Scuzi scuzi!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Wie zegt wat over betalen voor een mutiplayer?
Ik heb het over dag je bij MS onnodig online moet komen voor Single player games
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Jij wel, 80% van de consumenten niet ..
Idd... maar ik hoef 'm toch niet. Ik hou niet zo van dat gezwaai richting de tv.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.
Denk niet dat MS het gaat aanpassen als het een struikelblok blijkt te zijn. Dat kunnen ze niet verkopen en zou alleen maar meer schade berokken aan de betrouwbaarheid van MS.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Scuzi scuzi!
ik zie wel hoe dat 'always online' in de praktijk uit gaat wijzen; als het een te groot struikelblok wordt voor de consument passen ze het wel aan.
[..]
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het grootste voordeel van de X1 is de controller, die zal ik gaan missen want ik hekel echt die kleine-kinderhandjes-homo-controller van de PS maarja de nadelen van de X1 wegen zwaarder
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
Denk niet dat MS het gaat aanpassen als het een struikelblok blijkt te zijn. Dat kunnen ze niet verkopen en zou alleen maar meer schade berokken aan de betrouwbaarheid van MS.
Met een 'draaikonten' beleid schiet de consument niks op.
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit en nieman gaat die eye halen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.
Dus waarom zou ik in godsnaam voor een 100 euro duurder apparaat gaan met de hoop "dat ze het wel aanpassen" vs een apparaat die het nu allemaal goed doet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Scuzi scuzi!
ik zie wel hoe dat 'always online' in de praktijk uit gaat wijzen; als het een te groot struikelblok wordt voor de consument passen ze het wel aan.
[..]
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.
Ik zeg ook niet dat het moet. Maar als je per se zo'n kut gimmicky apparaat wilt hebben ben je alsnog bij de PS4 goedkoper uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit en nieman gaat die eye halen...
En je bent helemaal niet verplicht die eye te halen dus je bent 100 euro goedkoper uit!
Jezus
Misschien dat Sony 'na alle negatieve reacties die MS kreeg vanuit de Game community' inderdaad heeft besloten het niet in te voeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?
Of sony moet op het laatste moment gecanceld hebben.
Ok eensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het moet. Maar als je per se zo'n kut gimmicky apparaat wilt hebben ben je alsnog bij de PS4 goedkoper uit.
Vandaar dat er van de huidige Kinect, die vele malen minder is dan de nieuwe, miljoenen zijn verkocht wereldwijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit
Denk dat ze het zeker overwogen hebben en dat het op het laatste moment niet ingevoerd is. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Zouden ze denk ik niet doen als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?
Of sony moet op het laatste moment gecanceld hebben.
quote:''...Then there's the issue of used games and online requirements. It was easy to imagine that Sony, which had been suspiciously quiet on the subject since Microsoft's controversial restrictions came to light, was planning to implement similar policies on the PS4. Now it appears the news was held back to inflict maximum damage on Microsoft...''
Persoonlijke afweging; voor mij komt er een XBOX One in huis omdat ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik in godsnaam voor een 100 euro duurder apparaat gaan met de hoop "dat ze het wel aanpassen" vs een apparaat die het nu allemaal goed doet?
Wat ik ook al eerder heb gezegd dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk dat ze het zeker overwogen hebben en dat het op het laatste moment niet ingevoerd is. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Zouden ze denk ik niet doen als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..
The Verge zegt nog dit in het vergelijkings artikel:
[..]
Dat zou me niets verbazen, maar dan gaat Microsoft er iets voor terug krijgen of schaffen het zelf af oid, want dit levert niets op. Publishers gaan dit nu ook niet doen voor spellen op Xbone denk ik met al die negativiteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk dat ze het zeker overwogen hebben. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Doen ze denk ik niet als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..
The Verge zegt nog dit in het vergelijkings artikel:
[..]
Oude is niet zo erg en miljoenen is alsnog net 75 miljoen xbox 369 gebruikers maar een fracte ervan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat er van de huidige Kinect, die vele malen minder is dan de nieuwe, miljoenen zijn verkocht wereldwijd.
Ok dus het is gekozen vanui de gedachten dat je de restricties niet heel erg vindt. Dat kan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijke afweging; voor mij komt er een XBOX One in huis omdat ik
1. Geen issue heb met het always online
2. Niets doe met 2e hands games / games uitlenen (ik ken maar 2 man met een xbox 360 niemand met een playstation)
3. Geen issues heb met die Kinect camera
4. De prijs goed vind
5. De games mij aanspreken.
Zo heel veel moeilijker moet je het niet maken; jij hebt er issues mee jij koopt geen One. Even goede vrienden
En als het in de toekomst allemaal wordt aangepast; des te toffer maar tot die tijd kan ik er ook goed mee uit de voeten.
Ja zo ongeveer. Maar ik denk niet dat Sony dit alsnog gaat invoeren. Kwam goed uit voor ze dat de Xbox events tussen hun eigen events in vielen, waardoor ze er gewoon heel slim op in konden spelen. Stukje 'verlies' dat Sony maakt door geen fee te vragen voor 2ehands, winnen ze zo waarschijnlijk terug door (veel) extra verkopen. Goede marketing en zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat ik ook al eerder heb gezegd dus.
Welke games dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
2. Niets doe met 2e hands games / games uitlenen (ik ken maar 2 man met een xbox 360 niemand met een playstation)
4. De prijs goed vind
Zo heel veel moeilijker moet je het niet maken; jij hebt er issues mee jij koopt geen One. Even goede vrienden
En als het in de toekomst allemaal wordt aangepast; des te toffer maar tot die tijd kan ik er ook goed mee uit de voeten.
Als het op jou niet van toepassing is, is het toch geen restrictie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ok dus het is gekozen vanui de gedachten dat je de restricties niet heel erg vindt. Dat kan!
Geen idee hoe ze het gaan doen, maar dit levert wel een rare verdeling op in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, maar dan gaat Microsoft er iets voor terug krijgen of schaffen het zelf af oid, want dit levert niets op. Publishers gaan dit nu ook niet doen voor spellen op Xbone denk ik met al die negativiteit.
Alleen voor de games dus. De andere zijn reden om er geen te kopen, toch niet om er wel 1 te kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4. De prijs goed vind
Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4. De prijs goed vind
Dit is voor mij ook wel belangrijk ja. Het zou me verbazen als er ook maar 1 iemand in mn vriendengroep een Xbox gaat halen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit heb ik ookGeen fan van de PS3 controller, maar misschien is de nieuwe iets fijner. Sticks hebben nu een kuiltje en triggers zijn ook verbeterd. Alleen nog steeds te klein zo te zien.
Ga denk ik toch ook voor de PS4 na al die jaren Xbox. Vooral ook omdat veel van m'n vrienden nu al bij Sony zitten, en ik zeker weet dat het er alleen maar meer gaan worden zo.. 100 euro goedkoper is ook mooi meegenomen. Dat hele DRM verhaal boeit me verder niet. Leen nooit games en koop ze ook niet 2ehands.
Een X1 voor 399 zonder Kinect zou ik nog wel serieus overwegen trouwens.
En jammer dat ik dan al m'n achievements en zo kwijtraak ()
Niet dezelfde specs, betere specs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV.En voor de gamer is het een betere console + goedkoper. Dus als je de prijs voor de X1 al goed vind dan moet die van de PS4 al helemaal goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |