Doe zelf eens rustigquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
Geef eens terug man. :squote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
thanx babequote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
quote:
Ik val niet op vrouwen.quote:
Nee, moet bellenquote:
IN DE CLIP ZATEN SLANGENquote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet en nu ben ik in de war
Je hebt zelf toch een rug. :s Misschien wel twee als je pech hebt. :squote:
inb4 A_F met "ik heb wel 100 ruggen".quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch een rug. :s Misschien wel twee als je pech hebt. :s
Jij hebt ook weleens een kloppende en zin, toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog best knap, een kloppende en begrijpbare zin.
Een vriend van mij zegt altijd "ik heb je rug als een bilnaad"quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 A_F met "ik heb wel 100 ruggen".
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij deze sta je ook op m'n creeplijst, beetje jammer dit
waar val je dan wel op¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Morgen tussen 9 en 10 thv ouderkerkerlaanquote:
Dan zit ik al op school, helaas helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen tussen 9 en 10 thv ouderkerkerlaan
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef wise het volgende:
[..]
waar val je dan wel op¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij daar dan ook.. lange lijs?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een vriend van mij zegt altijd "ik heb je rug als een bilnaad"
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij deze staat hij ook op m'n creeplijst, beetje jammer dit
Je kan je echt niks herinneren van die ene donkere god die in de hoek stond te kwijlen en te masturberen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan zit ik al op school, helaas helaas
Ik baal er trouwens oprecht van dat ik je niet herkend/bewust gezien heb
Vond je altijd wel relaxt, maar om me zo aan de openbare schandpaal te nagelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan je echt niks herinneren van die ene donkere god die in de hoek stond te kwijlen en te masturberen?
Volkomen terecht ookquote:
Neen. Panzer dus wel, kanniehandelequote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan je echt niks herinneren van die ene donkere god die in de hoek stond te kwijlen en te masturberen?
Ik loop currently rond met een gelakte nagel, ik rock die schandpaal met class.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond je altijd wel relaxt, maar om me zo aan de openbare schandpaal te nagelen.
Jou kom ik nog wel eens bewonderen in de lokale Appie, weet tenslotte waar je huis woont.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond je altijd wel relaxt, maar om me zo aan de openbare schandpaal te nagelen.
Hij herkende de curvature van m'n lul adhv DM pics en KPD.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Panzer dus wel, kanniehandele
Dit klinkt wel realistisch, gezien hij altijd liefkozend naar je refereert als 'De Beer'quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij herkende de curvature van m'n lul adhv DM pics en KPD.
Heb zo'n 10 jaar geleden in Suriname m'n nicht een keer al m'n nagels laten lakken (na 100x te weigeren eerst), was het alleen vergeten de dag ernaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik loop currently rond met een gelakte nagel, ik rock die schandpaal met class.
jij bent mijn introducé.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben jij daar dan ook.. lange lijs?
Cholerabeerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit klinkt wel realistisch, gezien hij altijd liefkozend naar je refereert als 'De Beer'
Bij mij gebeurt het elke keer als ik katjelam ben. Misschien heb ik onbewuste drang om te crossdressen en komt deze behoefte enkel naar boven wanneer ik kats ben.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb zo'n 10 jaar geleden in Suriname m'n nicht een keer al m'n nagels laten lakken (na 100x te weigeren eerst), was het alleen vergeten de dag erna.
Liep er een 13-jarige
Met nagellak
Door Su.
Hoeft niet hoor (srs).quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jou kom ik nog wel eens bewonderen in de lokale Appie, weet tenslotte waar je huis woont.
Zal wel even iets met 'hallon' en 'gr gr' tegen je zeggen als ik je spot
Volgens mij ben je niet de enige mooiboy in deze SC met stiekeme gaytrekjes, niks om je voor te schamenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het elke keer als ik katjelam ben. Misschien heb ik onbewuste drang om te crossdressen en komt deze behoefte enkel naar boven wanneer ik kats ben.
Die heeft sowieso een chip in zijn hoofd met een dagelijkse 'MUST FIND FOKKERS IN WILD'-functie.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige mooiboy in deze SC met stiekeme gaytrekjes, niks om je voor te schamen
Vind dit niet zo aardig tegenover MBHHH.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor (srs).
Ben in tegenstelling tot jullie niet zo blij en happig om FOK!kers te ontmoeten irl.
wankstaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb zo'n 10 jaar geleden in Suriname m'n nicht een keer al m'n nagels laten lakken (na 100x te weigeren eerst), was het alleen vergeten de dag erna.
Liep er een 13-jarige
Met nagellak
Door Su.
Dat lengteverschilquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent mijn introducé.
also,
[ afbeelding ]
je bent toch een kipquote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige mooiboy in deze SC met stiekeme gaytrekjes, niks om je voor te schamen
Is natuurlijk anders als er phree p00n in het spel is.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind dit niet zo aardig tegenover MBHHH.
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Apart dat je het zo interpreteert, het was meer onaardig tegen jou bedoeld.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind dit niet zo aardig tegenover MBHHH.
Blij dat ik het heb overleefd toentertijdquote:
Yeah sorry, maar als er een trio komt met een FOK!ker staat Gorz op nummer 1 op ons verlanglijstje.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat alle chicks die mij ooit zeiden dat ik misschien wel homo was uiteindelijk heb geneukt.
Behalve Ambipur dan. Maar dat wilde ik ook niet.
nofi panzer
Ik ben immuun aan het worden voor jouw nare opmerkingen, werd ook wel eens tijdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apart dat je het zo interpreteert, het was meer onaardig tegen jou bedoeld.
"ons".quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah sorry, maar als er een trio komt met een FOK!ker staat Gorz op nummer 1 op ons verlanglijstje.
[..]
Ik ben immuun aan het worden voor jou nare opmerkingen, werd ook wel eens tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |