Gewoon nieuwe AC. Gaat hype niet waarmaken, maar wordt denk ik wel een leuk spel.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben benieuwd of watch dogs gaat floppen
rock* is er nietquote:
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Dagger87 het volgende:
Hoe was de xbox conference? Ik heb het gemist. De moeite waard om te checken?
quote:
nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef maxburger het volgende:
[..]
Leer nou eens het verschil tussen mits en tenzij.
mietje, gewoon wakkerblijven boyquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef maxburger het volgende:
Jammer dat de PS4 vannacht is. Ik ga zo slapen.
Ik ga kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef maxburger het volgende:
Jammer dat de PS4 vannacht is. Ik ga zo slapen.
quote:
Heb je ook een ziek dure pc voor nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
Het blijft geweldig om naar te kijken
Maar het mooiste blijft toch het zelf spelen. Maar dat duurt nog wel ff
Muziek COMPLEET verneukt... Hopen dat de volledige game dezelfde sfeer ademt qua muziek als deel 1...quote:
Mwa PS4 is goed genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je ook een ziek dure pc voor nodig.
jij rukt je op 128pixesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mwa PS4 is goed genoeg.
Ben geen graphic nerd
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je ook een ziek dure pc voor nodig.
klonk idd niet zo geweldig, ME theme was inderdaad een van de beste ooit. Nog ff snel de humblebundle pakken (capsized), heeft solar fields ook de muziek voor gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Muziek COMPLEET verneukt... Hopen dat de volledige game dezelfde sfeer ademt qua muziek als deel 1...
Waarom? Je kan het morgen gewoon terug kijken.quote:
mn pc van 3 jaar oud trok BF nog op ultraquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
Welnee man, niet (veel) duurder dan voor BF3 iig...
En anders kun je met je console gaan spelen
Consolesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
Welnee man, niet (veel) duurder dan voor BF3 iig...
En anders kun je met je console gaan spelen
niks aan, dan heb je overal spoilers. gewoon lekker laaif!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Je kan het morgen gewoon terug kijken.
Look who's talking... the workplace rukkerquote:
Ik ga na ubisoft slapen. Morgen ochtend eerste wat ik doe ik het terug kijken. Dan heb ik nergens spoilersquote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niks aan, dan heb je overal spoilers. gewoon lekker laaif!
geef je 06 maar, dan ga ik je updates whatsappenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga na ubisoft slapen. Morgen ochtend eerste wat ik doe ik het terug kijken. Dan heb ik nergens spoilers
Dan niet janken, PC's kosten geld maar ik zie je op een console nog geen werk verrichten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef maxburger het volgende:
[..]
Consoles
Ik ga gewoon een dikke bak kopen die al die consoles vermorzelt.
Voor een tactische shooter wil ik dan wel een muis en een toetsenbord idd.quote:
Waar terugkijken morgenochtend?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga na ubisoft slapen. Morgen ochtend eerste wat ik doe ik het terug kijken. Dan heb ik nergens spoilers
Wat bedoel je precies met werk verrichten? Mijn skills? Ik speel al ongeveer 15 jaar op de PlayStation.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan niet janken, PC's kosten geld maar ik zie je op een console nog geen werk verrichten.
youtube, gametrailers of gamespot.quote:
Topintellect...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef maxburger het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met werk verrichten? Mijn skills? Ik speel al ongeveer 15 jaar op de PlayStation.
ja, honderste keer , JAquote:
ahh kequote:
Wat is je probleem dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Topintellect...
Ik bedoel dat je op een PC meer doet dan gamen en dat je die altijd naast je console nodig hebt voor werk/studie/belastingen etc...
quitterquote:
Ik blijf sowieso wakker.quote:
Dude, chill. Eerste keer dat ik er om vraag en had even geen zin om alle topics door te kijkenquote:
Daarom speel ik niet meer op de PC... Om de xx tijd moet je upgraden.quote:
en de op was teveel moeite ? :pquote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dude, chill. Eerste keer dat ik er om vraag en had even geen zin om alle topics door te kijken
samen he ? HAND IN HAND !!quote:
Crap, excuses. Echt naar gekeken, maar gewoon helemaal gemist dat het erin stond .... /faal /shamequote:
geeft niet, welkom in de E3 chat. we zijn hier tot laat in de nacht om de kleine gaatjes te vullen tussen de streams (hihi kleine gaatjes vullenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:49 schreef Theoden het volgende:
[..]
Crap, excuses. Echt naar gekeken, maar gewoon helemaal gemist dat het erin stond .... /faal /shame
hun servers hebben t filmpje ook al gelektquote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Pheno het volgende:
En binnen bij zwaarbeveiligd ubisoft. En dat zonder uitnodiging. Rolling!
Rekenvoorbeeld:quote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daarom speel ik niet meer op de PC... Om de xx tijd moet je upgraden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Pheno het volgende:
En binnen bij zwaarbeveiligd ubisoft. En dat zonder uitnodiging. Rolling!
je zal maar al 2 dagen naar de pleuris op je werk zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Nickskuh het volgende:
Je zou maar vakantie hebben en dus geen enkel probleem om Sony te kijken
3 uurquote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef maxburger het volgende:
Hoe laat komt Sony met zijn perso?
Ben vooral benieuwd naar het uiterlijk van de PS4.
Ik heb vrij maar ben gewoon moe en ga naar bed. Kijk morgen wel alles in HD op youtubequote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Nickskuh het volgende:
je Zou er maar gewoon aanwezig zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Nickskuh het volgende:
wat een toeval, dat dronk ik net ook, maar de fles is leegquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een toeval, dat dronk ik net ook, maar de fles is leegnu aan de rodevodred
gezellig!quote:
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Strani het volgende:
Ik kijk ook een stukje mee. Komen er ook vrouwen in dit topic trouwens?
duurt langquote:
representquote:Op maandag 10 juni 2013 23:56 schreef Strani het volgende:
Ik kijk ook een stukje mee. Komen er ook vrouwen in dit topic trouwens?
minder lang dan EA. Wel een mooie kotaku-dis dat welquote:
vet man !quote:
en los!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
minder lang dan EA. Wel een mooie kotaku-dis dat wel
Achmed the dead terroristquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:01 schreef Jimbo het volgende:
zou hier nou ook een 30sec delay op zitten voor t geval iemand zichzelf opblaast daar?
moet je niet eens gaan slapen jochie ? het is al laat, dalijk ziet je moeder het licht van je pc/laptop vandaan komen en word ze boosquote:
ja dan krijg ik billekoek is fukking lekker manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je niet eens gaan slapen jochie ? het is al laat, dalijk ziet je moeder het licht van je pc/laptop vandaan komen en word ze boos
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Godver, mn stream werkt niet meer.
Linkjes?
Vorige deel verkocht anderhalf miljoen stuks.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:04 schreef Jimbo het volgende:
dik man jammen met 4 mensen op de achtergrond
de fuck hebben we hier thuis aan
ik had ook een pre-order. het blijft baas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorige deel verkocht anderhalf miljoen stuks.
haar neuken is als rijden in een zwarte bmw met roze bekledingquote:
weinig infoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef Wells.p het volgende:
Zo... Net alles bij gelezen. uur geleden geland in mexico nu even wachten voor de vlucht naar amsterdam. Ik kan alleen geen streams kijken hier met een verbinding van 0.07 mb. dus als jullie zo door blijven gaan met alles delen zou dat top zijn!!
maakt niet uit, voel je niets vanquote:
want wie weet, tegen een vrouw praten. .hihihihihiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:07 schreef Strani het volgende:
Als je als vrouw een grap maakt over 'dirty deeds' en niemand maar dan ook niemand uit het publiek reageert, dan weet je dat je op E3 bent.
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:07 schreef Strani het volgende:
Als je als vrouw een grap maakt over 'dirty deeds' en niemand maar dan ook niemand uit het publiek reageert, dan weet je dat je op E3 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |