Standaardtekst, of lijkt dat maar zo?quote:
Gewoon een slecht topic. Er zijn genoeg mensen die goed kunnen zingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Standaardtekst, of lijkt dat maar zo?
Ja maar George Michael is gewoon een heldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eentje die het wél kan:
Klacht: Zo weinig artiesten die écht kunnen zingen
Ja, en op een tribute zoals dit (ja,lang geleden) blijkt welke mensen écht kunnen zingenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon een slecht topic. Er zijn genoeg mensen die goed kunnen zingen.
Qua stem sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar George Michael is gewoon een held
Klopt. GM uitgezonderd naar mijn meningquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:44 schreef 2cv het volgende:
Ze zingen als nagels die over een schoolbord krassen.
Het schijnt dat de leadzanger van Queen zijn artiestennaam op verschillende manieren schreef. Dus Freddy kan goed zijn.quote:
jammer alleen van die uitslag op zn gezicht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef Anno2012 het volgende:
En het optreden van Seal (ken hem niet) was ook goed!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef frumslegnulk het volgende:
De enige echte klacht is de 'y' gebruiken.
Freddy = nerdnaam voor gingers
Freddie = bazennaam
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef rosepetals het volgende:
Ik huil altijd uit bij Freddy Freddie![]()
It's a hard life
Jij verveelt je ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
De originele clip van Days Of Our Lives bezorgt mij elke keer weer kippenvel..
En GM, en daar was het mij om te doen.. Misschien is hij nu een enigszins zielig figuur... Maar die stem is geniaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Énigzins jaMaar goed, Queen maakt het weer goed
Een vriendin van mij zei ooit eens "Hij heeft de stem van een zwarte gekregen "quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En GM, en daar was het mij om te doen.. Misschien is hij nu een enigszins zielig figuur... Maar die stem is geniaal
Hij zingt live zuiver.. Hoeveel kunnen dat zeggen?? Tribute was een eye-opener.. Hij is écht zo goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zei ooit eens "Hij heeft de stem van een zwarte gekregen "
Dat vind ik wel wat ver gaan. Maar hij is wel echt waanzinnig goed!
(Ondanks dat hij nooit meer optreed en met z`n gezondheid kwakkelt)
ZIjn er niet veel die dat kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zingt live zuiver.. Hoeveel kunnen dat zeggen?? Tribute was een eye-opener.. Hij is écht zo goed
Kan, die heb ik niet live gehoord.. Maar nogmaals, Tribute was voor mij een gigantische eye-opener: het was ineens érg duidelijk wie wel écht kon zingen en wie nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
ZIjn er niet veel die dat kunnen zeggen.
Alhoewel, Paul McCartney doet het ook aardig, Tom Jones, Roger Daltrey (Zeker na z`n operatie) Rod Stewart, Joseph Williams (van Toto) én ik vind ook Mick Jagger tegenwoordig érg goed zingen. Zéker in vergelijking met de laatste (serieus!) 30 jaar..
Robert Plant was ook wel goed trouwens, alleen jammer van die énorme Fuck-up bij Innuendo..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, die heb ik niet live gehoord.. Maar nogmaals, Tribute was voor mij een gigantische eye-opener: het was ineens érg duidelijk wie wel écht kon zingen en wie niet
Die herinner ik me niet.. Wel Lisa Stansfield en Axl Rose *rilt nog*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Robert Plant was ook wel goed trouwens, alleen jammer van die énorme Fuck-up bij Innuendo..
Axl Rose moet sowieso niet zingenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet.. Wel Lisa Stansfield en Axl Rose *rilt nog*
Truequote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Axl Rose moet sowieso niet zingenAlthans, niet dat soort dingen.
Die Bohemian Rhapsody van Elton John vond ik ook kut trouwens.
Hehehe.quote:
Dus zoals jij ook zingt, zeg maar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hehehe.
Eind jaren 80/Begin jaren 90 ging het nog wel.
Maar tegenwoordig is het "Zingt een zin" *hapt naar adem* " Zingt volgende zin "
(Spreek uit ervaring, heb hem in 2010 live gezien...)
En ik had de eerste cd's (gejat inmiddels), maar ook toen was het meer de stijl dan de uitvoeringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hehehe.
Eind jaren 80/Begin jaren 90 ging het nog wel.
Maar tegenwoordig is het "Zingt een zin" *hapt naar adem* " Zingt volgende zin "
(Spreek uit ervaring, heb hem in 2010 live gezien...)
Nee, dat doe ik..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:24 schreef BlueMage het volgende:
Braddie geeft ons even inzicht in wie er wel en niet moet zingen.
Jij mag dat. Braddie niet. Braddie mag helemaal niks zeggen over anderen hun muzikale kwaliteiten aangezien wij ook geen commentaar op de zijne mogen hebben omdat wij er zelf ook niks van kunnen. (volgens hem dan)quote:
Klopt, maar op cd ging het nog welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik had de eerste cd's (gejat inmiddels), maar ook toen was het meer de stijl dan de uitvoering
Studio doet wonderen idd.. Zelfs IK kan dan zingen ineens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar op cd ging het nog welMaar zelfs Chinese Democracy is een en al autotune/processing/over productie
Geloof me, tegenwoordig met Melodyne kan je álles zo manipuleren dat het gewoon goed klinkt, niet alleen zang, maar ook instrumenten zoals gitaar/bas/viool etc.. kan je allemaal in realtime aanpassenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Studio doet wonderen idd.. Zelfs IK kan dan zingen ineens waarschijnlijk'
Nee, dan nog niet![]()
![]()
Nou,ik kan iig NIET zingen helaasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, tegenwoordig met Melodyne kan je álles zo manipuleren dat het gewoon goed klinkt.
Haha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou,ik kan iig NIET zingen helaasEn zou dat dan ook nooit live kunnen
Paradise By The Dashboard Lights?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:31 schreef BlueMage het volgende:
Ik zong vroeger altijd mee met Meatloaf m'n eigen rockshow in de huiskamer.
Wie "zong" niet mee (en nog) al slaat het "zingen"nergens opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:31 schreef BlueMage het volgende:
Ik zong vroeger altijd mee met Meatloaf m'n eigen rockshow in de huiskamer.
Dat doet iedereen idd wel. Zong meestal Anything for Love mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie "zong" niet mee (en nog) al slaat het "zingen"nergens op![]()
Iedereen heeft weleens mee gezongen met alles op Bat Out Of Hell schat ik zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie "zong" niet mee (en nog) al slaat het "zingen"nergens op![]()
Van Meatloaf? Dan ben je of vrij jong, of fan van dat nummer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat doet iedereen idd wel. Zong meestal Anything for Love mee.
Nee op Paradisequote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens mee gezongen met alles op Bat Out Of Hell schat ik zo
Jong, wat is jong?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van Meatloaf? Dan ben je of vrij jong, of fan van dat nummer?
Hey, jong is niet slecht ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jong, wat is jong?Was wel fan van dat nummer jah.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:35 schreef BlueMage het volgende:
Bat out of Hell was ook z'n beste album.
Jeugdsentiment hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nummer word weleens gedraait in de kroeg hier, heerlijk met z`n alle meebleren
1993, dat moet zo inderdaad rond Bat 2 geweest zijn of niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:38 schreef BlueMage het volgende:
Maar 1993...zal ik 'n jaar of 11 zijn geweest, was wel de tijd dat ik dat soort muziek goed begon te vinden en voor het eerst naar MTV keek en zo kennis maakte met zulke nummers.
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:38 schreef BlueMage het volgende:
Maar 1993...zal ik 'n jaar of 11 zijn geweest, was wel de tijd dat ik dat soort muziek goed begon te vinden en voor het eerst naar MTV keek en zo kennis maakte met zulke nummers.
Ik voel mezelf in vergelijking met de gemiddelde KLB puber best wel oud meestal.quote:
Toen Bat Out Of Hell uitkwam was m`n moeder 17quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik voel mezelf in vergelijking met de gemiddelde KLB puber best wel oud meestal.Bat Out of Hell eerste album was voordat ik geboren was zie ik nu.
Gekkie, nee hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik voel mezelf in vergelijking met de gemiddelde KLB puber best wel oud meestal.Bat Out of Hell eerste album was voordat ik geboren was zie ik nu.
Bat II heb ik bewuster meegemaakt zoals ik al eerder zei dus veel mee"gezongen".
Dan was jouw moeder ook oud toen ze jou kreeg...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen Bat Out Of Hell uitkwam was m`n moeder 17
Joh, mauw niet je bent jongquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder ook oud toen ze jou kreeg...
Ja... 31quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder ook oud toen ze jou kreeg...
Het is Fok!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:42 schreef Braddie het volgende:
Hoe draait een gesprek over George Michael trouwens uit op Meat Loaf
Dus je mauwt wel.. En mocht ik ooit een kind krijgen ben ik dat ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik mauw niet zat met 40 in m'n hoofd.
Gaan we lullig doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Was jij niet ook degene die dat topic over 10 jarigen verkrachten offtopic liet gaan?
Jonge mannen zijn welkomquote:
Dan mauw ik maar, boven de 40 is er meer risico bij zwangerschap, moet je wel rekening mee houden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je mauwt wel.. En mocht ik ooit een kind krijgen ben ik dat ook
True, en dus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan mauw ik maar, boven de 40 is er meer risico bij zwangerschap, moet je wel rekening mee houden.
Ik val op oudeRE mannen, niet op oudequote:
86 voel me nog jongquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val op oudeRE manne, niet op oude
Verder niks, maar wel dat 'n vrouw dan oud kinderen krijgt, dat is ook een keuze en boeit me verder weinig, was dus gewoon 'n constatering. Maar had me dus sowieso beetje vergist.quote:
Lijkt me heerlijk.. On topic dan maar weer?quote:
Waar ging het over ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk.. On topic dan maar weer?
Terug naar Meatloaf idd. I'd do anything for love, oh I'd do anything for love but I won't do that, no I won't do that!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk.. On topic dan maar weer?
Of je maakt je eigen topicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In ouderwetse termen zoals "on topic" denken.![]()
Is toch geen klacht, Meatloaf? ...en andere forums durf ik niet te komen, ben ik te autistisch voor enzo.quote:
Dat topic was tegen Bluequote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zeg jij die me slaan wil als ik het over voetbal begon
Jammer voor je..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is toch geen klacht, Meatloaf? ...en andere forums durf ik niet te komen, ben ik te autistisch voor enzo.![]()
George Michael..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:54 schreef BlueMage het volgende:
Maar Meatloafs eerste albums zijn nog steeds geweldig. Queen is ook goed trouwens.
Mij gaat het dus expliciet om het "goede zanger" zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Meh, goede zanger maar niet echt een fan van z'n werk. (voorzover ik dat ken dan)
Smeerpijpquote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij gaat het dus expliciet om het "goede zanger" zijn
Ja als je zo begint...Frans Bauer zingt ook goed, je gaat me niet vertellen dat je daar fan van bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij gaat het dus expliciet om het "goede zanger" zijn
Jij herkent kwaliteit niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja als je zo begint...Frans Bauer zingt ook goed, je gaat me niet vertellen dat je daar fan van bent.![]()
Jij wil ook met de zweepjes?quote:
Op internet voel je dat niet hoor...quote:
Ik meen serieus dat ik Fransje Bauer best goed vind zingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij herkent kwaliteit niet?
Daarbij: zeg eens iets positiefs zeg...
Dit topic gaat over GMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik meen serieus dat ik Fransje Bauer best goed vind zingen.Ik zeg toch positieve dingen zoals dat Meatloaf & Queen goed zijn?
Doe 'ns een beetje positief.quote:
Kan, maar dat was dus niet het puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Doe 'ns een beetje positief.![]()
![]()
Maar even samengevat: QueenGeorge Michael kan goed zingen maar zijn werk is simpelweg niet mijn smaak.
Meatloaf is overschatte kutmuziek en die Freddy kan er strak achteraan met zijn flutzooi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:54 schreef BlueMage het volgende:
Maar Meatloafs eerste albums zijn nog steeds geweldig. Queen is ook goed trouwens.
Die is werkelijk nog hopelozer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:54 schreef AdoraBelle het volgende:
George Michael doet het best goed ja.
Jij luistert zeker naar K3?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meatloaf is overschatte kutmuziek en die Freddy kan er strak achteraan met zijn flutzooi.
Het is maar net waar je van houdt, die relnicht met zijn kousen en stofzuiger viel blijkbaar in de smaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan niet K3, maar het is wel duidelijk dat je geen smaak hebt.
Door zijn grote talent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt, die relnicht met zijn kousen en stofzuiger viel blijkbaar in de smaak.
Tsja blijkbaar, ik zie het wat anders. Een omhoog gevallen relnicht met gevoel voor commercie.quote:
klopt, allemaal kneusjes die hem wat vinden, zegt al genoegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel bombastisch gedoe en een groot ego.
Muzikaal stelt het niet zoveel voor.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef Shalimar het volgende:
[..]
klopt, allemaal kneusjes die hem wat vinden, zegt al genoeg
is ie vandaag jarig ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo veel artiesten die niet kunnen/konden zingen (voorbeelden):
Eentje die het wél kan:
Klacht: Zo weinig artiesten die écht kunnen zingen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja blijkbaar, ik zie het wat anders. Een omhoog gevallen relnicht met gevoel voor commercie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar George Michael is gewoon een held
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel bombastisch gedoe en een groot ego.
Muzikaal stelt het niet zoveel voor.
Toch ben ik het met Piet_Piraat eens. Muzikaal was het niet meer dan een hype.quote:Op zondag 8 september 2013 06:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]![]()
![]()
Het hoeft niet je smaak te zijn, maar zeggen dat het muzikaal niet zoveel voor stelt..dat gaat echt ner gens over.
Muzikaal heeft dus helemaal niks met 'hype' te maken. Muzikaal zit de muziek van Queen gewoon goed in elkaar.quote:Op zondag 8 september 2013 08:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Toch ben ik het met Piet_Piraat eens. Muzikaal was het niet meer dan een hype.
Maar goed dat was allemaal vroeger, gods wil heeft gesproken en de rest is geschiedenis.
Freddie Mercury was een zeer goede pianist, een hele goede zanger, en misschien nog wel een betere arrangeur.quote:Op zondag 8 september 2013 06:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]![]()
![]()
Het hoeft niet je smaak te zijn, maar zeggen dat het muzikaal niet zoveel voor stelt..dat gaat echt ner gens over.
Je weet toch wel wat de bedoeling was van dit concert he...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso proberen net zo goed als Freddie te zijn
Hij was ook een goede reetrammer heb ik wel eens gelezen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Freddie Mercury was een zeer goede pianist, een hele goede zanger, en misschien nog wel een betere arrangeur.
Of Hiv en daarna Aids net als Freddiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |