Meestal wel, liever op fok dan dronken, zingend in een volle aula staanquote:
Ik ben nu ready to sleep eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Going out with my dumb friends, ready to misbehave
Ik zit al helemaal klaar voor bed, maar ik blijf altjid hangenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef blow... het volgende:
[..]
ik zit nog met mijn shirt en tijgerpantoffels aan
Geniaal nummer ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Going out with my dumb friends, ready to misbehave
vannacht 3 uur en uiteraard mijn SE verknaldquote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al helemaal klaar voor bed, maar ik blijf altjid hangen
Ik kon niet slapen met als resultaat de hele dag een kutbui.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef blow... het volgende:
[..]
vannacht 3 uur en uiteraard mijn SE verknald
Ik heb pas een kutbui als ik tussen de 2 en de 6 uur slaap. Kutbui vandaag dusquote:Op maandag 10 juni 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen met als resultaat de hele dag een kutbui.
Nou dat bedoel ik dusquote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb pas een kutbui als ik tussen de 2 en de 6 uur slaap. Kutbui vandaag dus
als ik minder slaap word ik nog druk ook, daarom denkt iedereen nu dat ikquote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dusAmper geslapen en daardoor een kutbui.
Daar heb ik ook last van.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef blow... het volgende:
[..]
als ik minder slaap word ik nog druk ook, daarom denkt iedereen nu dat ik
ADHD heb
Heb ik ook wel, ik ga heel bijdehand en irritant doen. Daarom zo maar naar bed, nog even Knevel.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef blow... het volgende:
[..]
als ik minder slaap word ik nog druk ook, daarom denkt iedereen nu dat ik
ADHD heb
ik ben niet de enigequote:Op maandag 10 juni 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, ik ga heel bijdehand en irritant doen. Daarom zo maar naar bed, nog even Knevel.
Komt ook denk ik door het geknip en geplak van Ewout, dat er een soort (stereotype-)beeld gecreëerd wordt.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef jugler het volgende:
:/ dat mensen daar de tijd voor nemen zeg. Wat een trieste zooi!
Heb zelf nog geen nare reacties gehad, maar m'n handen jeuken wel bij lezen van dit soort shit
Had waarschijnlijk wel makkelijk gekund, maar das niet wat ik zou willen en seks is niet zo belangrijk voor me (al lijkt dat in 't programma natuurlijk anders). Ik zou ook niet 'zomaar' seks met iemand kunnen hebben, kan me 't echt niet voorstellen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:53 schreef artm het volgende:
[..]
Komt ook denk ik door het geknip en geplak van Ewout, dat er een soort (stereotype-)beeld gecreëerd wordt.
Wat ik me afvroeg, je bent student en je woont in een behoorlijk wilde studentenstad. Heb je nooit overwogen om gewoon op een avond stappen een studente uit de kroeg te plukken en HET te doen?
Heb het ff gemist, 'welke' ben jij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef jugler het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk wel makkelijk gekund, maar das niet wat ik zou willen en seks is niet zo belangrijk voor me (al lijkt dat in 't programma natuurlijk anders). Ik zou ook niet 'zomaar' seks met iemand kunnen hebben, kan me 't echt niet voorstellen.
Ah ok. Zeg, ging die stripper zelf ook uit de kleren of wat? Leek niet zo, maar kan ook preutsheid zijn van Ewout/RTLquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef artm het volgende:
Volgens mij is die Geo4kant gewoon zelf nog maagd en gewoon jaloers dat hij niet op TV komt.
Nee viel mee (of tegen zo je wilt?) Weet niet zeker maar volgens mij ging het topje er niet af. Maar er is sowieso vrij weinig van die hele avond op tv gekomen, was eigenlijk wel verbaasd dat het zo weinig was (maar niet ergquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. Zeg, ging die stripper zelf ook uit de kleren of wat? Leek niet zo, maar kan ook preutsheid zijn van Ewout/RTL
quote:
Een stripper die niet naakt gaat, wat is dat danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef jugler het volgende:
[..]
Nee viel mee (of tegen zo je wilt?) Weet niet zeker maar volgens mij ging het topje er niet af. Maar er is sowieso vrij weinig van die hele avond op tv gekomen, was eigenlijk wel verbaasd dat het zo weinig was (maar niet erg)
[..]
Eerlijk gezegd was ik daar ook wel blij mee. Stripact klinkt allemaal heel stoer en leuk, maar in die ambiance (een koude kelder met vlaggetjes en wat confetti op de vloer en dikke camera op je neus) en dan ook met iemand die je niet kent.. Das dus precies waar ik niet op zat te wachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een stripper die niet naakt gaat, wat is dat danNog actie ondernomen richting 1 van die dames of niet? (Of mag je dat niet zeggen?
)
Je zat er niet op te wachten om haar daar naakt te zien? Ok, kanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:48 schreef jugler het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik daar ook wel blij mee. Stripact klinkt allemaal heel stoer en leuk, maar in die ambiance (een koude kelder met vlaggetjes en wat confetti op de vloer en dikke camera op je neus) en dan ook met iemand die je niet kent.. Das dus precies waar ik niet op zat te wachten![]()
Volgende striptease mag m'n vriendin in de slaapkamer komen geven, anders pas ik![]()
Mooi verhaal van die dames: 90% had al een vriendjeDaarna nog wel leuke gesprekken gehad, want de meeste dachten dat ik een contactgestoorde dude o.i.d. was en ze vonden dat dát wel meeviel.. joh!
Ja klinkt vast lame of wat, maar nee hoefde allemaal niet zo van mij, maar 't was ook überhaupt niet mijn ideequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je zat er niet op te wachten om haar daar naakt te zien? Ok, kanLeek me idd wel vrij sfeerloos ja.
Nog meer reden om niet verheugd te zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die stripper was trouwens de ordichique Mercedes van Take Me Out
Toepasselijke usernamequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kende er ook een, maar die heeft een vriendje oftewel die kwam voor de gratis drankquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Parallellogram het volgende:
O ik ken heel veel meisjes van dat speeddaten met Jasper
Die stripper was gewoon zon ongebouwde man van take me out. Die zou ik ook voor geen goud naakt op me willen ebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef jugler het volgende:
[..]
Ja klinkt vast lame of wat, maar nee hoefde allemaal niet zo van mij, maar 't was ook überhaupt niet mijn idee
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:48 schreef jugler het volgende:
Mooi verhaal van die dames: 90% had al een vriendjeDaarna nog wel leuke gesprekken gehad, want de meeste dachten dat ik een contactgestoorde dude o.i.d. was en ze vonden dat dát wel meeviel.. joh!
Ja, iemand die het heeft opgemerkt! Ik dacht al, die stripper lijkt wel op Mercedes van Take Me Out!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is "maar" seks (je zegt zelf dat het niet zo belangrijk is), dus waarom niet gewoon een keer proberen? Het zal waarschijnlijk niet briljant zijn, maar je bent wel een ervaring rijker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef jugler het volgende:
Had waarschijnlijk wel makkelijk gekund, maar das niet wat ik zou willen en seks is niet zo belangrijk voor me (al lijkt dat in 't programma natuurlijk anders). Ik zou ook niet 'zomaar' seks met iemand kunnen hebben, kan me 't echt niet voorstellen.
Klopt. Seks vind ik niet belangrijk, dan bedoel ik dat het voor mij niet een doel op zich of een ultiem streven of iets in die geest is. Ik hecht (misschien onterecht) gewoon wel waarde aan zulke intimiteit met iemand, dat kan ik niet met iemand die ik 10 minuten geleden in de kroeg heb ontmoet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef Saysem het volgende:
[..]
Het is "maar" seks (je zegt zelf dat het niet zo belangrijk is), dus waarom niet gewoon een keer proberen? Het zal waarschijnlijk niet briljant zijn, maar je bent wel een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:50 schreef yosander het volgende:
En tip aan Jasper inderdaad: duik de Blauwe Engel in na vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |