Zit je aan de dunne?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
Pff zit hier ff lekker te schijten..ruikt mn stront naar bedorven water...wat is deze
het is erger als je voor plezier namelijk de scheten ook al dusdanig roken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
Pff zit hier ff lekker te schijten..ruikt mn stront naar bedorven water...wat is deze
Nu pas terug? Hoe lang was je ban?quote:
Ik ga vanavond pas kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:04 schreef TwenteFC het volgende:
GoT time, helaas heeft een klootzak op school al dingen gespoiled.
quote:
Volgens mij moeten hij en Sjaak binnenkort terugkeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]. Doe je niet goed. Ik ging van 180 dagen naar 2,5. Zijn Callie enzo ook weer terug?
Zijn we compleet. Moet jij niet koken ipv Fokken? Ik wel. Dus toedels.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij moeten hij en Sjaak binnenkort terugkeren.
Sjaak en Caland zijn beide nog geband.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]. Doe je niet goed. Ik ging van 180 dagen naar 2,5. Zijn Callie enzo ook weer terug?
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik leen ze altijd en geef ze als ik ze heb gezien weer terug aan het internet.
Opdat wij niet vergetenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Sjaak en Caland zijn beide nog geband.
Zit net te twijfelen wat ik eens moet gaan koken, eet alleen vandaagquote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker zalmfiletje aan 't bakken op de huid. Heerlijk ingewreven met grof zeezout en witte peper.
Ik eet elke dag alleen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit net te twijfelen wat ik eens moet gaan koken, eet alleen vandaag
Dit roept wel om een fotootje.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker zalmfiletje aan 't bakken op de huid. Heerlijk ingewreven met grof zeezout en witte peper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |