![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Mschol's kalende zuurpruim genaamd Flodder , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
ik heb iemand op fb die bij die talk is AMA.
quote:
die je nu niet meer online kan spelen omdat de license verliep
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
ik heb iemand in het E3 topic die bij E3 is
beste filmpje van de dag
quote:
Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:ik wil ooit nog wel eens naar de E3 heen.
welke evenementen willen jullie ooit nog eens heen?
ik wil persoonlijk nog wel eens naar
eve fanfest
e3, zoals ik net zei
mahlwinkel paintball evenement (2000 spelers tegen elkaar)
kazantip
e3 schijnt onwijs kut te zijn
Lekker met 10.000 man in de rij staan om na 3 uur een bezweten controller vast te mogen houden
Curlbrah
dun dun dun
quote:
nja zou d'r ook meer alleen rondlopen. dat uitproberen van die games geloof ik wel
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
kan ook naar die in Duitsland gaan (gamescon dacht ik ?), vriend van me is wel eens geweest.
quote:
Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:ik wil ooit nog wel eens naar de E3 heen.
welke evenementen willen jullie ooit nog eens heen?
ik wil persoonlijk nog wel eens naar
eve fanfest
e3, zoals ik net zei
mahlwinkel paintball evenement (2000 spelers tegen elkaar)
kazantip
minecon
quote:
gvd, mijn nek doet nu al pijn

Waarom filmen mensen in godsnaams verticaal.
quote:
Je kan een iPhone draaien zegmaar.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
ik heb zelf al een multimedia center staan, sla 'm dus over.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
heb je al een Xboner
YES NIEUWE MIRRORS EDGE EINDELIJK /fanboy
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Le hipster le lol le reddit nerd le nerd le le
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
Waarom kijk je daar uberhaupt naar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 23:38:59 ]
oh nee weer
als dat spel echt open world krijgt als in open world en het niet teveel verkloot als skyrim wordt dat echt een van de beste games ever
Curlbrah
dun dun dun
enorm veel zin in.
quote:
Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Ame_thyst het volgende:als dat spel echt open world krijgt als in open world en het niet teveel verkloot als skyrim wordt dat echt een van de beste games ever

true, ik heb eigenlijk liever dat ze wat minder open world erin doen en het zoals witcher 2 houden ipv een skyrim achtige witcher
alleen die sfeer al
True, al vond ik bij The Witcher 2 wel een gebrek dat je nooit terug kon, was heel erg progressief. Hierdoor kreeg je overigens niet het Skyrim effect dat je weinig van je daden terug zag ik de wereld.
En ik moest bij elke boss fight een guide zoeken omdat boss fights en mijn skills niet samengaan
moet em nog eens doen, als ik een nieuwe gfx kaart heb ooit
Morgen
quote:
Ja klopt. Is niet super veel aan en je moet ook duits kennen omdat de mensen op et podium enzo duits praten. Toen was er een wachtrij van ong. 8-9 uur bij Black ops 2 en Borderlands 2 nog langer
OOK GOEDEMORGEN
Sowieso dat ze Fallout 4 gaan aankondigen die konker Elder Scrolls online heeft wel genoeg aandacht gehad
Drop die hele shit gewoon ga het toch niet spelen*
Flikker die hele kut mmo weg, delete die data op je pc en breek je harde schijf doormidden en draai er een paar flinke bouten in en gooi het in de zee.
En dan gewoon al dat werk in Fallout steken. Zo'n halve gare MMO die toch niet gaat werken is de moeite niet je gaat het single player elder scrolls gevoel toch niet krijgen en Fallout is altijd al de betere serie van de twee geweest dus fuck deze shit
*ja verdomme sowieso ga ik het wel spelen
Kan de beste overkomen (ghehe)
fuck yeah Farming Simulator 2013 voor 12 euro
wtf wtf wtf WTF PAYPAL GEBLOKKEERD WTF MAN HOERENGEK SCHIET FOCKING OP DIE ACTIE IS DRIE DAGEN WTF KONKER ZOOI SHIT FUCK KAK
Curlbrah
dun dun dun
quote:
ik wil er nog wel even heen
kwam om een onbekende reden op het marokko forum terecht waar ze over die kernkoppen discussieerden. Volgens een meerderheid was de beste oplossing om ze maar gewoon in de ruimte tot ontploffing te laten brengen.
kunnen we direct alle ruimteprogramma's stopzetten, geeft maar aan hoever dat volk vooruit kijkt
quote:
Nee dat is echt geen photoshop wat lul je nou gozer als je problemen wilt maken moet je vooral hier komen
quote:
Ja ik had vandaag sportclinic, Maar ik heb het al een paar weken in mn rug dus even naar de fysio geweest en die zei dus dat ik niet mee kon doen, brief ingescanned en op de mail gezet enzo maar nog geen antwoord, ja dan tyf ook maar op
Unmountable
Thinking out of your mind!
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef MineraalWater het volgende:[..]
Ja ik had vandaag sportclinic, Maar ik heb het al een paar weken in mn rug dus even naar de fysio geweest en die zei dus dat ik niet mee kon doen, brief ingescanned en op de mail gezet enzo maar nog geen antwoord, ja dan tyf ook maar op
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
am I
intikken is ook wel geinig
am I gay test
Zo nieuwe android op mijn mobiel geflashed.
Android 4.2.2
quote:
Oeoeh :$:$:$ Liet jij je telefoon je plassertje of je tietjes zien? :#:#:$:$
ja want geflashed snap je?