Look who's talking... the workplace rukkerquote:
Ik ga na ubisoft slapen. Morgen ochtend eerste wat ik doe ik het terug kijken. Dan heb ik nergens spoilersquote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niks aan, dan heb je overal spoilers. gewoon lekker laaif!
geef je 06 maar, dan ga ik je updates whatsappenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga na ubisoft slapen. Morgen ochtend eerste wat ik doe ik het terug kijken. Dan heb ik nergens spoilers
Dan niet janken, PC's kosten geld maar ik zie je op een console nog geen werk verrichten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef maxburger het volgende:
[..]
Consoles
Ik ga gewoon een dikke bak kopen die al die consoles vermorzelt.
Voor een tactische shooter wil ik dan wel een muis en een toetsenbord idd.quote:
Waar terugkijken morgenochtend?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga na ubisoft slapen. Morgen ochtend eerste wat ik doe ik het terug kijken. Dan heb ik nergens spoilers
Wat bedoel je precies met werk verrichten? Mijn skills? Ik speel al ongeveer 15 jaar op de PlayStation.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan niet janken, PC's kosten geld maar ik zie je op een console nog geen werk verrichten.
youtube, gametrailers of gamespot.quote:
Topintellect...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef maxburger het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met werk verrichten? Mijn skills? Ik speel al ongeveer 15 jaar op de PlayStation.
ja, honderste keer , JAquote:
ahh kequote:
Wat is je probleem dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Topintellect...
Ik bedoel dat je op een PC meer doet dan gamen en dat je die altijd naast je console nodig hebt voor werk/studie/belastingen etc...
quitterquote:
Ik blijf sowieso wakker.quote:
Dude, chill. Eerste keer dat ik er om vraag en had even geen zin om alle topics door te kijkenquote:
Daarom speel ik niet meer op de PC... Om de xx tijd moet je upgraden.quote:
en de op was teveel moeite ? :pquote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dude, chill. Eerste keer dat ik er om vraag en had even geen zin om alle topics door te kijken
samen he ? HAND IN HAND !!quote:
Crap, excuses. Echt naar gekeken, maar gewoon helemaal gemist dat het erin stond .... /faal /shamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |