Brede gangpaden voor de dikke mensen op zo'n kleine segway.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Brede gangpaden, veel liften en een inhouse Segway van de zaak
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij de Volkswagenfabrieken in Wolfsburg gebruikt personeel een fiets van de zaak.
Voor rondleidingen die ze af en toe doen hebben ze vijf polo'tjes achter elkaar gelast en er een gigantische limousine van gemaakt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
david is even naar de bibliotheek gefiets om in encarta te zoeken
ik zoek zo wel ff plaatje op nsabook.comquote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan inderdaad ook geen pics vinden zo. Al is dat wel logisch, wij moesten ook onze telefoons enzo inleveren natuurlijk.
Daar werkten ook gewoon de arbeiders terwijl wij er in de auto rondgereden werden, was wel aparte shit
Denk ik wel hoor. Ze waren niet echt aan elkaar gelast bedenk ik mij net, maar behoorlijk kaal geplukt en met trekhaakjes aan elkaar gehangen. Een polo met veel karretjes erachter zou je kunnen zeggen, maar dan vormgegeven alsof het één geheel was.quote:
true maar dat staat gewoon in de voorwaarden die iedereen heeft moeten accepteren.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Danny was toch degene die PM's van users ging lezen toch toentertijd?![]()
![]()
disclaimer: Gebaseerd op een vage herinnering van iemand die hem daarvan beschuldigde.
En natuurlijk leest niemand diequote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar dat staat gewoon in de voorwaarden die iedereen heeft moeten accepteren.
Geen eigen server in een datacenter hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb geen fiber etc, is het niet waard. Heb wel een testservertje voor node.js btw.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen eigen server in een datacenter hebben
kan me de laatste game van EA die ik speelde niet eens meer herinneren. Verwacht er weinig vanquote:
ik wel, je hebt weinig gemistquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
kan me de laatste game van EA die ik speelde niet eens meer herinneren. Verwacht er weinig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |