SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
60 miljoen gebruikers is niet niks hequote:
Wacht ff, ben je nu serieusquote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nou die exclusive killer instinct hoef je het ook niet om te doen.... UUUULLLTRRAAAA COOOOMMBBOOOO!
waar blijven die harde games, je weet!
Ok, sunset overdrive heeft potentie!
FORZAAA!
jup, dit soort dingen kunnen best leuk zijn, jet set radio future meets mirrors edge + shooterquote:
Ja, dat is een goede zet om mensen 100 euro extra te laten betalen. Je zult zien dat een maandje later de console alweer de eerste prijs verlaging krijgt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede zet om mensen 100 euro extra te laten betalen. Je zult zien dat een maandje later de console alweer de eerste prijs verlaging krijgt....
Edit: full HD minecraft!!!!![]()
![]()
![]()
Echt niks is goed bij jou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
klopt, behalve forzaquote:
Zag er nice uit! lekker hersenloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dead Rising 3
toch nog een normale titel
Zonder kinect lijkt het mij wel top!quote:
Hopelijk geen verplichte kinectshit inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonder kinect lijkt het mij wel top!
Zag er wel erg bruut uit
weg hoop ikquote:
Zonder enige vorm van vrijheid... YXXYABALBLBRBquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het vooral typerend dat ryse eerst een kinecttitel zou worden en nu volledig met de controller bestuurd werd.
Volgens mij was al vrij snel bekend geworden dat kinect niet nodig was om te spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het vooral typerend dat ryse eerst een kinecttitel zou worden en nu volledig met de controller bestuurd werd.
Helemaal niks van gekeken gister, en volgens mij is dat maar goed ookquote:
dat zei ik ook, maar ik mag dat dus niet zeggen helaasch is het dan negatief ipv kritischquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zonder enige vorm van vrijheid... YXXYABALBLBRB
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat zei ik ook, maar ik mag dat dus niet zeggen helaasch is het dan negatief ipv kritisch
ik ook van uquote:
ja ik zit hier hoog, in ieder geval boven NAP, dus bij een dijk doorbraak geen natte voetenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel hoog he.
Neequote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beide leuke spellen waarschijnlijk
bij mij, 200 euriquote:
Je kan die spellen heel moeilijk vergelijken behalve dat het beide fps games zijn. Koop ze toch wel allebei als ik even hard wil knallen speel ik COD en als ik wil samen spelen met andere op grote mappen dan doe ik BFquote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee
Vorige keer had je nog een discussie : BF of CoD
Nu niet meer!
Die discussie was er wel de vorige E3?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan die spellen heel moeilijk vergelijken behalve dat het beide fps games zijn. Koop ze toch wel allebei als ik even hard wil knallen speel ik COD en als ik wil samen spelen met andere op grote mappen dan doe ik BF
Maar "innovation is what drives our fifa team!"quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
NBA Live zag er trouwens wel ziek uit..
Fifa was gewoon weer fifa
Was goed te zien bij de keeperquote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar "innovation is what drives our fifa team!"
360 had toentertijd ook wel een erg lage launchprijs vergeleken met eerdere vergelijkbare producten als ps2 en ps3.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef badboynova het volgende:
X1 release prijs vergeleken met de x360
[ afbeelding ]
Zat toen bewust onder de prijs van de PS3quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef badboynova het volgende:
X1 release prijs vergeleken met de x360
[ afbeelding ]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)edkoper-dan-xbox-onequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef KoningStoma het volgende:
Ik gok dat de prijs van dePS4 er minimaal 100¤ onder zit. Dus een sterker systeem, dat meer op games gericht is, voor minder geld.
Het was niet zo moeilijk voor Sony om het goed te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)edkoper-dan-xbox-one
¤100 precies. Niet erg slim van MS om Kinect er standaard bij te verkopen, als ze dat niet hadden gedaan hadden ze een veel mooiere prijs kunnen vaststellen voor de One. Dit gaat ze klanten kosten.
Lijkt me wel leuk, maar haal hem wel over een paar maandjes. Schijnt geen écht supervette game te zijn dus ik ga er geen 50 euro voor betalenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:59 schreef Michhas het volgende:
Iemand die Remember Me nog gaat spelen? Nick? Niels?
Gelukkig dat destiny voor alles komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:40 schreef Rossdale het volgende:
De enige game waar ik van baalde dat hij exclusief voor de Xbox One was, Titanfall... komt ook gewoon naar de 360
Daar vliegt de enige reden waarom ik een Xbox One nog semi-interessant vond het raam uit!
PS4 it is
Dat ziet er goed uit.quote:
Helemaal mijn idee behalve doorgestreepte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
Ik ga niet nu al roepen dat ik sowieso een PS4 ga halen maar ik ben het wel grotendeels met je eens..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
Zag het gisteren ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef Tauch_ het volgende:
Welke downer hebben ze dit laten ontwerpen, wat ontzettend lelijk zeg.
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook.
Beetje jammer.
Heb je android schermen wel is bekeken?quote:Op schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet menen dat je het mooi vindt? Android is ook lelijk, maar van Apple had ik wel wat beters verwacht. Iets strakkers en zakelijkers. De UX zal wel goed zijn, maar de UI is kinderachtig en fantasieloos. Tien jaar geleden waren die gradients misschien leuk, maar dit is gewoon kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je android schermen wel is bekeken?
[ afbeelding ]
En de afb. hieronder vind ik dat minimale wel goed uitkomen.
[ afbeelding ]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heeft PlayStation trouwens party chat? Ofzo?
Thnx, feit blijft dat vriendin graag Kinect wilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaakt
Mag zij toch met de 360 blijven spelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thnx, feit blijft dat vriendin graag Kinect wil
xbox one for lifequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso Xbox One.
Maar misschien dat ik de PS4 ook nog wel bij haal.
Maar dan wel alleen voor wat exclusieve titles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |