quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
Doe maar even regen, even alle pollen uit de lucht.
Wishfull thinkingquote:
Donderdag misschien een buitjequote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit dinsdag t/m vrijdag in maastricht. Mooi weer? Heb dit topic paar dagen niet kunnen volgen i.v.m. werk
Er wordt zo'n gigantisch onstabiele lucht voorspeld, voor zo'n lange periode dat ik raar op zal kijken dat er niks van komt.quote:
Linkje of iets dergelijks? Wil er graag over lezen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt zo'n gigantisch onstabiele lucht voorspeld, voor zo'n lange periode dat ik raar op zal kijken dat er niks van komt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Linkje of iets dergelijks? Wil er graag over lezen.
In het noorden is er al een hogere waarde dan we tot nu toe het hele jaar hebben gehadquote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dank je.
Is er nog een kans dat die hogere cape waardes wat naar het noorden verschuiven?
Overal in Europa volgens mij. Ook hier is het raak. Morgen de enige mooie dag met 32 graden en volle zon, daarna tot het weekend rond de 28 graden maar de voorspellingen geven errrrrrg veel onweerquote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt zo'n gigantisch onstabiele lucht voorspeld, voor zo'n lange periode dat ik raar op zal kijken dat er niks van komt.
Nice. Ik hoop op een gigantisch spektakel.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het noorden is er al een hogere waarde dan we tot nu toe het hele jaar hebben gehad
Dat is nog wel een week weg natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel achter elkaar gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |