Kut hè soms, zo'n spiegelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik herken hier zo veel in dat het gewoon griezelig is.
Ik sluit me dan op een gegeven moment meer en meer op tot de kabels knappen en ik snel een vliegtuig in sprint. Morgen dus, vlucht rond een uur of 3. Wordt tijd het gaat echt gruwelijk fout hier thuis.
Ik wil officieel ziek zijn en hulp krijgen. Ik denk niet dat ik hulp ga krijgen als ik niet officieel ziek ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat? Wat is je doel? Medicijnen krijgen ervoor.. wat alleen kan als je een diagnose hebt?
Geen vrienden ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
Ja, klopt. Ik heb ook lange periodes nergens last van gehad, soms jaren, dat zal het voor anderen ook wel verwarrend maken
Steun hoef ik niet te verwachten, maar misschien heb ik het daar zelf ook wel naar gemaakt door het altijd verborgen te houden
Ik heb er wel eens aan gedacht ja, maar in de 'oplos-methode', in de zin van dat je het liefst gewoon wil oplossen. Zelfmoord en boe-hoe ben ik dan ook weer niet. Ik los liever op. Alle andere methodes zijn zo bloederig of fucked up en je laat veel vrienden achter die het toch zwaar op de maag zou liggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je wel eens aan zelfmoord hebt gedacht / gedaan hebt?
Begrijp ik, maar verklaart wel waarom je zo makkelijk weg kan
Schoolwerk dan juist niet, maar wel schoonmaken en huishouden. Tot aan een bezetene aan toequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut hè soms, zo'n spiegel
Als de kabels hier knappen ga ik mezelf schoppen. Of aan schoolwerk, of het doen van het huishouden, of ergens naartoe gaan. Verder wegvluchten is hier zinloos, het blijft toch meereizen in m'n kop
Ik denk serieus dat dit de beste oplossing isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil officieel ziek zijn en hulp krijgen. Ik denk niet dat ik hulp ga krijgen als ik niet officieel ziek ben.
Zeker wel en die zijn soms ook flink pissig omdat ik weinig deel en alleen de leuke dingen vertelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen vrienden ofzo?
Ik heb wel vrienden waar ik bij terecht zou kunnen, maar op 1 of andere manier krijg ik het met mond niet uit.
Zat onlangs wel te twijfelen of het misschien een idee was om de dingen op papier te zetten voor m'n beste vriendin. Zodat ze weet waar ik precies mee zit.
Hier laatst zelfs m'n bankstel uitgewassen, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Schoolwerk dan juist niet, maar wel schoonmaken en huishouden. Tot aan een bezetene aan toe.
Goed om te lezen dat je het in ieder geval niet van plan bentquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb er wel eens aan gedacht ja, maar in de 'oplos-methode', in de zin van dat je het liefst gewoon wil oplossen. Zelfmoord en boe-hoe ben ik dan ook weer niet. Ik los liever op. Alle andere methodes zijn zo bloederig of fucked up en je laat veel vrienden achter die het toch zwaar op de maag zou liggen.
Hier wel mee eens..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk serieus dat dit de beste oplossing isEn denk dat we allemaal wel benieuwd zijn welke plakaten je gaat krijgen
.
Zelfmoordgedachten heb ik ook meerdere malen gehad. Dan speel ik een filmpje in mijn hoofd af over hoe het zou zijn als ik mezelf voor de trein zou gooien. Een soort zelfmoordsimulatie zeg maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je het in ieder geval niet van plan bent
Dat je de gedachte hebt gehad, tja denk dat we dat allemaal wel eens hebben. De 1 alleen sterker dan de ander.
Ik heb alleen enorme neigingen gehad tijdens mijn 1e weken aan de AD. Wat een drama was dat. Toen was ik wel blij dat ik op enorm zware momenten mijn psycholoog kon bellen. Het gekke was toen ook dat de zelfmoord gedachtes enorm 'normaal' waren. Hoorde nu eenmaal bij de seroxat. Voor de rest voelt het ook wel als een ultiem verlies ten opzichte van mijn ex ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je het in ieder geval niet van plan bent
Dat je de gedachte hebt gehad, tja denk dat we dat allemaal wel eens hebben. De 1 alleen sterker dan de ander.
Ik heb er met name over lopen dromen. Het filmpje keer en keer opnieuw afspelen in mijn hoofd. En het voelde tsjil en rustgevendquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zelfmoordgedachten heb ik ook meerdere malen gehad. Dan speel ik een filmpje in mijn hoofd af over hoe het zou zijn als ik mezelf voor de trein zou gooien. Een soort zelfmoordsimulatie zeg maar.
Van de tuinen tot aan de zolder, ik sla er soms compleet in door. Proberen een stuk frustratie ermee kwijt te raken en rust in m'n kop te krijgen. Zin heb ik ook niet echt, maar soms helpt het om te ordenenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Jullie krijgen serieus opruimneigingen?Dat wil ik ook!
Ik word er juist zeer laks van, en heb alles behalve zin in schoonmaken. Heb dan ook een schoonmaker in dienst genomen
Ik doe exact hetzelfde. De keuken, m'n kamer, alles. Van top tot teen. Muziek keihard aan en daarna voel je je toch altijd wel weer (even) lekker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Van de tuinen tot aan de zolder, ik sla er soms compleet in door. Proberen een stuk frustratie ermee kwijt te raken en rust in m'n kop te krijgen. Zin heb ik ook niet echt, maar soms helpt het om te ordenen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef sitting_elfling het volgende:
@comp_lex
http://www.dailymail.co.u(...)t-relationships.html
Hey Murm.. nee de 26e pas.. dus dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef Murmeli het volgende:
Cue_!
Succes bij de psych. Morgen toch? klote joh, dat je je zo rot voelt.
Het lijkt me geen pretje, dan krijg je AD om je beter te voelen en ga je je juist de eerste tijd nog kloter voelen. En dan maar hopen dat het net niet erg genoeg is/wordt zodat zelfmoord er niet bij komt kijken. Lastig man.. ook al hoort het er misschien bij, fijn is wat anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb alleen enorme neigingen gehad tijdens mijn 1e weken aan de AD. Wat een drama was dat. Toen was ik wel blij dat ik op enorm zware momenten mijn psycholoog kon bellen. Het gekke was toen ook dat de zelfmoord gedachtes enorm 'normaal' waren. Hoorde nu eenmaal bij de seroxat. Voor de rest voelt het ook wel als een ultiem verlies ten opzichte van mijn ex ....
Het zit ook wel een beetje om me heen. Een goede vriend van me zijn vader heeft zelfmoord gepleegt en een ander kwam in de ochtend zijn eigen moeder opgeknoopt tegen in de schuur.
Nouja zin genoeg om in ieder geval van je bed/bank (typte bekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef minthy het volgende:
Van de tuinen tot aan de zolder, ik sla er soms compleet in door. Proberen een stuk frustratie ermee kwijt te raken en rust in m'n kop te krijgen. Zin heb ik ook niet echt, maar soms helpt het om te ordenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |