Zolang ze trouw blijven aan het originele Battlefront concept, zal het mij niet veel uitmaken wat de concurrentie BF en COD doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Na BF4 ben ik aanzienlijk sceptischer geworden... Maar die is door concurrentie met COD ook domweg te vroeg de deur uitgeduwd.
Wel als je weet in welke staat van functioneren BF4 richting release is geduwd en anno nu nog steeds geplaagd wordt door problemen die de voorganger niet had...quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zolang ze trouw blijven aan het originele Battlefront concept, zal het mij niet veel uitmaken wat de concurrentie BF en COD doen.
Klopt inderdaad, echt onbegrijpelijk dat ze nu nog steeds niet de game fatsoenlijk hebben gemaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel als je weet in welke staat van functioneren BF4 richting release is geduwd en anno nu nog steeds geplaagd wordt door problemen die de voorganger niet had...
Verwacht er niet veel van om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Na BF4 ben ik aanzienlijk sceptischer geworden... Maar die is door concurrentie met COD ook domweg te vroeg de deur uitgeduwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MakingStarWars
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn een hoop geruchten bekend gemaakt over Star Wars: Battlefront!64 v 64 is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MakingStarWarsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn een hoop geruchten bekend gemaakt over Star Wars: Battlefront!Mag hopen dat personages en tanks e.d. wel gewoon speelbaar zijn voor iedereen en niet alleen voor mensen met de DLC. Zou anders pure P2W zijn en koop ik het spel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MakingStarWarsEmpire slecht.quote:bad guys ( Empire).
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Daar wijken de helmen iets te veel voor af denk ik:quote:Op woensdag 15 april 2015 10:31 schreef Donderjagers het volgende:
Schouderplaat heeft veel weg van Tarkin's Honor Guards uit de TV serie Rebels.
[ afbeelding ]
M'n gevoel zegt ook dat het één van de hoofdpersonages kan zijn uit het spel. Eventueel John Boyega (Stormtrooper uit Episode 7 trailer)?
[ afbeelding ]
We gaan er één deze dagen achter komen.
Zeer zeker!quote:Op woensdag 15 april 2015 10:40 schreef Donderjagers het volgende:
Klopt! Maar het zou kunnen dat Battlefront de eerdere jaren van John Boyega als Stormtrooper vertelt.
Ik kijk een beetje deze richting op omdat Battefront een eigen novel krijgt in de nieuwe canon EU van Star Wars.
[ afbeelding ]
Speculeren mag altijd haha.
Psst.. PS4.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef lord_bono het volgende:
Dat word een PS4/XOne aanschaffen in november/december!
Nou dat valt vaak ook wel tegenquote:
Als het dezelfde performanceproblemen als BF4 heeft...quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:49 schreef ems. het volgende:
Of je gaat PC en het ziet er daadwerkelijk zo uit als op de screenshot.
Die heb jij alleen nog maar hoor. Ik heb al een jaar 100% soepelheid op ultraquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het dezelfde performanceproblemen als BF4 heeft...
100+ fps met alles high/ultra, maar zodra er een stofwolk in beeld komt of inslagen bij active armor ligt het op zijn gat.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heb jij alleen nog maar hoor. Ik heb al een jaar 100% soepelheid op ultra
Je ziet het net in de trailer anusquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:08 schreef leeell het volgende:
Geen spacebattles
dogfighting staat los van ground combat dus geen in en uitstappen van vliegtuigen
Day one DLC
40 mensen max op slechts 1 gamemode
Ik wacht het maar af.
Je bedoelt die "day one dlc" die iedereen gratis krijgt? (die overigens 2-3 weken ná release uitkomt....)quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:08 schreef leeell het volgende:
Geen spacebattles
dogfighting staat los van ground combat dus geen in en uitstappen van vliegtuigen
Day one DLC
40 mensen max op slechts 1 gamemode
Ik wacht het maar af.
Dat mag ik hopen. Dit kan nog van alles worden. Maar hell starwars in co-op op de bank. I'm in.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:20 schreef Donderjagers het volgende:
Toffe trailer. Ik kijk uit naar de gameplay! Waarschijnlijk meer op de E3
wat bedoel je ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ach, huilies blijf je houden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:25 schreef Donderjagers het volgende:
Net zoals dogfights met jets in Battlefield dus. Ik heb er vrede mee.![]()
Mijn verwachtingen waren ook nooit dat je van land naar space kon gaan.
De hatewagon is in ieder geval los gebarsten op internet zo te lezen. Mensen die ontevreden zijn met de trailer.
Trailer vond ik ook vet. En ik zal hem ongetwijfeld spelen. betekent niet dat men het jammer kan vinden dat de spacebattles eruit zijn gehaald. En sowieso wat pessimistisch zijn over de aankomende EA perikelen die in het verschiet liggen. De laatste battlefields waren dusdanig problematisch op bepaalde fronten dat mensen dat nog niet vergeten zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:25 schreef Donderjagers het volgende:
Net zoals dogfights met jets in Battlefield dus. Ik heb er vrede mee.![]()
Mijn verwachtingen waren ook nooit dat je van land naar space kon gaan.
De hatewagon is in ieder geval los gebarsten op internet zo te lezen. Mensen die ontevreden zijn met de trailer.
Problematisch in het begin inderdaad, maar Battlefield 4 loopt vlekkeloos op dit moment. Sterker nog, de release van Hardline liep zonder problemen, maar daar hoor je natuurlijk niemand over.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Trailer vond ik ook vet. En ik zal hem ongetwijfeld spelen. betekent niet dat men het jammer kan vinden dat de spacebattles eruit zijn gehaald. En sowieso wat pessimistisch zijn over de aankomende EA perikelen die in het verschiet liggen. De laatste battlefields waren dusdanig problematisch op bepaalde fronten dat mensen dat nog niet vergeten zijn.
Hoe kun je nu ontevreden zijn over die trailerquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:25 schreef Donderjagers het volgende:
Uiteraard, resulteert vaak ook in onterechte kritiek. Je kan er toch alleen maar van dromen om een Star Wars game te spelen met zulke graphics? Aan het eind van het jaar gaat het in ieder geval genieten wordenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:32 schreef Donderjagers het volgende:
De verwachtingen van de fans zijn te hoog.
Ik ben in ieder geval blij dat er straks weer een geweldige Star Wars shooter te spelen is.
Gaafquote:Fight for the Rebellion or Empire in a wide variety of multiplayer matches for up to 40 players, or in exciting challenges inspired by the films available solo, split-screen or through online co-op.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:23 schreef leeell het volgende:
[..]
wat bedoel je ?Spacebattles wel tokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is het Battlefield: BattlefrontWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Neequote:Op vrijdag 17 april 2015 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spacebattles wel tok
Anders is het Battlefield: Battlefront
Ik gok misschien nog een paar planeten: "Battle on planets like Hoth, Endor, Tatooine, and a previously unexplored planet, Sullust."quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:21 schreef Donderjagers het volgende:
Dus er zijn in totaal 5 planeten. (incl. Jakku DLC) met ieder 2 maps. 10 maps in totaal.
Hetzelfde aantal maps als BF4 release.
Hoezo is dat beter? Nu lijkt het op Battlefield met lasers.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
Beter dat dan Battlefront 2.5, waar de meeste hardcore Battlefront fans om vragen.
Jackfrags die gameplay gezien heeft. Luister:
Omdat ik volledig achter DICE sta en altijd met plezier Battlefield 3, 4 en Hardline speel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo is dat beter? Nu lijkt het op Battlefield met lasers.
Dat komt omdat het spel ouder dan 10 jaar is. Maar ik heb liever die gameplay dan dat van Battlefield. Als ik Battlefield wil spelen speel ik wel Battlefield, hoeven ze niet een andere serie voor te verpestenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:50 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Omdat ik volledig achter DICE sta en altijd met plezier Battlefield 3, 4 en Hardline speel.
Fans die willen dat dit een Battlefront 2.5 willen snap ik niet echt. Ik heb onlangs Battlefront 2 op Steam weer geïnstalleerd en het voelt logischerwijs gedateerd aan.
Dat Battlefront straks Battlefield achtig speelt heb ik persoonlijk geen problemen mee.
Prima hoor. Maar hetzelfde met Hardline, leuk concept maar is vrijwel hetzelfde als Battlefield 3/4. Het geld verzamelen is geinig maar geen 60 euro waard.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:53 schreef Donderjagers het volgende:
Ik ben dan weer een Battlefield en Star Wars fan, ik denk dat daar het verschil dan zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het goed begrepen heb zit er geen verhalende campaign in.quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
Maar zit er nou helemaal geen singleplayer campaign in of een hele korte (ondergeschoven kindje eg maar)?
http://www.ign.com/articl(...)-not-have-a-campaignquote:Star Wars Battlefront will not have a single-player or narrative campaign, DICE revealed to IGN. Rather than a traditional solo outing, Battlefront will rely on a set of short missions which can be played alone, or cooperatively via split-screen or online.
"I would say they occupy that space...where you play alone," General Manager of DICE Patrick Bach said. "Or you can play co-op, split screen or on the internet. The game is first and foremost a multiplayer game. Battlefront was a multiplayer game. That’s the game we wanted to create — to recreate the battles of the Original Trilogy."
Dat is dan wel jammer. Het Star Wars universum is bij uitstek geschikt voor (een serie) dikke singleplayer campaigns, naast het ongetwijfeld vette multplayer aspect.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:28 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb zit er geen verhalende campaign in.
[..]
http://www.ign.com/articl(...)-not-have-a-campaign
An sich wel, maar fit soort games spelen het leukst met multi player.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer. Het Star Wars universum is bij uitstek geschikt voor (een serie) dikke singleplayer campaigns, naast het ongetwijfeld vette multplayer aspect.
Waarom is het outdated?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:31 schreef Donderjagers het volgende:
1. Installeer Steam
2. Koop Battlefront 2 voor een tientje
3. Ervaar hoe outdated het is.
Ben blij dat DICE hun eigen reboot van Battlefront neerzet.
Number of players
Doet er niet toe als de maps ontworpen zijn voor 40 spelers. 32 vs 32 of 64 vs 64. Het voelt net zo episch aan.
Space
DICE wil epische grondgevechten neerzetten. Wat heb je er aan als een deel van het team ver boven in de ruimte het gevecht voert en als er op de grond niets gebeurt? Dogfights zijn mogelijk binnen de atmosfeer van de planeet, en dit is alleen maar ten goede voor de flow van de game.
DLC
De gaming markt is aardig verandert ten opzichte van 2005. Gamers zeuren wel om (toekomstige) DLC, maar het wordt gewoon gekocht. Daarnaast zijn de DLC (map packs) van DICE altijd voorzien van goede content. (Mijn ervaring met Battlefield 4). Dus ik ben benieuwd wat ze in petto hebben voor Battlefront.
Campaign
Campaign van Battlefront 2 kon je niet eens een campaign noemen. Het waren gewoon instant action missies met een paar kleine tweaks. Geen story. Daarnaast ben ik blij dat DICE de prioriteiten legt op de online functies van Battlefront. Wie speelt er tegenwoordig nog shooters om de single player?
Galactic Conquest
Ook niet sterk. Kwam weer neer op het uitvoeren van missies. Hier en daar kon je een power up activeren om de strijd in je voordeel te brengen.
Instant action
Dit is aanwezig in de nieuwe Battlefront. Tevens is splitscreen mogelijk om samen met je matties op de bank epische gevechten na te spelen.
Infantry types
Hier is niets officieel over bevestigd. Wel dat er battle pickups zijn op het veld.
Vehicles
Voertuigen zoals speeders, Snowspeeders, AT-STs, X-wings, Tie-Fighters, Imperial Shuttles en de Millennium Falcon zijn bestuurbaar. Enkel de AT-AT is in de game mode Walker Assault, op rails bestuurbaar. Nog niets bevestigt of de AT-AT vrij bestuurbaar is andere maps/game modes.
A.I.
Of bots enkel te gebruiken zijn in één game mode, weet ik niet zeker. Maar dat ze enkel in te zetten zijn in single player mode is waar. Vind ik persoonlijk geen probleem want online wil ik tegen echte spelers spelen, niet met bots. Iets wat misschien in 2005 leuk was, maar in 2015, waar spelers toch meer online spelen, niet meer.
Clone Wars
Persoonlijk speel ik liever de authentieke strijd tussen de Galactic Empire en Rebel Alliance. Maar ik begrijp dat Clone Wars fans dit jammer vinden. Heeft waarschijnlijk te maken omdat Disney meer de focus wil leggen met Star Wars op de originele trilogie.
'Gameplay' uhu. Alsof we dat niet eerder gehoord hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 20:54 schreef Donderjagers het volgende:
Gameplay screenshot:
[ afbeelding ]
Bron:
Ikquote:Wie speelt er tegenwoordig nog shooters om de single player?
Ik heb het gespeeld, op de graphics na vind ik het een toffer spel dan BF3&4quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:17 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Volg nou maar eens stap 1 en 2.
Nou ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld, op de graphics na vind ik het een toffer spel dan BF3&4
Daarom vraag ik ook waarom.quote:
Mooi verwoord! Ik snap ook niet alle "haat" die het oproept, de release is pas over 7 maanden dus het is logisch dat er nog een hoop bekend moet worden gemaakt, E3 wellicht? Zo'n vergelijkingsplaatje slaat ook nergens op aangezien de game nog niet uit is en er misschien pas 30% over het spel bekend is.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:23 schreef Donderjagers het volgende:
Omdat het misschien helemaal top was toen ik 15-jaar was ja. Tegenwoordig hebben games naar mijn ervaring andere standaarden. En ja, graphics spelen daar een veel grotere rol in. Ik heb in een eerdere post al uitgelegd dat ik de Battlefield games geweldig vind omdat je als ware in een oorlog wordt gezogen.
Sneller, dynamischer, chaotischer. Onlangs heb ik het nog geinstalleerd. Het was even leuk voor een uurtje. Heb vervolgens maar weer Battlefield 4 aangezet.
De beleving is, vind ik, tegenwoordig vele malen beter. Daarom doet het me goed dat DICE het universum van Star Wars op prioriteit één heeft gezet.
Maar je vindt het niet erg dat het nu 20v20 is ipv 32v32 wat ook met BF de standaard is?quote:Battlefield games geweldig vind omdat je als ware in een oorlog wordt gezogen.
Nee. Ik speel op dit moment Hardline en spelmodus als Heist en Blood Money zijn ook 16 vs 16. De meeste maps zijn ontworpen voor deze aantallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Maar je vindt het niet erg dat het nu 20v20 is ipv 32v32 wat ook met BF de standaard is?
En vooral de verschillende classes en de hero classes maken het spel dynamisch.
20v20 kan net zo leuk/leuker zijn als 32v32 als het beter geoptimaliseerd is, wellicht dat het zelfs iets opgevuld word met npc's/bots? maar dat is nog onbekend. In de trailer zag je een Ewok dorp en als je goed kijkt ook een Ewok rennen. Dus of dat npc's/bots zijn, of dat we zelf als Ewok kunnen spelen is afwachten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Maar je vindt het niet erg dat het nu 20v20 is ipv 32v32 wat ook met BF de standaard is?
En vooral de verschillende classes en de hero classes maken het spel dynamisch.
ik ookquote:
Gaaf. Ik wist niet dat ze een nieuw platform aan het bouwen waren speciaal voor Battlefront. Hopelijk komt er ook een smartphone / tablet app. Altijd leuk om je de progressie van je soldaat bij te houden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:26 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Overigens gaat Battlefront niet via Battlelog werken, daar zijn ze iets nieuws voor aan het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |