Ik vroeg mij al af waarom ik nog niks over Dundee United, Dundee, Everton of Newcastle United had gelezen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik slaap er nog steeds slecht van dat jij geen gooi naar het modschap hebt gedaanGelukkig gaat het nu wel iets beter
Het zal de boel behoorlijk opfleuren wanneer je er een gooi naar doet. Zal ik de marketingmachine vast aanzwengelen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom ik nog niks over Dundee United, Dundee, Everton of Newcastle United had gelezen.![]()
Zal ik dan toch maar wat insturen?
Vanaf begin feb serieus.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar al echt mee bezig dan?
Vanavond hardlopen broer.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit je dan hier te posten, luiwammes. Trainen zal je.
Jij liever dan ikquote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf begin feb serieus.
[..]
Vanavond hardlopen broer.
Ik heb nu.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal de boel behoorlijk opfleuren wanneer je er een gooi naar doet. Zal ik de marketingmachine vast aanzwengelen?
Ik denk niet dat hetquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu.
Hoi Fok!kertjes (Grapje, haha)
Onlogisch ziet in mij een moderator, en ik zie in mijzelf ook wel de gedroomde kandidaat op het schorriemorie en ander VBL gespuis kort te houden.
Voor verdere informatie verwijs ik je naar mijn kameraad Onlogisch en mijn eigen DM-box
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
Fullproof als je het mij vraagt.
Ik denk niet dat het in je voordeel spreekt om mij als referentie op te gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu.
Onlogisch ziet in mij een moderator, en ik zie in mijzelf ook wel de gedroomde kandidaat op het schorriemorie en ander VBL gespuis kort te houden.
Voor verdere informatie verwijs ik je naar mijn kameraad Onlogisch en mijn eigen DM-box
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
Ja maar straks word ik nog echt uitgekozen...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het
[..]
Ik denk niet dat het in je voordeel spreekt om mij als referentie op te geven
Leuk toch, al die extra knopjes. Ik weet wel dat ik met mijn autistische hoofd helemaal in de wolken zou zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar straks word ik nog echt uitgekozen...
Voor jou dan. Waar stuur ik het heen? Ik gun Mikey mijn modschap ook wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk toch, al die extra knopjes. Ik weet wel dat ik met mijn autistische hoofd helemaal in de wolken zou zijn
Ik wil je wel steunen, volgens mij is mrstylo weer op een missie.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou dan. Waar stuur ik het heen? Ik gun Mikey mijn modschap ook wel.
niet foolproof?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu.
Met vriendelijke groet,
Littlerabbit.
hij gunt jou hele andere dingen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou dan. Waar stuur ik het heen? Ik gun Mikey mijn modschap ook wel.
zal niet lang duren.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank. Ik zit al weer op je eerste taalfout te wachten
ok, sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou, nou onderschat onze complexe vriendschap niet.
TMI Jimbo, TMI.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
Pff zit hier ff lekker te schijten..ruikt mn stront naar bedorven water...wat is deze
Bedankt voor deze informatie. Dit had het topic echt even nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
Pff zit hier ff lekker te schijten..ruikt mn stront naar bedorven water...wat is deze
Bij mij nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
Zit je aan de dunne?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
het is erger als je voor plezier namelijk de scheten ook al dusdanig roken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
Nu pas terug? Hoe lang was je ban?quote:
Ik ga vanavond pas kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
GoT time, helaas heeft een klootzak op school al dingen gespoiled.
quote:
Volgens mij moeten hij en Sjaak binnenkort terugkeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]. Doe je niet goed. Ik ging van 180 dagen naar 2,5. Zijn Callie enzo ook weer terug?
Zijn we compleet. Moet jij niet koken ipv Fokken? Ik wel. Dus toedels.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij moeten hij en Sjaak binnenkort terugkeren.
Sjaak en Caland zijn beide nog geband.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]. Doe je niet goed. Ik ging van 180 dagen naar 2,5. Zijn Callie enzo ook weer terug?
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik leen ze altijd en geef ze als ik ze heb gezien weer terug aan het internet.
Opdat wij niet vergetenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Sjaak en Caland zijn beide nog geband.
Zit net te twijfelen wat ik eens moet gaan koken, eet alleen vandaagquote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker zalmfiletje aan 't bakken op de huid. Heerlijk ingewreven met grof zeezout en witte peper.
Ik eet elke dag alleen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit net te twijfelen wat ik eens moet gaan koken, eet alleen vandaag
Dit roept wel om een fotootje.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker zalmfiletje aan 't bakken op de huid. Heerlijk ingewreven met grof zeezout en witte peper.
ik snap niet wat je bedoelt met dat ze beter mij dan stylo mod kunnen makenquote:
Sarcasme knul, herken het!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt met dat ze beter mij dan stylo mod kunnen maken
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou dan vind ik dat ze jou beter mod hadden kunnen maken
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 10-06-2013 om 18:15:49José Mourinho gebruikte tijdens zijn persconferentie 120 keer het woord ‘I’ of een afgeleide daarvan (I’m) reageer retweet
Bedankt Stijn, ik heb deze informatie volledig tot me genomen en tot de conclusie gekomen dat dit mijn hele dag in orde maaktquote:Op maandag 10 juni 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 10-06-2013 om 18:15:49José Mourinho gebruikte tijdens zijn persconferentie 120 keer het woord ‘I’ of een afgeleide daarvan (I’m) reageer retweet
Ik ben blij dat ik iets positiefs heb bij kunnen dragen aan jouw dag.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Stijn, ik heb deze informatie volledig tot me genomen en tot de conclusie gekomen dat dit mijn hele dag in orde maakt
sarcasme herkentquote:Op maandag 10 juni 2013 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Stijn, ik heb deze informatie volledig tot me genomen en tot de conclusie gekomen dat dit mijn hele dag in orde maakt
De verdienste van van Gaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |