Hoezo 'misschien'?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
PAS NOU OP, MISSCHIEN LEEST ZE WEL MEE
quote:
Zal wel gestikt zijn in een lahmacun.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb haar al dagen niet zien posten, afkickverschijnselen alles
wahah ja die kkwolf gaat dood hoorde ik maar wil verder niks spoilen xquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft iemand hier de nieuwe GoT al gezien?
Ja, voor vergelijken van mod acties met derde rijk praktijken.quote:
Wel een goede manier om te gaan, close second to sterven door een orgasmequote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal wel gestikt zijn in een lahmacun.
Hahaha gvd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal wel gestikt zijn in een lahmacun.
tonig als in 'ton' mbt gewicht¿quote:
Jongen dat is zo vorige week, weet ik toch alquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wahah ja die kkwolf gaat dood hoorde ik maar wil verder niks spoilen x
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, voor vergelijken van mod acties met derde rijk praktijken.
quote:
Ah, een Gorzalka'tje dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, voor vergelijken van mod acties met derde rijk praktijken.
Wow.quote:
Nee dat was noord korea, en dat is idd permabanwaardig.quote:
No shit?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat was noord korea, en dat is idd permabanwaardig.
Ik heb me laten vertellen dat hij om de maand een permaban en een nieuwe account heeft, houdt hij het met deze nog best lang uitquote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat was noord korea, en dat is idd permabanwaardig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ZO GEVAT DEZE JONGEN [ afbeelding ]
Jij dacht ook dat Yuri 32 was.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat hij om de maand een permaban en een nieuwe account heeft, houdt hij het met deze nog best lang uit
in deze sc moet je wel tegen wat kritiek/plagen kunnen hoorquote:
Ik probeer altijd van het goede en dus eerlijke in mensen uit te gaan, maar dat is hier duidelijk te hoog gegrepen somsquote:
Nee, mongool, dat was CY.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |