abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:05:43 #151
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127659915
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:02 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Wie zegt wat over betalen voor een mutiplayer?

Ik heb het over dag je bij MS onnodig online moet komen voor Single player games :P
Scuzi scuzi!

ik zie wel hoe dat 'always online' in de praktijk uit gaat wijzen; als het een te groot struikelblok wordt voor de consument passen ze het wel aan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:03 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Jij wel, 80% van de consumenten niet ..
En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:06:17 #152
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127659932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.
Idd... maar ik hoef 'm toch niet. Ik hou niet zo van dat gezwaai richting de tv.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:08:07 #153
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127659983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Scuzi scuzi!

ik zie wel hoe dat 'always online' in de praktijk uit gaat wijzen; als het een te groot struikelblok wordt voor de consument passen ze het wel aan.

[..]

En 80% van de consumenten zal er ook geen benul van hebben (of het niet interesseren). Ik spreek niet voor de meerderheid.
Denk niet dat MS het gaat aanpassen als het een struikelblok blijkt te zijn. Dat kunnen ze niet verkopen en zou alleen maar meer schade berokken aan de betrouwbaarheid van MS.
Met een 'draaikonten' beleid schiet de consument niks op.
pi_127660034
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het grootste voordeel van de X1 is de controller, die zal ik gaan missen want ik hekel echt die kleine-kinderhandjes-homo-controller van de PS maarja de nadelen van de X1 wegen zwaarder ;(
Dit heb ik ook ;( Geen fan van de PS3 controller, maar misschien is de nieuwe iets fijner. Sticks hebben nu een kuiltje en triggers zijn ook verbeterd. Alleen nog steeds te klein zo te zien.

Ga denk ik toch ook voor de PS4 na al die jaren Xbox. Vooral ook omdat veel van m'n vrienden nu al bij Sony zitten, en ik zeker weet dat het er alleen maar meer gaan worden zo.. 100 euro goedkoper is ook mooi meegenomen. Dat hele DRM verhaal boeit me verder niet. Leen nooit games en koop ze ook niet 2ehands.

Een X1 voor 399 zonder Kinect zou ik nog wel serieus overwegen trouwens.

En jammer dat ik dan al m'n achievements en zo kwijtraak ( :') )
pi_127660036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef peleetje het volgende:

[..]

Denk niet dat MS het gaat aanpassen als het een struikelblok blijkt te zijn. Dat kunnen ze niet verkopen en zou alleen maar meer schade berokken aan de betrouwbaarheid van MS.
Met een 'draaikonten' beleid schiet de consument niks op.
Blijft de vraag over: waarom ze dit gedaan hebben?
Of sony moet op het laatste moment gecanceld hebben.
pi_127660045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kost 50 euro dus dan ben je alsnog 50 euro goedkoper uit dan de xbox.
Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit en nieman gaat die eye halen...
En je bent helemaal niet verplicht die eye te halen dus je bent 100 euro goedkoper uit!

Jezus
pi_127660080
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Scuzi scuzi!

[..]

Dus waarom zou ik in godsnaam voor een 100 euro duurder apparaat gaan met de hoop "dat ze het wel aanpassen" vs een apparaat die het nu allemaal goed doet?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:11:43 #158
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127660094
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit en nieman gaat die eye halen...
En je bent helemaal niet verplicht die eye te halen dus je bent 100 euro goedkoper uit!

Jezus
Ik zeg ook niet dat het moet. Maar als je per se zo'n kut gimmicky apparaat wilt hebben ben je alsnog bij de PS4 goedkoper uit.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:12:01 #159
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127660107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef CaasS het volgende:

[..]

Misschien dat Sony 'na alle negatieve reacties die MS kreeg vanuit de Game community' inderdaad heeft besloten het niet in te voeren.

Maarja... daar kunnen we alleen maar naar gissen. Het is in elk geval geen slimme zet van Microsoft.
pi_127660132
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het moet. Maar als je per se zo'n kut gimmicky apparaat wilt hebben ben je alsnog bij de PS4 goedkoper uit.
Ok eens :P
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:12:49 #161
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127660134
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Neeeeee, want niemand wil die Kinect shit

Vandaar dat er van de huidige Kinect, die vele malen minder is dan de nieuwe, miljoenen zijn verkocht wereldwijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127660144
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef CaasS het volgende:

[..]

Denk dat ze het zeker overwogen hebben en dat het op het laatste moment niet ingevoerd is. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Zouden ze denk ik niet doen als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..

The Verge zegt nog dit in het vergelijkings artikel:

quote:
''...Then there's the issue of used games and online requirements. It was easy to imagine that Sony, which had been suspiciously quiet on the subject since Microsoft's controversial restrictions came to light, was planning to implement similar policies on the PS4. Now it appears the news was held back to inflict maximum damage on Microsoft...''
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:13:56 #163
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127660171
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Dus waarom zou ik in godsnaam voor een 100 euro duurder apparaat gaan met de hoop "dat ze het wel aanpassen" vs een apparaat die het nu allemaal goed doet?
Persoonlijke afweging; voor mij komt er een XBOX One in huis omdat ik
1. Geen issue heb met het always online
2. Niets doe met 2e hands games / games uitlenen (ik ken maar 2 man met een xbox 360 niemand met een playstation)
3. Geen issues heb met die Kinect camera
4. De prijs goed vind
5. De games mij aanspreken.

Zo heel veel moeilijker moet je het niet maken; jij hebt er issues mee jij koopt geen One. Even goede vrienden :)

En als het in de toekomst allemaal wordt aangepast; des te toffer maar tot die tijd kan ik er ook goed mee uit de voeten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:14:46 #164
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127660209
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef OverRated het volgende:

[..]

Denk dat ze het zeker overwogen hebben en dat het op het laatste moment niet ingevoerd is. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Zouden ze denk ik niet doen als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..

[..]

Wat ik ook al eerder heb gezegd dus.
pi_127660212
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef OverRated het volgende:

[..]

Denk dat ze het zeker overwogen hebben. Ook omdat EA gekapt is met die online pass. Doen ze denk ik niet als alleen de Xbox zo'n systeem krijgt..

[..]

Dat zou me niets verbazen, maar dan gaat Microsoft er iets voor terug krijgen of schaffen het zelf af oid, want dit levert niets op. Publishers gaan dit nu ook niet doen voor spellen op Xbone denk ik met al die negativiteit.
pi_127660242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vandaar dat er van de huidige Kinect, die vele malen minder is dan de nieuwe, miljoenen zijn verkocht wereldwijd.
Oude is niet zo erg en miljoenen is alsnog net 75 miljoen xbox 369 gebruikers maar een fracte ervan!
pi_127660297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

2. Niets doe met 2e hands games / games uitlenen (ik ken maar 2 man met een xbox 360 niemand met een playstation)
4. De prijs goed vind

Zo heel veel moeilijker moet je het niet maken; jij hebt er issues mee jij koopt geen One. Even goede vrienden :)

En als het in de toekomst allemaal wordt aangepast; des te toffer maar tot die tijd kan ik er ook goed mee uit de voeten.
Ok dus het is gekozen vanui de gedachten dat je de restricties niet heel erg vindt. Dat kan!
pi_127660302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat ik ook al eerder heb gezegd dus.
Ja zo ongeveer. Maar ik denk niet dat Sony dit alsnog gaat invoeren. Kwam goed uit voor ze dat de Xbox events tussen hun eigen events in vielen, waardoor ze er gewoon heel slim op in konden spelen. Stukje 'verlies' dat Sony maakt door geen fee te vragen voor 2ehands, winnen ze zo waarschijnlijk terug door (veel) extra verkopen. Goede marketing en zo :s)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:17:23 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127660314
quote:

[..]

4. De prijs goed vind

Welke games dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127660331
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ok dus het is gekozen vanui de gedachten dat je de restricties niet heel erg vindt. Dat kan!
Als het op jou niet van toepassing is, is het toch geen restrictie.
pi_127660340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat zou me niets verbazen, maar dan gaat Microsoft er iets voor terug krijgen of schaffen het zelf af oid, want dit levert niets op. Publishers gaan dit nu ook niet doen voor spellen op Xbone denk ik met al die negativiteit.
Geen idee hoe ze het gaan doen, maar dit levert wel een rare verdeling op in ieder geval.
pi_127660352
quote:

[..]

4. De prijs goed vind

Alleen voor de games dus. De andere zijn reden om er geen te kopen, toch niet om er wel 1 te kopen :D
pi_127660412
quote:

[..]

4. De prijs goed vind

Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV. :') En voor de gamer is het een betere console + goedkoper. Dus als je de prijs voor de X1 al goed vind dan moet die van de PS4 al helemaal goed zijn. :')
pi_127660434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef OverRated het volgende:

[..]

Dit heb ik ook ;( Geen fan van de PS3 controller, maar misschien is de nieuwe iets fijner. Sticks hebben nu een kuiltje en triggers zijn ook verbeterd. Alleen nog steeds te klein zo te zien.

Ga denk ik toch ook voor de PS4 na al die jaren Xbox. Vooral ook omdat veel van m'n vrienden nu al bij Sony zitten, en ik zeker weet dat het er alleen maar meer gaan worden zo.. 100 euro goedkoper is ook mooi meegenomen. Dat hele DRM verhaal boeit me verder niet. Leen nooit games en koop ze ook niet 2ehands.

Een X1 voor 399 zonder Kinect zou ik nog wel serieus overwegen trouwens.

En jammer dat ik dan al m'n achievements en zo kwijtraak ( :') )
Dit is voor mij ook wel belangrijk ja. Het zou me verbazen als er ook maar 1 iemand in mn vriendengroep een Xbox gaat halen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:20:20 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127660436
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Welke games? Er is gewoon nog steeds haast geen gameplay langs geweest, alleen CGI trailers. De PS4 heeft haast de zelfde specs, maar kan alleen geen TV TV TV. :') En voor de gamer is het een betere console + goedkoper. Dus als je de prijs voor de X1 al goed vind dan moet die van de PS4 al helemaal goed zijn. :')
Niet dezelfde specs, betere specs.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')