Doe zelf eens rustigquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
Geef eens terug man. :squote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
thanx babequote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
quote:
Ik val niet op vrouwen.quote:
Nee, moet bellenquote:
IN DE CLIP ZATEN SLANGENquote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet en nu ben ik in de war
Je hebt zelf toch een rug. :s Misschien wel twee als je pech hebt. :squote:
inb4 A_F met "ik heb wel 100 ruggen".quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch een rug. :s Misschien wel twee als je pech hebt. :s
Jij hebt ook weleens een kloppende en zin, toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog best knap, een kloppende en begrijpbare zin.
Een vriend van mij zegt altijd "ik heb je rug als een bilnaad"quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik heb je rug, rustig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 A_F met "ik heb wel 100 ruggen".
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij deze sta je ook op m'n creeplijst, beetje jammer dit
waar val je dan wel op¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Morgen tussen 9 en 10 thv ouderkerkerlaanquote:
Dan zit ik al op school, helaas helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen tussen 9 en 10 thv ouderkerkerlaan
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef wise het volgende:
[..]
waar val je dan wel op¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij daar dan ook.. lange lijs?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |