quote:
Say what now?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Pastapipos het volgende:
Etha als duke nukem. pics?
Ik zag je laatst posten i ndie microscoop dingen trouwens. sterke interesse in mieren?
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef THEFXR het volgende:
kom op, allemaal mee doen
http://www.sbs6.nl/custom/kandidaten-gezocht
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef ChesterPerry het volgende:
wrm doen jullie eigenlijk altijd denigrerend over mensen met overgewicht
Ja moet eigenlijk ff Brazzers logo instellen als group icon.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Wie doen allemaal mee in de whatsapp groep? Bazen onder elkaar. Heb nu met fanta en sapstengel al een groep op WA
hey coolquote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Wie doen allemaal mee in de whatsapp groep? Bazen onder elkaar. Heb nu met fanta en sapstengel al een groep op WA
Ik sterf nog liever aan aids.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
gast........quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb de laatste paar dagen last van steken in mn buik en ontlasting was net ook vet raar... heel licht bruin met wat witte stipjes en sommige stukjes van ontlasting was gewoon roodachtig ofzo.
Oruspu lan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb de laatste paar dagen last van steken in mn buik en ontlasting was net ook vet raar... heel licht bruin met wat witte stipjes en sommige stukjes van ontlasting was gewoon roodachtig ofzo.
toevallig creatinekuurtje?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Je vraagt aan ons wie er mee doen terwijl jij in die groep zit?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Was een groep om dingen te overleggen. Maar toen bedacht ik me dat een groep met een stel van de gym wel tof zou zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vraagt aan ons wie er mee doen terwijl jij in die groep zit?
Dan weet je toch zelf al wie er mee doen. Hell je geeft het zelf nota bene aan dat Fanta en Sapstengel erin zitten.
scherpquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
an weet je toch zelf al wie er mee doen. Hell je geeft het zelf nota bene aan dat Fanta en Sapstengel erin zitten.
Dit idd, ik kom nu wel over als een baas. Dan valt mijn alias in het water.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
je wil toch geen contact met gasten van een internetforum.
Strong dutch misc naaap.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Was een groep om dingen te overleggen. Maar toen bedacht ik me dat een groep met een stel van de gym wel tof zou zijn
En als iedereen in die groep zit sterft dit topic ook weerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
ik doe wel eens fifa met yuri en dan ook met headset enzo beetje geilenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
En de ekte baas Yuri wint natuurlijk 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik doe wel eens fifa met yuri en dan ook met headset enzo beetje geilen
had hij het maar natty moeten doen en niet met bb drugsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Curlbrah het volgende:
best wel sad eigenlijk, eerst was het maar gewoon zo'n gastje die redelijk gespierd was. Toen kwamen de roids en kreeg die 't lichaam dat hij wou, gaat hij dood aan een hartaanval.
true, true. maar laten we eerlijk zijn, als hij dat had gedaan wist niemand hier wij Zyzz was.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had hij het maar natty moeten doen en niet met bb drugs
Ik heb toegevoegd maar krijg geen antwoord?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kunnen mij nr toevoegen voor app, plzzz niet nr voorandere doeleinden gebruiken: 06 12 34 56 78
Vriend die hier gewoon intrapt bij chick die het nr ook zo opnoemt tijdens avondje stappen![]()
ik zou je ook geen antwoord gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb toegevoegd maar krijg geen antwoord?
wil ik ook nog wel eens doen bij chicks die ik liever niet meer spreek. Brotip: spreek het kut uit. Dus bv. 06- twaalf driehonderdvijfenveertig zes achtenzeventig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kunnen mij nr toevoegen voor app, plzzz niet nr voorandere doeleinden gebruiken: 06 12 34 56 78
Vriend die hier gewoon intrapt bij chick die het nr ook zo opnoemt tijdens avondje stappen![]()
En dan vragen ze: "Hoe?" En dan moet je het zelf invoeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wil ik ook nog wel eens doen bij chicks die ik liever niet meer spreek. Brotip: spreek het kut uit. Dus bv. 06- twaalf driehonderdvijfenveertig zes achtenzeventig.
Deze baas kent de hosselstrugglesquote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dan vragen ze: "Hoe?" En dan moet je het zelf invoeren.
maar dat heb je nu toch eigenlijk ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens, deze man wil graag in jullie gesprek. Kan iemand die knul ff toevoegen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
maar dat heb je nu toch eigenlijk ook
Of gewoon nummer van je FA vriend intikken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wil ik ook nog wel eens doen bij chicks die ik liever niet meer spreek. Brotip: spreek het kut uit. Dus bv. 06- twaalf driehonderdvijfenveertig zes achtenzeventig.
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onze handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true, true. maar laten we eerlijk zijn, als hij dat had gedaan wist niemand hier wij Zyzz was.
boehoe huiliequote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onzen handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.
Kan zo als column de Muscle & Fitness in. Mooi stukje tekst, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
boehoe huilie
gewoon lkr aan de roids
wrm clean traine, is gay n duurt lang
Heb je de vrouwelijke versie van hem gezien. Ze zijn Ken & Barbie.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
I don't wanna lift on this planet anymore brah
wat is de mussel en fitnisquote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan zo als column de Muscle & Fitness in. Mooi stukje tekst, al zeg ik het zelf.
Thanks for the motivation brah. Shit got me amped as fuckquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onze handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.
gewoon je rug laten harsen, johquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik word onderhand wel moe van de faggots - met name de skinny cunts - die al singlets kopen en dragen voordat ze überhaupt een gewicht aangeraakt hebben. Het is mooi dat Zyzz velen geïnspireerd heeft om hen leven te beteren, en ironisch genoeg te verslechteren door het onnodig gebruik van drugs, roids en het bezoeken van festivals (niks mis met X of festivals though). Het blijft echter een schande dat deze geborneerde figuren de hedendaagse sport representeren op een manier die hard moet worden getuchtigd. De echte mannen die velen uren per week zwoegen om het beste in hen naar boven te halen, de bebaarde mannen die leven voor het grommen, heffen en tellen, en niet de 12-jarige-facebook-postende-aandacht-vragende homofielen, die net de eerste haartjes op hun kin krijgen. De velen brah's zullen mij uitjoelen, bespugen en vermijden, maar diep van binnen weet ik; ik ben een sick cunt. Als Zyzz nooit bestaan had, dan was het imago van deze gouden sport enkel weggelegd voor de guerrillastrijders, de soldaten en de echte kampioenen, die durven te sterven en hun bloed te laten vloeien. De pijn in onze handen zal onze trots nimmer overmeesteren. Wij, echte mannen, zullen wreken, en hard ook.
Wauw, met een kuurtje van 12 weken bereik je nog meer en is waarschijnlijk 100k goedkoper.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
I don't wanna lift on this planet anymore brah
Kuren is echt goedkoop ja. Maak de drempel nog lagerquote:Op maandag 10 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wauw, met een kuurtje van 12 weken bereik je nog meer en is waarschijnlijk 100k goedkoper.
staan allemaal plaatjes van mossele in brehquote:
Liep vandaag nog langs de Helisports in Amsterdiggiedam. Moest aan jou sicke gym denken.quote:
Ik mag hopen dat je naar je cage toegelopen bent en een paar zieke deadlifts hebt neergezet.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks for the motivation brah. Shit got me amped as fuck
Waar zie je me zeggen dat kuren goedkoop is?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Kuren is echt goedkoop ja. Maak de drempel nog lager
Ik zeg/vind dat kuren goedkoop is. Haakte in op je opmerking dat kuren veel goedkoper is dan die chirurgie.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar zie je me zeggen dat kuren goedkoop is?
mattie wat meten je biceps dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef 16meter het volgende:
allemaal janken over AAS
meesten hebben natty nog niet eens iets bereikt dat het aanzien waard is
aas is kk gevaarlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef 16meter het volgende:
allemaal janken over AAS
meesten hebben natty nog niet eens iets bereikt dat het aanzien waard is
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon nummertje te weinig geven. Als ze dronken is denkt ze de volgende dag dat het haar eigen schuld is.
heeft geen zin, degene die start wint altijdquote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren maat. Bulking game. Jij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |