Wat voor voedsel?quote:
Ken ik nietquote:
human centipad.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
mensen gaan weer helemaal los op facebook over die nieuwe apple zooi
wie dan wel?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben misschien wel oud, maar ik ben je vader niet
Ja jij en vader zijn.. stop de persen hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben misschien wel oud, maar ik ben je vader niet
i know rightquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jij en vader zijn.. stop de persen hoor.
Aightquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right
en als ik als zn vader was had ik hem wel opgevoed om nederlands te praten
Nederlands*quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right
en als ik als zn vader was had ik hem wel opgevoed om nederlands te praten
Mag ik ook spareribs?quote:
Zou dit niet vertrouwen sis.. "Taco".. Ja jaquote:
Ja en 'stofzuigen.'quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dit niet vertrouwen sis.. "Taco".. Ja ja
"Zullen we een ritje op mijn motor maken en daarna jouw keukentje eens goed schrobben?"quote:
Ik kuis nie graag.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Zullen we een ritje op mijn motor maken en daarna jouw keukentje eens goed schrobben?"
Jij bent meer van het feunen iddquote:
DQOD GVD WAT IS DEZE.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dit niet vertrouwen sis.. "Taco".. Ja ja
Gewoon laidback jaquote:
tuurlijk nietquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat serieus de enige fout die je ziet? ik heb ze extra laten staan..
en elke keer als je moet lachen weer openquote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn bovenlip is aan de binnenkant gescheurd..
Beetje het papiersnee -idee.
Echt.. fml hoor
Ja of als ik citroensap drink.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en elke keer als je moet lachen weer open
zie je, je kunt het wel, doe het dan ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
tuurlijk niet![]()
en je bedoeld express?
doe je natuurlijk ook 30 keer per dagquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of als ik citroensap drink.
Ja, daarom zo verzuurdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe je natuurlijk ook 30 keer per dag
Ehm.. Okquote:
quote:
Fas.. Ik zit topless te fokkenquote:
Yo, 'sup niggah..quote:
In je blote boobies?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fas.. Ik zit topless te fokkenDacht dat je dat wel wou weten
En wat Sally zegt ja, the rum is gone
Hahahaha lekker voor je ;$quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://jijhebtgeen.nl/nutteloos%20bestaan
#win
Ja, lekker gewaagd, niet?quote:
Haha, ja, wat een figuur.quote:
Nee :$quote:
Nee :$quote:
Zeker. Zullen we maar even cammen dan?quote:
Allemaal een beetje herpie derpiesquote:
Ok :$quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker. Zullen we maar even cammen dan?
Herpes?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal een beetje herpie derpies
Ik kon 't gewoon niet gelovuhhh.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoeveel andere soorten topless bestaan er?.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef gianni61 het volgende:
JijHebtGeenChloroform
Ik heb wel een Chloroform!
wie verzint dit
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
not even kidding.
was het eerste dat ik op die site kreeg
Zal ik jou eens beetje GHB geven?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
Ik heb ook geen chloroform.. Ook geen GHB.. Beetje jammer
Wat vind jij van het nummer In The Dark van Dev?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
hmm, dat ook niet. kan wel wat mensen voor je bellenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
Bij deze sta je ook op m'n creeplijst, beetje jammer ditquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ook niet. kan wel wat mensen voor je bellen
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Just another day sitting in a box on a roller skate passing by.
Durf je nietquote:
Momentje, even checken :$quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij van het nummer In The Dark van Dev?
Doe maar even, jaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ook niet. kan wel wat mensen voor je bellen
Las jouw post en op hetzelfde moment kwam de zin "Tell me baby, is it wrong to let my hands do what they want?" langs, leek wel passendquote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Durf je niet
[..]
Momentje, even checken :$
Zit nog steeds topless, just sayin'quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Las jouw post en op hetzelfde moment kwam de zin "Tell me baby, is it wrong to let my hands do what they want?" langs, leek wel passend
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij deze sta je ook op m'n creeplijst, beetje jammer dit
Doe zelf eens rustigquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
Geef eens terug man. :squote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
thanx babequote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
quote:
Ik val niet op vrouwen.quote:
Nee, moet bellenquote:
IN DE CLIP ZATEN SLANGENquote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet en nu ben ik in de war
Je hebt zelf toch een rug. :s Misschien wel twee als je pech hebt. :squote:
inb4 A_F met "ik heb wel 100 ruggen".quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch een rug. :s Misschien wel twee als je pech hebt. :s
Jij hebt ook weleens een kloppende en zin, toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog best knap, een kloppende en begrijpbare zin.
Een vriend van mij zegt altijd "ik heb je rug als een bilnaad"quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 A_F met "ik heb wel 100 ruggen".
quote:
[..]
Bij deze sta je ook op m'n creeplijst, beetje jammer dit
waar val je dan wel op¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Morgen tussen 9 en 10 thv ouderkerkerlaanquote:
Dan zit ik al op school, helaas helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen tussen 9 en 10 thv ouderkerkerlaan
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef wise het volgende:
[..]
waar val je dan wel op¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij daar dan ook.. lange lijs?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een vriend van mij zegt altijd "ik heb je rug als een bilnaad"
[..]
Bij deze staat hij ook op m'n creeplijst, beetje jammer dit
Je kan je echt niks herinneren van die ene donkere god die in de hoek stond te kwijlen en te masturberen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan zit ik al op school, helaas helaas
Ik baal er trouwens oprecht van dat ik je niet herkend/bewust gezien heb
Vond je altijd wel relaxt, maar om me zo aan de openbare schandpaal te nagelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan je echt niks herinneren van die ene donkere god die in de hoek stond te kwijlen en te masturberen?
Volkomen terecht ookquote:
Neen. Panzer dus wel, kanniehandelequote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan je echt niks herinneren van die ene donkere god die in de hoek stond te kwijlen en te masturberen?
Ik loop currently rond met een gelakte nagel, ik rock die schandpaal met class.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond je altijd wel relaxt, maar om me zo aan de openbare schandpaal te nagelen.
Jou kom ik nog wel eens bewonderen in de lokale Appie, weet tenslotte waar je huis woont.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond je altijd wel relaxt, maar om me zo aan de openbare schandpaal te nagelen.
Hij herkende de curvature van m'n lul adhv DM pics en KPD.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Panzer dus wel, kanniehandele
Dit klinkt wel realistisch, gezien hij altijd liefkozend naar je refereert als 'De Beer'quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij herkende de curvature van m'n lul adhv DM pics en KPD.
Heb zo'n 10 jaar geleden in Suriname m'n nicht een keer al m'n nagels laten lakken (na 100x te weigeren eerst), was het alleen vergeten de dag ernaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik loop currently rond met een gelakte nagel, ik rock die schandpaal met class.
jij bent mijn introducé.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben jij daar dan ook.. lange lijs?
Cholerabeerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit klinkt wel realistisch, gezien hij altijd liefkozend naar je refereert als 'De Beer'
Bij mij gebeurt het elke keer als ik katjelam ben. Misschien heb ik onbewuste drang om te crossdressen en komt deze behoefte enkel naar boven wanneer ik kats ben.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb zo'n 10 jaar geleden in Suriname m'n nicht een keer al m'n nagels laten lakken (na 100x te weigeren eerst), was het alleen vergeten de dag erna.
Liep er een 13-jarige
Met nagellak
Door Su.
Hoeft niet hoor (srs).quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jou kom ik nog wel eens bewonderen in de lokale Appie, weet tenslotte waar je huis woont.
Zal wel even iets met 'hallon' en 'gr gr' tegen je zeggen als ik je spot
Volgens mij ben je niet de enige mooiboy in deze SC met stiekeme gaytrekjes, niks om je voor te schamenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het elke keer als ik katjelam ben. Misschien heb ik onbewuste drang om te crossdressen en komt deze behoefte enkel naar boven wanneer ik kats ben.
Die heeft sowieso een chip in zijn hoofd met een dagelijkse 'MUST FIND FOKKERS IN WILD'-functie.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige mooiboy in deze SC met stiekeme gaytrekjes, niks om je voor te schamen
Vind dit niet zo aardig tegenover MBHHH.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor (srs).
Ben in tegenstelling tot jullie niet zo blij en happig om FOK!kers te ontmoeten irl.
wankstaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb zo'n 10 jaar geleden in Suriname m'n nicht een keer al m'n nagels laten lakken (na 100x te weigeren eerst), was het alleen vergeten de dag erna.
Liep er een 13-jarige
Met nagellak
Door Su.
Dat lengteverschilquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent mijn introducé.
also,
[ afbeelding ]
je bent toch een kipquote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige mooiboy in deze SC met stiekeme gaytrekjes, niks om je voor te schamen
Is natuurlijk anders als er phree p00n in het spel is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind dit niet zo aardig tegenover MBHHH.
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Apart dat je het zo interpreteert, het was meer onaardig tegen jou bedoeld.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind dit niet zo aardig tegenover MBHHH.
Blij dat ik het heb overleefd toentertijdquote:
Yeah sorry, maar als er een trio komt met een FOK!ker staat Gorz op nummer 1 op ons verlanglijstje.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.
Behalve Ambipur dan. Maar dat wilde ik ook niet.
nofi panzer
Ik ben immuun aan het worden voor jouw nare opmerkingen, werd ook wel eens tijdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apart dat je het zo interpreteert, het was meer onaardig tegen jou bedoeld.
"ons".quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah sorry, maar als er een trio komt met een FOK!ker staat Gorz op nummer 1 op ons verlanglijstje.
[..]
Ik ben immuun aan het worden voor jou nare opmerkingen, werd ook wel eens tijd
Dat zegt niks, chicks die tegen mij zeiden dat ik misschien necrofiel was heb ik uiteindelijk..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.
nofi panzer
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jouw*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leuk voor jou, m'n punt staat nog steedsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
stinkwijf, hoop je nooit meer te zien in de metroquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah sorry, maar als er een trio komt met een FOK!ker staat Gorz op nummer 1 op ons verlanglijstje.
jouw*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ik niet, vind het heerlijk zo.quote:
Is ze weg?quote:
waar is tie eigenlijk/quote:
Pas op met dit soort uitspraken...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je was zelf weg man. Beetje minderen met FOK! omdat je zogenaamd een chick hebt.
Homo.
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zegt niks, chicks die tegen mij zeiden dat ik misschien necrofiel was heb ik uiteindelijk..
Ze is zelf eentonig.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ze vond het te eentonig in KLB SC.
Gelukkig ben jij er ook nog.quote:
Had ban, fagquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je was zelf weg man. Beetje minderen met FOK! omdat je zogenaamd een chick hebt.
Homo.
Is het Chaisyndroom ook bij haar vastgesteld?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PAS NOU OP, MISSCHIEN LEEST ZE WEL MEE
Hoezo 'misschien'?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PAS NOU OP, MISSCHIEN LEEST ZE WEL MEE
quote:
Zal wel gestikt zijn in een lahmacun.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb haar al dagen niet zien posten, afkickverschijnselen alles
wahah ja die kkwolf gaat dood hoorde ik maar wil verder niks spoilen xquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft iemand hier de nieuwe GoT al gezien?
Ja, voor vergelijken van mod acties met derde rijk praktijken.quote:
Wel een goede manier om te gaan, close second to sterven door een orgasmequote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal wel gestikt zijn in een lahmacun.
Hahaha gvd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal wel gestikt zijn in een lahmacun.
tonig als in 'ton' mbt gewicht¿quote:
Jongen dat is zo vorige week, weet ik toch alquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wahah ja die kkwolf gaat dood hoorde ik maar wil verder niks spoilen x
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, voor vergelijken van mod acties met derde rijk praktijken.
quote:
Ah, een Gorzalka'tje dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, voor vergelijken van mod acties met derde rijk praktijken.
Wow.quote:
Nee dat was noord korea, en dat is idd permabanwaardig.quote:
No shit?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat was noord korea, en dat is idd permabanwaardig.
Ik heb me laten vertellen dat hij om de maand een permaban en een nieuwe account heeft, houdt hij het met deze nog best lang uitquote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat was noord korea, en dat is idd permabanwaardig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ZO GEVAT DEZE JONGEN [ afbeelding ]
Jij dacht ook dat Yuri 32 was.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat hij om de maand een permaban en een nieuwe account heeft, houdt hij het met deze nog best lang uit
in deze sc moet je wel tegen wat kritiek/plagen kunnen hoorquote:
Ik probeer altijd van het goede en dus eerlijke in mensen uit te gaan, maar dat is hier duidelijk te hoog gegrepen somsquote:
Nee, mongool, dat was CY.quote:
Dat was ik, Chloro heeft me hartelijk uitgelachen. Maar op dat punt was ik allang blij dat ze niet meer op elke post met 'hoer' reageerde.quote:
Echt, een dezer dagen duw ik je nog een mes tussen je ribben.quote:
beetje hard geworden.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, een dezer dagen duw ik je nog een mes tussen je ribben.
Zal ik dat weer gaan doen? Vond je wel leuk volgens mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat was ik, Chloro heeft me hartelijk uitgelachen. Maar op dat punt was ik allang blij dat ze niet meer op elke post met 'hoer' reageerde.
Ik nu ook.quote:
Dan wordt Dqod vast jaloers, die is de enige die me sletje mag noemenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik dat weer gaan doen? Vond je wel leuk volgens mij.
Haha, midgetquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan haar wel aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan wordt Dqod vast jaloers, die is de enige die me sletje mag noemen
Jou mag ik wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ho ho ho, dit vind 4ebe niet leukquote:
Hoerenjong, ik krijg jou wel neer hoor.quote:
quote:
mond houden, vieze verkrachterquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoerenjong, ik krijg jou wel neer hoor.
quote:
Doe niet zo.quote:
seksuele content ban doeiquote:
Black Swan.quote:
Seksuele content op je penis.quote:
Zucht.quote:
lol, jij dikke bruine yabba the hutquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT
heyquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Chocolatebear het volgende:
STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT STAR WARS BATTLEFRONT
Zeker, zeker.. L word ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Black Swan.Leuke film.
[..]
Seksuele content op je penis.
Welk standje beginnen we onze paringsdans mee?quote:
hoiquote:
Gast, fucking Battlefront 3quote:
Daar heb ik maar 1 scène van gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker, zeker.. L word ook
[ afbeelding ]
Drie.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welk standje beginnen we onze paringsdans mee?
Zie je, ik heb je in mijn zak.quote:
quote:
Met Jenny en Marinaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 scène van gezien.
[..]
Drie.
[..]
Zie je, ik heb je in mijn zak.![]()
Nee, is van mij. :squote:
Ja, die.quote:
ben niet zon gamerquote:
Ga kijken dan jongeeeeequote:
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga kijken dan jongeeeeeLesbo-drama, altijd leuk
Recalcitrant, vervelend meisjequote:
quote:
Jazeker wel.quote:ATOMIC_FUUU
van Chloro
Heb gewoon geen zin in nog een serie, laat me.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Recalcitrant, vervelend meisjeMoet je weer zo tegen me doen ;s
Ok hoor FFFUUUUUUUUUUquote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jazeker wel.
[..]
Heb gewoon geen zin in nog een serie, laat me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jij bent mijn droom, x.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok hoor FFFUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er nog wat op tv?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok hoor FFFUUUUUUUUUUJij hebt geen worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wel in dr nachtkastjequote:
Ik heb geen idee eigenlijk.. Ga straks ff Ik heb het nog nooit gedaan op uitzending gemist kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent mijn droom, x.
[..]
Is er nog wat op tv?
Ik heb wel een.. Oh nee, nietquote:
Wil ik nie wetenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan gaat het gesprek ineens over inlegkruisjes.
I can't ...
Zitten jullie nou met elkaar te bellen?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan gaat het gesprek ineens over inlegkruisjes.
I can't ...
Nee hoor?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie nou met elkaar te bellen?
Nee :$quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, zal ik je erbij adden of?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jij mag straks bellenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, zal ik je erbij adden of?
Nee dank je.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
quote:
quote:
gvdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Doe rustigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
TCquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
quote:
Topless of zo.quote:
Ook nog. Jeetje.quote:
Ja.quote:
Alleen m'n boxer aan :$quote:
Beetje hard geworden.quote:
lol, jij dirty minded freak,quote:
zegt de grootste freak van deze scquote:
Wowquote:
Enige zelfreflectie por favorquote:
Mag ik hier een vertaling van?quote:
arme gunstquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hier een vertaling van?
s'il vous plaîtquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is fantastisch.quote:
wat zijn dit voor betichtingen¿quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zegt de grootste freak van deze sc
weenie hoor
Je ne sais pas, merci.quote:
arme gunstquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je plait wel zienquote:
Nou geen betichtingen,quote:
Je hebt vertragingquote:
quote:
Gmtaquote:
Tot zaterdag.. dan begint het taaie libie welquote:
12:30 al beginnenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot zaterdag.. dan begint het taaie libie wel
Gevalletjequote:
give me a lapdance and i'll make it rain xquote:
Wa?quote:
Calm your tits.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |