quote:
Say what now?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Pastapipos het volgende:
Etha als duke nukem. pics?
Ik zag je laatst posten i ndie microscoop dingen trouwens. sterke interesse in mieren?
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef THEFXR het volgende:
kom op, allemaal mee doen
http://www.sbs6.nl/custom/kandidaten-gezocht
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef ChesterPerry het volgende:
wrm doen jullie eigenlijk altijd denigrerend over mensen met overgewicht
Ja moet eigenlijk ff Brazzers logo instellen als group icon.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Wie doen allemaal mee in de whatsapp groep? Bazen onder elkaar. Heb nu met fanta en sapstengel al een groep op WA
hey coolquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Wie doen allemaal mee in de whatsapp groep? Bazen onder elkaar. Heb nu met fanta en sapstengel al een groep op WA
Ik sterf nog liever aan aids.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
gast........quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb de laatste paar dagen last van steken in mn buik en ontlasting was net ook vet raar... heel licht bruin met wat witte stipjes en sommige stukjes van ontlasting was gewoon roodachtig ofzo.
Oruspu lan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb de laatste paar dagen last van steken in mn buik en ontlasting was net ook vet raar... heel licht bruin met wat witte stipjes en sommige stukjes van ontlasting was gewoon roodachtig ofzo.
toevallig creatinekuurtje?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Je vraagt aan ons wie er mee doen terwijl jij in die groep zit?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Was een groep om dingen te overleggen. Maar toen bedacht ik me dat een groep met een stel van de gym wel tof zou zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vraagt aan ons wie er mee doen terwijl jij in die groep zit?
Dan weet je toch zelf al wie er mee doen. Hell je geeft het zelf nota bene aan dat Fanta en Sapstengel erin zitten.
scherpquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
an weet je toch zelf al wie er mee doen. Hell je geeft het zelf nota bene aan dat Fanta en Sapstengel erin zitten.
Dit idd, ik kom nu wel over als een baas. Dan valt mijn alias in het water.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
je wil toch geen contact met gasten van een internetforum.
Strong dutch misc naaap.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Was een groep om dingen te overleggen. Maar toen bedacht ik me dat een groep met een stel van de gym wel tof zou zijn
En als iedereen in die groep zit sterft dit topic ook weerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
ik doe wel eens fifa met yuri en dan ook met headset enzo beetje geilenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
En de ekte baas Yuri wint natuurlijk 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik doe wel eens fifa met yuri en dan ook met headset enzo beetje geilen
had hij het maar natty moeten doen en niet met bb drugsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Curlbrah het volgende:
best wel sad eigenlijk, eerst was het maar gewoon zo'n gastje die redelijk gespierd was. Toen kwamen de roids en kreeg die 't lichaam dat hij wou, gaat hij dood aan een hartaanval.
true, true. maar laten we eerlijk zijn, als hij dat had gedaan wist niemand hier wij Zyzz was.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had hij het maar natty moeten doen en niet met bb drugs
Ik heb toegevoegd maar krijg geen antwoord?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kunnen mij nr toevoegen voor app, plzzz niet nr voorandere doeleinden gebruiken: 06 12 34 56 78
Vriend die hier gewoon intrapt bij chick die het nr ook zo opnoemt tijdens avondje stappen![]()
ik zou je ook geen antwoord gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb toegevoegd maar krijg geen antwoord?
wil ik ook nog wel eens doen bij chicks die ik liever niet meer spreek. Brotip: spreek het kut uit. Dus bv. 06- twaalf driehonderdvijfenveertig zes achtenzeventig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kunnen mij nr toevoegen voor app, plzzz niet nr voorandere doeleinden gebruiken: 06 12 34 56 78
Vriend die hier gewoon intrapt bij chick die het nr ook zo opnoemt tijdens avondje stappen![]()
En dan vragen ze: "Hoe?" En dan moet je het zelf invoeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wil ik ook nog wel eens doen bij chicks die ik liever niet meer spreek. Brotip: spreek het kut uit. Dus bv. 06- twaalf driehonderdvijfenveertig zes achtenzeventig.
Deze baas kent de hosselstrugglesquote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dan vragen ze: "Hoe?" En dan moet je het zelf invoeren.
maar dat heb je nu toch eigenlijk ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens, deze man wil graag in jullie gesprek. Kan iemand die knul ff toevoegen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
maar dat heb je nu toch eigenlijk ook
Of gewoon nummer van je FA vriend intikken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wil ik ook nog wel eens doen bij chicks die ik liever niet meer spreek. Brotip: spreek het kut uit. Dus bv. 06- twaalf driehonderdvijfenveertig zes achtenzeventig.
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onze handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true, true. maar laten we eerlijk zijn, als hij dat had gedaan wist niemand hier wij Zyzz was.
boehoe huiliequote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onzen handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.
Kan zo als column de Muscle & Fitness in. Mooi stukje tekst, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
boehoe huilie
gewoon lkr aan de roids
wrm clean traine, is gay n duurt lang
Heb je de vrouwelijke versie van hem gezien. Ze zijn Ken & Barbie.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
I don't wanna lift on this planet anymore brah
wat is de mussel en fitnisquote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan zo als column de Muscle & Fitness in. Mooi stukje tekst, al zeg ik het zelf.
Thanks for the motivation brah. Shit got me amped as fuckquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onze handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.
gewoon je rug laten harsen, johquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onze handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.
Wauw, met een kuurtje van 12 weken bereik je nog meer en is waarschijnlijk 100k goedkoper.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Kuren is echt goedkoop ja. Maak de drempel nog lagerquote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw, met een kuurtje van 12 weken bereik je nog meer en is waarschijnlijk 100k goedkoper.
staan allemaal plaatjes van mossele in brehquote:
Liep vandaag nog langs de Helisports in Amsterdiggiedam. Moest aan jou sicke gym denken.quote:
Ik mag hopen dat je naar je cage toegelopen bent en een paar zieke deadlifts hebt neergezet.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks for the motivation brah. Shit got me amped as fuck
Waar zie je me zeggen dat kuren goedkoop is?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Kuren is echt goedkoop ja. Maak de drempel nog lager
Ik zeg/vind dat kuren goedkoop is. Haakte in op je opmerking dat kuren veel goedkoper is dan die chirurgie.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar zie je me zeggen dat kuren goedkoop is?
mattie wat meten je biceps dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef 16meter het volgende:
allemaal janken over AAS
meesten hebben natty nog niet eens iets bereikt dat het aanzien waard is
aas is kk gevaarlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef 16meter het volgende:
allemaal janken over AAS
meesten hebben natty nog niet eens iets bereikt dat het aanzien waard is
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon nummertje te weinig geven. Als ze dronken is denkt ze de volgende dag dat het haar eigen schuld is.
heeft geen zin, degene die start wint altijdquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren maat. Bulking game. Jij bent.
Jij bent echt kapot grappig.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze moet een beetje van de roids afblijven.
zonnebank kuurquote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef ChesterPerry het volgende:
ik kuur nu ook al zon 7 weken dus vind het ook redelijk ongepast
zie toevallig net een tweetje anders moet je hem vragenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
iemand ervaring met vit b12 inject kuur??
twitter:SiyarTheGreat twitterde op maandag 10-06-2013 om 18:28:12Getting my much needed Vitamines for the week! It's time to push the limits! #motivaton #HardWork #Dedication http://t.co/NywyuIFicY reageer retweet
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij valt Sapstengel ook op George Michaelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar George Michael is gewoon een held
Hij is gewoon een baas manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij valt Sapstengel ook op George Michael
Ik had pas deze van New York Pizza:quote:
die kk noob heeft mijn recept gestolen, dit is mijn pizza vriendquote:
ga blowe fsoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
die kk noob heeft mijn recept gestolen, dit is mijn pizza vriend
Welke bodem gebruikte je in NL dan? Kun je gewoon in de supermarkt halen toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee srs dit is mijn pizza wtf, die maak ik al 2 jaar
Ja een pizza bodem en soms een wrap en daar deed ik kaas op en dan nog een wrap erbovenop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke bodem gebruikte je in NL dan? Kun je gewoon in de supermarkt halen toch?
Ja, komt er op neer dat ze dat dus niet doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:36 schreef RaymondK het volgende:
Hebben Turken/Marokanen/Zigeuners e.o.a. gelovig ritueel om zichzelf te wassen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
.
[..]
Ja, komt er op neer dat ze dat dus niet doen.
Ik ben je verhaal aan het lezen en zie je 2 of 3x edits maken!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren was ik enthousiast aan het dumble pressen, en m'n bidon was leeg. Ik loop naar de kleedkamer voor een gratis refil, staat daar een Turk/Zigeuner (ben er nog niet uit wat het was) van een jaartje of 55 a 60 zichzelf te wassen aan de wasbak face first.
Ik zo netjes en geduldig als ik ben ging er naast staan, wachten, terwijl die vatsige manlet bijna met z'n bovenlichaam in die wasbak lag. SRS
Toen die bij z'n poezelige polsjes kwam zei ik uiterst vrindelijk " ah u ben klaar zien ik".
Zonder op te kijken de hele tijd zei die redelijk geirriteerd " kun je even wachten?!?"
Stond daar dus toch zeker al wel 30 seconden te wachten op opa he.
Dus ik kreeg daar terplekke een wegtrekkertje waar je u tegen zegt, kreeg gelijk een riod rage aanval en zeg " OOOOOH JAAAH HOOR, IK KAN WEL EVEN WACHTEN"
Hij keek op, bond gelijk in "ja water is warm" dit dat.
NEE DOE MAAR RUSTIG AAN HOOR, DOE MAAR HEEL RUSTIG AAN zei ik, terwijl die z'n enkeltjes nog even ging besprekelen.
BEN JE ECHT KLAAR JOH, BEN JE ECHT HELEMAAL KLAAR JOH?
Z'n vrind maakte geschrokken al aanstalte en kwam met de losse douchekop van de sauna naar mij om daarmee m'n bidon te vullen.
Waarom moeten mensen zich soms zo laten gelden?![]()
Ik snap dat niet.
lol.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben je verhaal aan het lezen en zie je 2 of 3x edits maken!![]()
![]()
Maar goed verhaal, heheh!
Verder wel sneu idd... Ik douche sowieso bijna altijd thuis, anders mag ik na sporten eerst wel kwartier gaan wachten in de sportschool. Als ik direct na sporten ga douchen kom ik alsnog zwetend onder de douche weg.
Haha, nee nog niet. De powercage was niet op voorraad, wordt deze week verwacht. Dus daar even op wachten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Liep vandaag nog langs de Helisports in Amsterdiggiedam. Moest aan jou sicke gym denken.Al binnen?
Gisteren twee van die Lidl salamipizza's gehad, shit vult niet man. Wel jammer dat ik de Inferno nooit heb kunnen proeven voordat hij uit het assortiment was, die shit is FOK!geschiedenis.quote:
Die mensen die op een bal springen... Hoeveel hersencellen heb/mis je dan?quote:
quote:Leg workout DOMS, comic very related! One of my favorite comics of all time from Gary Larson. Its been 5 days since my legs workout and today for the first time I feel I can walk without fear of my legs buckling and sending me into a crumplied pile on the pavement ... like a boneless chicken.
Who can relate??
LOL, doe me denken aan Cow and Chicken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Snakey het volgende:
Hahaha, Scooby op facebook:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het bij Scooby op zijn facebook gezet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL, doe me denken aan Cow and Chicken.
[ afbeelding ]
Hallo kun je mijn privépic even weghalen bedankt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL, doe me denken aan Cow and Chicken.
[ afbeelding ]
Die op 0:20 mag blij zijn dat i nog leeft/ nog kan poepen/plassen zonder zakjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die mensen die op een bal springen... Hoeveel hersencellen heb/mis je dan?
Tegen elkaar inrennen met 2 van die ballen wel eens op school gedaanquote:
Nice! De tonijn is ook nooit zo geliefd bij mijn collega's.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet in de trein broodjes zalm gegeten.
Hele coupé mad.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:
haahquote:
die 105cm sjest ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Of dat nou zo'n bragging right is..
Wat heb je nu?
Hahah hij is echt heel skinny, als dat 105 is heb ik 170cm.quote:
Bitch pls, het gaat er wel om hoeveel je lift en niet hoeveel je lijkt te kunnen liften.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah hij is echt heel skinny, als dat 105 is heb ik 170cm.
Maar nummertjes zeggen niet zoveel. Het gaat er niet om hoeveel je lift, maar om hoeveel het lijkt dat je lift
Bedoelde eigenlijk weegt in die zinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bitch pls, het gaat er wel om hoeveel je lift en niet hoeveel je lijkt te kunnen liften.
Ik word altijd 10 kg lager ingeschat dan wat ik weegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk weegt in die zin
In de bulk, 80cm (op 1.66m lengte).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Of dat nou zo'n bragging right is..
Wat heb je nu?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In de bulk, 80cm (op 1.66m lengte).
Mijn diepste cut was 74 cm buikomtrek, dat was raar
ja maar jij haalt het dan ook uit je uber sick cunt kuiten zo diep hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben na het poepen altijd ripped, als ik nog moet poepen ben ik echt fatsig.
ik heb dunne ecto bicepsenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mattie wat meten je biceps dan?
laten we potje zwaardvegte erover
1.91 met lange apen armenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef Pastapipos het volgende:
Netjes stereo
Hoe is jullie verhouding tussen lengte en spanwijdte? En merk je er ook iets van bij oefeningen zoals benchpress en deadlifts?
in BB nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bitch pls, het gaat er wel om hoeveel je lift en niet hoeveel je lijkt te kunnen liften.
'k zou dat leren vallen wel eens willen leren.quote:
Jngquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1977167
boys ff inschrijven
Ik ben geen powerlifter met overgewicht...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet in de trein broodjes zalm gegeten.
Hele coupé mad.
die Big is een hint?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
boys ff inschrijven
Haha echt he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Jng
fuck off ik ga niet tussen 16jarige kleuters staan
En dan overal voor verantwoordelijk gehouden worden omdat ik de oudste ben, nee dank.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
boys ff inschrijven
Koken in heet water en dan in de blender.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
iemandn og een leuk recept voor kipfilet?
groentes die ik heb zijn bosui ui paprika spercieboontjes courgette aubergine wortels en uiteraard broccoli
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Koken in heet water en dan in de blender.
Heerlijke kipfilet shake
Is best te doen hoor. Staat ook wel bekend als een poundstone shake, vernoemd naar de sterkste man van de VSquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
ik heb maar in de oven gedaan met een zooi kruiden
keukenprincesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef Beach het volgende:
Doormidden gesneden, parmezaanse kaas erin, wat bieslook, wat sambal, en de buitenkant ook ingesmeerd met sambal. Was prima
Ik vind koken en dingen uitproberen gewoon leuk, u jelly?quote:
kook je een keer voor mij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind koken en dingen uitproberen gewoon leuk, u jelly?
Ik kook wel wat voor je op de ufc meet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mooi, ik ook niet, het gaat om het koken
lekker meaten hmm...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef ChesterPerry het volgende:
boys ff inschrijven
Welke app groep?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Curlbrah het volgende:
is de app groep al een veredelde chick / gym pic dump geworden?
Gozer, ga je tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef 16meter het volgende:
geen deel uitmaken van de app-groep van manageranger, bendoe en pastapipos
Ja bro supergezellig daar. allemaal nudes van fantaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Curlbrah het volgende:
is de app groep al een veredelde chick / gym pic dump geworden?
Die heb ik ook gezien ja dankzij een aardige fokker...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja bro supergezellig daar. allemaal nudes van fanta
Nee, Fanta haar nudies zijn er echt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:11 schreef Awesome_ het volgende:
kut, ik word gebacktrolled of nie? Toch?!
Die in S&G?? Ja duh was 16 op die foto's.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, Fanta haar nudies zijn er echt.
Ze leek daar wel minder stevig dan hoe ze nu is, dat dan weer wel.
Volgens mij heb ik ze in mijn favorieten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die in S&G?? Ja duh was 16 op die foto's.
quote:
nee me dushi was een grapje. Ik blijf gewoon bij de fanta in m'n gedachten, daar kan geen enkele foto aan tippen. One love.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag ManagetheAnger maar die heeft ze van een aardige fokker gekregen toch?
in een dorpje genaamd Westerhaar-Vriezenveensewijkquote:
Hhaha nee is inside joke.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
in een dorpje genaamd Westerhaar-Vriezenveensewijk
ga me niet vertellen dat je hier vandaan komt?
ja godver, dan wil ik nu de goede pics zien, ondertussen zijn er nl dingen gegroeidquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...uh..semi-naakt..ah joh die pics hebben op Fok! zelf gestaan dus hij moet niet interessant doen. Sowieso wilt ManagetheAnger mij lekker zwart maken hier..moet hij helemaal zelf weten.
Care level is so low.
Ik heb die pics niet meer man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja godver, dan wil ik nu de goede pics zien, ondertussen zijn er nl dingen gegroeid
Ze staan ergens op een soort dumpsite met allemaal foto's van fokkers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die in S&G?? Ja duh was 16 op die foto's.
Ho ff,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...uh..semi-naakt..ah joh die pics hebben op Fok! zelf gestaan dus hij moet niet interessant doen. Sowieso wilt ManagetheAnger mij lekker zwart maken hier..moet hij helemaal zelf weten.
Care level is so low.
stuur is in dmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, Fanta haar nudies zijn er echt.
Ze leek daar wel minder stevig dan hoe ze nu is, dat dan weer wel.
Volgens mij heb ik ze in mijn favorieten
I'm not even bothered man....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
MTA vs. Fanta-fittie. Ik voel em aankomen.
[ afbeelding ]
gewoon even zoeken op die directory waar alle foto's van foksters opstaan.quote:
weet echt niet waar je het over hebt directory?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I'm not even bothered man....
[..]
gewoon even zoeken op die directory waar alle foto's van foksters opstaan.
Anders even rondroepen in KLB.
Net even gekeken voor je,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet echt niet waar je het over hebt directory?
Filmpjes waar mijn ex mij pijpt op bed, en in de auto staan op mijn computerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb ook nog allemaal actionshots van mezelf en een ex op m'n telefoon.
uploaden naar ikhouvanjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net even gekeken voor je,
Staat in een dropbox.
[..]
Filmpjes waar mijn ex mij pijpt op bed, en in de auto staan op mijn computer
2 andere dames staan op mijn oude telefoon...
I love em nasty
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef MarMar het volgende:
note to self: het is nogsteeds een goed plan om de internettoegang van je tienerdochter te beperken.
Verder: geen idee wat er allemaal van mij rond zou hebben gezworven mocht er op mijn zestiende al internet zijn geweest en telefoontjes met camera's en zulksgodzijdank was dat er toen niet.
gooi wahed linkje op me danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net even gekeken voor je,
Staat in een dropbox.
[..]
Filmpjes waar mijn ex mij pijpt op bed, en in de auto staan op mijn computer
2 andere dames staan op mijn oude telefoon...
I love em nasty
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze staan ergens op een soort dumpsite met allemaal foto's van fokkers.
Lelijk als je jezelf op die leeftijd zo te koop zet dan... dat dan weer wel.
Hahah gast je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ho ff,
Ik wil je helemaal niet zwart maken.... ik state alleen the obvious.
Je hoort mij niets lelijks over die foto's zeggen fantastickje
Ja goed idee..ik lig er nou niet dagen wakker van maar had het liever niet gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef MarMar het volgende:
note to self: het is nogsteeds een goed plan om de internettoegang van je tienerdochter te beperken.
Verder: geen idee wat er allemaal van mij rond zou hebben gezworven mocht er op mijn zestiende al internet zijn geweest en telefoontjes met camera's en zulksgodzijdank was dat er toen niet.
Ja zijn gewoon progressiepics, allang gepost.quote:
Jij bent ook niet echt creatief he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad.
Ik kreeg pas internet op m'n kamer toen ik naar het HBO ging. Eerder geneukt dan een pornofilmpje gezien.
whehe, eigenlijk wel beter, porno ziet er nooit uit alsof het geweldig lekkere seks is, je zou dat maar als voorbeeld nemen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad.
Ik kreeg pas internet op m'n kamer toen ik naar het HBO ging. Eerder geneukt dan een pornofilmpje gezien.
Jij hebt vroeger echt een afslag gemist ofzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hahah gast je spreekt jezelf tegen.
Verder boeit het me eigenlijk niet veel wat jij vind.
[..]
Ja goed idee..ik lig er nou niet dagen wakker van maar had het liever niet gedaan.
[..]
Ja zijn gewoon progressiepics, allang gepost.
Zou ik ook vooral niet doen en aangezien ik topless doe op stranden, denk ik zomaar dat er wat italianen rondlopen met semi-naakt foto's van mij.. ik heb er iig 1tje betrapt met z'n telefoonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja goed idee..ik lig er nou niet dagen wakker van maar had het liever niet gedaan.
ben wel benieuwd naar jouw shredded fysiekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger echt een afslag gemist ofzo.
Ik zeg dat ik het lelijk vind als iemand zichzelf te koop zet op die leeftijd, dat is heel wat anders dan dat ik zeg dat die foto's lelijk zijn.
Je hoort mij niet zeggen dat ik een shredded fysiek heb.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar jouw shredded fysiek
Touché. Nu inmiddels aan de Japanese octopus insertion porn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tussen m'n 13e en 16e afgebeerd puur en alleen op imagination. Wie noem jij niet creatief?
Dikgedrukte bedoel ik met zwartmaken, heeft helemaal niks met uiterlijk te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger echt een afslag gemist ofzo.
Ik zeg dat ik het lelijk vind als iemand zichzelf te koop zet op die leeftijd, dat is heel wat anders dan dat ik zeg dat die foto's lelijk zijn.
Ik zal niet teveel details weggeven, maar laten we het erop houden dat ik de schade inmiddels flink heb ingehaald.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Touché. Nu inmiddels aan de Japanese octopus insertion porn?
hij disst jou kk hard hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikgedrukte bedoel ik met zwartmaken, heeft helemaal niks met uiterlijk te maken.
NBA 06/12 03:00 San Antonio Spurs - Miami Heat Away +3 1.79 3/10 PINNACLEquote:
iemand..... iemand...... dat jij jezelf als iemand bestempelt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikgedrukte bedoel ik met zwartmaken, heeft helemaal niks met uiterlijk te maken.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
MTA vs. Fanta-fittie. Ik voel em aankomen.
[ afbeelding ]
denk dat je electric retard bedoeltquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Jahr00n het volgende:
ik vond die online strips van zo'n ziek figuur altijd wel lachen kweet niet meer hoe die shit heet man had ook zo'n gestoord forum erbij enzo fucking sick allemaal
die ja lolquote:
is dat die van dat pauper programma?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef ChesterPerry het volgende:
die jokertje met zn mad strakke shirtjes
ja hoorde dat de wu tang erin voorkwam deze keer dus even terugkijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is dat die van dat pauper programma?
Er gaat een wereld voor mij open.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
http://somethingdickful.com/archives/electricretard/
strip 7ik moest fucking hard lachen. word ik nu verbannen naar de hel?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
owww ja haha die ken ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
inddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
deze shit niet kennen.fucking oud allemaal al die maker is gepakt door de popo
waarom dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
deze shit niet kennen.fucking oud allemaal al die maker is gepakt door de popo
Enige wat ik kan vinden is "indecent exposure". Zal wel een paar dagen hebben vastgezeten voor naakt op straat lopen fzo.quote:
Heartattack Grill toch? Als je meer dan 175 kilo weegt kun je gratis eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef ChesterPerry het volgende:
iemand die dat jokertje kijkt, hoor net dat er een restaurant is waar ze deze serveren:
[ afbeelding ]
letterlijk iemand aan doodgegaan zoveel shit zit erin![]()
juist ja fucking sick die restaurant kan ook alleen in amerikaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heartattack Grill toch? Als je meer dan 175 kilo weegt kun je gratis eten.
http://www.heartattackgrill.com/
heart attack grill?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef ChesterPerry het volgende:
iemand die dat jokertje kijkt, hoor net dat er een restaurant is waar ze deze serveren:
[ afbeelding ]
letterlijk iemand aan doodgegaan zoveel shit zit erin![]()
quote:The Quadruple Bypass Burger with 9,982 calories (41.76 MJ) has been identified as one of the "world's worst junk foods".[18] It consists of four half-pound beef patties, twenty strips of bacon, eight slices of American cheese, a whole tomato and half an onion served in a bun coated with lard.[19][20]
koeltoer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef ChesterPerry het volgende:
alles waar ik niet van hou hebben ze daar, hamburgers, kaas en varkensvlees
waarom eet je geen piggie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef ChesterPerry het volgende:
alles waar ik niet van hou hebben ze daar, hamburgers, kaas en varkensvlees
niet de eerste die dat vraagt, heb iets waardoor ik last van me maag krijg door varkenvlees zelfs met magere ham ofzoquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb niet eens Whap mattiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef 16meter het volgende:
geen deel uitmaken van de app-groep van manageranger, bendoe en pastapipos
Pics van je dochter?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef MarMar het volgende:
succes daarmee, geen telefoon / laptop / tablet dus voor haar. inb4 rotjeugdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef MarMar het volgende:
Telefoon old skool, alleen bellen en smsen, tablet heeft ze wel, maar handige xs4all heeft handige toolsquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
succes daarmee, geen telefoon / laptop / tablet dus voor haar. inb4 rotjeugd
Veel succes met je ongelukkige tienerdochter goals van 2013.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Telefoon old skool, alleen bellen en smsen, tablet heeft ze wel, maar handige xs4all heeft handige toolsinternettoegang van haar gaat 's avonds op slot mocht ze 'm toch mee naar boven sneaken.
Beter een "rot"jeugd dan de rest van je leven moeten leven met fokkers die op je oude foto's fappen
Is juist gezonder (dan plantaardige frituurolie) en lekkerder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
gatverdamme die patat wordt gefrituurd in lard (=pigfat)
Op een bankje? Wel eens gedaan maar vind die form kut, bij BoR is het makkelijker om strict te houden.quote:
soms bankje, soms zonderquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op een bankje? Wel eens gedaan maar vind die form kut, bij BoR is het makkelijker om strict te houden.
mijn ervaring is dat personen die zo opgesloten zitten zich op latere leeftijd meer laten gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Telefoon old skool, alleen bellen en smsen, tablet heeft ze wel, maar handige xs4all heeft handige toolsinternettoegang van haar gaat 's avonds op slot mocht ze 'm toch mee naar boven sneaken.
Beter een "rot"jeugd dan de rest van je leven moeten leven met fokkers die op je oude foto's fappen
Wa hedde gij lopuh uitvreten dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat personen die zo opgesloten zitten zich op latere leeftijd meer laten gaan.
gaan zsm het huis uit, op kamers wonen enzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat personen die zo opgesloten zitten zich op latere leeftijd meer laten gaan.
True. Paar maten van mij ook. Altijd kort gehouden thuis en dit soort mensen slaan dan vaak weer helemaal door wanneer ze 'vrij' zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaan zsm het huis uit, op kamers wonen enzo
idd vooral op sexgebied, orgy's, pornofilms, escort service, dat soort dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
True. Paar maten van mij ook. Altijd kort gehouden thuis en dit soort mensen slaan dan vaak weer helemaal door wanneer ze 'vrij' zijn.
Nou met alleen een paar regeltjes voor het internetten valt dat best mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ja, Kim Holland was oorspronkelijk ook Jehova's Getuige.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd vooral op sexgebied, orgy's, pornofilms, escort service, dat soort dingen.
gaat mij ook overkomen denk ik, lekker rondneuken in het buitenland.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
True. Paar maten van mij ook. Altijd kort gehouden thuis en dit soort mensen slaan dan vaak weer helemaal door wanneer ze 'vrij' zijn.
Ben je een smerig vies ranzig mannetje ja? Bahbuh ulgggggquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gaat mij ook overkomen denk ik, lekker rondneuken in het buitenland.
.
mensen zien mij als ondeugende jongentje maar ik ben zo omtzettend smerig
Ja, maar dan gaat ze later alsnog door gymbOis in haar sterretje gepakt worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef seto het volgende:
hangt ervanaf wat voor kind je hebt he
als je zo'n domme vmbo breezer als dochter hebt zou ik d'r ook allemaal regels opleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |