Dir eye toy is niet verplicht en wordt niet door je strot geduwdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef Koenani het volgende:
Tevens heeft die playstation eye toy ook gezichtsherkenning om op te starten dus wat dat betreft kan daarmee ook gespioneerd worden.
En wat ik ook meende te lezen is dat als je het spel in de PS4 game-store koopt hij gekoppeld is aan je account en je hem ook niet door kan verkopen, en ik denk dat de online markt voor games wel gaat groeien de komende jaren
Denk dat t ook wel mee zal vallen. Natuurlijk zal Sony in Europa en Japan Microsoft vernederen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef Koenani het volgende:
En hoe zit het met de online servers, want xbox one krijgt er 300.000, maar hoeveel heeft het PSN er?
Want voor de online experience is dat natuurlijk ook wel belangrijk.
Wel lullig als MS al die servers heeft aangelegd voor geen hond die de xbox1 koopt
Op IGN Amerika zie je in polls ook steeds een voorkeur tussen de 75 en 80% voor Playstation terugkomen. Als je dat ook in de verkoopcijfers terug ziet gaat het wel stil worden op die servers..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Denk dat t ook wel mee zal vallen. Natuurlijk zal Sony in Europa en Japan Microsoft vernederen.
Maar ik zie het in Amerika best 50/50 worden. Het is toch een home game voor de xbox daar en het heeft een grote voorsprong op de PS als brand. Maar winnen zal Microsoft het hoe dan ook niet.
Je vergeet dat de VS grote gebieden heeft waar internet niet/nauwelijks beschikbaar is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Denk dat t ook wel mee zal vallen. Natuurlijk zal Sony in Europa en Japan Microsoft vernederen.
Maar ik zie het in Amerika best 50/50 worden. Het is toch een home game voor de xbox daar en het heeft een grote voorsprong op de PS als brand. Maar winnen zal Microsoft het hoe dan ook niet.
Daar werkt de xbox dan nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
Je vergeet dat de VS grote gebieden heeft waar internet niet/nauwelijks beschikbaar is.
Ik dacht z'n beetje 40% van de VS!
Ik lees juist overal terug dat de PS4 developers meer mogelijkheden biedt. Maar ben geen expert wat dat betreft, moet afgaan op blogs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef Koenani het volgende:
Qua gamemogelijkheden zijn ze wel ongeveer hetzelfde (las dat DDR5 beter beeldkwaliteit van bergen en shit geeft en DDR3 van dichtbij betere beeldkwaliteit oid).
Oh, begreep je post verkeerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef peleetje het volgende:
[..]
Pcies... dus dal zal ook van invloed zijn op de verkopen van de X1 in de VS.
Nou DDR5 is in alle opzichten wen grote stap voorwaarts hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef Koenani het volgende:
Qua gamemogelijkheden zijn ze wel ongeveer hetzelfde (las dat DDR5 beter beeldkwaliteit van bergen en shit geeft en DDR3 van dichtbij betere beeldkwaliteit oid).
http://www.xbox360achieve(...)t&utm_medium=twitterquote:E3 2013: Killer Instinct is Free-to-Play, Only Gives You One Character, Not Developed By Rare
Net als Tekken en DOA dus gaan doen, wat is het probleem precies?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef emokid het volgende:
Alsof de Xbox One al niet morsdood is na Sony's E3:
[..]
http://www.xbox360achieve(...)t&utm_medium=twitter
Nee, het punt is dat je games dus niet zomaar uit kan lenen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je kunt dus wel gewoon 2ehands games blijven kopen, dat was het punt.
Er zijn blijkbaar zat mensen die denken dat het onmogelijk is.
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)will-work-apparently
Doe ik toch nooit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef RocketM het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat je games dus niet zomaar uit kan lenen.
Mwah ik vond de games van MS nou niet zo....MS speelt het veilig met een hoop titels die zich al bewezen hebben en daarnaast een paar nieuwe games maar die ik nou niet zo revolutionair vond.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef CaasS het volgende:
Overigens wel grappig. Sony was niet eens goed. MS verneukt dit voor zichzelf. Qua games vond ik MS zelf iets beter en online komen ze met dezelfde service als Sony.
Het hardst werd geklapt voor de prijs en geen drm/2 hand gaming/online dingen.
En het feit is dat games op de PS4 niet zomaar gaan verdwijnen na rne paar jaar als de servers t niet meer ondersteunen zoals t geval bij Microsoft zal zijn.quote:
Daar is verder nog helemaal niets over bekend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
En het feit is dat games op de PS4 niet zomaar gaan verdwijnen na rne paar jaar als de servers t niet meer ondersteunen zoals t geval bij Microsoft zal zijn.
Nagenoeg iedereen speelt op safe tegenwoordig gezien de ontwikkelkosten, is ook niet zo heel verwonderlijk. Daarom des te mooier dat de 2 consoles qua architectuur bij elkaar liggen dat drukt de multiplatform-titels in ieder geval nog qua kosten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mwah ik vond de games van MS nou niet zo....MS speelt het veilig met een hoop titels die zich al bewezen hebben en daarnaast een paar nieuwe games maar die ik nou niet zo revolutionair vond.
Niet dat ik de games van Sony nou beter vond hoor...
Denk dat je meer vertrouwen kunt hebben in het Azure-serverpark van MS met hun bewezen staat van dienst dan het online platform van Sony.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
En het feit is dat games op de PS4 niet zomaar gaan verdwijnen na rne paar jaar als de servers t niet meer ondersteunen zoals t geval bij Microsoft zal zijn.
Of als het Live netwerk word gehacked en MS de stekker er uithaalt voor onbepaalde tijd. (Net als de Sony PSN hack een tijd terug.)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar is verder nog helemaal niets over bekend.
Hoop je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dir eye toy is niet verplicht en wordt niet door je strot geduwd
Of als mijn tante kloten had, dan was het mijn oom geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef peleetje het volgende:
[..]
Of als het Live netwerk word gehacked en MS de stekker er uithaalt voor onbepaalde tijd. (Net als de Sony PSN hack een tijd terug.)
Dat vond ik wel interessant aan de prijs. MS is ¤100 duurder en dat zal voornamelijk zitten in die Kinect, maar dat Sony zo 'goedkoop'' is terwijl er constant wordt gezegd dat de hardware een stuk sterker gaat zijn verbaasd me wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nagenoeg iedereen speelt op safe tegenwoordig gezien de ontwikkelkosten, is ook niet zo heel verwonderlijk. Daarom des te mooier dat de 2 consoles qua architectuur bij elkaar liggen dat drukt de multiplatform-titels in ieder geval nog qua kosten.
Gast games die niet zo succelsvol zullen zijn zullen na 8 jaar niet meer ondersteund worden hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar is verder nog helemaal niets over bekend.
Alsof ik die games 8 jaar later nog wil spelen dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Gast games die niet zo succelsvol zullen zijn zullen na 8 jaar niet meer ondersteund worden hoor
Vooralsnogquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zo, er is geen indicatie dat diet niet zo zou zijn.
Het is godver een product waar je 60 euro voor heb betaald.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof ik die games 8 jaar later nog wil spelen dan.
Jij denkt dat Playstation na de lauch iedereen gaat verplichten naar de winkel te gaan om een camera te kopen?quote:
Nee het is gewoon niet verplichtquote:
Sales pushen door een populaire titel met Eye-Toy only controls te maken ofzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij denkt dat Playstation na de lauch iedereen gaat verplichten naar de winkel te gaan om een camera te kopen?
Dan ben je dus alsnog niet verplicht dat ding te kopen en al helemaal niet om het altijd aan te zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sales pushen door een populaire titel met Eye-Toy only controls te maken ofzo.
Of door later een bundel te maken met dat ding erbij maar dan voor dezelfde prijs.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:57 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nee het is gewoon niet verplicht
Niet iedereen is zo kut als MS om een HD camera in je kamer te verplichten die constan full body scans van je maakt
Je kan het aantrekkelijjker maken met een package deal. Maar je kunt de consument niet verplichten iets af te nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of door later een bundel te maken met dat ding erbij maar dan voor dezelfde prijs.
Bij Sony hoeg je geen gebruik te maken van de servers om een game te spelen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat je meer vertrouwen kunt hebben in het Azure-serverpark van MS met hun bewezen staat van dienst dan het online platform van Sony.
Je vind het ook ok als ze straks een 4e camera op komen hangen die naar binnen kijkt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn appartementencomplex is continue omgeven door 3 bewakingscamera's 'voor mijn eigen veiligheid' die Kinect zal me aan m'n reet roesten.
Ja dus? Dat is toch niet verplicht dan xdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vind het ook ok als ze straks een 4e camera op komen hangen die naar binnen kijkt?
Als ik multiplayer wil spelen op de PS4 moet ik net zo hard (en zoveel) betalen als bij de Xbox.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Bij Sony hoeg je geen gebruik te maken van de servers om een game te spelen...
Nope, maar ik ben niet zo paranoia aangelegd mbt de Kinect en als blijkt dat dat ding continue data staat te versturen naar buiten block ik dat verkeer gewoon. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vind het ook ok als ze straks een 4e camera op komen hangen die naar binnen kijkt?
Wie zegt wat over betalen voor een mutiplayer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik multiplayer wil spelen op de PS4 moet ik net zo hard (en zoveel) betalen als bij de Xbox.
En Sony met dat cloud-netwerk van ze in 2014 wil de service ook gaan gebruiken. Het is niet zo dat elke game het nodig heeft.
Jij wel, 80% van de consumenten niet ..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben niet zo paranoia aangelegd mbt de Kinect en als blijkt dat dat ding continue data staat te versturen naar buiten block ik dat verkeer gewoon. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Op die kinect heb ik grip, op die camera's buiten niet
Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef peleetje het volgende:
Nouja... de Eye cam van Sony zit standaard iig niet bij de PS4. Als je hem wilt moet je 'm los aanschaffen.
Scuzi scuzi!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Wie zegt wat over betalen voor een mutiplayer?
Ik heb het over dag je bij MS onnodig online moet komen voor Single player games
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Jij wel, 80% van de consumenten niet ..
Idd... maar ik hoef 'm toch niet. Ik hou niet zo van dat gezwaai richting de tv.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.
Denk niet dat MS het gaat aanpassen als het een struikelblok blijkt te zijn. Dat kunnen ze niet verkopen en zou alleen maar meer schade berokken aan de betrouwbaarheid van MS.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Scuzi scuzi!
ik zie wel hoe dat 'always online' in de praktijk uit gaat wijzen; als het een te groot struikelblok wordt voor de consument passen ze het wel aan.
[..]
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het grootste voordeel van de X1 is de controller, die zal ik gaan missen want ik hekel echt die kleine-kinderhandjes-homo-controller van de PS maarja de nadelen van de X1 wegen zwaarder
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
Denk niet dat MS het gaat aanpassen als het een struikelblok blijkt te zijn. Dat kunnen ze niet verkopen en zou alleen maar meer schade berokken aan de betrouwbaarheid van MS.
Met een 'draaikonten' beleid schiet de consument niks op.
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit en nieman gaat die eye halen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.
Dus waarom zou ik in godsnaam voor een 100 euro duurder apparaat gaan met de hoop "dat ze het wel aanpassen" vs een apparaat die het nu allemaal goed doet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Scuzi scuzi!
ik zie wel hoe dat 'always online' in de praktijk uit gaat wijzen; als het een te groot struikelblok wordt voor de consument passen ze het wel aan.
[..]
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.
Ik zeg ook niet dat het moet. Maar als je per se zo'n kut gimmicky apparaat wilt hebben ben je alsnog bij de PS4 goedkoper uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit en nieman gaat die eye halen...
En je bent helemaal niet verplicht die eye te halen dus je bent 100 euro goedkoper uit!
Jezus
Misschien dat Sony 'na alle negatieve reacties die MS kreeg vanuit de Game community' inderdaad heeft besloten het niet in te voeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?
Of sony moet op het laatste moment gecanceld hebben.
Ok eensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet. Maar als je per se zo'n kut gimmicky apparaat wilt hebben ben je alsnog bij de PS4 goedkoper uit.
Vandaar dat er van de huidige Kinect, die vele malen minder is dan de nieuwe, miljoenen zijn verkocht wereldwijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit
Denk dat ze het zeker overwogen hebben en dat het op het laatste moment niet ingevoerd is. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Zouden ze denk ik niet doen als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?
Of sony moet op het laatste moment gecanceld hebben.
quote:''...Then there's the issue of used games and online requirements. It was easy to imagine that Sony, which had been suspiciously quiet on the subject since Microsoft's controversial restrictions came to light, was planning to implement similar policies on the PS4. Now it appears the news was held back to inflict maximum damage on Microsoft...''
Persoonlijke afweging; voor mij komt er een XBOX One in huis omdat ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik in godsnaam voor een 100 euro duurder apparaat gaan met de hoop "dat ze het wel aanpassen" vs een apparaat die het nu allemaal goed doet?
Wat ik ook al eerder heb gezegd dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk dat ze het zeker overwogen hebben en dat het op het laatste moment niet ingevoerd is. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Zouden ze denk ik niet doen als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..
The Verge zegt nog dit in het vergelijkings artikel:
[..]
Dat zou me niets verbazen, maar dan gaat Microsoft er iets voor terug krijgen of schaffen het zelf af oid, want dit levert niets op. Publishers gaan dit nu ook niet doen voor spellen op Xbone denk ik met al die negativiteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk dat ze het zeker overwogen hebben. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Doen ze denk ik niet als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..
The Verge zegt nog dit in het vergelijkings artikel:
[..]
Oude is niet zo erg en miljoenen is alsnog net 75 miljoen xbox 369 gebruikers maar een fracte ervan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat er van de huidige Kinect, die vele malen minder is dan de nieuwe, miljoenen zijn verkocht wereldwijd.
Ok dus het is gekozen vanui de gedachten dat je de restricties niet heel erg vindt. Dat kan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijke afweging; voor mij komt er een XBOX One in huis omdat ik
1. Geen issue heb met het always online
2. Niets doe met 2e hands games / games uitlenen (ik ken maar 2 man met een xbox 360 niemand met een playstation)
3. Geen issues heb met die Kinect camera
4. De prijs goed vind
5. De games mij aanspreken.
Zo heel veel moeilijker moet je het niet maken; jij hebt er issues mee jij koopt geen One. Even goede vrienden
En als het in de toekomst allemaal wordt aangepast; des te toffer maar tot die tijd kan ik er ook goed mee uit de voeten.
Ja zo ongeveer. Maar ik denk niet dat Sony dit alsnog gaat invoeren. Kwam goed uit voor ze dat de Xbox events tussen hun eigen events in vielen, waardoor ze er gewoon heel slim op in konden spelen. Stukje 'verlies' dat Sony maakt door geen fee te vragen voor 2ehands, winnen ze zo waarschijnlijk terug door (veel) extra verkopen. Goede marketing en zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat ik ook al eerder heb gezegd dus.
Welke games dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2. Niets doe met 2e hands games / games uitlenen (ik ken maar 2 man met een xbox 360 niemand met een playstation)
4. De prijs goed vind
Zo heel veel moeilijker moet je het niet maken; jij hebt er issues mee jij koopt geen One. Even goede vrienden
En als het in de toekomst allemaal wordt aangepast; des te toffer maar tot die tijd kan ik er ook goed mee uit de voeten.
Als het op jou niet van toepassing is, is het toch geen restrictie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ok dus het is gekozen vanui de gedachten dat je de restricties niet heel erg vindt. Dat kan!
Geen idee hoe ze het gaan doen, maar dit levert wel een rare verdeling op in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, maar dan gaat Microsoft er iets voor terug krijgen of schaffen het zelf af oid, want dit levert niets op. Publishers gaan dit nu ook niet doen voor spellen op Xbone denk ik met al die negativiteit.
Alleen voor de games dus. De andere zijn reden om er geen te kopen, toch niet om er wel 1 te kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4. De prijs goed vind
Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4. De prijs goed vind
Dit is voor mij ook wel belangrijk ja. Het zou me verbazen als er ook maar 1 iemand in mn vriendengroep een Xbox gaat halen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit heb ik ookGeen fan van de PS3 controller, maar misschien is de nieuwe iets fijner. Sticks hebben nu een kuiltje en triggers zijn ook verbeterd. Alleen nog steeds te klein zo te zien.
Ga denk ik toch ook voor de PS4 na al die jaren Xbox. Vooral ook omdat veel van m'n vrienden nu al bij Sony zitten, en ik zeker weet dat het er alleen maar meer gaan worden zo.. 100 euro goedkoper is ook mooi meegenomen. Dat hele DRM verhaal boeit me verder niet. Leen nooit games en koop ze ook niet 2ehands.
Een X1 voor 399 zonder Kinect zou ik nog wel serieus overwegen trouwens.
En jammer dat ik dan al m'n achievements en zo kwijtraak ()
Niet dezelfde specs, betere specs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV.En voor de gamer is het een betere console + goedkoper. Dus als je de prijs voor de X1 al goed vind dan moet die van de PS4 al helemaal goed zijn.
Ryse, Titanfall, Halo.quote:
Nou het zijn bij definitie restricties maar jij hebt er toevallig niet veel problemen mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
Als het op jou niet van toepassing is, is het toch geen restrictie.
Had de 360 voor Halo, maar Halo (5) Lees ik de wikia wel van. Ben van PS2 naar 360 gegaan maar dat wordt nu dus weer mooi de PS4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ryse, Titanfall, Halo.
Mja ok! games die mij totaal niet aanspreken maar goed. Ieder zijn/haar ding.
Titanfall is niet exclusive.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ryse, Titanfall, Halo.
Mja ok! games die mij totaal niet aanspreken maar goed. Ieder zijn/haar ding.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:20 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ja, haast de zelfde specs staat niet gelijk aan dezelfde. Het houd in dat er een verschil is.
Haast dezelfde wilt zeggen weinig verschil, er zit een behoorlijk verschil in de specs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:20 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Ja, haast de zelfde specs staat niet gelijk aan dezelfde. Het houd in dat er een verschil is.
Halo 4, Dragon Age, Titanfall, Below en dat nieuwe spel van Remedy.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV.En voor de gamer is het een betere console + goedkoper. Dus als je de prijs voor de X1 al goed vind dan moet die van de PS4 al helemaal goed zijn.
Het grappige is dat Sony gewoon ook alle TV heeft. Zij hebben ook die Netflix en zij hebben ene gigantische eigen linrary en dat gaan ze ook allemaal pushen. Maar de hardcore gamer staat bij hun voorop!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
DA en Titanfall zijn niet exclusive.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Halo 4, Dragon Age, Titanfall, Below en dat nieuwe spel van Remedy.
Voor mij genoeg.
Ik verwacht dat het nog wel verandert, al maken die restricties me dus sowieso niet uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nou het zijn bij definitie restricties maar jij hebt er toevallig niet veel problemen mee.
Dat kan en dat is je eigen keuze.
Al snap ik het gewoon echt niet. Meestal kan ik een andere keuze wel snappen. Heb zelf ene iphone maar snap wel dat iemand een GAlaxy S4 koopt enz. Maar dit kan ik gewoon niet bevatten.
Het is geen filantropische instelling he? Het is puur winstbejagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:22 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Het grappige is dat Sony gewoon ook alle TV heeft. Zij hebben ook die Netflix en zij hebben ene gigantische eigen linrary en dat gaan ze ook allemaal pushen. Maar de hardcore gamer staat bij hun voorop!
Dragon Age is multiplatform.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor mij genoeg.
Dragon Age is er ook voor de PS4. En verder hebben we er weinig van gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor mij genoeg.
En ok omdat jij het zegt. PS4 is ook gewoon beterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Titanfall is niet exclusive.
RyseQTE the game.
[..]
[..]
Haast dezelfde wilt zeggen weinig verschil, er zit een behoorlijk verschil in de specs. [ afbeelding ]
Niet gespeeld. Maar van wat ik er begreep was dat een verhaal gedreven spel waarbij je veel keuzes moet maken waarbij Ryse tot nu 'je hebt 3 seconden de tijd om X' in te drukken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij Heavy Rain geen enkel probleem zeker?
Ja dat zg ik toch ook??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is geen filantropische instelling he? Het is puur winstbejag
Bij de xbox ben je het toch ook niet verplicht? Je geeft die netflix app als voorbeeld en vervolgens dat Sony helemaal voor de gamers is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja dat zg ik toch ook??
Zij hebben ook alle TV maar dat wordt niet door je strot geduwd. Dus Microsoft loopt helemaal niet voor wat TV betreft!
Als bij Heavy Rain dus idd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet gespeeld. Maar van wat ik er begreep was dat een verhaal gedreven spel waarbij je veel keuzes moet maken waarbij Ryse tot nu 'je hebt 3 seconden de tijd om X' in te drukken.
Er is overigens geen gebrek bij Sony. Kingdom Hearts 3, Order 1886, Killzone, Infamous, Final Fantasy.. Vind ik geen gebrekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het nog wel verandert, al maken die restricties me dus sowieso niet uit.
De console koop ik vanwege games, controller en extra functionaliteiten.
Games vond ik wat beter op de xbox, vooral door gebrek bij Sony en de controller lijkt me ook nog steeds beter. Voor de rest wacht ik gewoon af, want het duurt nog wel even voor ik er 1 koop.
Nee maar xbo legt er te veel de nadruk op terwijl ze er helemala niet beter in zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij de xbox ben je het toch ook niet verplicht? Je geeft die netflix app als voorbeeld en vervolgens dat Sony helemaal voor de gamers is.
In Europa hebben ze waarschijnlijk allebei dezelfde functionaliteit.
Niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef RocketM het volgende:
[..]
Nee jij niet, maar dat is niet relevant.
Eigenlijk wel...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef CaasS het volgende:
Maar de Playstation koop je dus omdat Microsoft kut is vanwege 2hands/drm en duur. Ook nog redenen om VOOR PS te kiezen?
Nope, maar geen daarvan spreekt mij aan. Iig geen must buy.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Er is overigens geen gebrek bij Sony. Kingdom Hearts 3, Order 1886, Killzone, Infamous, Final Fantasy.. Vind ik geen gebrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |