 hebben gehaald.
quote:speaks about working with Bjorn Yttling (of Peter Bjorn & John), stating: When we were first writing the LP, I met up with Bjorn in Newcastle. We were talking about recording, and he asked what we wanted to sound like. I said, 'I want to sound like
,' then he said, 'Oh, a cross between Dr Feelgood and Daft Punk?' And I thought, 'I like this guy - he gets it. We should record with him.'
Bol_Wan + 1quote:
Ik ben ook al een tijd afgehaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:50 schreef bartrid het volgende:
Mwoah vind het maar matigjes, standaard NIN by numbers. The Fragile is de laatste die ik nog wel kon waarderen.
Dat laatste klopt wel, maar toch. Het is nog goed gegaan, zal de vraag voortaan wat beter verwoordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef pipster het volgende:
Franse artiesten worden toch bijna allemaal wel internationaal uitgebracht, toch vaak ook in België meteen.
en anders zijn ze wel via spotify te beluisterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef pipster het volgende:
Franse artiesten worden toch bijna allemaal wel internationaal uitgebracht, toch vaak ook in België meteen.
Air heeft een zijproject uitgebracht, maar dat vind ik allemaal geen releases. Moet ergens een lijn trekkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef pipster het volgende:
Guetta heeft overigens zeer recent een single uitgebracht met Rihanna, wel is het nummer van een album uit 2012.... Maar de single is van 2013....
Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk.
quote:De liefde voor een band als Best Coast is goed te horen in de liedjes van, maar een rauwere garageband als Wavves is net zo goed van invloed. Ook de Deense Raveonettes: nog een jongen-meisje-duo, al gebruiken
geen luide, overstuurde shoegazegitaren. Wel vliegen de pakkende combinaties van Ben's catchy gitaarriffs en Mira's keyboardlijnen je om de oren. Aanstekelijke ritmes met goedgemikte handclaps en de prettig in het gehoor liggende, zoete jongen-meisje-samenzang maken de puntige liedjes af.
quote:
quote:Welk beroemd album van wie?
ES
SBT
HTT
TU
WIMR
DTOM
TTN
NEM
OWAM
TGTF
MFOM
TSW
Goed muntje!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef pipster het volgende:
In ene valt zomaar het muntje, Metallica met Metallica
quote:Tell me what you think about your situation
Complication, aggravation
Is getting to you
If chicken little tells you that the sky is fallin'
Even if it wasn't would you still come crawlin'
Back again
I bet you would my friend
Again and again and again and again and again
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef pipster het volgende:
In ene valt zomaar het muntje, Metallica met Metallica
Aerosmith - Livin' On The Edgequote:
robdriessen + 1quote:
De standaardplaat van m'n radio-mentor als ie nog twee minuutjes over had aan het einde van het uurquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Smiths - Girlfriend in a Coma
'Spoedgeval' duurt 1,2 seconden. Nooit gehoord, kan 'm ook niet terugvinden (hè, wat jammer)quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
'Spoedgeval' duurt 1,2 seconden. Nooit gehoord, kan 'm ook niet terugvinden (hè, wat jammer)
lubje25 + 1
Gelukkig maakt de man nog steeds muziek
I KID, I KID!!quote:
quote:Johnny, Eddy, ikzelf, Jimmy en Jack nemen hun lerares in de maling in een Stray Cats-hit met een tienerleeftijd in de titel.
Deze tienerleeftijd komt ook voor in de naam van een jaren-80 band die werd opgericht door 2 leden uit een andere bekende band. Die andere band scoorde zijn grootste hit toen de bedoelde 2 leden al waren vertrokken.
Hoeveel jaar duurde de relatie die wordt bezongen in de grootste hit van die andere band?
Gokje: 17 jaar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Een geocaching vraag die ik van iemand ter beantwoording kreeg:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Ik weet alleen niet hoeveel jaar erin gezongen wordt.quote:
Absoluut dat je die weet, je kent er velen van ze.quote:
Niet zo lang...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:47 schreef ranja het volgende:
Of ik interpreteer de vraag verkeerd of de 2 leden zaten in een andere band dan ik dacht...
Gokje op 35 jaar.
Als je dat laatste weet, dan ben je op de goede weg...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Blogman het volgende:
Nou, dat stukje tekst met de tijdsduur slaat in mijn hoofd steeds over.
Ik kan je wel zeggen, waar ze werkte..
Sexy & 17quote:
Ik zat aan Nederlands te denken en dus Doe Maar (minstens 17)... grootste hit van Doe Maar lijkt me Pa... maar eigenlijk dacht ik aan CCC Inc maar daar ken ik niks vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sexy & 17
Heaven 17
The Human League
Don't You Want Me
The five years we have had have been such good at times
NBDBD +1
Degene van wie ik de vraag kreeg was blijven hangen bij East 17 en liep daardoor vast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |