SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
60 miljoen gebruikers is niet niks hequote:
Wacht ff, ben je nu serieusquote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nou die exclusive killer instinct hoef je het ook niet om te doen.... UUUULLLTRRAAAA COOOOMMBBOOOO!
waar blijven die harde games, je weet!
Ok, sunset overdrive heeft potentie!
FORZAAA!
jup, dit soort dingen kunnen best leuk zijn, jet set radio future meets mirrors edge + shooterquote:
Ja, dat is een goede zet om mensen 100 euro extra te laten betalen. Je zult zien dat een maandje later de console alweer de eerste prijs verlaging krijgt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede zet om mensen 100 euro extra te laten betalen. Je zult zien dat een maandje later de console alweer de eerste prijs verlaging krijgt....
Edit: full HD minecraft!!!!![]()
![]()
![]()
Echt niks is goed bij jou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
klopt, behalve forzaquote:
Zag er nice uit! lekker hersenloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dead Rising 3
toch nog een normale titel
Zonder kinect lijkt het mij wel top!quote:
Hopelijk geen verplichte kinectshit inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonder kinect lijkt het mij wel top!
Zag er wel erg bruut uit
weg hoop ikquote:
Zonder enige vorm van vrijheid... YXXYABALBLBRBquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het vooral typerend dat ryse eerst een kinecttitel zou worden en nu volledig met de controller bestuurd werd.
Volgens mij was al vrij snel bekend geworden dat kinect niet nodig was om te spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het vooral typerend dat ryse eerst een kinecttitel zou worden en nu volledig met de controller bestuurd werd.
Helemaal niks van gekeken gister, en volgens mij is dat maar goed ookquote:
dat zei ik ook, maar ik mag dat dus niet zeggen helaasch is het dan negatief ipv kritischquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zonder enige vorm van vrijheid... YXXYABALBLBRB
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat zei ik ook, maar ik mag dat dus niet zeggen helaasch is het dan negatief ipv kritisch
ik ook van uquote:
ja ik zit hier hoog, in ieder geval boven NAP, dus bij een dijk doorbraak geen natte voetenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel hoog he.
Neequote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beide leuke spellen waarschijnlijk
bij mij, 200 euriquote:
Je kan die spellen heel moeilijk vergelijken behalve dat het beide fps games zijn. Koop ze toch wel allebei als ik even hard wil knallen speel ik COD en als ik wil samen spelen met andere op grote mappen dan doe ik BFquote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee
Vorige keer had je nog een discussie : BF of CoD
Nu niet meer!
Die discussie was er wel de vorige E3?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan die spellen heel moeilijk vergelijken behalve dat het beide fps games zijn. Koop ze toch wel allebei als ik even hard wil knallen speel ik COD en als ik wil samen spelen met andere op grote mappen dan doe ik BF
Maar "innovation is what drives our fifa team!"quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
NBA Live zag er trouwens wel ziek uit..
Fifa was gewoon weer fifa
Was goed te zien bij de keeperquote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar "innovation is what drives our fifa team!"
360 had toentertijd ook wel een erg lage launchprijs vergeleken met eerdere vergelijkbare producten als ps2 en ps3.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef badboynova het volgende:
X1 release prijs vergeleken met de x360
[ afbeelding ]
Zat toen bewust onder de prijs van de PS3quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef badboynova het volgende:
X1 release prijs vergeleken met de x360
[ afbeelding ]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)edkoper-dan-xbox-onequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef KoningStoma het volgende:
Ik gok dat de prijs van dePS4 er minimaal 100¤ onder zit. Dus een sterker systeem, dat meer op games gericht is, voor minder geld.
Het was niet zo moeilijk voor Sony om het goed te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)edkoper-dan-xbox-one
¤100 precies. Niet erg slim van MS om Kinect er standaard bij te verkopen, als ze dat niet hadden gedaan hadden ze een veel mooiere prijs kunnen vaststellen voor de One. Dit gaat ze klanten kosten.
Lijkt me wel leuk, maar haal hem wel over een paar maandjes. Schijnt geen écht supervette game te zijn dus ik ga er geen 50 euro voor betalenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:59 schreef Michhas het volgende:
Iemand die Remember Me nog gaat spelen? Nick? Niels?
Gelukkig dat destiny voor alles komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:40 schreef Rossdale het volgende:
De enige game waar ik van baalde dat hij exclusief voor de Xbox One was, Titanfall... komt ook gewoon naar de 360
Daar vliegt de enige reden waarom ik een Xbox One nog semi-interessant vond het raam uit!
PS4 it is
Dat ziet er goed uit.quote:
Helemaal mijn idee behalve doorgestreepte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
Ik ga niet nu al roepen dat ik sowieso een PS4 ga halen maar ik ben het wel grotendeels met je eens..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
Zag het gisteren ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef Tauch_ het volgende:
Welke downer hebben ze dit laten ontwerpen, wat ontzettend lelijk zeg.
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook.
Beetje jammer.
Heb je android schermen wel is bekeken?quote:Op schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet menen dat je het mooi vindt? Android is ook lelijk, maar van Apple had ik wel wat beters verwacht. Iets strakkers en zakelijkers. De UX zal wel goed zijn, maar de UI is kinderachtig en fantasieloos. Tien jaar geleden waren die gradients misschien leuk, maar dit is gewoon kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je android schermen wel is bekeken?
[ afbeelding ]
En de afb. hieronder vind ik dat minimale wel goed uitkomen.
[ afbeelding ]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heeft PlayStation trouwens party chat? Ofzo?
Thnx, feit blijft dat vriendin graag Kinect wilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaakt
Mag zij toch met de 360 blijven spelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thnx, feit blijft dat vriendin graag Kinect wil
xbox one for lifequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso Xbox One.
Maar misschien dat ik de PS4 ook nog wel bij haal.
Maar dan wel alleen voor wat exclusieve titles.
Die dingen werken alleen niet fatsoenlijk ik had zo'n ding voor de PS3 maar dat was echt pure aidsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
Mocht de controller van de PS4 toch ruk blijken te zijn dan maakt dat ook niet uit, voor de PS3 zijn ook custom controllers uitgebracht met een Xbox design
http://www.amazon.com/Pro(...)AK8E/ref=pd_sim_vg_2
Zou best kunnen dat die tegenwoordig wel beter zijn dat ding van mij had gigantisch veel delay was onspeelbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Spul van Nyko is meestal wel goed, die zullen ook voor deze generatie wel weer genoeg spullen gaan maken
daar heb ik nog geen kinect voor....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag zij toch met de 360 blijven spelen?
Kopen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen kinect voor....
Wil je nog race seat en alles?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen kinect voor....
Ja zat er wel wel over te denken idd, maar is ie co-op dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:59 schreef Michhas het volgende:
Iemand die Remember Me nog gaat spelen? Nick? Niels?
The Phantom Pain ging dus niet alleen naar de xbox one?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Bozz187 het volgende:
Ps4 was het sowieso al, want metal gear hoort gewoon op een ps gespeeld te worden
Er was ook een controller, waar je zelf kan kiezen waar de d-pad zit en waar die pookjes komen, en werkt op beide systemen. Kan alleen die site niet meer vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
Mocht de controller van de PS4 toch ruk blijken te zijn dan maakt dat ook niet uit, voor de PS3 zijn ook custom controllers uitgebracht met een Xbox design
http://www.amazon.com/Pro(...)AK8E/ref=pd_sim_vg_2
En geen PSN Plus, geen partychat ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaakt
Ryse vond ik al niks bijzonders, en Titanfall tja moest toch echt aan Halo denken en daar heb ik echt niks mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
zegt de man die spellen downloadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Koop gewoon allebei hoef je ook niet te kiezen
nee, en ground zeroes is ook voor ps4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
The Phantom Pain ging dus niet alleen naar de xbox one?
Dat is na een tijdje misschien nog wel te overwegen. Als ik beide bij de release haal, dan staat er na een tijdje weer 1 in de kast. Beetje geld weggooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Koop gewoon allebei hoef je ook niet te kiezen
Kijk ook wel uit naar Forza, maar is dat nou echt alleen de X1 waard? Dat is de grote vraagquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef PierreTT het volgende:
Ik twijfel. PS4 heeft zeker voordelen tov de One zoals jullie hierboven al aangaven. Maar de One heeft Forza. En laat dat nou het enige zijn waar ik echt naar uitkijk
Ja toen ik het hier net vroeg, werd bekend dat deel 5 ook naar de PS4 kwamquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, en ground zeroes is ook voor ps4.
Kan ik mobiel niet zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef Cliffy het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-conferences-collide
succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik mobiel niet zien
Vandaag (zometeen) thesis verdedigen, wish me luckGisteravond en vannacht presentatie in elkaar gedraaid, hopen dat ik de vragen overleef
Succes pierrie!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik mobiel niet zien
Vandaag (zometeen) thesis verdedigen, wish me luckGisteravond en vannacht presentatie in elkaar gedraaid, hopen dat ik de vragen overleef
quote:
quote:An historic week for Forza fans only gets better with tonight’s announcement that open wheel cars are finally (FINALLY!) coming to the Forza Motorsport series. After teasing this news on Monday, we made it official earlier this evening by unveiling a number of the open wheel race cars that will be drivable in Forza Motorsport when it launches on Xbox One later this year. Want to know which cars you’ll be driving? Well, read on!
quote:For the first time, Forza Motorsport 5 will feature historic grand prix racing cars, including the 1976 McLaren M23 and the 1976 Ferrari 312-2 cars driven by Nikki Lauda and James Hunt, respectively, during the 1976 season. These models are the same cars featured in the upcoming Universal Pictures film Rush", directed by Ron Howard, and will be available in Forza Motorsport 5 at launch. In addition, IndyCar race cars will be making their series debut in Forza Motorsport 5. The game will feature cars representing four of the top teams in the IZOD IndyCar Series: Andretti Autosport, Rahal Letterman Lanigan Racing, Target Chip Ganassi Racing, and Team Penske.
Mooi kut, straks allemaal controllers waarvan de pookjes naar links blijven staan..quote:
Gewoon met kinekt spelen dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Cliffy het volgende:
Mooi kut, straks allemaal controllers waarvan de pookjes naar links blijven staan..
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mooi kut, straks allemaal controllers waarvan de pookjes naar links blijven staan..
Ja maar wel lekker op de ps3 GT6 spelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
Gran turismo heeft toch veel meer verschillende disciplines
Die F1 games zijn eigenlijk ook telkens maar net oke.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Gran Turismo is ook een knakengame, ach gewoon F1 2014 op de PS4 halen
knaken game, you serious?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
en dekking zoeken, lijkt me gaaf. Spring je achter de bank in bf4quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gewoon door voicecommands
GASGASGASMAXIMUMPOWERRRRRRRRRRRR
Hij heeft toch gewoon gelijkquote:
Hij heeft gelijk, dus dat bewijst hoe achterlijk het is dat hele verplichte online gebeuren.quote:
Ik heb er geen last van dus dat scheeltquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, dus dat bewijst hoe achterlijk het is dat hele verplichte online gebeuren.
Jup, zo kan je ook denken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van dus dat scheelt
Ach in het geval van een storing dan ga ik wel wat anders doen het is een console het bepaalt je leven niet en hoe vaak heb je nou een storing die langer duurt dan 2 uur ik heb het nog nooit gehad in ieder geval. Als ik ga verhuizen en ik heb een aantal weken geen internet dan kan ik daar prima mee leven heb dan wel andere dingen te doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, zo kan je ook denken.
Aan de andere kant, wat nou als er bij jou in de straat een storing is? of je neemt een ander huis en ziggo laat weer een maand op zich wachten?
Of je neemt wel eens je xbox mee op vakantie (ja deden wij wel eens op wintersport)
Ik vind het ook maar zeiken om het zeiken maar goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik mijn xbox 365 keer per jaar elke dag aan zet is hij verbonden met internet.
Ik heb sinds dat ik de xbox heb nooit meer offline gespeeld. Waarom zou je dat ook doen.
Omdat ik heel tevreden ben over mijn 360 en ik dat absoluut niet was over de PS2 en PS3quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Tenzij je perse een aantal exclusives wil hebben, snap ik niet waarom iemand een apparaat dat 100¤ duurder is en 30% minder sterk is, zou kiezen als hoofdconsole.
Halo en AC2 gratis krijgen man!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Tenzij je perse een aantal exclusives wil hebben, snap ik niet waarom iemand een apparaat dat 100¤ duurder is en 30% minder sterk is, zou kiezen als hoofdconsole.
PS3 was toch ook sterker dan 360?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb deze generatie ook voor een xbox gekozen ipv een ps3, en dat was omdat de xbox meer op games en multiplayer gericht was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik heel tevreden ben over mijn 360 en ik dat absoluut niet was over de PS2 en PS3
Op papier misschien, maar het was niet praktisch om er significant meer uit te halen dan uit de Xbox,quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
ik ben waarschijnlijk de enige maar die nieuwe kinect lijkt me echt wel leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik heel tevreden ben over mijn 360 en ik dat absoluut niet was over de PS2 en PS3
Ja maar alsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en dat hebben we gemerkt.![]()
Oh wacht.. toch niet.
We can't judge Kinect today without wondering it will do for us tomorrow.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
[..]
ik ben waarschijnlijk de enige maar die nieuwe kinect lijkt me echt wel leuk.
Altijd online boeit me echt niks, speel nu ook altijd online.
Ik ben ook erg tevreden over de 360 en om me heen zie ik ook dat de PS3 ligt te stoffen, bij jouw toch ook kneus?
xbox offquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We can't judge Kinect today without wondering it will do for us tomorrow.
Chill toch als je dan uit je woonkamer stormt omdat je een keer onterecht dood gaat bij BF4 hoef je alleen maar even te schreeuwenquote:
dat trucje moet ik mijn vriendin maar niet lerenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill toch als je dan uit je woonkamer stormt omdat je een keer onterecht dood gaat bij BF4 hoef je alleen maar even te schreeuwen
Aha!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar het was niet praktisch om er significant meer uit te halen dan uit de Xbox,
Nu hebben de Xbox One en de PS4 vrijwel dezelfde architectuur, die zeer gebruiksvriendelijk is voor developers. Het is veel makkelijker om de hardware te benutten.
Zeker, zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma had een KD van 953 gehad in BF3 als het spel had gewerkt dat weet iedereen
Zo brengen ze het, maar dat is niet bepaald realistisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:51 schreef Cliffy het volgende:
Dat verschil in kracht wil MS dus op gaan vangen met cloud computing toch?
Herkenbaar, maar tegen die tijd ben je hele nachten wakker door die kleine. Dan kun je maar net zo goed iets leuks om te gamen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wacht trouwens gewoon af tot ze beiden te koop zijn en dan maak ik wel een keuze.
Tegen die tijd ben ik trouwens ook een pa en ben ik waarschijnlijk vrij druk met poeppampers etc![]()
Maar eens kijken of ik dan tijd heb
hoezo wakker, heb toch een vriendin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar tegen die tijd ben je hele nachten wakker door die kleine. Dan kun je maar net zo goed iets leuks om te gamen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoezo wakker, heb toch een vriendin?
Je vriendin keek ook op tegen de nachten, maar nu zit ze wel vol met kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
wowquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Volgens zijn die games die op beide consoles uitkwamen, beter op de X360quote:
Is ook wel laten zien toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens verwacht ik ook nog wel wat van smart glass icm xbox
Lijkt mij vrij apart, helemaal als Sony zegt dat het ding regio vrij is. Dan gaat MS weer totaal de andere kant inquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:39 schreef KneusTeun het volgende:
vind wel apart, enige waarvoor die online functie nodig is is om piracy tegen te gaan. En nu ook weer het gerucht dat games regio codes per land krijgen?!?!?
http://www.gamespot.com/e(...)or-next-gen-6409969/quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:52 schreef KoningStoma het volgende:
Lijkt me niet.
http://www.gamasutra.com/(...)more_online_pass.php
quote:Gibeau stressed that the company's strategy will be "gamer first" and "customer first
Het zou me inderdaad niks verbazen als de grote publishers straks ook iets dergelijks implementeren voor PS4 games. Ben op het moment vooral benieuwd naar die "family share" optie van MS, las ergens dat het niet per se familie hoeft te zijn of iemand die op hetzelfde adres woont. Klinkt eigenlijk te mooi om gewoon al je games te kunnen delen met 10 vrienden dus zal ook wel een of andere restrictie aan hangen..quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij apart, helemaal als Sony zegt dat het ding regio vrij is. Dan gaat MS weer totaal de andere kant in
Ben wel benieuwd hoe dat 2ehands games gezever dadelijk gaat uitwerken
MS zegt gewoon dat 2ehands games niet gaan werken, of amper gaan werken. Iedereen zeiken en janken, want wat doe ik met mijn 2ehands games?
Tot dadelijk EA of Activision zeggen dat ze het ook op die manier gaan doen, dus ook op de PS4. Moet je eens opletten wie er dan gaan lachen
Schijnt nu al zo te zijn, dat Sony vrij laat het DRM idee heeft laten vallen. En EA stopt echt niet zomaar met die online passesquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niks verbazen als de grote publishers straks ook iets dergelijks implementeren voor PS4 games. Ben op het moment vooral benieuwd naar die "family share" optie van MS, las ergens dat het niet per se familie hoeft te zijn of iemand die op hetzelfde adres woont. Klinkt eigenlijk te mooi om gewoon al je games te kunnen delen met 10 vrienden dus zal ook wel een of andere restrictie aan hangen..
"Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions"quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)kt-mogelijk-per-land
Als ik straks al niet eens meer games kan importeren vanuit Engeland, dan wordt het wel héél erg droevig
Waar de neuk is MS toch mee bezig?
ja er was ergens zo'n gerucht dat het per land zou zijn. Maarja Stef koopt toch zijn spellen in NL dus die zal de ophef ook wel onzin vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Xbox One games are for activation and distribution only in specified geographic regions"
Dus in Engeland kopen en in NL activeren kan dus nog steeds lijkt mij?
Regiocode per land, zou wel heel erg krom zijn![]()
beetje Apple praktijken (die zijn in Europa nu ook verplicht 2 jaar te geven)quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:53 schreef Rossdale het volgende:
En één jaar garantie terwijl wij als consument volgens europese regelgeving recht hebben op 2 jaar garantie
Heb eigenlijk nog nooit een spel besteldquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja er was ergens zo'n gerucht dat het per land zou zijn. Maarja Stef koopt toch zijn spellen in NL dus die zal de ophef ook wel onzin vinden
Jij ben zo een baas die gewoon heel de code van een game OVER typt, en daarna in een fabriek op een schijfje laat drukkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit een spel besteld
Ik loop gewoon 5 minuten na de winkel en neem mee wat ik nodig heb wat maakt mij die 5 euro uit die ik duurder uit benquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij ben zo een baas die gewoon heel de code van een game OVER typt, en daarna in een fabriek op een schijfje laat drukken
Die Tretton heeft ergens gezegd dat ze geen online pass toestaan omdat ze nu zelf dus geld rekenen voor PS+ maar tegelijkertijd laten ze publishers dus wel hun eigen DRM implementeren.. Wat voor DRM word dat dan? Als EA en Ubi volgend jaar opeens ook met een systeem komen waarbij je je games moet registreren voordat je kan spelen heb je hetzelfde gezeik als bij de X1..quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnt nu al zo te zijn, dat Sony vrij laat het DRM idee heeft laten vallen. En EA stopt echt niet zomaar met die online passes.
Dat je nu ook moet betalen voor multiplayer op de PS4 is voor de meeste ook geen probleem, maar eerst wel allemaal bitchen op MS en Xbox Live
Ja ben er ook wel benieuwd naar, dat van hetzelfde adres was eigenlijk al duidelijk dat het niet nodig was.
Het zou wel erg handig zijn als je gewoon met 10 man zo je games kan spelen!
Ik wacht gewoon rustig af de komende maanden, ook maar eens kijken wanneer de PS4 uitkomt.
heel stuk gelezen (kan bron alleen niet meer vinden) dan Sony het marketing technisch heel slim aanpakt maar niet eens zoveel scheelt met MS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)kt-mogelijk-per-land
Als ik straks al niet eens meer games kan importeren vanuit Engeland, dan wordt het wel héél erg droevig
Waar de neuk is MS toch mee bezig?
Bovenstaande dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Tretton heeft ergens gezegd dat ze geen online pass toestaan omdat ze nu zelf dus geld rekenen voor PS+ maar tegelijkertijd laten ze publishers dus wel hun eigen DRM implementeren.. Wat voor DRM word dat dan? Als EA en Ubi volgend jaar opeens ook met een systeem komen waarbij je je games moet registreren voordat je kan spelen heb je hetzelfde gezeik als bij de X1..
Ik wacht ook gewoon rustig af, ben ook benieuwd hoe groot het grafische verschil in bv BF4 gaat zijn tussen de twee..
Hij heeft aangekondigd dat ze het systeem wat op de PS3 geld gewoon doorvoeren. Er komen geen beperkingen op singleplayer games. Alleen kunnen uitgevers restricties hangen aan multiplay, door bijvoorbeeld een online pass, of een andere vorm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die Tretton heeft ergens gezegd dat ze geen online pass toestaan omdat ze nu zelf dus geld rekenen voor PS+ maar tegelijkertijd laten ze publishers dus wel hun eigen DRM implementeren.. Wat voor DRM word dat dan? Als EA en Ubi volgend jaar opeens ook met een systeem komen waarbij je je games moet registreren voordat je kan spelen heb je hetzelfde gezeik als bij de X1..
Ik wacht ook gewoon rustig af, ben ook benieuwd hoe groot het grafische verschil in bv BF4 gaat zijn tussen de twee..
Die online pass mag juist dus niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft aangekondigd dat ze het systeem wat op de PS3 geld gewoon doorvoeren. Er komen geen beperkingen op singleplayer games. Alleen kunnen uitgevers restricties hangen aan multiplay, door bijvoorbeeld een online pass, of een andere vorm.
Je zult dus altijd schijfjes kunnen doorverkopen als het je alleen om de singleplayer gaat. En voor mij is dat bij de meeste games ook. Alleen games als FIFA, BF, COD, Forza en Borderlands speel ik online eigenlijk. 75% van de games niet en daar komt dus ook geen restrictie op.
Bij Microsoft komt er sowieso een restrictie op alle games, omdat je ze alleen kan ruilen bij gecertificeerde retailers en dus niet meer bijvoorbeeld via FOK! kunt doorverkopen of ruilen. Tenzij je die persoon eerst 30 dagen in je friendslist hebt staan.
Waar heb je gelezen dat een online pass niet mag? Ik ben dat nergens tegengekomen, alleen dat het bij de uitgevers ligt en dat juist een online pass als één van de weinige opties mogelijk blijft.quote:
http://www.gamasutra.com/(...)more_online_pass.phpquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat een online pass niet mag? Ik ben dat nergens tegengekomen, alleen dat het bij de uitgevers ligt en dat juist een online pass als één van de weinige opties mogelijk blijft.
Dat gaat over online passes van games die door Sony worden uitgegeven, niet voor third party developers. EA en Activision kunnen het bijvoorbeeld nog wel doen als ze dat willen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://www.gamasutra.com/(...)more_online_pass.php
We've already come right out and said we're not going to allow online pass. And the word "allow" is key there. Specifically with online, with PS+ requiring a charge to play online, we would not want any publisher [to charge.]
Hij spreekt zichzelf eigenlijk ook meteen weer tegen.. lekker duidelijk allemaal
Games van Sony zelf krijgen geen online pass of wat dan ook, de rest is vrij om te doen wat ze zelf willenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah dat had ik dus niet begrepen.. EA had laatst toch al aangegeven te stoppen met de online pass? Of was dat alleen voor de X1?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat gaat over online passes van games die door Sony worden uitgegeven, niet voor third party developers. EA en Activision kunnen het bijvoorbeeld nog wel doen als ze dat willen.
http://www.pushsquare.com(...)_pass_system_for_ps4
Nice! grafisch niet heel erg veel beter heb ik het idee. Maar die maps etc!quote:
Het is toch wel een flinke stap vooruit. Meer details, betere belichting en betere shaders. Vooral veel meer subtiele effecten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice! grafisch niet heel erg veel beter heb ik het idee. Maar die maps etc!
Niet veel beter?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien keek ik niet goed, maar vind het niet heel veel beter, maar kan zijn dat ik het tijdje niet op xbox gedraaid heb.quote:
Kijk anders een paar van die kerel z'n BF3 videos en dan deze, zit echt een flink verschil in hoor.. Wat me wel opviel is dat een hoop van die gebouwen erg leeg zijn, weinig meubilair of andere rotzooi, maar goed, komt pas over 5 maanden uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien keek ik niet goed, maar vind het niet heel veel beter, maar kan zijn dat ik het tijdje niet op xbox gedraaid heb.
Teun is gewoon weer aan het zeveren geen aandacht aan geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kijk anders een paar van die kerel z'n BF3 videos en dan deze, zit echt een flink verschil in hoor.. Wat me wel opviel is dat een hoop van die gebouwen erg leeg zijn, weinig meubilair of andere rotzooi, maar goed, komt pas over 5 maanden uit
Nee ik dacht dat weinig verschil was.quote:
Moet je eens verder kijken de volgende keer ipv meteen te zeveren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat weinig verschil was.
Maar misschien dat mijn PC mijn zicht erop veranderd heeft.
jupquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens verder kijken de volgende keer ipv meteen te zeveren.
for real?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
for real?
Zo je zie maar weer dat je echt alleen maar bagger typtzure bom
Wow, als je niet gewoon beter je PC kunnen uitzetten ipv te reageren met een plaatje?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wow, als je niet gewoon beter je PC kunnen uitzetten ipv te reageren met een plaatje?
lees dat nog eens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wow, als je niet gewoon beter je PC kunnen uitzetten ipv te reageren met een plaatje?
Instant win!quote:
Worden we weer persoonlijk Teuntje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees dat nog eens?
Wel mooi hoe er gehapt wordt, ik geef toe dat het er beter uitziet.
Maar dat meneer internet held uit de zolder kamer niet gewoon kan reageren is wel weer typisch.
Nee hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden we weer persoonlijk Teuntje?
Koop dan de volgende keer een dagboek en schrijf daar al je zure verhalen op. Altijd dat simpele geklaag van jou word je ook moe vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees dat nog eens?
Wel mooi hoe er gehapt wordt, ik geef toe dat het er beter uitziet.
Maar dat meneer internet held uit de zolder kamer niet gewoon kan reageren is wel weer typisch.
Het begrip forum is je onbekend?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop dan de volgende keer een dagboek en schrijf daar al je zure verhalen op. Altijd dat simpele geklaag van jou word je ook moe van
We weten nu wel dat je het allemaal wat somber inziet
En die laatste regel kan ik maar weinig van maken, lees dat nog eens?
Dat hoop ik voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig kan ik wel toiletpapier betalen
Lekker toiletpapier halen bij de shop want ja stoer verhaal enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig kan ik wel toiletpapier betalen
Jawel ik ben er wel bekend mee, maar aangezien jij de weg nog niet weet. Hier een paar tips :quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het begrip forum is je onbekend?
http://www.encyclo.nl/begrip/Forum
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker toiletpapier halen bij de shop want ja stoer verhaal enzo
Dit weet je uit eigen ervaring? want ik mag niet iets negatiefs zeggen over een game, maar jij mag wel als een wijf lopen zeuren over mij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel ik ben er wel bekend mee, maar aangezien jij de weg nog niet weet. Hier een paar tips :
http://forum.girlscene.nl/forum/
http://forum.viva.nl/
Misschien is dat wel iets voor al dat zand in je kutje
En anders kan je het ook nog altijd op fok proberen :
Klaagbaak
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?
Wil je al gaan vechten?
Ik moet hier zo hard om lachen, want ik mag niet negatief doen? ga lekker naar Turkije ofzo kan je daar lekker meningen onderdrukken. Ik ben vrij om hier mijn mening te typen.
Dus als ik zeg dat iets me niet bevalt mag ik dat zeggen.
Als ik zeg dat ik denk dat grafisch BF4 niet een grote stap lijkt ten opzichte van BF3 is dat mijn goed recht, dat ik dan een verkeerde aaname doe is dat prima als je me er op wijst. Ik geef toe dat ik dan iets verkeerd heb ingeschat.
Schokkend maar zo werkt dat.
Maar om steeds met ze twee zo erop te springen vind ik wel diep triest, want ik vraag me af of jullie nou hier enig belang bij hebben?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit weet je uit eigen ervaring? want ik mag niet iets negatiefs zeggen over een game, maar jij mag wel als een wijf lopen zeuren over mij.
Beetje krom niet?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
En als het je zo irriteert reageer er dan gewoon lekker niet op.
Maar stiekem kan dat best fijn zijn om even te bitchen
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo negatief is als jou Teun ik kan me haast niet voorstellen dat je IRL zo bent als in dit topic.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?
Wil je al gaan vechten?
Ik moet hier zo hard om lachen, want ik mag niet negatief doen? ga lekker naar Turkije ofzo kan je daar lekker meningen onderdrukken. Ik ben vrij om hier mijn mening te typen.
Dus als ik zeg dat iets me niet bevalt mag ik dat zeggen.
Als ik zeg dat ik denk dat grafisch BF4 niet een grote stap lijkt ten opzichte van BF3 is dat mijn goed recht, dat ik dan een verkeerde aaname doe is dat prima als je me er op wijst. Ik geef toe dat ik dan iets verkeerd heb ingeschat.
Schokkend maar zo werkt dat.
Maar om steeds met ze twee zo erop te springen vind ik wel diep triest, want ik vraag me af of jullie nou hier enig belang bij hebben?
Ben ik ook zeker niet, ik ben eigenlijk altijd vrolijk! serieusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo negatief is als jou Teun ik kan me haast niet voorstellen dat je IRL zo bent als in dit topic.
Mooi toch! Probeer dat hier dan ook eens wat vaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker niet, ik ben eigenlijk altijd vrolijk! serieus![]()
Houd van het leven en doe alle dingen waar ik zin in heb.
Heb leuk werk waar ik goed verdien, alle studiepunten + 0,0 studie vertraging.
Heb een leuke vriendin.
Woon vrij riant voor een student.
Heb 2 super schattige katten.
Heb leuke hobby's als snowboarden,vissen,duiken,motor rijden, gamen en nog vele andere dingen
Soms wel wat tegenslagen in het leven, maar wie niet.
En natuurlijk houd ik van het uitbundig nuttigen van voedsel en drank.
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi toch! Probeer dat hier dan ook eens wat vaker!
Moet zaterdag van 9 tot 5 werken dus die meet moet ik helaas overslaan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?
Ik bedoel ik heb al aangegeven dat ik hyped ben voor destiny en watchdogs.
Er was een game die ik ook wel zag zitten (weet naam ff niet was beetje shooter in comic stijl met free run elementen) maar daar kreeg ik vervolgens ook weer eenemoticon op.
Klopt dus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
En als het je zo irriteert reageer er dan gewoon lekker niet op.
Maar stiekem kan dat best fijn zijn om even te bitchen
Valt mij gewoon op dat jij heel graag en vaak meteen naar minpunten gaat zoeken ipv te kijken naar de positieve dingen maar dat is misschien iets wat Nederlanders eigen is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?
Ik bedoel ik heb al aangegeven dat ik hyped ben voor destiny en watchdogs.
Er was een game die ik ook wel zag zitten (weet naam ff niet was beetje shooter in comic stijl met free run elementen) maar daar kreeg ik vervolgens ook weer eenemoticon op.
Of Duitsquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op dat jij heel graag en vaak meteen naar minpunten gaat zoeken ipv te kijken naar de positieve dingen maar dat is misschien iets wat Nederlanders eigen is.
Jazeker, ik heb immers 25% Duits bloed!quote:
Meeste praten elkaar na en hebben geen idee wat ze daadwerkelijk zeggen. Ik kan er vooral heel hard om lachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Sowieso is negatieve dingen uitlichten menselijk denk ik, kijk maar naar de shit storm over MS met E3. Heb eigenlijk nog maar weinig berichten gelezen over wat er nu eigenlijk beter is.
Ja daar heb jij thuis nu geen last vanquote:
Je kunt de games niet tegelijk spelen, dat hebben ze al gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Het enige echt positieve aan de X1 op dit moment is die family accounts, waardoor je makkelijker games kunt inruilen. Maarja daardoor zou MS "2e hands games" juist sponsoren. Dan kun je met 10 man via 1 licentie een game spelen. Dat zorgt voor een stuk minder verkopen van games dan nu het geval is waarbij je fysiek je games moet uitlenen en het niet digitaal kan.
Als MS dit doorvoert is het ideaal voor de consument, maar naaien ze de uitgevers keihard.
Damage control aan alle kanten, maar het enige wat ze op dit moment doen is zowel producenten als consumenten (behalve Stef en Sold, jaja we weten het) ontevreden maken. Als ze nu eens helemaal eerlijk zijn met wat alle restricties en mogelijkheden zijn zou dat zoveel schelen...
Dan nog is het voor de singleplayergames rete handig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt de games niet tegelijk spelen, dat hebben ze al gezegd.
dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan nog is het voor de singleplayergames rete handig.
Heb je daar een bron voor? Ik las ergens dat de eigenaar zelf altijd kan spelen en dat daarnaast nog iemand een spel uit je library kan spelen (en zo eventueel dus hetzelfde spel kan coopen oid)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hoeft iig niet familie te zijn. Eigenlijk maak je gewoon zelf een familie. Ze weten ook dat er nu al mensen zijn die "families" aan het maken zijn op forumsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Het enige echt positieve aan de X1 op dit moment is die family accounts, waardoor je makkelijker games kunt inruilen. Maarja daardoor zou MS "2e hands games" juist sponsoren. Dan kun je met 10 man via 1 licentie een game spelen. Dat zorgt voor een stuk minder verkopen van games dan nu het geval is waarbij je fysiek je games moet uitlenen en het niet digitaal kan.
Als MS dit doorvoert is het ideaal voor de consument, maar naaien ze de uitgevers keihard.
Damage control aan alle kanten, maar het enige wat ze op dit moment doen is zowel producenten als consumenten (behalve Stef en Sold, jaja we weten het) ontevreden maken. Als ze nu eens helemaal eerlijk zijn met wat alle restricties en mogelijkheden zijn zou dat zoveel schelen...
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ze weten het zelf nog niet eens zekerquote:The question is how many people can play the game at the same time. Spencer told me he believed that two people can play one copy of a game concurrently, but he urged me to check Microsoft's official wording on the matter to be sure. This is what the licensing page states
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Ik las ergens dat de eigenaar zelf altijd kan spelen en dat daarnaast nog iemand een spel uit je library kan spelen (en zo eventueel dus hetzelfde spel kan coopen oid)
Staat hier : http://news.xbox.com/2013/06/licensequote:Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Ja ook gelezen, maar goed dat word nog even afwachten. Eigenlijk mag je hopen je gewoon met meerdere tegelijk kan spelen, dan is er misschien toch nog iets positiefs te meldenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
"Family Plan
Bij het Family Plan is het wel zo dat het waarschijnlijk slechts door één persoon tegelijkertijd gespeeld kan worden. Desondanks zou het betekenen dat spellen theoretisch juist makkelijker uitgeleend kunnen worden. Dit zou de noodzaak tot het fysiek overhandigen van een uit te lenen game wegnemen. "
Dit is wat ik las, op zich dus wel een handig systeem, maar dan is er nog onduidelijkheid over het tegelijkertijd draaien van het spel. Als dat wel kan is het geniaal! (maar onwaarschijnlijk denk ik)
Jammer genoeg klopt het wel jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
LOL dit stond op de MS FB page
[ afbeelding ]
Is nog waar ook
Als het tegelijkertijd met bijvoorbeeld 2 personen zou kunnen zou het al wel hele dikke win zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ook gelezen, maar goed dat word nog even afwachten. Eigenlijk mag je hopen je gewoon met meerdere tegelijk kan spelen, dan is er misschien toch nog iets positiefs te melden
[..]
Kan in totaal 10 man he, dus een co-op maatje is vaak gevonden. Al heb je natuurlijk altijd gezeik, wie er mag spelenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als het tegelijkertijd met bijvoorbeeld 2 personen zou kunnen zou het al wel hele dikke win zijn.
Dan is het 1 mattie husselen en dan voortaan van elke game 1 kopen, dan kun je over een hele gen een behoorlijk bedrag besparen.
Ik weiger te geloven dat dit mogelijk is... met 10 man 1 game kunnen spelen (al of niet tegelijkertijd).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan in totaal 10 man he, dus een co-op maatje is vaak gevonden. Al heb je natuurlijk altijd gezeik, wie er mag spelen
1 persoon koopt een game, die mag altijd spelen. Maar de rest kan dus niet allemaal tegelijk spelen, dat word een bitchfight![]()
Daarom gewoon rustig afwachten en hopen dat MS dit dan niet verneukt, want dan heb je iig nog iets om achter te staan : "Ja maar bij ons kan je met 10 man een spel spelen, en je hoeft er maar 1x voor te betalen"
Laten we zeggen zo'n 7 jaar lang, ELKE game die door alle verschillende uitgevers worden uitgebracht? Die omzet die misgelopen wordt zou dan in de miljarden lopen, no way dat MS zoiets af kan kopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
Tenzij MS bereid is hier grof voor te betalen
Dat familie gebeuren is toch al zeker? Ook dat er 10 mensen in een familie zitten. Enige wat nog niet duidelijk is, hoe het precies zit met tegelijkertijd gamen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dit mogelijk is... met 10 man 1 game kunnen spelen (al of niet tegelijkertijd).
Dat haalt de complete reden om DRM in te voeren totaal onderuit en is een enórme klap in het gezicht van uitgevers die hun omzet enorm gaan zien kelderen.
Ja het familiegebeuren wel, maar er staat nergens dat er geen restricties aan zitten. MS blijft daar expres heel vaag over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat familie gebeuren is toch al zeker? Ook dat er 10 mensen in een familie zitten. Enige wat nog niet duidelijk is, hoe het precies zit met tegelijkertijd gamen.
Maar goed, MS kan dit ook gewoon ineens helemaal terug draaien
Nah dat is geen uitlenen, met verkoop had dat te maken (je kan het ook zien als uitlenen, alleen krijg je hem nooit meer terugquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja het familiegebeuren wel, maar er staat nergens dat er geen restricties aan zitten. MS blijft daar expres heel vaag over.
Er was ook bekend dat je een game maar 1 keer kon uitlenen toch? En dat die persoon minimaal 30 dagen in je friendslist moet staan. Zoiets zal ongetwijfeld ook voor die family-groep gaan gelden, dat dus maar één persoon uit die lijst jouw game kan spelen oid maar wel alle 10 de mensen jouw gameslibrary kunnen zien.
De eerste inbreng van Natte in maanden, en hij komt hiermeequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef Pixell het volgende:
Hoi,
Ik koop PlayStation,
Want exclusive voor het nieuwe:
[ afbeelding ]
Groet,
Natte Xdoos
(Y)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De eerste inbreng van Natte in maanden, en hij komt hiermee
Heb je ze niet onder dat reageer veld staan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
(Y)
edit: gvd zo lang afk dat ik de emoticons al ben vergeten.
quote:>The thing is we suck at telling the story. The whole point of the DRM switch from disc based to cloud based is to kill disc swapping, scratched discs, bringing discs to friends house, trade-ins for shit value with nothign going back to developers, and high game costs. If you want games cheaper then 59.99, you have to limit used games somehow. Steam's model requires a limited used game model.
>The thing is, the DRM is really really similar to steam... You can login anywhere and play your games, anyone in your house can play with the family xbox. The only diff is steam you have to sign in before playing, and Xbox does it automatically at night for you (once per 24 hours)
>It's a long tail strategy, just like steam. Steam had it's growing pains at the beginning with all it's drm shit as well. [...] For digital downloads steam had no real competition at the time, they were competing against boxed sales. At the time people were pretty irate about steam, (on 4chan too...) It was only once they had a digital marketplace with DRM that was locked down to prevent sharing that they could do super discounted shit.
>Think about it, on steam you get a game for the true cost of the game, 5$-30$. On a console you have to pay for that PLUS any additional licenses for when you sell / trade / borrow / etc. If the developer / publisher can't get it on additional licenses (like steam), then they charge the first person more. [...] If we say "Hey publishers, you limit game to 39.99, we ensure every license transfer you get 10$, gamestop gets 20$" that is a decent model... Microsoft gets a license fee on first and subsequent game purchases, compared to just first now? That's a revenue increase.
>Competition is the best man, it helps drive both to new heights. See technology from the Cold War. If we had no USSR, we'd be way worse off today. TLDR: Bring it on Steam
2/4
>Yeah we passed that around the office at Xbox. Most of us were like "Well played Sony, Well played". That being said they are just riding the hype train of ZOMG THEY ARE TRYING TO FUCK US FOR NO REASON. Without actually thinking about how convienent it would be for the majority of the time to not find that disc your brother didn't put back... [...] just simpleminded people not seeing the bigger picture. Some PS4 viral team made them all "U TOOK R DISCS" and they hiveminded.
>Everyone and their mother complains about how gamestop fucks them on their trade ins, getting 5$ for their used games. We come in trying to find a way to take money out of gamestop, and put some in developers and get you possibly cheaper games and everyone bitches at MS. Well, if you want the @#$@ing from Gamestop, go play PS4.
>The goal is to move to digital downloads, but Gamestop, Walmart, Target, Amazon are KIND OF FUCKING ENTRENCHED in the industry. They have a lot of power, and the shift has to be gradual. Long term goal is steam for consoles. [...] If you always want to stay with what you have, then keep current consoles, or a PS4. We're TRYING to move the industry forwards towards digital distribution... it'sa bumpy road
>Publishers have enourmous power. Microsoft is trying to balance between consumer delight, and publisher wishes. If we cave to far in either direction you have a non-starting product. WiiU goes too far to consumer, you have no 3rd party support to shake a stick at. PS4 is status-quo. XB1 is trying to push some things, at the expense of others. We have a vision, we'll see if it works in the coming years
>Living room transformation. We want to own the living room. Every living room TV with an XBox on input one. It's the thing that gives the signal to your TV, everything is secondary. The future, where games, TV, internet telephony, all that shit happens magically on some huge ass screen with hand / voice gestures... That's our goal.
3/4
>Google TV + PS4 + Minority report level gestures, that combined with a sick second screen experience (which is really hot for TV, I know I know.. tv tv tv tv tv... but it's fucking sick when you have it). Games will be the same, there are more exclusives to MS then PS atm, and Kinect 2 makes Kinect 1 look like a childs toy.
>By default it's on, listening for "Xbox On". You can turn it off tho, and turn the console like OFF off. OFF off is required for Germany / other countries that require it (no vampire appliances) [...] It has to be plugged in for the console to post. You can turn off everything it does from the settings. Think of it like airplane mode for the iPhone. You can't just unplug the cellular radio, but you can turn it off.
>Instead of 10mins, is 24hrs for your console, and 1 or 2 at a friends house. Really the majority of people have a speck of internet at least once a day. And if you don't. Don't buy an Xbox 1. Just like if you didn't have a broadband connection don't get Live, and if you don't have an HDTV the 360 isn't that great for you either. New tech, new req. This allows us to do cool shit when we can assume things like you have a kinect, you have internet, etc.
>Current plan is basically you're fucked after 24 hours. Yeah... I know. Kind of sucks. I believe they will probably revist the time period and / or find a diff way to "call in" to ensure you haven't sold your license to gamestop or something... but there is no plan YET. I'm hoping the change it, but I don't work on that so I don't have much influence there /sigh
>If the power goes out you ain't playing shit. I'm assuming you mean the internet goes out but you have power for TV and Xbox. Yes, You're fucked for single player games. Again, that's the PoR (Plan of record), but I expect it to change after the e3 clusterfuck
>What fee? There is no fee to play your games at your friends house. Never has, never will. Even x360 digital downloads could do that.
4/4
>The cloud capabilities is the shit they like the most. We basically made a huge cloud compute shit and made it free. What people are doing with it is kind of cool. THe original intention was to get all the Multiplayer servers not requiring 3rd party costs (Like EA shutting down game servers to cut costs), as well as taking all the games that servers hosted by the clients (Halo, etc), and have all that compute done in the cloud allowing more CPU cycles for gameplay. That will really expand what developers can do. Anything that doesn't need per frame calculation and can handle 100ms delays can be shifted to the cloud. That's huge.
>SmartGlass + IE is going to be pretty freaking sweet. 1 finger cursor, 2 finger direct manip. Basically if you think of a laptop trackpad where your phone/ slate is the trackpad and the monitor is your TV... it's that. The tech is there, just needs to be applied. There is some really cool shit going on with Petra + controllers that pairs people with controllers. So if person with controller two trades controlers with controller 1, their profiles magically switch. It's sick. What does this matter? Now if you lean left/right it knows which person is leaning, even if 4 people are all int he same room. It's awesome.
>New service using Azure for cloud compute. Allows developers to not use clients for hosting multiplayer servers, or other tasks that do not require per frame calcuations. It's pretty sweet.
>Honestly, if you care about anything other then pure games AT ALL. Xbox 1 > PS4. If all you do is play games, and nothing else, PS4.
This was all from the Microsoft engineer that was on /b/ last night.
>It's not worth my time to prove it, or risk my Job. I work in Studio A, 40th ave in Redmond, Wa. The thai place in the studio cafeteria has double punch wednesdays. Go ahead and call them and verify if you want.
http://pastebin.com/TpuMDSjvquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
Interessant verhaal gejat uit x1 topic:
[..]
Goed verhaal, aber doch...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
Interessant verhaal gejat uit x1 topic:
[..]
Hoi Stefquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over
Koop gewoon wat je wil en zever er geen 80 topics over vol
Prima, buiten zuipen vrij weinigquote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo Piet,
Hoe was jou weekend? Nog iets leuks gedaan?
Lekker hoor! Moest werken gisteren van 9 tot 5 en toen ben ik maar gaan zuipen. Als het nou een beetje beter weer wordt ga ik lekker op het terras zitten beetje bier drinkenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, buiten zuipen vrij weinigGister halve dag met Maurice DBZ met Kinect zitten doen
Vandaag werken, volgende week tentamens en dan is het jaar alweer om
Bij jou?
Oh, en om, de discussie nog even verder te laten gaan
[ afbeelding ]
En terecht, het wordt echt weer goed terrasweerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker hoor! Moest werken gisteren van 9 tot 5 en toen ben ik maar gaan zuipen. Als het nou een beetje beter weer wordt ga ik lekker op het terras zitten beetje bier drinken
Wij moeten echt een keer gaan barbequenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En terecht, het wordt echt weer goed terrasweerIk wacht alleen op de terror-barbecueweken
Ja, goed planquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer gaan barbequen
Volproppenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer gaan barbequen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |