SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef droommoord het volgende:
ik dacht meer aan iemand die de hele dag rukt, zoals een kettingroker
Niet iedereen is een fokker. Deze gast kwam (whehehe) ook van z'n zolderkamer af tenslotte.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef droommoord het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ik doe zo hard m'n best om dit soort topics met een geest vrij van vooroordelen te openen..Het lukt mij ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Precies.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef droommoord het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef droommoord het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben niet de enige dus die andere associaties kreeg bij kettingrukker.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ik doe zo hard m'n best om dit soort topics met een geest vrij van vooroordelen te openen..Ja, want dat een misdaad gepleegd in de Schilderswijk (percentage allochtonen: 93%) is natuurlijk hetzelfde als ergens anders in het land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef schurkurk het volgende:
Vermoedelijk is hij van Noord-Afrikaanse afkomst
Zeker een vantilliaan met goude ketting?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef schurkurk het volgende:
DEN HAAG - Een 10-jarig jongetje uit Pijnacker is zondag beroofd van zijn gouden ketting. Dat gebeurde op de Van Ostadestraat in de Haagse Schilderswijk.
Het jochie was tijdens een bezoekje aan zijn oma buiten aan het spelen, toen hij uit het niets werd belaagd door een nog onbekende jongen. Zijn ketting werd weggerukt. De verdachte sloeg vervolgens op de vlucht richting de Vaillantlaan.
De politie is op zoek naar de kettingrukker. Vermoedelijk is hij van Noord-Afrikaanse afkomst en ongeveer 18 jaar oud. Op het moment van de beroving droeg hij een zwarte broek met een geel trainingsjack.
http://www.omroepwest.nl/(...)ttingrukker-den-haag
Hoop dat ze deze ketting terug vinden
Waarom niet? Eigen verantwoordelijkheid voor die 10 jarige zoon dat hij die ketting draagtquote:Op maandag 10 juni 2013 17:45 schreef ems. het volgende:
Je bent ook wel een knurft als je je 10 jarige zoon een gouden ketting geeft in een buurt vol met zandnegers.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef schurkurk het volgende:
Vermoedelijk is hij van Noord-Afrikaanse afkomst en ongeveer 18 jaar oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |