Zolang ze trouw blijven aan het originele Battlefront concept, zal het mij niet veel uitmaken wat de concurrentie BF en COD doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Na BF4 ben ik aanzienlijk sceptischer geworden... Maar die is door concurrentie met COD ook domweg te vroeg de deur uitgeduwd.
Wel als je weet in welke staat van functioneren BF4 richting release is geduwd en anno nu nog steeds geplaagd wordt door problemen die de voorganger niet had...quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zolang ze trouw blijven aan het originele Battlefront concept, zal het mij niet veel uitmaken wat de concurrentie BF en COD doen.
Klopt inderdaad, echt onbegrijpelijk dat ze nu nog steeds niet de game fatsoenlijk hebben gemaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel als je weet in welke staat van functioneren BF4 richting release is geduwd en anno nu nog steeds geplaagd wordt door problemen die de voorganger niet had...
Verwacht er niet veel van om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Na BF4 ben ik aanzienlijk sceptischer geworden... Maar die is door concurrentie met COD ook domweg te vroeg de deur uitgeduwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MakingStarWars
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn een hoop geruchten bekend gemaakt over Star Wars: Battlefront!64 v 64 is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MakingStarWarsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn een hoop geruchten bekend gemaakt over Star Wars: Battlefront!Mag hopen dat personages en tanks e.d. wel gewoon speelbaar zijn voor iedereen en niet alleen voor mensen met de DLC. Zou anders pure P2W zijn en koop ik het spel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: MakingStarWarsEmpire slecht.quote:bad guys ( Empire).
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Daar wijken de helmen iets te veel voor af denk ik:quote:Op woensdag 15 april 2015 10:31 schreef Donderjagers het volgende:
Schouderplaat heeft veel weg van Tarkin's Honor Guards uit de TV serie Rebels.
[ afbeelding ]
M'n gevoel zegt ook dat het één van de hoofdpersonages kan zijn uit het spel. Eventueel John Boyega (Stormtrooper uit Episode 7 trailer)?
[ afbeelding ]
We gaan er één deze dagen achter komen.
Zeer zeker!quote:Op woensdag 15 april 2015 10:40 schreef Donderjagers het volgende:
Klopt! Maar het zou kunnen dat Battlefront de eerdere jaren van John Boyega als Stormtrooper vertelt.
Ik kijk een beetje deze richting op omdat Battefront een eigen novel krijgt in de nieuwe canon EU van Star Wars.
[ afbeelding ]
Speculeren mag altijd haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |