Dat zegt niks, chicks die tegen mij zeiden dat ik misschien necrofiel was heb ik uiteindelijk..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.
Behalve Ambipur dan. Maar dat wilde ik ook niet.
nofi panzer
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jouw*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben immuun aan het worden voor jou nare opmerkingen, werd ook wel eens tijd
Leuk voor jou, m'n punt staat nog steedsquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
stinkwijf, hoop je nooit meer te zien in de metroquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah sorry, maar als er een trio komt met een FOK!ker staat Gorz op nummer 1 op ons verlanglijstje.
jouw*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ik niet, vind het heerlijk zo.quote:
Is ze weg?quote:
waar is tie eigenlijk/quote:
Pas op met dit soort uitspraken...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je was zelf weg man. Beetje minderen met FOK! omdat je zogenaamd een chick hebt.
Homo.
[..]
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zegt niks, chicks die tegen mij zeiden dat ik misschien necrofiel was heb ik uiteindelijk..
Ze is zelf eentonig.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ze vond het te eentonig in KLB SC.
Gelukkig ben jij er ook nog.quote:
Had ban, fagquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je was zelf weg man. Beetje minderen met FOK! omdat je zogenaamd een chick hebt.
Homo.
Is het Chaisyndroom ook bij haar vastgesteld?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PAS NOU OP, MISSCHIEN LEEST ZE WEL MEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |