Instant win!quote:
Worden we weer persoonlijk Teuntje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees dat nog eens?
Wel mooi hoe er gehapt wordt, ik geef toe dat het er beter uitziet.
Maar dat meneer internet held uit de zolder kamer niet gewoon kan reageren is wel weer typisch.
Nee hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden we weer persoonlijk Teuntje?
Koop dan de volgende keer een dagboek en schrijf daar al je zure verhalen op. Altijd dat simpele geklaag van jou word je ook moe vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees dat nog eens?
Wel mooi hoe er gehapt wordt, ik geef toe dat het er beter uitziet.
Maar dat meneer internet held uit de zolder kamer niet gewoon kan reageren is wel weer typisch.
Het begrip forum is je onbekend?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop dan de volgende keer een dagboek en schrijf daar al je zure verhalen op. Altijd dat simpele geklaag van jou word je ook moe van
We weten nu wel dat je het allemaal wat somber inziet
En die laatste regel kan ik maar weinig van maken, lees dat nog eens?
Dat hoop ik voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig kan ik wel toiletpapier betalen
Lekker toiletpapier halen bij de shop want ja stoer verhaal enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig kan ik wel toiletpapier betalen
Jawel ik ben er wel bekend mee, maar aangezien jij de weg nog niet weet. Hier een paar tips :quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het begrip forum is je onbekend?
http://www.encyclo.nl/begrip/Forum
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker toiletpapier halen bij de shop want ja stoer verhaal enzo
Dit weet je uit eigen ervaring? want ik mag niet iets negatiefs zeggen over een game, maar jij mag wel als een wijf lopen zeuren over mij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel ik ben er wel bekend mee, maar aangezien jij de weg nog niet weet. Hier een paar tips :
http://forum.girlscene.nl/forum/
http://forum.viva.nl/
Misschien is dat wel iets voor al dat zand in je kutje
En anders kan je het ook nog altijd op fok proberen :
Klaagbaak
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?
Wil je al gaan vechten?
Ik moet hier zo hard om lachen, want ik mag niet negatief doen? ga lekker naar Turkije ofzo kan je daar lekker meningen onderdrukken. Ik ben vrij om hier mijn mening te typen.
Dus als ik zeg dat iets me niet bevalt mag ik dat zeggen.
Als ik zeg dat ik denk dat grafisch BF4 niet een grote stap lijkt ten opzichte van BF3 is dat mijn goed recht, dat ik dan een verkeerde aaname doe is dat prima als je me er op wijst. Ik geef toe dat ik dan iets verkeerd heb ingeschat.
Schokkend maar zo werkt dat.
Maar om steeds met ze twee zo erop te springen vind ik wel diep triest, want ik vraag me af of jullie nou hier enig belang bij hebben?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit weet je uit eigen ervaring? want ik mag niet iets negatiefs zeggen over een game, maar jij mag wel als een wijf lopen zeuren over mij.
Beetje krom niet?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
En als het je zo irriteert reageer er dan gewoon lekker niet op.
Maar stiekem kan dat best fijn zijn om even te bitchen
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo negatief is als jou Teun ik kan me haast niet voorstellen dat je IRL zo bent als in dit topic.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?
Wil je al gaan vechten?
Ik moet hier zo hard om lachen, want ik mag niet negatief doen? ga lekker naar Turkije ofzo kan je daar lekker meningen onderdrukken. Ik ben vrij om hier mijn mening te typen.
Dus als ik zeg dat iets me niet bevalt mag ik dat zeggen.
Als ik zeg dat ik denk dat grafisch BF4 niet een grote stap lijkt ten opzichte van BF3 is dat mijn goed recht, dat ik dan een verkeerde aaname doe is dat prima als je me er op wijst. Ik geef toe dat ik dan iets verkeerd heb ingeschat.
Schokkend maar zo werkt dat.
Maar om steeds met ze twee zo erop te springen vind ik wel diep triest, want ik vraag me af of jullie nou hier enig belang bij hebben?
Ben ik ook zeker niet, ik ben eigenlijk altijd vrolijk! serieusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo negatief is als jou Teun ik kan me haast niet voorstellen dat je IRL zo bent als in dit topic.
Mooi toch! Probeer dat hier dan ook eens wat vaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker niet, ik ben eigenlijk altijd vrolijk! serieus![]()
Houd van het leven en doe alle dingen waar ik zin in heb.
Heb leuk werk waar ik goed verdien, alle studiepunten + 0,0 studie vertraging.
Heb een leuke vriendin.
Woon vrij riant voor een student.
Heb 2 super schattige katten.
Heb leuke hobby's als snowboarden,vissen,duiken,motor rijden, gamen en nog vele andere dingen
Soms wel wat tegenslagen in het leven, maar wie niet.
En natuurlijk houd ik van het uitbundig nuttigen van voedsel en drank.
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi toch! Probeer dat hier dan ook eens wat vaker!
Moet zaterdag van 9 tot 5 werken dus die meet moet ik helaas overslaan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?
Ik bedoel ik heb al aangegeven dat ik hyped ben voor destiny en watchdogs.
Er was een game die ik ook wel zag zitten (weet naam ff niet was beetje shooter in comic stijl met free run elementen) maar daar kreeg ik vervolgens ook weer eenemoticon op.
Klopt dus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
En als het je zo irriteert reageer er dan gewoon lekker niet op.
Maar stiekem kan dat best fijn zijn om even te bitchen
Valt mij gewoon op dat jij heel graag en vaak meteen naar minpunten gaat zoeken ipv te kijken naar de positieve dingen maar dat is misschien iets wat Nederlanders eigen is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?
Ik bedoel ik heb al aangegeven dat ik hyped ben voor destiny en watchdogs.
Er was een game die ik ook wel zag zitten (weet naam ff niet was beetje shooter in comic stijl met free run elementen) maar daar kreeg ik vervolgens ook weer eenemoticon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |